Προς το περιεχόμενο

korg vs roland vs yamaha


sotogiga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Sotogiga

Τους  πραγματικούς  συνθετητές  θα  τους  γνωρίσεις  σε  βάθος  μόνο  όταν  πάψεις  να  ασχολείσαι  με  αυτά  τα  πλαστικά  παιχνίδια  που  θέλεις  να  συγκρίνουμε.

Για  να  μην  γίνομαι  άδικος  με  μερικά  μοντέλα , στα  korg  μετά  το  Z1 ( άντε  και  το  MS2000 ) το  χάος , στα  roland  μετά  το  V-Synth  επίσης  το  χάος , και  τέλος  από  μηχανές  yamaha  ... συγνώμη  αλλά  δεν  γνωρίζω  κι  πολλά , τα  σιχαίνομαι  τα  δίκυκλα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 76
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

πρωτον sorry για τα ορθογραφικα μου λαθη.τα γραφω εν ωρα εργασιας και μπερδευομαι.

δευτερον φιλε alchemist το θεμα δεν το ανεβασα για να παιξουμε

μπουνιες.την ουσια την την διατιπωσες μονος σου στην απαντηση σου αλλα δεν το καταλαβες.

σημαινει οτι ενα οργανο των1000-2000€(korg,carma,studio,extreme.....)επειδη θα παιζει σε μπουσουκομαγαζα επι 6 ωρες θα χαλαει?τα motif γιατι δεν χαλανε?τα fantom γιατι δεν χαλανε?

εχουμε δωσει ολοι μας πολλα απο τα λεφτα μας για να αγορασουμε τα οργανα μας.

η ουσια του θεματος οποτε ειναι να αναδειχτει η πιο αξιοπιστη εταιρια.

και το οτι ανεφερα το οτι ειμαι yamahaκιας δεν σημαινει οτι δεν θελω

να ενημερωθω και εγω και οποιος αλλος στο forum για τις υπολοιπες εταιριες.

και οταν λεω οπλιστειτε εννοω δωστε τα καλυτερα χαρακτηριστικα της καθε εταιριας.

δεν λεω παιξτε μπουνιες.

thnks

F_ck the rules..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sotogiga

Τους  πραγματικούς  συνθετητές  θα  τους  γνωρίσεις  σε  βάθος  μόνο  όταν  πάψεις  να  ασχολείσαι  με  αυτά  τα  πλαστικά  παιχνίδια  που  θέλεις  να  συγκρίνουμε.

Για  να  μην  γίνομαι  άδικος  με  μερικά  μοντέλα , στα  korg  μετά  το  Z1 ( άντε  και  το  MS2000 ) το  χάος , στα  roland  μετά  το  V-Synth  επίσης  το  χάος , και  τέλος  από  μηχανές  yamaha  ... συγνώμη  αλλά  δεν  γνωρίζω  κι  πολλά , τα  σιχαίνομαι  τα  δίκυκλα .

 

Στα yamaha... μετά τα DX & ΤΧ άντε και τα SY....no coments?????

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά την ανθεκτικότητα που αναφέρετε, εμένα το Roland XP50 μου μετράει ήδη 12+ χρόνια και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Μόνο πέρισυ με κάτι διακοπές ρεύματος κάηκε το τροφοδοτικό και μία SRJV80, αλλά αυτό δεν είναι τόσο πολύ δική μου ευθύνη. Έχει πάει όπου μπορεί να φανταστεί κανείς, έχει φάει απίστευτες κακουχίες, τουλάχιστον από "ώρες πτήσης" που μετράει το κοντέρ του. Σε άλλες κακουχίες όπως χτυπήματα, καψίματα από τσιγάρα, πολύ κρύο ή πολλή ζέστη, δε διανοήθηκα ποτέ να το υποβάλλω. Επομένως όσον αφορά την ανθεκτικότητα είναι παραπάνω από OK.

 

Εν ολίγοις, αν το κάθε όργανο το σεβαστείς, του φερθείς ως συνεργάτη και όχι ως μισθοφόρο που παίζεις κάποια χρόνια και μετά το πετάς, θα σου βγάλει πολλά χρόνια χωρίς πολλά προβλήματα.

 

Sotogiga

Τους  πραγματικούς  συνθετητές  θα  τους  γνωρίσεις  σε  βάθος  μόνο  όταν  πάψεις  να  ασχολείσαι  με  αυτά  τα  πλαστικά  παιχνίδια  που  θέλεις  να  συγκρίνουμε.

Για  να  μην  γίνομαι  άδικος  με  μερικά  μοντέλα , στα  korg  μετά  το  Z1 ( άντε  και  το  MS2000 ) το  χάος , στα  roland  μετά  το  V-Synth  επίσης  το  χάος , και  τέλος  από  μηχανές  yamaha  ... συγνώμη  αλλά  δεν  γνωρίζω  κι  πολλά , τα  σιχαίνομαι  τα  δίκυκλα .

Σε ποια synth ακριβώς αναφέρεσαι? Παλιά αναλογικά, modular κι έτσι? Διευκρίνησε σε παρακαλώ ποια εννοείς, από τη στιγμή που απαξιείς "τα πλαστικά παιχνίδια". Θεωρώ ότι δεν είναι σκόπιμο να κάνουμε μία απαξιωτική δήλωση όλο μυστήριο και να μην ξεκαθαρίζουμε τι εννοούμε.

 

Φιλικά. :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποια synth ακριβώς αναφέρεσαι? Παλιά αναλογικά, modular κι έτσι? Διευκρίνησε σε παρακαλώ ποια εννοείς, από τη στιγμή που απαξιείς "τα πλαστικά παιχνίδια". Θεωρώ ότι δεν είναι σκόπιμο να κάνουμε μία απαξιωτική δήλωση όλο μυστήριο και να μην ξεκαθαρίζουμε τι εννοούμε.

Φιλικά. :)

 

Cyclops , θαρρώ  πως  είμαι  ξεκάθαρος , και  γίνομαι  πέρα  για  πέρα  κατανοητός  χωρίς  να  υποθάλπτω  μυστήριο .

Δεν  είναι  καθόλου  απαξιωτική  η  δήλωση  περί  πλαστικών  παιχνιδιών , κι  γίνεται  εύκολα  αντιληπτό  πως  αναφέρομαι

στις  πρόσφατες  κυκλοφορίες  αυτών  των  εταιριών , μετά  τα  μοντέλα  σταθμούς  τα  οποία  παρέθεσα .

Η  παραγωγή  και  η  κυκλοφορία  των  συνθετητών  σήμερα , δεν  διαφέρει  κι  πολύ  από  αυτή  των  κινητών  τηλεφώνων

και  των  αυτοκινήτων .

Ψάξε  καλέ  φίλε  και  βρες  ποιες  είναι  οι  εταιρείες  εκείνες  , οι  οποίες  έχουν  γυρίσει  για  τα  καλά  την  πλάτη  τους  σε  αυτή  την  "πολιτική"  της  φτηνής  κι  ανούσιας  επιδειξιομανίας .

Μέτρο  σύγκρισης  και  σημείο  αναφοράς  μου  βέβαια  δεν  αποτελεί  ο  πιτσιρικάς  που  μαζεύει  σεντ  προς  σεντ  τα  χρήματα  για  να  αγοράσει  έναν  συνθετητή  ( δυστυχώς  ένα  ΤR  π.χ. ) , και  ούτε  βέβαια  οι  session  μουσικοί  των  νυχτερινών  κέντρων  διασκέδασης .

Η  αγορά  ενός  συνθετητή  δεν  είναι  ανανέωση  τηλεφωνικής  συσκευής  η  οποία  έχει  ημερομηνία  λήξης  μετά  από  ένα  χρόνο . Και  πολύ  περισσότερο  οι  εταιρείες  πρέπει  να  σέβονται  τον  πελάτη  - αγοραστή , όταν  αυτός  προθυμοποιείται  να  αφιερώσει  2-3  χιλιάρικα  ευρώ  , κι  να  του  προσφέρουν  ένα  Όργανο  με  όμικρον  κεφαλαίο .

Κάποτε  δίναμε  600-700  χιλιάρικα  δραχμές  για  να  jp-8000  ή  ένα  jd-800 , ενώ  σήμερα  ζητάνε  2  χιλιάρικα  ευρώ  για  το  Μ3  π.χ.  ??? , που  άμα  τα  συγκρίνεις  μεταξύ  τους  ,  το  δεύτερο  είναι  κουδουνίστρα  για  μωρά  που  μόλις  σαραντίσανε .

Σου  θυμίζει  ή  δεν  σου  θυμίζει  τραγωδία  Αισχύλου  η  υπόθεση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Κάποτε δίναμε 600-700 χιλιάρικα δραχμές για να jp-8000 ή ένα jd-800 , ενώ σήμερα ζητάνε 2 χιλιάρικα ευρώ για το Μ3 π.χ.   , που άμα τα συγκρίνεις   μεταξύ τους , το δεύτερο είναι   κουδουνίστρα για   μωρά που μόλις σαραντίσανε .

Κι εγώ το πρώτο μου D-50 το αγόρασα 350 χιλιάδες δραχμές το 1988 και με δόσεις.

Αυτή η γνώμη αφορά τη μία όψη. Υπάρχουν όμως κι άλλες όψεις.

Νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει άλλο thread που θα μπορέσουμε να το αναλύσουμε εις βάθος το θέμα, γιατί μπλέκονται και άλλοι παράμετροι όπως για παράδειγμα τεχνολογικά - οικονομικά θέματα κ.λ.π.

Από τεχνικής άποψης, άλλα πράγματα ήταν καλά τότε και άλλα τώρα.

Άλλες οι τότε δυνατότητες και άλλες τώρα.

Πιστεύω ότι είναι άσκοπο να γίνει μιά τέτοια σύγκριση και ειδικά όταν βγήκαν στην παραγωγή τα τότε παλιά πρώτα ψηφιακά synth, που η τεχνολογία τους ήταν ακόμα παρθένα. Πιστεύω ότι τότε έγινε το πρώτο μεγάλο peak. Αυτό, όχι απλά εντυπωσίασε αλλά έμεινε και στην ιστορία. Γι'αυτό μέχρι σήμερα τα περισσότερα από αυτά είναι reference, αφού σφραγίσανε οι εταιρίες καινοτομίες και τεχνολογίες, που μέχρι και σήμερα οι περισσότερες από αυτές τις διαθέτουν στα νέα τους προϊόντα.

Βλέπε FM - LA και άλλα πολλά...

Πόσοι από εμάς χρησιμοποιούμε ακόμα D50 , M1 , DX7, K2000 και άλλα πολλά; Βέβαια, ένας βασικός παράγοντας είναι και το είδος της μουσικής μας εάν μιλάμε για λαϊκά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Νεκτάριε, να τονίσω ότι όλως τυχαίως τα όργανα που συγκρίνεις είναι ανόμοια μεταξύ τους. Τόσο το JP-8000, όσο και το JD-800 ήταν κατά κύριο λόγο όργανα solo, κυρίως για παίξιμο performance και επ' ουδενί λόγω δεν συγκρίνονται με ένα workstation, το οποίο κυρίως προορίζεται για ενορχηστρώσεις και για να αποτελέσει εργαλείο σύνθεσης μουσικής. Αν κοιταξουμε τα της Roland, την εποχή που κυκλοφορούσε το JD-800, υπήρχε και το JV-80 και όλα τα αδερφάκια του (JV30, JV1000, JV90 κλπ). Και πάλι δεν θα μπορούσες να τα συγκρίνεις μεταξύ τους. Πιο μετά, στην εποχή του JP-8000, η Roland κυκλοφορούσε παράλληλα και τις σειρές JV/XP, που θα μπορούσες να τα παρομοιάσεις ως τα αντίστοιχα των σημερινών Fantom (λόγω φιλοσοφίας πάντα και όχι με βάση τις δυνατότητες). Και πάλι δεν θα μπορούσες να κάνεις σύγκριση, λόγω διαφοράς φιλοσοφίας των οργάνων αυτών.

Αν μπορούσες να συγκρίνεις κάποια όργανα που είναι παρόμοιας κατηγορίας ή φιλοσοφίας, η Roland έχει το V-Synth GT, όπως πολύ σωστά ανέφερες. Αυτό δε νομίζω να συγκρίνεται σε ισχύ, δυνατότητες, ως πρωτοποριακή ιδέα κλπ με οποιοδήποτε performance synth έχει κυκλοφορήσει η Roland στο παρελθόν.

 

Το αν κάποιος προτιμάει ένα performance synthesizer, που πιθανώς θα φοράει άλλες τεχνολογίες σύνθεσης (Virtual analog, Virtual Acoustic, Variphrase κλπ), αντί ενός workstation που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιεί sample playback synthesis, τότε το θέμα ανάγεται στην προτίμηση τεχνολογίας παραγωγής ήχου. Αυτό δε νομίζω ότι είναι το θέμα μας εδώ. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Νεκτάριε, να τονίσω ότι όλως τυχαίως τα όργανα που συγκρίνεις είναι ανόμοια μεταξύ τους.

 

Οι συγκρίσεις γίνονται μεταξύ ομοειδών και όχι όμοιων πραγμάτων. Δεν συγκρίνουμε synthesizers με μηχανές γκαζόν, ούτε αυτή την χαζομάρα που αναφέρεται στο εξωτερικό ως apples and oranges. Αν ήταν apples και apples δεν θα είχε κανένα νόημα η σύγκριση.

 

Επαγωγικά, οποιαδήποτε σύγκριση ομοειδών πραγμάτων καταντάει στην απόλυτη ομοιότητα. Δηλαδή, αν συγκρίνουμε ένα ψηφιακό και ένα αναλογικό (αυτό που πολλοί χαρακτηρίζουν ως apples and oranges) θα υπήρχαν πολλές ενστάσεις. Θα έπρεπε να είναι αναλογικό με αναλογικό. Μετά θα έπρεπε να μην συγκρίνουμε 2 VCOs με 3 VCOs γιατί και πάλι κάποιοι θα έλεγαν apples and oranges καθότι τα 2 VCOs αδικούνται. Θα έπρεπε να πάμε σε 3 VCOs vs 3 VCOs. Μετά κάποιος θα έλεγε ότι πάλι είναι apples and oranges γιατί τα μεν 3 VCOs είναι discreet ενώ τα άλλα είναι ολοκληρωμένα κυκλώματα. Μετά αν παίρναμε discreet vs discreet, κάποιος ακόμη πιο ψείρας (όπως εγώ  ;D) θα συνοφρυονόταν με το που ξεκινάει και που σταματάει το discreet, και πόσο μεγάλη είναι η κλίμακα ολοκλήρωσης... κ.λ.π.

 

Άρα, υπάρχει άμεση και εύλογη συγκρισιμότητα μεταξύ του (οποιουδήοποτε) M3 και του (οποιουδήποτε) JP-8000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορούσες να συγκρίνεις κάποια όργανα που είναι παρόμοιας κατηγορίας ή φιλοσοφίας, η Roland έχει το V-Synth GT, όπως πολύ σωστά ανέφερες. Αυτό δε νομίζω να συγκρίνεται σε ισχύ, δυνατότητες, ως πρωτοποριακή ιδέα κλπ με οποιοδήποτε performance synth έχει κυκλοφορήσει η Roland στο παρελθόν.

 

Το αν κάποιος προτιμάει ένα performance synthesizer, που πιθανώς θα φοράει άλλες τεχνολογίες σύνθεσης (Virtual analog, Virtual Acoustic, Variphrase κλπ), αντί ενός workstation που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιεί sample playback synthesis, τότε το θέμα ανάγεται στην προτίμηση τεχνολογίας παραγωγής ήχου. Αυτό δε νομίζω ότι είναι το θέμα μας εδώ. :)

 

Eννοείται  πως  ΔΕΝ  αναφέρομαι  στο  GT , αλλά  στο  πρώτο  v-synth . To  GT  είναι  ένα  καμουφλαρισμένο  fantom .

Anyway  το  θέμα  μας  δεν  είναι  εκεί . Αυτά  που  ήθελα  να  τονίσω  μάλλον  δεν  τα  έπιασες .

Δεν  μίλησα  για  τεχνολογία . Εκεί  που  θέλω  να  εστιάσω  η  τεχνολογία  μου  είναι  παντελώς  αδιάφορη , ίσως  κι  αχρείαστη.

Μην  αυταπατάσαι  όμως  ότι  η  επιλογή  των  συνθετητών   γίνεται  με  γνώμονα  την  τεχνολογία  πάντα .

Μην  παίρνεις  όρκο  για  αυτό . Στον   βωμό  της  δήθεν  τεχνολογίας  θυσιάζονται  πολλά  άλλα  πράματα .

Ξέρεις  πόσοι  γιγάντιοι  δίσκοι  παρήχθησαν  δεκαετίες  πριν , από  γιγάντια  συγκροτήματα , τα  οποία  χρησιμοποιούσαν  συνθετητές  δίχως  αυτή  την  "σημερινή  πολυδιαφημισμένη  τεχνολογία" ?

Ας  μην  γελιόμαστε , τότε  με  εκείνα  τα  "φτωχά"  όργανα , φτιάχναν  μουσική  χωρίς  την  τεράστια  συμβολή  των  υπολογιστών ( δεν  λέω  ότι  δεν  υπήρχε  συμβολή ) , ενώ  σήμερα  όλοι  όσοι  έχουν  στα  χέρια  τους  τα  υπερσύχγρονα  τεχνολογικά  robocop  μηχανήματα  με  τις  έγχρωμες  touch  οθόνες , έχουν  από  κοντά  κι  ένα  laptop  γεμάτο   plugins .

Forget  it , αλλού  είναι  το  θέμα  μας ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ourdarkness  συμφωνώ , η  αποφυγή  τέτοιων  συγκρίσεων  μάλλον  τις  εταιρείες  οφελεί  κι  βολεύει , από  την  στιγμή  μάλιστα  που  οι  ίδιες  "ονομάζουν"  τα  προιόντα  παραγωγής  τους  συνθετητές  , ας  δεχτούν  λοιπόν και  τις  συγκρίσεις .

Αποδέχομαι  τις  εκάστοτε  διαφοροποιήσεις  και  τις  κατηγορίες  αυτών ,  όλα  υπόκεινται  στην  κρίση  της  αγοράς  και  του  αγοραστικού  κοινού ( του  άμεσα  ανδιαφερόμενου ) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου