Προς το περιεχόμενο

korg vs roland vs yamaha


sotogiga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην τρελαθούμε ρε παιδιά. Νεκτάριε, απορώ αν έχεις ακούσει και τα δύο V-Synth (1st edition + GT edition) και έβγαλες την απόφαση ότι το δεύτερο είναι καμουφλαρισμένο Fantom. Τα specs του τα έχεις δει? Ουσιαστικά το GT είναι δύο μηχανές V-Synth σε ένα, γι' αυτό και μπορείς και παίζεις δύο ήχους στο πληκτρολόγιο (upper/lower). Η επιπλέον μέθοδος σύνθεσης (AP synthesis) είναι που σε κάνει να το κατατάσσεις στην κατογορία Fantom? Απορώ πραγματικά.

 

Δεν παίρνω τη θέση καμίας εταιρίας, αλλά πιστεύω ότι ο μηδενισμός των πάντων ουσιαστικά μηδενίζει την κουβέντα. Επειδή υπήρξαν στο παρελθόν καταπληκτικά μηχανήματα που κάποιοι από εμάς τα προλάβαμε και τα παίξαμε και τα ακούσαμε, δε σημαίνει ότι η μοντερνοποίηση των synths με μοντέρνα μέσα αποθήκευσης, έγχρωμες οθόνες αφής κλπ, πρέπει αναγκαστικά να βλάψει τους μουσικούς και τη μουσική. Εντάξει, έχουμε ακούσει καταπληκτική μουσική που έχει βγει από τα θηρία του παρελθόντος, αλλά το θέμα είναι ότι αν είσαι ικανός βγάζεις πολύ καλή μουσική είτε με ένα Moog modular, είτε με Akai S1000 είτε με Motif XS.

 

Στα VCOs, DCOs, ή στα τσιπάκια είναι η διαφορά? Δε νομίζω. Στην έμπνευση και στην εφευρετικότητα είναι η διαφορά.

Στο κάτω-κάτω με ό,τι βολεύεται ο καθένας. Εμένα καλύτερα με βολεύει να έχω ένα υπερσύγχρονο synthesizer (με συγχωρείς αν καταχρώμαι τον όρο synthesizer, επειδή ίσως να μην τα θεωρείς άξια να φέρουν το όνομα synthesizer, πες workstation καλύτερα) και να γράφω ό,τι μουσική μπορώ και είμαι άξιος εκεί. Αν ζούσα στα 70s ή στα 80s θα βολευόμουν με ό,τι υπήρχε τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 76
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Bεβαίως  τα  έχω  μεταχειριστεί  εκτενώς  και  τα  2 ,  στο  GT  μάλιστα  χρησιμοποιήσανε  και  τα  knobs  του  fantom . ;D

Αnyway , δεν  μηδενίζω  την  κουβέντα , αλλά  δεν  χαιδεύω  κι  τα  αυτιά  όσων  ζητάνε  την  γνώμη  μου .

Μακάρι  όλα  τα  παληκαράκια  να  είχανε  την  οικονομική  άνεση , για  να  τους  γινόντουσαν  κι  άλλες  προτάσεις  για  αγορά  συνθετητή , γιατί  βρε  παιδιά  όποιος  κατά  καιρούς  ζητάει  μια  γνώμη  περί  του  θέματος ,  παίρνει  μονίμως  την  ίδια  ακριβώς , την  ίδια , την  ολόιδια  απογοητευτική  απάντηση , fantom - triton - motif ...  :-\

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bεβαίως  τα  έχω  μεταχειριστεί  εκτενώς  και  τα  2 ,  στο  GT  μάλιστα  χρησιμοποιήσανε  και  τα  knobs  του  fantom . ;D

Αnyway , δεν  μηδενίζω  την  κουβέντα , αλλά  δεν  χαιδεύω  κι  τα  αυτιά  όσων  ζητάνε  την  γνώμη  μου .

Μακάρι  όλα  τα  παληκαράκια  να  είχανε  την  οικονομική  άνεση , για  να  τους  γινόντουσαν  κι  άλλες  προτάσεις  για  αγορά  συνθετητή , γιατί  βρε  παιδιά  όποιος  κατά  καιρούς  ζητάει  μια  γνώμη  περί  του  θέματος ,   παίρνει  μονίμως  την  ίδια  ακριβώς , την  ίδια , την   ολόιδια  απογοητευτική  απάντηση , fantom - triton - motif ...  :-\

Η κατάσταση αυτή υπάρχει κατά τη γνώμη μου επειδή οι υπόλοιπες εταιρίες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν το αντίπαλο δέος και να βάλουν φωτιά στον ανταγωνισμό έχουν πλέον λίγο-πολύ παραδώσει πνεύμα. Πού είναι η Kurzweil, με το AL-1 που ουσιαστικά το έθαψε πριν βγει. Δεν έχει βγει ακόμα ένας άξιος διάδοχος των θηρίων K2500/K2600 με τη VAST σύνθεση. Πού είναι η Alesis που μετά το Andromeda είχε προβλήματα ιδιοκτησίας και εξαγοράστηκε; Πού είναι οι άλλες εταιρίες; Ακόμα και εταιρίες που ασχολούνταν σχεδόν αποκλειστικά με την κατασκευή samplers, όπως η Akai και η E-mu ουσιαστικά έχουν βγει εκτός παιχνιδιού, η μία (Akai) εξαγοράστηκε και πλέον βγάζει προϊόντα made in China, η δε άλλη (E-mu) αγοράστηκε από την creative kai softwarοποιήθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, έχουμε ακούσει καταπληκτική μουσική που έχει βγει από τα θηρία του παρελθόντος, αλλά το θέμα είναι ότι αν είσαι ικανός βγάζεις πολύ καλή μουσική είτε με ένα Moog modular, είτε με Akai S1000 είτε με Motif XS.

 

έτσι είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα VCOs, DCOs, ή στα τσιπάκια είναι η διαφορά? Δε νομίζω. Στην έμπνευση και στην εφευρετικότητα είναι η διαφορά.

 

και πάλι συμφωνώ παιδιά,ηλεκτρονικός -λάτρης κυκλωμάτων,γνωσιακής λειτουργίας των συνθετητών-ιστορία,

 

και στα απέναντι,ο μουσικός με την παρτιτούρα -η το συναίσθημα του ήχου,αγνά συστατικά για την δημιουργία 

μιας σύνθεσης.Το πάω αλλου,ωστόσο έτσι είναι,εκτος και αν ο εγκέφαλος τα κάνει όλα μαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατάσταση αυτή υπάρχει κατά τη γνώμη μου επειδή οι υπόλοιπες εταιρίες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν το αντίπαλο δέος και να βάλουν φωτιά στον ανταγωνισμό έχουν πλέον λίγο-πολύ παραδώσει πνεύμα.

 

Nord Lead , Waldorf , Moog , Dave Smith , Access  , για  να  μην  πάμε  πιο  βαθειά  και  πνιγούμε , ας  ξεκινήσουμε  από  τα  ρηχά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nord Lead , Waldorf , Moog , Dave Smith , Access  , για  να  μην  πάμε  πιο  βαθειά  και  πνιγούμε , ας  ξεκινήσουμε  από  τα  ρηχά

 

Ναι, έχεις δίκιο. Φαντάζομαι ότι θα σου είναι δύσκολο να το πιστέψεις αν σου πω ότι μου ήρθε στο μυαλό και η Waldorf και η Clavia λίγο αφότου έγραψα το post. Ειδικά τα νέα Q και Blofeld της μίας και τα Nord Modular G2 και Nord Wave της άλλης είναι πράγματι πρωτοποριακά. Επίσης κρίμα να μην υπάρχουν κι άλλες προσπάθειες σαν του Axel Hartmann με το Neuron που ενώ είχε όλα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει, δεν υπήρξε ανάλογη συνέχεια.

 

Προσωπικά δεν μπορώ να φανταστώ synths χωρίς την δυνατότητα να παίξουν και να επεξεργαστούν δείγματα, όπως και σε ορισμένους δεν είναι δυνατόν να φανταστούν synthesizers χωρίς VCOs και αναλογικά η αναλογικού τύπου κυκλώματα.

 

Επομένως πάλι το θέμα ανάγεται στις μεθόδους σύνθεσης.

Εγώ λέω ότι όλα χρειάζονται, και τα analog modeling και τα sample+synthesis.

Απλά μην τα μπερδεύουμε. Άλλους ήχους φτιάχνεις με analog+analog modeling synths, άλλους με sample-based synths. ;)

 

Δε θα με πείραζε καθόλου να είχα στο studio μου 2-3 Waldorf Wave, 1-2 Roland JP-8, 4-5 Akai S6000 και 2-3 E-mu Emulator E4 Platinum, έτσι για αρχή. Αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς ο καθένας πορεύεται με αυτά που έχει. Και αυτό που μπορεί να έχει πιο εύκολα και πιο οικονομικά είναι ένα Korg-TR ή ένα Fantom-Xa ή ακόμα και ένα Yamaha MM6.

 

Αυτά. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια μην μαλωνετε ολα χρειαζονται σε μια μειξη.Στο δικο μου ειδος τουλαχιστον ψαχνω να βρω καποιες χροιες που δεν τις βρισκω ευκολα ουτε τα σοφτ δεν με καλυπτουν πολλες φορες.Εχω και Roland και Korg και αν ειχα και ενα motif θα ηταν οτι επρεπε.

 

Υ.Γ. Με προλαβε ο cyclop προ ολιγου στο ενα μερος της απαντησης

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα VCOs, DCOs, ή στα τσιπάκια είναι η διαφορά? Δε νομίζω. Στην έμπνευση και στην εφευρετικότητα είναι η διαφορά.

 

Νομίζω πως κάνεις λάθος. Στα VCOs, DCOs και στα τσιπάκια είναι η διαφορά. Το αρχικό post δεν έκανε αναφορά στο αν είστε περισσότερο παραγωγικοί ή εμπνευσμένοι με Roland/Korg/Yamaha, έτσι δεν είναι; Έχω ΧΡΟΝΙΑ να δω ένα post που να έχει μία ερώτηση του στυλ "πως μπορώ να εξομοιώσω το τάδε ηχόχρωμα ή την τάδε τεχνική του X synthesizer έχοντας το Y; Προτείνετε τρόπους." Έτσι όμως όπως τέθηκε η αρχική ερώτηση παραπέμπει καθαρότατα σε επίπεδο hardware και σε καμμία περίπτωση στην έμπνευση. Την έμπνευση την προβάλλουν όλοι από ένα σημείο και μετά (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου) λόγω έλλειψης επιχειρημάτων επί hardware. Εννοείται ότι κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την σημασία της αλλά δεν βλέπω και κανένα thread του στυλ "Από που αντλείτε έμπνευση;"

 

Ειδικά τα νέα Q και Blofeld της μίας και τα Nord Modular G2 και Nord Wave της άλλης είναι πράγματι πρωτοποριακά.

 

Πρωτοποριακά ως προς τι;

 

Η κατάσταση αυτή υπάρχει κατά τη γνώμη μου επειδή οι υπόλοιπες εταιρίες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν το αντίπαλο δέος και να βάλουν φωτιά στον ανταγωνισμό έχουν πλέον λίγο-πολύ παραδώσει πνεύμα.

 

Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι οι ιαπωνικές εταιρείες Yamaha/Roland/Korg είναι μεγαθήρια επιχειρήσεων με εκατομμύρια δολλάρια τζίρο και δεν υπάρχει περίπτωση να συγκριθούν ως προς την έκτασή τους με την Kurzweil, την Alesis κ.λ.π. Η παραγωγή των workstation στοχεύει κατά κύριο λόγο στην μάζα των μουσικών και είναι η μάζα των μουσικών που τους αποφέρει χρήμα. Δεν τους ενδιαφέρει σε καμμία περίπτωση να παράγουν ένα μοντέρνο Jupiter-8, όχι γιατί δεν μπορούν αλλά γιατί η ανάπτυξη ενός τέτοιου synthesizer χρειάζεται τεράστια οικονομικά κεφάλαια και πάρα πολύ χρόνο αλλά και know-how και πρέπει να είναι 200.000% σίγουροι ότι θα βγάλουν το αναμενόμενο κέρδος. Το αναμενόμενο όμως αυτό κέρδος δεν θα βγεί γιατί κατ' αρχάς το μοντέρνο Jupiter-8 θα κοστίζει τουλάχιστον 3500 ευρώ (και όχι 2000 που κάνει ένα workstation), γιατί ήδη έχουν χάσει τεράστιο μερίδιο της αγοράς αναλογικών από τις πάρα πολλές εταιρείες που κατασκευάζουν αναλογικά synthesizers και γιατί η αγορά των αναλογικών είναι πολύ πιο μικρή από την αγορά των workstation. Συνεπώς θα εστιαστούν σε αυτό που τους αποφέρει τα περισσότερα χρήματα. Και φυσικά να μην ξεχνάμε ότι η έννοια workstation έχει αλλοιωθεί κατά πάρα πολύ μιά και workstation εδώ και πολλά χρόνια θεωρείται ο υπολογιστής, με το DAW + software synths + audio utilities + οτιδήποτε άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου