Marillion Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2008 Μια μικρη διορθωση. Σημυδα = Birch Σκληθρο = alder ... ;D Δεκτον!!! :) :) Εγω απο εδω ενημερωθηκα http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=alder Lets ...Rock! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2008 Δεκτον!!! :) :) Εγω απο εδω ενημερωθηκα http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=alder ααα! Θα διαμαρτυρηθω στον οργανισμο λαμπρακη! Δεν ειναι δυνατον να παραπληροφορειται ο κοσμος! ;D wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2008 Ανασυροντας το θρεντ απο το ...αρχειο ευκαιριας δοθεισης απο τα κλιψ που σηκωσα, θα αναφερω τις αλλαγες που εκανα σε σχεση με το πρωτο πεταλι. Δεν απεκλινα σχεδιαστικα σε κανενα σημειο, απλα πειραματιστηκα περισσοτερο με καποια υλικα και το "εχτισα" γυρω απο τη Strat που φαινεται στα βιντεακια. Παλι χρησιμοποιησα ενα μιγμα απο carbon films, metal films και carbon comps σε αντιστασεις, silver mica πυκνωτες μεγεθους pF, τανταλιου και ηλεκτρολυτικους στα μεγαλα "κυβικα" και films στα πιο "κρισιμα" σημεια. Αυτη τη φορα στο clipping stage δεν μπηκε ο Sprague NOS paper in oil, αλλα ενας Mallory 150. O Hovland Musicap παρεμεινε ως input cap και ως output cap εβαλα παλι film και οχι ηλεκτρολυτικο (2.2μF). Εκει που διαφερει σημαντικα το νεο κυκλωμα ειναι στο οτι δεν υπαρχει διοδος Ge στο clipping stage (προτιμηθηκε το απλο mosfet back to back κατοπιν εξαντλητικων δοκιμων...), και στο καθαυτο chip. To TL082 επαιζε μια χαρα, αλλα κατι δεν μου πηγαινε καλα στο focus της νοτας. Ηταν λιγο θαμπο, λιγο ..."φλουταρισμενο", για να χρησιμοποιησω τον γραφιστικο ορο... σωστα κε Marathon? ;) Οποτε κατοπιν δοκιμων διαφορων chip με αντιστοιχα χαρακτηριστικα, προτιμηθηκε το Texas Instruments RC 4558 (προσοχη, οχι JRC) το οποιο λεγεται οτι υπηρχε στα (πολυ) πρωτα ΤS808 και κατοπιν αντικατασταθηκε απο το JRC4558. Αυτο εδωσε πολυ καλυτερα αποτελεσματα σε attack και καθαροτητα στη νοτα, σε καθαρα και βρωμικα. Τελος, ως pulldown resistor ειπα να βαλω μεγαλυτερη τιμη απο 1Μ, αλλα κατι μου λεει οτι πρεπει να ξεχασα να την συνδεσω στη γη γιατι αν ακουσετε τα κλιπακια οταν ενεργοποιω το πεταλι κανει πολυ δυνατο pop!... :-[ αυτα (για την ωρα...) :) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2008 Ο Fuller πρέπει να ήταν ο πρώτος (ή από τους πρώτους, εν πάσει περιπτώσει) που είχε σκεφτεί ένα κυκλωματάκι για να μην ακούγεται το pop στο άνοιξε-κλείσε του true bypass διακόπτη... αληθεύει; Έκανες το ίδιο; Άλλη ερώτηση: ποια βελτίωση βλέπεις στην χρησιμοποίηση πυκνωτών που δεν χρησιμοποιούνται συνήθως σε πετάλια αλλά σε ηλεκτρικές κιθάρες; Τέλος: το mosfet που έβαλες έχει μεγαλύτερο κομπρεσσάρισμα στον ήχο; Δοκίμασε να φτιάξεις το Fulltone Fat Boost II (για παντρειά αποκλειστικά με την στρατ και τον Twin όμως, όχι με humbuckers), σου το εγγυώμαι ότι θα ξετρελαθείς... ;) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Marillion Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2008 Το οποιο fat boost κατα τα λεγομενα πολλων στα σχετικα φορα του εξωτερικου ειναι αντιγραφη του AMZ mini-booster ( το εχω στο breadboard κ ειναι καταπληκτικο ). http://www.muzique.com/amz/mini.htm Lets ...Rock! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2008 Ο Fuller πρέπει να ήταν ο πρώτος (ή από τους πρώτους, εν πάσει περιπτώσει) που είχε σκεφτεί ένα κυκλωματάκι για να μην ακούγεται το pop στο άνοιξε-κλείσε του true bypass διακόπτη... αληθεύει; Έκανες το ίδιο; να σου πω την αληθεια δεν γνωριζω κατι σχετικο. Απο την ενασχοληση μου με τις κατασκευες και απο οσο εχω "κυκλοφορησει" στην DIY community, το κλασσικο anti-pop ειναι οι pull-down resistors μπροστα απο τον input cap και μετα τον output, αν "χωραει"... Αυτο που λες, αν υπαρχει, μου διαφευγει. Μηπως εννοεις το millenium bypass? (αυτο σιγουρα δεν ειναι του Fuller) anyway... :-\ Άλλη ερώτηση: ποια βελτίωση βλέπεις στην χρησιμοποίηση πυκνωτών που δεν χρησιμοποιούνται συνήθως σε πετάλια αλλά σε ηλεκτρικές κιθάρες; Θα το ελεγα καλυτερα, πυκνωτες που χρησιμοποιουνται σε ...ενισχυτες. Λοιπον αυτο που βλεπω ειναι "καλυτερη" ποιοτητα ηχου. Και εννοω καλυτερη για τα δικα μου αυτια. Αυτο βεβαια δεν προκυπτει απο default θεωρηση, αλλα απο "εξαντλητικα" πολλες φορες Α/Β(/C/D...) tests. Και αυτο που μετραει για μενα ειναι ο καθαυτο ηχος και οχι οι ταμπελες. Δηλαδη θα βαλω στο κυκλωμα αυτο που μου ακουγεται καλα και οχι αυτο που ειναι πιο "εξωτικο" η ακριβο. Εχει τυχει πολλες φορες πανακριβα υλικα να μενουν στο κουτι και τη θεση τους να παιρνουν ευτελη ταπεινα υλικα απο την τοπικη αγορα... Αλλα οπως και να το κανουμε, μερικα πραματα ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ. Θα μου πειτε γιατι δεν τα βαζουν οι κατασκευαστες στα δικα τους πεταλια; Σκεφτειτε ομως και το κοστος. Αλλο ειναι π.χ. ενας πυκνωτης να κοστιζει καποια λεπτα και αλλο ειναι να κοστιζει 15 και 20 ευρω το κομματι... :o Επισης υπαρχει και η ειδοποιος κατ' εμε διαφορα. Τα δικα μου πεταλια τα φτιαχνω εγω για τις δικες μου ηχητικες απαιτησεις. Ειναι κατι σχετικο με τα απλα κουστουμια του εμποριου και τα Τailored 8) που φτιαχνουν οι μαστορες της Saville row... Τα μεν ειναι φτιαγμενα για να ικανοποιουν οσο το δυνατον περισσοτερους, τα δε ειναι φτιαγμενα για εναν!... ;) Καποιοι θα πουν (ευλογα ισως) "κουστουμι το ενα, κουστουμι και τ'αλλο"... :) Αλλοι ομως εκτιμουν τη διαφορετικοτητηα και την προσαρμογη στις ιδιαιτεροτητες του καθενος. Ειναι θεμα αξιολογησης της λεπτομερειας. Καποιοι την ασπαζονται και την αναζητουν και καποιοι την προσπερνουν, χωρις να σημαινει οτι η μια ή η αλλη ομαδα εχει απολυτο δικιο ή αδικο... Τέλος: το mosfet που έβαλες έχει μεγαλύτερο κομπρεσσάρισμα στον ήχο; Δοκίμασε να φτιάξεις το Fulltone Fat Boost II (για παντρειά αποκλειστικά με την στρατ και τον Twin όμως, όχι με humbuckers), σου το εγγυώμαι ότι θα ξετρελαθείς... ;) Τα Mosfets ειναι συνδεδεμενα με τετοιο τροπο που να λειτουργουν ως διοδοι. Αυτο που τα διαχωριζει απο τις "κοινες" διοδους ειναι το πιο "γλυκο" κατωφλι. Η πιο ομαλη μεταβαση απο την κατασταση αποκοπης στην κατασταση αγωγης. Κατι τετοιο στα αυτια μας ηχει ως κλιπαρισμα αντιστοιχο με αυτο των λυχνιων, γι' αυτο και αρκετοι τα προτιμουν. Βεβαια υπαρχουν διαφοροι τροποι να συνδεθουν τα mosfets για να λειτουργησουν ως διοδοι και γενικως να υλοποιησουν ενα clipping section. Αν θελετε μπορω να τα αναλυσω για future reference... Οσον αφορα στο fatboost, εχω ηδη φτιαξει το πεταλι πανω στο οποιο βασιστηκε ο fuller για να κανει το δικο του. Ειναι ενα ωραιοτατο boost (κτηνωδες θα ελεγα) που βαζει και λιγο "χρωμα" στον ηχο. Ειναι σχετικα ευκολο να γινει. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2008 Το οποιο fat boost κατα τα λεγομενα πολλων στα σχετικα φορα του εξωτερικου ειναι αντιγραφη του AMZ mini-booster ( το εχω στο breadboard κ ειναι καταπληκτικο ). http://www.muzique.com/amz/mini.htm να, με προλαβε ο marillion... ;) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 1 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 1 Νοεμβρίου 2008 Όχι παιδιά, όπως είπα και προηγουμένως (προσέξτε με λίγο, ντε) δεν μιλάω για το Fat Boost I αλλά για το ΙΙ. Η ιστορία με το ΑΜΖ ανήκει πια στα pedal history trivia μιας και το Ι δεν βγαίνει πια. Με το ΙΙ έχω παίξει εδώ και πολύ καιρό με στρατ σε Deluxe Reverb και σε Twin και είχα ξετρελαθεί. Νόου ριλέισιονσιπ με τον ήχο του Ι. Πίσω στο θέμα: τα caps που χρησιμοποιείς, από τα λίγα που καταλαβαίνω (όχι λόγω εσού αλλά λόγω εμού), δίνουν έναν πιο hi fi ήχο στο πετάλι αλλά δυστυχώς (ή μάλλον ευτυχώς γιατί κρατάει και το κόστος πιο χαμηλά) αυτό δεν το επιθυμούμε πάντα... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 3 Νοεμβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 3 Νοεμβρίου 2008 Όχι παιδιά, όπως είπα και προηγουμένως (προσέξτε με λίγο, ντε) δεν μιλάω για το Fat Boost I αλλά για το ΙΙ. Η ιστορία με το ΑΜΖ ανήκει πια στα pedal history trivia μιας και το Ι δεν βγαίνει πια. Με το ΙΙ έχω παίξει εδώ και πολύ καιρό με στρατ σε Deluxe Reverb και σε Twin και είχα ξετρελαθεί. Νόου ριλέισιονσιπ με τον ήχο του Ι. χμμμ... θα το ερευνησω! ;) Πίσω στο θέμα: τα caps που χρησιμοποιείς, από τα λίγα που καταλαβαίνω (όχι λόγω εσού αλλά λόγω εμού), δίνουν έναν πιο hi fi ήχο στο πετάλι αλλά δυστυχώς (ή μάλλον ευτυχώς γιατί κρατάει και το κόστος πιο χαμηλά) αυτό δεν το επιθυμούμε πάντα... Κι ομως! Το Hi-Fi_λικι (με τη γνωστη εννοια) το αποφευγουμε οπως ο σατανας το λιβανι!... ;D Hi-Fi και κιθαριστικος κοσμος δεν (πρεπει) να πηγαινουν μαζι. Αυτο που κυνηγαω με τα "διαφορετικα" υλικα (οχι μονο πυκνωτες) ειναι διαμορφωση χροιων και συνηθως οσο το δυνατον λιγοτερο "μονοδιαστατους" και "στεγνους" ηχους. (...μηπως θα κολλουσε καταχρηστικα ο ορος Hi-end?) Αυτο που θελω κυριως να "κανει" ενα OD ειναι να βγαινουν οι ηχητικες ιδιαιτεροτητες του καθε οργανου και οχι οτι του συνδεσεις να ακουγεται το ιδιο. Να σου αναφερω για παραδειγμα οτι καποτε επινα νερο στο ονομα του FD-II αλλα πλεον εχοντας "καλομαθει" τα αυτια μου οταν το ενεργοποιω πολλες φορες μου ακουγεται ...στεγνο :o Ισως βεβαια να φταιει και η ιδια η φυση του. Δηλαδη ως Screamer που ειναι, εχει αρκετα κομπρεσσαρισμενο ηχο κατι το οποιο δεν το αναζητω (πλεον) απο ενα OD. Αλλα ομως και το Sparkle Drive που εφτιαξα (και που ανηκει στην "οικογενεια") εχει πολυ πιο 3D ηχο... Για να εξηγουμαστε, δεν προσπαθω να πω οτι ξαναεφηυρα τον τροχο, απλα τα πεταλια που κανω για μενα τυγχανει να με ικανοποιουν ηχητικα (γιαυτο αλλωστε και τα κανω και δεν τα αγοραζω). wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση