Anduan3 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Ξερουν τοσα πολλα για τον Παπαθανασιου εδω, που η ερωτηση που απαντησα στη σελιδα 7 ηταν αναπαντητη απο το.....2009 ;D Οσο για τις φωτος μου (σελιδα 7), κανε ξανα μια προσπαθεια με αυτα: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anduan3 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 @bloody_sunday, κανε ενα κοπο να κανεις sign in και πες μας ξανα. Πραγματικα ρε φιλε, ΚΑΙ σε αυτον τον τομεα εισαι ασχετος! ;D ;D Το Prodigits ειναι ενα φορουμ που αποτελειται απο ξεχωριστα υπο-φορουμς, οπως και το Noiz αλλωστe. Απλα δεν ειναι αφιερωμενο σε καποιο θεμα. Υπαρχει ομως το Music forum μεσα. Μην πεταγεσαι λοιπον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Νίκος Κούρκουλος - Όχι άλλο κάρβουνο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Kenyan,Uganda n Tanzania lesbians lets have some fun Μήπως γιαυτό έχουν μαζευτεί Νιγηριανοί στις αγγελίες του Νόιζ; Μήπως δεν καλύπτονται αλλού; Κρίμα... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Μην πεταγεσαι λοιπον. Ναι ρε Bloody... μη πετάγεσαι. Άσε τον Αντουάν να τα πει που τα ξέρει. ... Αντουάν, άστον αυτόν.. μπορείς σε παρακαλώ να ξεκινήσεις να απαντάς όλα τα ερωτήματα που έχουν μείνει αναπάντητα από το 2009; Σταχυολογώ μερικά: 1. Το mastering γιατί εμφανίζεται πάντα σε ενεστώτα διαρκείας; 2. Όποιος δεν έχει Suhr, δικαιούται να καλείται κιθαρίστας; 3. Πότε θα βγάλει τηλέφωνο η Apple; 4. Η Κότσα τι ξέρει για το μέλλον της ροκ; 5. Ο Eye γιατί μας τα σπάει; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Ρε Νικ, εχεις ακουσει το Mythodea? Κι αν ναι, σου φενεται νορμαλ καποιος να το συνθεσει σε μια ωρα?? Και καπακι, σου φενεται να του λειπει κατι? Αν σε μια ωρα καποιος συνθεσει, ενορχηστρωσει και παιξει ενα εργο σαν το Mythodea, μια μονο λεξη τον χαρακτηριζει: Ιδιοφυια! (αν και εδω μαλλον κλεινουμε προς Μεγαλοφυια, γιατι Ιδιοφυης λεγεται καποιος που ειναι εκπληκτικος σε ενα μονο τομεα) Ιδιοφυια, η λεξη που χαρακτηριζει τους συνθετες που γραφουν ενα ολοκληρωμενο εργο σε μια ωρα, και τους ξεχωριζει απο τους υπολοιπους "κοινους θνητους" που χρειαζονται καποιους μηνες για το ιδιο αποτελεσμα. Ρε αντουάν (?) Ναι, έχω και το CD, και να σου πω κάτι; Λυπάμαι, αλλά δε μου άρεσε... Σορρυ... Προσωπικό γούστο καθαρά, αλλά όπως είπα και πριν ο καθένας έχει άλλους ορισμούς για άλλα θέματα. Τώρα θα σου αναφέρω, πολύ απλά τον Beethoven, που κατά την γνώμη σου ήταν "κοινός θνητός" και εκεί θα το αφήσω το θέμα γιατί είναι αστείο... (ο beethoven έκανε μήνες ή και χρόνια να τελειώσει το κάθε έργο του). Ο Νικόλας δεν πολυπιστεύει στην έμπνευση. Και μάλιστα για να την αμφισβητήσει, κάποτε είχε ποστάρει την συμφωνία αρ. 40 του Μότσαρτ, και εντόπιζε τις επαναλήψεις του θέματος ως "απόδειξη" της υπεροχής της "δουλειάς" έναντι την εμπνεύσεως. Αυτό που δεν κατάλαβε ούτε τότε ούτε τώρα είναι ότι μπορεί να υπάρξει έμπνευση διάρκειας ίσης με τη διάρκεια του track, και όχι απαραίτητα έμπνευση δευτερολέπτων όπως αναφέρει. Πράγματι δεν πολύπιστεύω, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι ανύπαρκτη ή ότι δε χρειάζεται. Τη 40η την είχα βάλει για να δείξω ότι το ΜΟΤΙΒΟ (και όχι θέμα) υπήρχε στο θέμα (16 ή 32 μέτρα δε θυμάμαι αυτή τη στιγμή) πάρα πολλές φορές (23 νομίζω?). Φυσικά αντιλαμβάνομαι ότι πιθανότατα δεν έκατσε ο Wolfgang να "κατασκευάσει" το θέμα της φανταστικής συμφωνίας αυτής. Και θα επιμείνω ότι η έμπνευση να είναι ο λόγος ύπαρξης ενός αριστουργήματος (που μπορεί να διαρκέσει όσο... δε με νοιάζει), ΑΛΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ που έρχετε μετά. Μην ξαναέρθουμε στα ίδια και στα ίδια. Ελπίζω να μην υποβιβάζω κανέναν, ή κανένα έργο. Μίλησα για προσωπικό γούστο ενός έργου (τη Μυθοδεία), και από 'κει και πέρα, μιας και έχω μια γνώση για κάποια πράγματα σχετικά με τη μουσική ας μου επιτραπεί να έχω και γνώμη, εεε; ____________________ Στο προηγούμενο θέμα, για το τι παίζει, πως τα παίζει, κλπ, κλπ, θα παραθέσω κάτι άλλο που σκέφτηκα: Αυτό το πρόγραμμα τα κάνει όλα αυτόματα (μάλιστα με κανένα χέρι... καλύτερα απ'τον Βαγγέλη και δεν το λέω για πλάκα). Αφού το κάνει αυτό το πρόγραμμα, μπορεί να το έκανε παλαιότερα ο Βαγγέλης με άλλα μέσα. Το πρόβλημα με το UJam είναι ότι είναι 'κονσέρβα' τελικά... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Καλά το μαζί με τη δουλειά δεν το συζητάμε. Θα έλεγα μάλιστα ότι έρχεται ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ της δουλειάς, χωρίς δουλειά απλά θα έρθει και θα εξαφανιστεί. Όσο για τα "αυτοματοποιημένα" πραγματάκια, ξαναλέω ότι πλέον έχει πρόσβαση ο καθένας σε παραπλήσιες τεχνολογικές εφαρμογές. Βέβαια αυτό σε καμιά περίπτωση δε μας κάνει... Βαγγέλιδες ;D Άλλωστε εφαρμογές σαν τις σημερινές με... αναλογικά μέσα του παρελθόντος, ούτε... θέλω να σκέφτομαι το σχεδιασμό που απαιτούσαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anduan3 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 @Trolley, νομιζω οτι εχεις να πεις πιο πολλα περι του φιλελευθερισμου, κομουνισμου, φασισμου κλπ στο "Συζήτηση περί επικαιρότητας", εδω το θεμα σου ειναι αγνωστο.... @Nicola, ποτε ακριβως ειπα οτι ο Beethoven ειναι κοινος θνητος? (μη μου αναφερεις τη φραση μου "Ιδιοφυια, η λεξη που μπλα μπλα.......και τους ξεχωριζει απο τους υπολοιπους "κοινους θνητους" μπλα μπλα μπλα........" γιατι θα σαλτηξω απ'το παραθυρο....) Το γεγονος (γιατι περι γεγονοτος προκειται) οτι ο Vangelis συνθετει εξαιρετικα γρηγορα, ειναι ενα θαυμα. Το οτι αρχισε παλι να συνθετει απο 4 χρονων και στα 6 του εδωσε το πρωτο του live με δικες του συνθεσεις μπροστα σε 4000 κοσμο, σου λεει κατι? Το οτι παιζει απο πιανο και keyboards μεχρι πνευστα, drums/κρουστα, vibes, ως και καποια...Κινεζικα ενχορδα χωρις να εχει παρει μαθηματα μουσικης σου λεει κατι ή ειναι φυσιολογικο κι αυτο? Εσυ εχεις ενα διπλωμα πιανου. Πολυ καλα και αγια. Μπορεις αραγε να παιξεις τα μουσικα στυλ που εχει παιξει ο Παπαθανασιου? Μερικοι ανθρωποι γεννιουνται με "αστερι" Nicola, απλα πραγματα. Μουσικοι/συνθετες σαν τον Παπαθανασιου σπανιζουν. Τι να κανουμε τωρα? Ο τυπος ειναι genius. Αυτο ειναι fact και περα απο το τι πιστευεις εσυ ή εγω. Για το Mythodea τωρα, δεν σε ρωτησα αν σου αρεσει, αυτο ειναι δικο σου θεμα. Σε ρωτησα αν το συγκεκριμενο εργο ειναι λογικο καποιος να το συνθεσει και ενορχηστρωσει (και καπακι παιξει...) σε μια ωρα. Και αναρωτιεμαι αν αυτο το εργο το ειχε γραψει ο Beethoven (μιας και τον αναφερες) τι θα ελεγες? "Μαπα το εργο" ή "εκπληκτικη συνθεση, να σκεφτεις οτι το συνθεσε σε μια ωρα!"? Οσο για το UJAM, δεν βλεπω τι σχεση μπορει να εχει με τον Παπαθανασιου και τον τροπο που συνθετει και παιζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Όσο και να μου αρέσει ο Βαγγέλης, η σύνθεση σε real time της Mυθωδίας μπροστά π.χ. στη σύνθεση του Μεσσία σε 21 μέρες από τον G.F. Handel είναι σα βόλτα στο πάρκο μπροστά σε αγώνα F1. Το ένα δεν αναιρεί την ομορφιά του άλλου, απλά για να μπει κάποιο Perspective. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anduan3 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Όσο και να μου αρέσει ο Βαγγέλης, η σύνθεση σε real time της Mυθωδίας μπροστά π.χ. στη σύνθεση του Μεσσία σε 21 μέρες από τον G.F. Handel είναι σα βόλτα στο πάρκο μπροστά σε αγώνα F1. Αν ηταν "η σύνθεση σε real time της Mυθωδίας μπροστά στη σύνθεση σε real time του Μεσσία του Handel" θα ειχε καποιο "πατημα" για συζητηση, τωρα ετσι οπως το εγραψες ειναι 2 μη συγκρισιμα πραγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις