Προς το περιεχόμενο

Πως θα ξεκινήσω να παίζω με γκρούπ;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δε νομίζεις ότι είναι λίγο βαρύ αυτό;

 

Καθόλου, απλά η αλήθεια πονάει και κανείς δεν θέλει να το παραδεχθεί.

Και εμένα μου πήρε χρόνια να διαπιστώσω και τελικά να παραδεχθώ πως τελικά έχω ότι αξίζω.

 

Κάπου έχω ξαναγράψει εδώ μέσα πως είναι Νόμος της Κοσμικής Νομοτέλειας :

Ο καθένας έχει ότι του αξίζει.

Και αν συμβαίνει να αξίζει κάτι ενώ δεν το έχει, θα το αποκτήσει.

Και αν συμβαίνει να έχει κάτι ενώ δεν το αξίζει, θα το χάσει.

 

 

Έχω γνωρίσει έναν πολύ καλό μουσικό, που επειδή είχε καβαλήσει το καλάμι,

όσοι τον γνώριζαν τον απέρριπταν λόγω χαρακτήρα,

και έμεινε στα αζήτητα. 

 

Βέβαια ο ίδιος δεν μπορεί να καταλάβει γιατί προτιμήθηκαν άλλοι μουσικοί με λιγότερες μουσικές ικανότητες,

και νομίζει πως αδικήθηκε γιατί οι άλλοι είχαν το "μέσον"

 

ετσι,πες τα ρε funk 8 χρονια εχω φαει τα λυσακα μου να μαζευω τον καθε ψυχακια....

 

 

Θα τον άλλαζες μεκάποιο άτομο σοβαρό και συνεπείς ?  ;)

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 182
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καθόλου, απλά η αλήθεια πονάει και κανείς δεν θέλει να το παραδεχθεί.

Και εμένα μου πήρε χρόνια να διαπιστώσω και τελικά να παραδεχθώ πως τελικά έχω ότι αξίζω.

 

Κάπου έχω ξαναγράψει εδώ μέσα πως είναι Νόμος της Κοσμικής Νομοτέλειας :

Ο καθένας έχει ότι του αξίζει.

Και αν συμβαίνει να αξίζει κάτι ενώ δεν το έχει, θα το αποκτήσει.

Και αν συμβαίνει να έχει κάτι ενώ δεν το αξίζει, θα το χάσει.

 

Σύμφωνα με αυτά που λες, αν αυτός σε μία x χρονική στιγμή πήρε τα @@ του (κάτι που επιμένω ότι είναι βαρύ και μάλλον αγενές) αυτό δεν σημαίνει ότι σε μία άλλη χρονική στιγμή δεν θα ανταμοιφθεί.

 

Επίσης, υπάρχουν πάρα πολλα άτομα, σε ποικίλους τομείς της ζωής που απέκτησαν φήμη, χρήματα, κ.λ.π με αμφιλεγόμενες μεθόδους και διατηρούν αυτά τα κεκτημένα σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνου. Όπως και το αντίθετο, βέβαια.

 

Μπορείς να κάνεις αυστηρή κριτική με σαφώς πιο επικοδομητικό τρόπο. Δε συμφωνείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δεν κατάλαβες…  ::)

Τα "@@" εκείνος τα χρησιμοποίησε πρώτος και εγώ απλά χρησιμοποίησα την ΔΙΚΗ ΤΟΥ φράση με ειρωνική διάθεση, ακριβώς για να του δείξω την αγένεια.

 

Ο καθένας θα ανταμειφθεί για ότι έχει κάνει, απλά κάποιοι νομίζουν πως αξίζουν περισσότερο.

 

Επίσης, υπάρχουν πάρα πολλα άτομα, σε ποικίλους τομείς της ζωής που απέκτησαν φήμη, χρήματα, κ.λ.π με αμφιλεγόμενες μεθόδους και διατηρούν αυτά τα κεκτημένα σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνου. Όπως και το αντίθετο, βέβαια.

 

Η λέξη αμφιλεγόμενες  θέλει συζήτηση. Θέλεις να αναφέρεις ένα παράδειγμα για να ξεκινήσουμε μια εποικοδομητική συζήτηση;

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλα ειδες... τα εσβησε το harilatronio και καλα εκανε!!! μονο σε λασπη τσακωνομαι εγω φιλτατε! ;)

 

ooοοοκ τοτε! τα μάτια μου δουλεύουν ακόμα! Φίλε harilatron αστειευόμουν (εννοείται!) όταν το είπα..καλά έκανες και τα σβησες, γιατι γινόταν ελαφρώς της πόπης...όσο για τη λάσπη είπα να την αναφέρω αλλά συγκρατήθηκα! ;D ;D

μπλε ιζ δι ονλι γουεϊ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λέξη αμφιλεγόμενες  θέλει συζήτηση. Θέλεις να αναφέρεις ένα παράδειγμα για να ξεκινήσουμε μια εποικοδομητική συζήτηση;

 

ΟΚ,

 

θεωρείς ότι η προώθηση των vyziwn, kwlwn, mpoutiwn, και λοιπών μερών που παραπέμπουν σε sex, από κακιτέχνιδες/κακιτέχνες που τα διαθέτουν και τα προβάλλων τοιουτοτρόπως σε videoclip με σκόπο να προβοκάρουν, να τραβήξουν προσοχή, να πικάρουν, να..., να... , δεν τους έχει αποφέρει χρήματα; Θες να συζητήσουμε, ίσως το πιο τρανταχτό παράδειγμα ανελέητης αναφοράς στο sex, την Madonna η οποία με ποικιλόμορφες αναφορές είναι στο επίκεντρο του "μουσικού" ενδιαφέροντος εδώ και τόσα χρόνια?

 

Ή μήπως αμφιβάλλεις, ότι η εν λόγω κυρία (της οποίας έχω 2 CD... - για να μην θεωρηθεί ότι κάνω μανιεριστική κριτική) εδώ και ΧΡΟΝΙΑ δεν κάνει ωτο-στοπ σε καρριέρες αλλωνών, με μοναδικό σκοπό να είναι ..up to date?

 

Ή, τέλος πάντων, μπορούμε να συζητήσουμε όποιο παράδειγμα θες εσύ..  :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το παράδειγμα που έθεσες είναι πολύ καλό.

Εσύ όμως θεωρείς – αντιλαμβάνεσαι το χρήμα ως αποτέλεσμα της καλή τέχνης. Εδώ είναι το λάθος σου.

 

Άλλο "η τέχνη στην μουσική" και άλλο η "μουσική στην σόου μπίζ".

 

Η "μαντόνα" δεν είναι απλά μια τραγουδίστρια,

είναι μια συνισταμένη δυνάμεων τεχνικών, μάνατζερς, μουσικών, σκηνοθετών επιχειρηματιών κλπ κλπ.

 

Η ίδια κατάφερε να τους μαζέψει και να τους κρατήσει γύρω της

γιατί προφανώς ανταμείβονταν από το τελικό αποτέλεσμα.

Ξέρεις τι κόπους και τι προσπάθειες έχει ρίξει η μαντόνα για να φθάσει εκεί; 

Και μη μου πείς πως δεν τόχει;  Νομίζεις ότι της χαριστήκαν;

 

Έπεσε γερή διαφήμιση;  -  Ναι, φυσικά.

Γιατί δεν κάνεις και εσύ;  - Δεν έχω χρήματα.

Πείσε αυτούς που τα έχουν, πως αν επενδύσουν επάνω σου θα ανταμειφθούν.  - Δεν μπορώ να τους πείσω.

 

Εμ, τότε,  τόσο αξίζεις. Αυτός που μπορεί, αυτός θα "περάσει".

 

Ή μήπως αμφιβάλλεις, ότι η εν λόγω κυρία  εδώ και ΧΡΟΝΙΑ δεν κάνει ωτο-στοπ σε καρριέρες αλλωνών, με μοναδικό σκοπό να είναι ..up to date?

 

Πόλεμος πατήρ πάντων, και τους μέν ελευθέρους ανέδειξε, τους άλλους δε, δούλους.

 

Και οι άλλοι θα θέλαν να κάνουν  ωτο-στοπ στην δική της καριέρα,

αλλά μπόρεσε και τους πέταξε έξω.  ;) ;D 

Απλό δεν είναι;

 

θεωρείς ότι η προώθηση των vyziwn, kwlwn, mpoutiwn, και λοιπών μερών που παραπέμπουν σε sex, από κακιτέχνιδες/κακιτέχνες που τα διαθέτουν και τα προβάλλων τοιουτοτρόπως σε videoclip με σκόπο να προβοκάρουν, να τραβήξουν προσοχή, να πικάρουν, να..., να... , δεν τους έχει αποφέρει χρήματα;

 

Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για εμπορικό προϊόν.

Το επιτυχημένο εμπορικό προϊόν είναι αυτό που ζητάει η αγορά. Τελεία και παύλα.

 

Μπούτια ζητάει,

μπούτια της δίνουν,

και μαζεύουν το χρήμα.   ;)

 

Και άλλοι θα θέλαν αλλά δεν μπορούν.

Απλό δεν είναι;  ::)

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλό δεν είναι;  ::)

 

Όχι, δεν είναι.

 

Κάθε διαδικασία επιλογής είναι έγκυρη μόνο όταν ο επιλέγων έχει πράγματι... επιλογές. Το σύστημα, προκειμένου να δικαιολογήσει την οκνηρία των στελεχών του, έχει μεθοδεύσει τον αποκλεισμό του πολίτη από επιλογές που είναι πράγματι διαθέσιμες στους πολίτες άλλων χωρών: συγκεκριμένα, το επιχείρημα ότι "μπούτια θέλει" ισχύει μόνο αν υπήρχε ισομερής κατανομή ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού χρόνου για όλα τα μουσικά είδη. Και εκεί θα βλέπαμε αν θέλει μπούτια ή ηλεκτρικές κιθάρες η φουστανέλες (ή όλα).

 

Όταν εγώ ανοίγω το ραδιόφωνο (όλο το καλοκαίρι λέμε) και ακούω τα ίδια και τα ίδια είκοσι τραγούδια, εκεί είναι αστείο να λέμε ότι παρασχέθηκαν επιλογές στον επιλέγοντα και ότι αυτός είναι πράγματι υπεύθυνος για το χάλι των επιλογών του. Στο εξωτερικό ΔΕΝ συμβαίνει αυτό, καθότι υπάρχουν μεν τα mainstream ραδιόφωνα, αλλά υπάρχουν και τα άλλα... Μία φίλη που πρόκειται να "μεταναστεύσει" στο νομό Ηλείας, μου κλαιγότανε ότι θα χάσει τη δυνατότητα να ακούει τον RED, και όσοι έχουν ταξιδεύσει με αυτοκίνητο την Ελλάδα, ξέρουν πολύ καλά πόσο περιορισμένο είναι το ρεπερτόριο στις επαρχιακές πόλεις. Και στην Αθήνα, το ίδιο συμβαίνει, αλλά σε διαφορετική κλίμακα.

 

Θεωρώ προσβλητικό για το ίδιο μου το αίμα να διαβάζω ότι σαν ακροατές είμαστε ικανοποιημένοι με τα μπούτια: είναι σα να λες ότι ο φαντάρος είναι ικανοποιημένος με την εμετική Νουτέλα που του σερβίρανε κάθε πρωί, λες και του δόθηκε ποτέ η δυνατότητα να φάει άλλο πρωϊνό.

 

Έτσι δεν είναι;

 

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι ακόμη: δεν αποδέχομαι την ύπαρξη του συμπαντικού νόμου ότι καθένας έχει αυτό που του αξίζει. Διότι (αναλογικώς) πιστεύω στο θεϊκό έλεος - αν είχε ο καθένας μας ότι μας αξίζει θα είμασταν όλοι ανάποδα να κοιτάμε τα ραδίκια, αλλά ευτυχώς δίνονται ευκαιρίες σε όλους μας να πάμε προς το καλύτερο.

 

Ακόμη και αν δεν πιστεύει κάποιος στο θεϊκό έλεος, ας πιστεύει τουλάχιστον στο ανθρώπινο, το οποίο εκδηλώνεται με την παροχή ευκαιριών, παιδείας και δυνατοτήτων - ήτοι, μπορεί κάποιος να πάρει τα @@ του τώρα, αλλά όπως λένε "θα γυρίσει και ο τροχός".

 

:)

 

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπουτια ζηταει κ μπουτια του δινουνε.Τα ειπες ολα.

 

Οι περισσοτεροι εκτος απο μας που την ψαχνουμε την μουσικη την εχουν για ψυχαγωγια κ background σε αλλες ενασχολήσεις τους.Οσοι παλι δεν το κανουν αυτο γουσταρουν μαζι με το εμετικο ασμα να βλεπουν και λιγο Πάολα πως να το κανουμε.Και δικιο εχουν αφου με αυτα θα ριξουν γκομενα θα κανουν χαμο στο μαγαζι και τα λοιπα.

 

Δεν ειναι βεβαια τοσο απολυτη και καφρικη η αληθεια αλλα τινει πως τη μερια που "το ζηταει η καρδουλα του κοσμακι το μπουτι" για χ,ψ λογους.Οπως παλια ειχαν ολοι στερεοφωνικο με καλα ηχεια κ τα ρεστα σε αντιθεση με το τωρα που τα emo ακουν απ το κινητο κ γουσταρουν.Ειναι καθαρα γουστο κ επιπεδο του ανθρωπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπουτια ζηταει κ μπουτια του δινουνε.Τα ειπες ολα.

 

Όχι δε τα είπε όλα.

 

;)

 

Είναι εύκολη παραίτηση αυτή η πεποίθηση. Σου προτείνω να διαβάσεις την απάντησή μου.

Πως ερμηνεύετε εσείς ότι τις ελάχιστες φορές που έχει έρθει μία καλή μπάντα απ' έξω, έγινε το σώσε;

Πως ταιριάζει αυτό με τη θεωρία ότι "θέλουμε μπούτια";

Σκεφθείτε το...

 

 

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου