Subfire Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Λεπόν,budget μεγάλο δεν υπάρχει.Με τη μπάντα μου έχουμε τα απαραίτητα για ηχογράφηση των οργάνων,αλλά θέλουμε για πρώτη φορά να ηχογραφήσουμε και τα drums μόνοι μας.Έχουμε ενα ζευγάρι πυκνωτικά,κάρτα ήχου με 8 κανάλια(τα 2 με προενίσχυση και Phantom για τα πυκνωτικά) και σκοπεύουμε να πάρουμε τα shure pgdmk-4. Πρώτον θέλω γνώμες για αυτά τα μικρόφωνα.Δεύτερον, κανονικά πρέπει να αγοράσω κάτι τέτοιο : http://www.thomann.de/gr/focusrite_octopre_le.htm σωστά?? Έκανα μια δοκιμή και σύνδεσα ενα δυναμικό μικρόφωνο που έχω στην κάρτα ήχου αλλα στις εισόδους χωρίς προενίσχυση.Μέσα από το Nuendo έβαλα στο κανάλι αυτό ένα κομπρέσορα και ανέβασα τις εντάσεις.Με αυτό τον τρόπο βγήκε αποτέλεσμα.Όμως η ερώτηση είναι πόσο χειρότερο αποτέλεσμα θα γίνει αν δεν παρώ 8καναλο προενισχυτή και κάνω αυτό που περιέγραψα.?? Προτείνεται τέτοια τεχνική ή θα είναι για τα μπάζα? www.myspace.com/subfireband
haryy Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Μπορείς και μόνος σου να συγκρίνεις. Αφού η κάρτα σου έχει 2 preamps γράψε σε έναν από τους 2 και σύγκρινέ το με το άλλο που έγραψες κατευθείαν στην κάρτα. Λογικά θα είναι πολύ καλύτερο από το πρώτο. Πάντως υπάρχει με 150€ ο 8κάναλος Sm pr8E για entry level κατάσταση που θα σου κάνει τη δουλειά. Ή ο 4κάναλος pr4 με 80€. Μαζί με τους ενσωματωμένους προενισχυτές της κάρτας σου μπορείς να γράψεις ντράμς με 6 κανάλια http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Dreampanos Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Καλο θα ηταν να μας πεις και ποια καρτα ειναι... παρολα αυτα οπως βλεπεις γινεται. Το μονο προβλημα ειναι η μετατροπη απο balanced σε unbalanced σημα. Δλδ οι εισοδοι οι οποιοι εχουν προενυσχητες αυτοι παιρνουν balanced σημα, αυτο σημαινει οτι το σημα καταληγει σε διαφορικο ενισχυτη σε αντιθεση με τα unbalanced τα οποια καταληγουν σε τελεστικο, και αυτοι οι 2 εχουν διαφορετικες συνθετες αντιστασεις με αποτελεσμα να μην ειναι "συμβατοι" μεταξυ σηματων. Με λιγα λογια, απλα θα εχεις μεγαλυτερο επιπεδο θορυβου. Για περισοτερες info: http://en.wikipedia.org/wiki/Balanced_audio_connector και http://en.wikipedia.org/wiki/TRS_connector παρολα αυτα αυτο το μηχανημα ειναι εξερετικης ποιοτητας (ειδικα για την τιμη του) και αν προσεξες διαθετει lightpipe σε ADAT 8 καναλια... αυτο σημαινει οτι αν η καρτα σου υποστηριζει ADAT τοτε αμεσως αμεσως εχεις αλλα 8 καναλια ταυτοχρονης εγγραφης... αν δεν εχεις υπαρχουν αρκετα οικονομικες καρτες (βλεπε Maudio) που να υποστηριζουν ADAT. Ειναι επενδυση... αξιζει τον κοπο... παρτο.. mpoyrdes
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Αν εχεις ΚΑΛΟ ντραμμερ (δηλ.ντραμμερ που να εχει καλο και ισορροπημενο χτυπημα και δυναμικες) γραψε πρωτα με ΔΥΟ πυκνωτικα μικροφωνα (συνδεδεμενα στους προενισχυτες της καρτας σου) τα τυμπανα.Και μετα γραφετε απο πανω τα υπολοιπα οργανα. Αμετρητες εκπληκτικες ηχογραφησεις ντραμς (ολη η soul των 60s & τα περισσοτερα κομματια των Led Zeppelin) εχουν γραφτει μονο με 2 μικροφωνα. Πειραματισου με τον τροπο τοποθετησεις ξεκινωντας με τον κλασσικο δηλ. ενα μικροφωνο στο υψος του τελειωματος της κασας 2 μετρα μακρια της και ενα 2 μετρα πανω απο το κεφαλι του ντραμμερ. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Dreampanos Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Ακυρο... η μοναδα για το ADAT ειναι optional και εχει αλλα 130περιπου ευρω... δεν το προσεξα... αν σε ενδιαφερει ομως υπαρχει και η behringer... :P 8καναλος προενυσχητης με ADAT, (στα σιγουρα :P) γυρω στα 250ευρω... http://www.thomann.de/gr/behringer_ultragain_pro8_digital_ada8000.htm mpoyrdes
manosg Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Oπως είπε και ο superfunk υπάρχουν πολύ τρόποι να γράψεις τύμπανα χωρίς πάρα πολλα μικρόφωνα. Τα pg που αναφέρεις για την σχέση τιμή/απ'οδοση έιναι αρκετά καλα για Live χρήση που τα έχω δουλέψει λίγο. Τα pg εμένα που αρέσουν αρκετά (και το pg 57 ξερω γω το αγαπώ πολύ για all around mic). Γνώμη μου, στα ίδια λεφτά πάρε τρια τέτοια που έρχονται με ωραίο συσ΄τημα clamp και (άσχετο μεν, άλλα χρήσιμο) ενα πολύ οκ xlr cable. Πιστεύω ότι ειναι πολύ ποιο καλα μικρόφωνα. http://www.thomann.de/gr/akg_d_22xlr_ccs.htm και για μικρόφωνο μπότας αυτό ξέρω γω http://www.thomann.de/gr/akg_d_11_xlr_ccs.htm Οσο αφορά το θέμα σου με την κάρτα.Το σήμα που παίρνεις τα μικρόφωνα τύμπανων, είναι συνήθως αρκετά δυνατό και χρειάζεται ελάχιστη προενισχυσή. Οποτε ίσως κάνεις και δουλειά χωρίς. Προσοχή όμως στο θέμα με balanced/unbalanced καθότι άν οι όχι με δυνατότητα προσενισχυσης εισοδοι δέχοντάι μόνο Line level σήμα (δεν είναι xlr η trs καρφί ) θα έχιες τα προβλήματα που αναφέρθηκαν. Btw, ποια κάρτα είναι αυτή που έχεις????
Subfire Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 OP Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Καλο θα ηταν να μας πεις και ποια καρτα ειναι... παρολα αυτα οπως βλεπεις γινεται. Το μονο προβλημα ειναι η μετατροπη απο balanced σε unbalanced σημα. Δλδ οι εισοδοι οι οποιοι εχουν προενυσχητες αυτοι παιρνουν balanced σημα, αυτο σημαινει οτι το σημα καταληγει σε διαφορικο ενισχυτη σε αντιθεση με τα unbalanced τα οποια καταληγουν σε τελεστικο, και αυτοι οι 2 εχουν διαφορετικες συνθετες αντιστασεις με αποτελεσμα να μην ειναι "συμβατοι" μεταξυ σηματων. Με λιγα λογια, απλα θα εχεις μεγαλυτερο επιπεδο θορυβου. η κάρτα που έχω είναι η e-mu 1820 η οποία λέει ότι οι 6 είσοδοι που έχει χωρίς προενίσχυση είναι balanced,άρα..... Μπορείς και μόνος σου να συγκρίνεις. Αφού η κάρτα σου έχει 2 preamps γράψε σε έναν από τους 2 και σύγκρινέ το με το άλλο που έγραψες κατευθείαν στην κάρτα. Λογικά θα είναι πολύ καλύτερο από το πρώτο. Δυστυχώς δεν έχω άμεσα προσβάσιμη μια drums για να κάνω ηχογράφηση με τους 2 τρόπους.. Αν εχεις ΚΑΛΟ ντραμμερ (δηλ.ντραμμερ που να εχει καλο και ισορροπημενο χτυπημα και δυναμικες) γραψε πρωτα με ΔΥΟ πυκνωτικα μικροφωνα (συνδεδεμενα στους προενισχυτες της καρτας σου) τα τυμπανα.Και μετα γραφετε απο πανω τα υπολοιπα οργανα. Ε, είναι καλούτσικος αλλά όχι και για τέτοια δουλειά 8καναλος προενυσχητης με ADAT, (στα σιγουρα :P) γυρω στα 250ευρω... http://www.thomann.de/gr/behringer_ultragain_pro8_digital_ada8000.htm Πόσο καλό μπορεί να είναι αυτό το behringer?αξίζει να δώσω αυτά τα χρήματα?Γενικά μου αρέσει να παίρνω πράγματα που να προσεγγίζουν τις ανάγκες μου και στο μέλλον,όχι μόνο τώρα www.myspace.com/subfireband
Dreampanos Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Κοιτα, σωστο αυτο που λες οσον αφορα το behringer... το θεμα ειναι ομως οτι αν η αγορα που θα κανεις δεν θα σου φερει τα λεφτα που ξοδεψες πισω τοτε δεν ειναι αναγκη να κανεις πιο ακριβη αγορα... ειναι ενα απλο αξιοπρεπες μηχανημα. αλλωστε οι διαφορες απο converter σε converter ειναι τετοιες που σε ενα homestudio δεν ακουγονται πιστεψε με. δλδ jitter, THD, N/S ratio κλπ... δεν προκειται να καταφερεις να τα ακουσεις στο homestudio σου.. (εαν δουλευεις σε home studio παντα :P). Το θεμα ειναι οτι μια τετοια λυση στην παρουσα στιγμη σε βολευει πιστευω διοτι λυνει το προβλημα των προενισχητων (μιας που αμα γραψεις drums κατι θα ακουγεται δυνατα, κατι αλλο ισως σιγα... θα πρεπει να παιξεις με τα gain) και εκτος αυτου σου επιτρεπει μελοντικα να εχεις +8 καναλια. εγω προσωπικα θα μπω σε κανα 2μηνο θα εχω ετοιμο το studio μου απο πλευρας ακουστικου σχεδιασμου και υλοποιησης και θα παρω την maudio 2626 μαζι με αυτο το behringer ωστε να μπορω να εχω συνολικα 16 καναλια... αν δω οτι παει καλα θα χτυπισω το focusrite με την καρτα gia adat και θα εχω 24 καναλια ταυτοχρονα... δεν παιζει βεβαια να γραψω 24 ταυτοχρονα αλλα θα εχω 16 καναλια με καλους converters... mpoyrdes
maze Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 σωστος ο superfunk αν και εγω θα σου προτεινω ακομα μια λυση.οι προενισχυτες της καρτας ηχου σου ειναι αρκετα καλοι.μπορεις να παρεις ακομα ενα καλο μονοκαναλο η δικαναλο προενισχυτη τον οποιο μπορεις να τον χρησιμοποιησεις αξιοπρεπως και σε εγγραφη φωνης και να γραψεις τυμπανα με 3 η 4 μικροφωνα.αν εχεις την απορια για το πως θα ειναι το αποτελεσμα,πες μου να ανεβασω ενα κλιπακι απο την ηχογραφηση μιας προβας με ενα γρουπ που επαιζα αυτο το καλοκαιρι.νομιζω πως θα σε εκπληξει ;)
haryy Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2008 A, ότι μπορείς να γράψεις και με 2 mics αυτό να λέγεται. Άκου αυτό που είναι γραμμένο με ένα shure sm57 από m-audio octane στην κάσα και ένα audio technica at4040 στο ύψος της μέσης των tom ακριβώς πάνω από την κάσα δηλαδή η κάψα του έβλεπε τα tom. Τα υπόλοιπα όργανα που ακούς είναι από το 4040 που "έπιανε" και αυτά λόγω του ότι παίζαμε όλοι στον ίδιο χώρο αλλά δεν σου βάζω την πλήρη ηχογράφηση ώστε να ακούσεις καθαρό το drum recording με τα 2 mics. Μπορείς δηλ να μην πάρεις και τίποτε άλλο και να βάλεις ένα πυκνωτικό στην κάσα σου και ένα mono overhead και καθάρισες (τρόπος του λέγειν και αναλόγως την ανάλυση και την ποιότητα που ζητάς αλλά και το στυλ που παίζετε) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση