ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2009 Ήθελα να ρωτήσω αν κανείς στο forum έχει κάποιον από τους παρακάτω προενισχυτές: 1. UA 2-610 S 2. Neve 1073 DPD 3. Siemens V76 Τα 1 και 2 είναι mic/line, ενώ το 3 είναι μόνο mic (οπότε χρειάζεται κάποιο DI πρώτα). Θα χρησιμοποιηθούν με synthesizers. Ψάχνω κάτι που να χρωματίζει τον ήχο και θα χρησιμοποιηθεί μαζί με ένα Manley Massive Passive. Μήπως το UA μαζί με το Manley δίνουν too much tubey ήχο, άραγε; Νικόδημε;; :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2009 Γιάννη νομίζω σου έχω πει την άποψη μου για το θέμα της προενίσχυσης των πλήκτρων ;)... Για τα προενισχυτάκια που αναφέρεις η άποψη μου (σε σχέση με πλήκτρα πάντα) είναι η εξής....αναφέρεις 2 επανεκδόσεις και μια αυθεντική εκδοχή. Για την μία επανέκδοση δεν μπορώ φυσικά να έχω άποψη για το πόσο πετυχημένη είναι γιατί κονσόλες της Universal έχω δει μόνο σε φωτογραφίες ;D ;D ;D ;D ....παρ'όλα αυτά θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή valve υλοποίηση, "καθαρή" αλλά και με χαρακτήρα....ίσως υπερτιμημένη λόγω ονόματος. Το 1073 από την άλλη, (τώρα τι 1073 είναι χωρίς το εκιού, άλλη ιστορία) είναι αυτό που θα περίμενε κάποιος που έχει επαφήμετην ευρύτερη έννοια του Neveish ήχου...αλλά αυτό και αν είναι υπερτιμημένο....και σίγουρα υπάρχουν εξίσου ή και πιο αξιόλογες (και γιατί όχι και πιο μοντέρνες) εκδοχές του συγκεκριμένου ήχου (από GreatRiver, Vintage Design, Avedis, BrentAverill, JLM Audio, Chandler.....κυριολεκτικά δεκάδες Neve clones). Το V76 τώρα είναι άλλη ιστορία....όντως είναι πιθανότατα το κορυφαίο valve preamp που φτιάχτηκε αλλά.....που βρίσκεις,σε τι κατάσταση, ποιο μοντέλο (tab,Siemens), από ποιον ρακαρισμένο, με τι υλικά....και το κυριώτερο.... .....ζευγάρι??!!!??? χαχαχαχαχαχαχαχα Εγώ θα σου πρότεινα αν θές να κινηθείς προς τον N ήχο, να ακούσεις οποσδήποτε τα GreatRiver....είναι η μία από τις 3 βασικές επιλογές μου σε πλήκτρα (οι άλλες 2 παρακάτω)....Θα σου πρότεινα και άλλα αλλά οι περισσότερες αντίστοιχες επιλογές περιλαμβάνουν και eq (που υποθέτω νιώθεις καλυμένος ;)) είτε ανήκουν στην σειρά 500.... Αν θες να κινηθείς σε λυχνία αλλά με έναν πιο Vxx χαρακτήρα θα σου πρότεινα να ακούσεις τα A-Designs MP2 (έχω το MP1 και είναι εκπληκτικό) και τις 2-3 διαφορετικές υλοποιήσεις της Thermionic Culture.... Από εκεί και πέρα φυσικά υπάρχουν και απ'ευθείας κλώνοι του V76 από την Mercury κλπ κλπ Σε ότι αφορά το "too much tubey" θα σου πω πολύ απλά το εξής....δεν υπάρχει high end tube pre amp που με νορμάλ ρυθμίσεις (χωρίς να υπεροδηγήται στα όρια του δηλαδή) να ακούγεται "tubey"(υποθέτωντας ότι το αντιστοιχεί σε κάτι σαν muddy, oversaturated στα μεσαία κλπ).....αυτό συνήθως ισχύει σε υβριδικές καταστάσεις με starved λυχνίες σε χαμηλή τάση....μια σοβαρή προενίσχυση λυχνίας έχει αρκετό headroom για να ακούγεται "κρυστάλινη" όταν πρέπει και να υπεροδηγήται κατά βούληση. Όπως σου είπα η μία αγαπημένη μου επιλογή είναι τα GR....και είναι η πιο "καθαρή" ;D ;D Οι άλλες δύο είναι είτε τα JLM Audio TG500 με τον σχεδόν "πρωτόγονο" και "μονολιθικό" τρόπο ενίσχυσης και το χαρακτηριστικό τραντζιστοράτο κλίπινγκ και ένα ζευγάρι Telefunken V672 με ένα πιο "στρόγγυλο" χαμηλομεσαίο ήχο,πολύ κοντά στα Neve αλλά (για τα δικά μου γούστα) πολύ πιο "δυνατό" και smooth (ίσως προτιμώ τους συγκεκριμένους μετασχηματιστές). Σε όλες τις περιπτώσεις όμως αυτό που τελικά διαμορφώνει το τελικό αποτέλεσμα είναι η διαχείριση των transients σε συνδυασμό με ένα compression/soft clipping στάδιο που ακολουθεί....και εκεί το Culture Vulture και τα Distressors κάνουν θαύματα. Το ιδεατό λοιπόν είναι να έχω μια διαβάθμιση (πάντα στα πλαίσια του χρωματισμένου) από το σχεδόν transparent ως το "σχεδόν σάπιο" ;D ;D ;D Αυτό που θέλω να πω λοιπόν είναι πως αυτό που ονομάζουμε "χρώμα" έχει να κάνει πιο πολύ με τον τρόπο που θα διαχειριστούμε τα transients (είτε μέσω του preamp είτε με "εξωτερική" βοήθεια), την αντίσταση της εισόδου (και την δυνατότητα να επεμβαίνουμε) και ιδιαίτερα με το I/O ballancing stage της προενίσχυσης.... the color is in the iron (nickel, steel...whatever :)). Εδώ όμως θέλει λίγο προσοχή.....σε πολλές προενισχύσεις η direct είσοδος ΔΕΝ περνάει από τον μετασχηματιστή εισόδου και αν κάποιος θέλει να "χρησιμοποιήσει" την παρουσία του μετασχηματιστή στο signalpath θα πρέπει αναγκαστικά να καταφύγει στην χρήση DI....και μετά λες ποιο DI, active?, passive?, FET?..... ;D ;D check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Νικόδημε, ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση και τις διευκρινίσεις. Τις υλοποιήσεις των Telefunken/Siemens τις έχω βρει από το εξής link: http://www.hestudiotechnik.de/deutsch/studiobau/studiobau.htm Έχει πολλά V7xx, δεν ξέρω ποιό να πρωτοδώ! :D Όσον αφορά στο Neve 1073 DPD, έχεις δίκαιο ότι από την στιγμή που δεν έχει το EQ δεν είναι και τόσο 1073. Στην πραγματικότητα ο Goeff Turner είχε πει ότι ουσιαστικά πρόκειται για ένα Neve 1262, γιατί στην πραγματικότητα αυτό είναι (αναφερόμενος βέβαια στα ηλεκτρονικά του). Σκέφτηκα λοιπόν ότι μια και έχω EQ και μιά και η υλοποίηση με το EQ ξεφεύγει αρκετά στην τιμή, ίσως να ήταν καλή λύση το 1073 DPD. Για το Thermionic Culture, θυμάμαι ότι μπορούσα εύκολα να ξεχωρίσω στο κλιπ που σου είχα στείλει (με το Andromeda) την διαφορά στην επεξεργασμένη έκδοση. Οι αρμονικές θυμάμαι ότι ήταν ακουστές ακόμα και σε ηχειάκια 5 ευρώ! Μήπως να σου στείλω ένα μικρό κλιπάκι με ένα bassline από ένα Moog (5-6 δευτερόλεπτα) να το περάσεις από ένα V76 ή το Great River να πάρω μία μικρή ιδέα;; :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Και μένα με ενδέφερε πάρα πολύ ο 1073dpd/dpa αλλά "σκιάχτηκα" από το υψηλό failure που έχει στο τροφοδοτικό του και έτσι θα προσανατολιστώ σε GR me-1nv που εχει ως ένα βαθμό το neve χαμηλομεσαίο αλλά είναι και πιο classy στα υψηλομεσαία του. Nικόδημε έλαβα τα χαιρετίσματα, να'σαι καλά http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 "σκιάχτηκα" από το υψηλό failure που έχει στο τροφοδοτικό του... Ωχ... :-\ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Όσον αφορά στο Neve 1073 DPD, έχεις δίκαιο ότι από την στιγμή που δεν έχει το EQ δεν είναι και τόσο 1073. Στην πραγματικότητα ο Goeff Turner είχε πει ότι ουσιαστικά πρόκειται για ένα Neve 1262, γιατί στην πραγματικότητα αυτό είναι (αναφερόμενος βέβαια στα ηλεκτρονικά του). Neve 1262 δεν υπάρχει......υπάρχει 1272, το οποίο όμως δεν είναι mic preamp αλλά line amp στο bus section στις αντίστοιχες Ν κονσόλες εκείνης της περιόδου. Παρ'όλα αυτά πολύ χρησιμοποιούν το 1272 (μετά τις ανάλογες μόντες....αντίστοιχα με τα Γερμανικά x72) ως mic preamps και ακόμη περισσότεροι κατασκευαστές τα κλωνοποιούν....όμως δεν είναι το ακριβώς αντίστοιχο του preamp section ενός 1073. Αυτό είναι το 1290 και σε αυτό αναφέρεται ο G.Tanner. Τις υλοποιήσεις των Telefunken/Siemens τις έχω βρει από το εξής link: http://www.hestudiotechnik.de/deutsch/studiobau/studiobau.htm Έχει πολλά V7xx, δεν ξέρω ποιό να πρωτοδώ! :D ....νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρία είναι η πιο έγκυρη στο είδος....εγώ θα κοιτούσα πάντως προς την transistor πλευρά....V672, 272, 676, 276, 476, 376 κλπ κλπ (η ομοιότητα στην κατάληξη "72" με το 1272 δεν είναι πιθανόν τυχαία καθώς όλα τα -72 είναι line amps από αντίστοιχες κονσόλες και όχι καθαρόαιμα preamps). Από την στιγμή που μιλάμε για συνθ και "χρώμα" οι απαιτήσεις σε gain δεν είναι είναι μεγάλες και τα -72 με τα 34-55db gain (χωρίς και με μοντα αντίστοιχα) σε καλύπτουν. Μήπως να σου στείλω ένα μικρό κλιπάκι με ένα bassline από ένα Moog (5-6 δευτερόλεπτα) να το περάσεις από ένα V76 ή το Great River να πάρω μία μικρή ιδέα;; :) ....V76 δυστυχώς δεν έχω....αλλά πολύ ευχαρίστως να σου στείλω δείγματα από αρκετά άλλα. Νικόδημε, ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση και τις διευκρινίσεις. you're welcome :) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2009 Ξέχασα να σου πω ότι έχω ένα παρόμοιο pre με τον 2-610, τον solo 610 ο οποίος κατά τη γνώμη μου είναι ένας από τους καλύτερους προενισχυτές που μπορεί να έχει κάποιος. Έχει τόνους χρώματος και απίστευτη μουσικότητα και "in your face" ήχο χωρίς όμως να είναι σκληρός. Αν βρω χρόνο σήμερα θα σου ανεβάσω synth περασμένο από 610 και flat για να τον ακούσεις. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2009 Ξέχασα να σου πω ότι έχω ένα παρόμοιο pre με τον 2-610, τον solo 610 ο οποίος κατά τη γνώμη μου είναι ένας από τους καλύτερους προενισχυτές που μπορεί να έχει κάποιος. Έχει τόνους χρώματος και απίστευτη μουσικότητα και "in your face" ήχο χωρίς όμως να είναι σκληρός. Αν βρω χρόνο σήμερα θα σου ανεβάσω synth περασμένο από 610 και flat για να τον ακούσεις. Αν έχεις χρόνο και υλικό ανέβασε και τίποτα άλλο γραμμένο με τον 610, μ ενδιαφέρει κι εμένα ν'ακούσω ;) http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2009 Αν έχεις χρόνο και υλικό ανέβασε και τίποτα άλλο γραμμένο με τον 610, μ ενδιαφέρει κι εμένα ν'ακούσω ;) Απ'όσο θυμάμαι ο haryy είχε κάνει ένα ωραίο μίνι blind test ανάμεσα στο 610 και στην προενίσχυση μιας κάρτας ήχου κατηγορίας presonus, m-audio, RME (δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω κάτι τέτοιο). Τα αποτελέσματα είχαν πολύ πλάκα αν θυμάμαι καλά ;)..... check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nikos76 Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2009 Εγώ έχω απο το καλοκαίρι το LA-610 MkII και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος απο την προενίσχυση και το (opto)compression . Η instrument είσοδος είναι καλή (αλλά γενικά προτιμώ του Avalon...) και το EQ του συνήθως άκομψο ,καμιά φορά χρήσιμο .... μάλλον... αμφιλεγόμενο :-\ Πάντως ,έχω γράψει απο super clean ακ.κιθάρες , pop φωνές ,βιολί κλπ μέχρι "καυτά" κρουστά ,"γρεζάτα ηλεκτρικά μπάσα και "καβουρντισμένες" hip hop φωνές .... Με προσοχή και ευλάβεια σου δίνει πολλές-χρήσιμες-μουσικές χροιές . Σε πλήκτρα πάντως δεν το έχω χρησιμοποιήσει εκτός απο μια φορά με ένα midi ακορντεόν . Αυτά www.myspace.com/nikosksidis www.nikosxidis.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση