Προς το περιεχόμενο

Επιλέγοντας outboard προενίσχυση


nikodemos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

και κατέληξα στο Culture Vulture της Τhermionic Culture....δεν θα πω περισσότερα,  περιμένω την mastering version από μέρα σε μέρα.....όταν έρθει θα επιστρέψω με λεπτομέρειες ;)

 

Νικόδημε, γράψε ένα μικρό review με εντυπώσεις όταν έρθει!

 

Τα Brent Averil, τα έχω ακουστά αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι επιτυχημένοι κλώνοι των Neve. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω ρίχτο!

 

:)

- Δικηγόρος του Διαβόλου: Υπάρχει και αυτή η λύση στο 1/3 των χρημάτων αν το έχεις δει

 

471710_800.jpg

 

Αν το συνδυάσεις και με το 1081 eq από το uad νομίζω ότι είναι αρκετά αξιόπιστη εναλλακτική λύση που θα σου δώσει 4 κανάλια με "eq" στα μισά λεφτά του δικάναλου. ;)

 

haryy, ευχαριστώ για την εναλλακτική πρόταση. Θα το έχω κατά νου.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 191
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Guru

 

Τα Brent Averil, τα έχω ακουστά αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι επιτυχημένοι κλώνοι των Neve. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω ρίχτο!

 

 

Γιάννη, κατ'αρχάς , είπα μια μπάμια :-[....η Brent Averill βγάζει κλώνους των 1073 και 1084 και όχι του 1081 ::)

Αναφορικά με την "πιστότητα" τους σε σχέση με το αυθεντικό...Απ'όσα έχω βρει (γιατί δεν έτυχε να πιάσω στα χέρια μου κάποιο) θεωρητικά (κατασκευαστικά) είναι τόσο κοντά όσο και οι επανεκδόσεις της Neve...και στις 2 περιπτώσεις κάποια (όχι κρίσιμα) υλικά δεν χρησιμοποιούνται γιατί απλά δεν υπάρχουν πια. Τα module της ΒΑ μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις κονσόλες της Neve που χρησιμοποιούν το 1073 και 1084 ως input module...αυτός είναι και ο λόγος που πρωτοφτιάχτηκαν. 

Εγώ πάντως "ψήνομαι" ;D

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

τη σειρά liquid της focusrite την έχει δοκιμάσει κανείς ?

 

http://www.focusrite.com/products/liquid/liquid_channel/

 

http://www.focusrite.com/products/liquid/liquid_4pre/

 

jmone είχε τύχει να ακούσω το liquid channel σε demonstration άλλα όπως καταλαβαίνεις λόγω συνθηκών δεν μπόρεσα να καταλήξω σε ένα ασφαλές συμπέρασμα (δεν υπήρχε η δυνατότητα για κάποια A/B σύγκριση, αλλά και ο χώρος δεν επέτρεπε σωστή ακρόαση) . Σίγουρα ήταν εξαιρετικά ευέλικτο ηχητικά και και με πολλά διαφορετικά πρόσωπα + εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά....αυτό από μόνο του αποτελεί τρομερό πλεονέκτημα, αν μιλάμε για την επιλογή ενός και μόνο preamp αν και προσωπικά δεν έχω πειστεί καθόλου για την εφαρμογή του dynamic convolution modeling στον συγκεκριμένο τομέα (σε ότι αφορά δηλαδή τις προσομειώσεις, όχι την ίδια την ποιότητα του σαν preamp).....κάτι άλλο που μου είχε φανεί υπερβολικό ήταν η τιμή του ;D αλλά νομίζω πως τώρα έχει πέσει.....

 

μια που αναφέρθηκε το liquid νομίζω πως θα πρέπει να γίνει μια αναφορά σε κάποια από τα vintage preamps που προσομειώνει. Ειδικότερα μια κατηγορία με πολύ καλές επιλογές είναι η μεγάλη "οικογένεια"  γερμανικών broadcast (κυρίως) προενισχυτών από εταιρίες όπως Telefunken, Siemens, Neumann, ANT, TAB, Lawo κλπ

Κυκλοφορούν είτε έτοιμοι "ρακαρισμένοι" από boutique μαγαζια, είτε σαν σκέτα modules.....τρομερές κατασκευές,απίστευτος ήχος και εξαιρετικό value for money.....δυστυχώς κυκλοφορούν και ένα σωρό modules σε πολύ κακή κατάσταση (μιλάμε για modules δεκαετιών 50 έως 70) είτε και άσχετα με προενισχύσεις, κυρίως μέσω ebay.....οπότε αν κάποιος αποφασίσει να κινηθεί προς τα εκεί θα πρέπει πρώτα να κάνει εντατικό homework ;D

Θα επανέλθω με μια παρουσίαση των πιο χαρακτηριστικών εκπροσώπων της "οικογένειας" ;)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nικόδημε, τώρα έχει πέσει κάτω από 2000€, αλλά το θέμα είναι, αξίζει? Ακούς τα διαφορετικά χρώματα των μοντέλων (έστω και αν διαφέρουν από τα original), ή μήπως όλα κυμαίνονται γύρω από τον ίδιο παρονομαστή και οι αλλαγές ακούγονται σαν επίδραση ενός eq?

 

H αλλαγή προενισχυτή ακούγεται σαν αλλαγή μηχανήματος ή σαν αλλαγή ενός "preset" κάποιου "πολυεφέ"?

 

Καταλαβαίνεις τι σε ρωτάω, έτσι? Με ενδιαφέρει το μηχάνημα απλά ακούω διφορούμενες απόψεις και δεν το έχω ακούσει προσωπικά γιαυτό σε ρωτάω.

 

Eπίσης, θυμάσαι στα πόσα kHz έπαιζε? 48,96,192?

 

Το dynamic convolution κανονικά είναι πολλά υποσχόμενη τεχνολογία (που απλά βέβαια θα πλησιάζει και δεν θα εξομοιώνει ποτέ ακριβώς).

 

Μου αρέσει το γεγονός ότι λαμβάνει υπόψιν της την αλλαγή της ηχητικής συμπεριφοράς ανάλογα με την στάθμη εισόδου του μηχανήματος γιατί αυτός είναι και ένας από τους παράγοντες του πως ακούγεται το original.

 

Βέβαια ποτέ δεν θα φτάσει (σύντομα τουλάχιστον) τον πραγματικό ήχο, και θα εξαρτάται από το πόσα samples έχει. Άλλο ήχο θα έχει αν έχει σαμπλάρει τις στάθμες εισόδου -20,-10,-5,0 π.χ, δηλ μόνο 4 τιμές, και άλλο αν σαμπλάρει 200 τιμές σήματος εισόδου.

 

Πάντως νομίζω ότι έχει μέλλον αυτή η τεχνολογία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω επίσης να μας πεις και για σειράς V προενισχυτές, :) .

 

Τέλος αν μπορείς να αναφέρεις (και όποιος άλλος ξέρει) τεχνικούς που πουλάνε ρακαριστά τέτοια vintage μηχανήματα στην Ευρώπη αν γνωρίζεις βεβαίως, θα σου ήμουν υπόχρεος. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

haryy η convolution τεχνολογία διαφέρει δραστικά από το modeling. Θα έλεγα πως η απάντηση στην ερώτηση σου είναι κάπου στην μέση....το πολύ σημαντικό κομμάτι της αναλογικής εισόδου είναι μια παραμένουσα σταθερά πριν την ψηφιακή επεξεργασία, άρα λογικό είναι να υπάρχει η αίσθηση της εναλλαγής "preset" του ίδιου πράγματος, υποθέτω πως για να φτάσει το σήμα στο DSP έχει ήδη ενισχυθεί σε line level για πρακτικούς λόγους που έχουν να κάνουν με το AD conversion, άρα έχει αποκτήσει ήδη μια συγκεκριμένη μορφή....από την άλλη η convolution επεξεργασία μιμήται αρκετά πειστικά την μετάβαση από preset σε preset και σίγουρα δεν ακούγεται σαν EQ....για την ακρίβεια οι διαφορές ανάμεσα στις προσομειώσεις είναι εμφανείς μόνο όταν υπεροδηγηθεί η είσοδος και στο gain range - input sensitivity , όπως δηλαδή θα συνέβαινε και στην πραγματικότητα....παρ'όλα αυτά και εγώ είχα μείνει με την αίσθηση εναλλαγής διαφορετικών εκδοχών του ίδιου πράγματος (σίγουρα παίζει και η ψυχολογία ;D)

 

Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου.....

Εγώ δεν θα το αγόραζα με τίποτα :o....πιστεύω πως η "φαση" προσομείωση είτε σε hardware είτε σε software έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά της (αν φτάσει ποτέ κάπου ;D ;D)

έχω επιλέξει μια πολύ συγκεκριμένη προσσέγγιση στο θέμα audio gear

 

haryy ετοιμάζω αρκετό υλικό για τους "Γερμανούς".....ελπίζω σήμερα αργά να τα ανεβάσω ;)

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την περαιτέρω ανάλυση. Μου μένει απλά να το ακούσω για να ολοκληρωθεί η (μάλλον) αρνητική μου άποψη. Ήσουν κατατοπιστικότατος. ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Υγ. Γιατί διαχωρίζεις το dynamic convolution από το modeling αφού εννοείται ότι το δεύτερο είναι επακόλουθο του πρώτου? ???

Πέρα από αυτό, το liquid channel, χρησιμοποιεί dynamic convolution το οποίο και είναι αυτό που περιέγραψα πριν. Έκανα κάποιο λάθος?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Γιατί διαχωρίζεις το dynamic convolution από το modeling αφού εννοείται ότι το δεύτερο είναι επακόλουθο του πρώτου? ???

Πέρα από αυτό, το liquid channel, χρησιμοποιεί dynamic convolution το οποίο και είναι αυτό που περιέγραψα πριν. Έκανα κάποιο λάθος?

 

όχι μαν...δεν έκανες κάποιο λάθος, απλά όταν έγραφα την απάντηση αυτό το κομμάτι:

 

 

Eπίσης, θυμάσαι στα πόσα kHz έπαιζε? 48,96,192?

 

Το dynamic convolution κανονικά είναι πολλά υποσχόμενη τεχνολογία (που απλά βέβαια θα πλησιάζει και δεν θα εξομοιώνει ποτέ ακριβώς).

 

Μου αρέσει το γεγονός ότι λαμβάνει υπόψιν της την αλλαγή της ηχητικής συμπεριφοράς ανάλογα με την στάθμη εισόδου του μηχανήματος γιατί αυτός είναι και ένας από τους παράγοντες του πως ακούγεται το original.

 

Βέβαια ποτέ δεν θα φτάσει (σύντομα τουλάχιστον) τον πραγματικό ήχο, και θα εξαρτάται από το πόσα samples έχει. Άλλο ήχο θα έχει αν έχει σαμπλάρει τις στάθμες εισόδου -20,-10,-5,0 π.χ, δηλ μόνο 4 τιμές, και άλλο αν σαμπλάρει 200 τιμές σήματος εισόδου.

 

Πάντως νομίζω ότι έχει μέλλον αυτή η τεχνολογία.

δεν υπήρχε....μάλλον το έγραψες, όσο έγραφα και εγώ ;)

απλά ήθελα να πω πως το dynamic convolution διαφέρει από τις συνιθισμένες modeling τεχνικές σε ότι αφορά τον τρόπο "αντιγραφής" των χαρακτηριστικών του πρότυπου.

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Λοιπόν σε σχέση με τους "Γερμανούς" ;D......

Μιλάμε για input modules από recording & broadcast consoles διαφόρων, αναλόγως την περίοδο, Γερμανών και Αυστριακών κατασκευαστών, γι'άυτό και ακολουθούν μια κοινή κωδικοποίηση....για παράδειγμα το V στην αρχή του κωδικού σημαίνει ότι μιλάμε για amplifier (pre,line) το U για limiter,compressor και το W για EQ...αντίστοιχα το πρώτο νούμερο στον κωδικό υποδηλώνει τον κατασκευαστή....το ίδιο σχέδιο δηλαδή (με κάποιες διαφοροποιήσεις) μπορεί να υπάρχει από 2 και περισσότερους κατασκευαστές (πχ V272 - Siemens , V672 - Telefunken). Αυτά για εισαγωγή.....

 

Τα modules που μας ενδιαφέρουν (πιο πολύ) είναι τα V76, V72 (valve preamps) και η σειρά Vx72, Vx76 (solid state)

 

1. V76 (Telefunken,TAB & Sitral-Siemens) Θεωρείται ίσως ο πιο κλασσικός valve preamp...έχει χρησιμοποιηθεί σε άπειρα άλμπουμ .....αλλά δυστυχώς δεν τον έχω ακούσει ;D ;D ;D ;D...ελπίζω σύντομα. transformer balanced I/O

74db variable gain & variable low cut)

 

2. V72 (Telefunken,TAB) Ουσιαστικά πρόκειται για valve line amp με fixed 34db gain .Παρ'όλα αυτά κάνει μια τρομερή 2η "καριέρα" σαν mic preamp πολλές φορές με μόντα για 55db gain....Αυτό το έχω ακούσει και είναι εκπληκτικό :)...όχι τόσο χρωματισμένο όσο θα φανταζόταν κανείς (γι'αυτό υπάρχει το V77) ...ίσως λίγο θορυβώδες λόγω tube (hum...τουλάχιστον αυτό που άκουσα ;)) transformer ballanced I/O

 

3. Vx72 (V272 Siemens, V672 Telefunken) Η solid state εκδοχή του V72, που το αντικατέστησε...επίσης 34db fixed gain με mod για 55db, transformer ballanced Ι/Ο (το V672 έχει dual output transformer και κατά συνέπεια 2 παράλληλες εξόδους)....Εκπληκτικός ήχος, αντίστοιχος του Neve 1272 (για πολλούς ανώτερο) με απίστευτο εύρος και χρώμα στα χαμηλά και ένα ελαφρύ roll off πάνω από τα 16Κ. Για μένα ίσως η καλύτερη direct προενίσχυση για ηλ.όργανα και ειδικά μπάσο. Η εκδοχή της Telefunken είναι "zero Ohm", δεν έχει δηλαδή pre fixed αντίσταση εισόδου ώστε να μπορεί να λειτουργήσει τόσο ώς line amp, mic preamp, summing amp κλπ πράγμα που την κάνει ιδανική για μια multiple - switchable input impedance υλοποίηση. Επίσης οι διάφορες εκδοχές έχουν διαφορετικούς (σε μάρκα) μετασχηματιστές.

 

4. Vx76 (V276 Siemens, V376 TAB, V476 Neumann, V676 Telefunken) αυτά ουσιαστικά είναι η solid state εκδοχή του V76 με (νομίζω) 74db variable gain, variable low cut και φυσικά transformer ballanced I/O. Έχω ακούσει μόνο την εκδοχή της Neumann....πολύ transparent preamp σαφέστατα πιο αχρωμάτιστο από τα προηγούμενα με απίστυτες ποσότητες gain(αν και έχω την εντύπωση πως η εκδοχή της Neumann είναι η πιο σύγχρονη).

 

Μια συμβουλή:

υπάρχουν άπειρες υποεκδόσεις αυτών των modules που πολλές φορές δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το αρχικό σχέδιο, και που πολλές φορές πωλούνται ως αυτό πχ V672 και V672d....είπαμε χρειάζεται εντατικό homework για όποιον ενδιαφέρεται ;)

 

Από dealers στην Ευρώπη για έτοιμα racked modules νομίζω πως είναι τα:

 

http://www.hestudiotechnik.de/english/index.htm

 

http://www.vintagetools.de/

 

Παραθέτω 2 φωτό από 2xV672 wsw-Siemens (Austria) custom racked από εμένα και 2 Telefunken V272 modules που αυτη τη στιγμή "κάθονται"...

 

 

   

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...