menelaos Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Χμμμμ να και μια ευχάριστη νότα τώρα που μόλις αποφάσισα να πάρω το VoiceWorks Plus................ :( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
muddygiorgos Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Υπενθυμίζω ότι οι αρνητικές δημοσιεύσεις (τα ποστ) προς επώνυμες εταιρείες δεν πρέπει να γίνονται με "ελαφριά καρδιά". Μη ξεχνάτε ότι δημοσιεύονται και μένουν τα γραπτά σας και ανα πάσα στιγμή μπορεί να ζητηθούν εξηγήσεις από τους θιγόμενους. Σε αυτή την περίπτωση οι καταγγέλοντες δεν μπορούν να κρυφτούν στην ανωνυμία. Ο taskor αναφέρεται σε πολύ συγκεκριμένο θέμα και πολύ καλά κάνει να το καταγγείλει με στοιχεία. Οταν όμως σχολιάζουμε αρνητικά χωρίς στοιχεία τότε αυτό μπορεί να ληφθεί σαν δυσφήμιση που διώκεται από τον νόμο. Παρακαλώ λοιπόν να αποφεύγονται "ατάκες" του στυλ "Μακριά!" κλπ. Λίγη σύνεση παρακαλώ. οκ.συγνωμη... απλα το προβλημα μου ηταν ολοιδιο σχεδον με του taskor και δεν πιστευω οτι αξιζει να ξαναδιαβαζει καποιος τα ιδια και τα ιδια συνεχεια... διαγραψτε το αν υπαρχει προβλημα. 2+2=5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taskor Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Υπενθυμίζω ότι οι αρνητικές δημοσιεύσεις (τα ποστ) προς επώνυμες εταιρείες δεν πρέπει να γίνονται με "ελαφριά καρδιά". Μη ξεχνάτε ότι δημοσιεύονται και μένουν τα γραπτά σας και ανα πάσα στιγμή μπορεί να ζητηθούν εξηγήσεις από τους θιγόμενους. Σε αυτή την περίπτωση οι καταγγέλοντες δεν μπορούν να κρυφτούν στην ανωνυμία. Ο taskor αναφέρεται σε πολύ συγκεκριμένο θέμα και πολύ καλά κάνει να το καταγγείλει με στοιχεία. Οταν όμως σχολιάζουμε αρνητικά χωρίς στοιχεία τότε αυτό μπορεί να ληφθεί σαν δυσφήμιση που διώκεται από τον νόμο. Παρακαλώ λοιπόν να αποφεύγονται "ατάκες" του στυλ "Μακριά!" κλπ. Λίγη σύνεση παρακαλώ. Aρχηγέ έχεις απόλυτο δίκιο που παρεμβαίνεις. Εχω όλα τα στοιχεία (μάρτυρες,παραστατικά κ.λ.π.)για να μπορώ να βγω με τα παρρησίας και αναφέρω τα παραπάνω.Ευτηχώς στάλθηκε το μηχανημα στη Δανία όπου εκεί δώθηκε και η λύση στο προβλημα μου. Εδώ στην ελλάδα επέμεναν πως το voiceworks δεν είχε πρόβλημα και πως χωρίς λόγο σταλθηκε ''πάνω'', αλλά η συμφωνία μου με τη Tc helicon ήταν πως εάν δεν έβρισκαν πρόβλημα θα πλήρωνα τα μεταφορικά εγώ. Οπως καταλαβαίνετει δε μου ζήτησαν ποτε τα μεταφορικά ;).Φυσικά οι ανθρωποι δε θέλησαν να ντροπιάσουν τους αντιπροσώπους στους. Δε βαριέσαι τρελός εγώ,αλλά διορθωμένο το voiceworks. ;) Εγώ δεν τους κράτησα καμιά κακία κι από τότε έχωσα καμμιά χιλιάδα(και βαααάλε) ακόμα στο Νάκα, κι αυτό γιατί έχει καλό παιδί πωλητή στην Καβάλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Αν θες εξήγησε μας πως ακριβώς έληξε το θέμα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taskor Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Οπως προανέφερα,το voiceworks το στείλαμε στη Δανία για επισκευή για το λόγο (αυτό μου έδωσαν τουλάχιστον να καταλάβω τους 6 μηνες αυτους αργοπορείας)το ότι δεν μπορούσαν να εντοπίσουν βλάβη αλλά κι απειδή εδώ δεν υπήρχαν τα ανταλακτικά(εγώ πιστευω και η τεχνογνωσία). Από τη Δανία τώρα η εταιρία,αντιμετώπισε το προβλημα μου άμεσα. Ο υπεύθυνος του customer service ο Ολιβερ(να΄ναι καλά τι παλικάρι)έθεσε το θέμα επί τάπητος κατευθειαν, δηλαδή,με παρέπεμψε στον υπέυθυνο του τεχνικου τμήματος και το ανακοινωθέν: -''Our sales department is going to contact you with all information about shipping. I found another incident from you concerning this case. I am going to put that one to solved.'' -''Οι δικοί μας'':Ξέρεις πως θα το στείλεις στη δανία; Dear Sir.Yesterday I finally reached Andreas Martzoukos from Philippos Nakas in Athen.I talked with him about your Voice Works.He confirms you have send the device to service, but he did not recognize any noise coming from the analog outputs.(Νομίζουν.Πρέπει να είναι κοντα στο λιμάνι το σερβις γιατί ετσι που έκανε σα βαπόρι μάλλον θα τους μπέρδευε) Και έναι άλλο: ''Hello, I talked with the chief of support about your case. If there is still warranty, you do not have to pay for testing at all. (Please send a copy of your invoice together with the VoiceWorks, if there is still warranty) In this case, you will only be charged for shipping. If we can not find any defect, you have to pay for both ways. If there is a defect, we are going to repair or replace it and send it back for free. I think that is a nice deal.'' Και... φυσικά δεν πλήρωσα ποτέ μου έξοδα αποστολής. ;) ;D Τον Ευχαρίστησα εγκάρδια και... ''You are welcome. Main thing is your device is working now.;) Best regards, Oliver (Support). edit:Ααα... και το σπουδεότερο...το voiceworks δεν βγάζει θορύβους πιά.Δουλεύουν τα s/pdif, Oταν αναβοσβύνει το display πριν καταχωρίσω το preset δε το ακούω στα monitors, με τα ίδια καλώδια,τον ίδιο μίκτη,την ίδια κάρτα.Ολα τα ίδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση