taskor Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2008 Πριν μερικές ώρες ελαβα ενα email απο την tc electronic οπου συμπεριλάμβανε τα εξής κάτωθι: ''If you are still sure the device is faulty, I can offer you to send it directly to us to Denmark headquarters. But if our testing department declares no fault, you have to pay for the testing procedure. If we confirm a faulty unit, we are going to check the possibility of reparation and if that is not possible, you will get a replacement. In both cases, you have to pay for shipping to Denmark. We will pay for the shipping back to you. Tell me about your decision.'' Φυσικά εγω είμαι πεπεισμένος :D πως το μηχάνημα έχει πρόβλημα. Μήπως γνωρίζετε κανένα τρόπο που να είναι λιγότερο επιβλαβής για την τσέπη, για να τους το στείλω; Αρε Thomann που εισαι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Rapture Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2008 Κάτσε εκεί που είσαι, γιατι τα 50-αρια να το στείλες με τα ΕΛΤΑ δεν θα τα γλιτώσεις,απλά πάρε στον Νακα και κάνε τα όλα όπα. Πές πηρα την εταιρία στην Δανια, και τους είπα το και το. Αλλά να σου πω και το εξης, πολλές φορές δεν φταινε τα τοπικά service, αυτοι, κοιτάνε, άμα μπορουν να το κάνουν το κάνουν , άλλιως και οι ίδιοι τους το στέλνουν στην Δανια κτλ κτλ. Άμα όμως πάσχει το μηχάνημα απο ανταλακτικα, κλαφτα χαραλαμπε...μήνες όλοκληρους να έρθει ενα τσιπάκι φτιαγμένο απο άμμο, απο την κίνα, την ταιβαν κτλ κτλ. Απλά ο Νακας σαν Νακας, έπρεπε να σε τακτοποιήσει ανάλογα,και πίστεψε με, αντικατάσταση για να γίνει, πρέπει να περάσει, πολλά χέρια και να πέσουν πολλά τηλέφωνήματα. Lost To The Living Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taskor Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2008 Οk!Επιτέλους όλα εντάξει,Θα το στείλει ο Νάκας στη Δανία. Σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται μου υποσχέθηκαν πως θα μου το αντικαταστήσουν.(οι Δανοί φυσικά,γιατί για την Ελλάδα εξακολουθεί να είναι εντάξει το μηχάνημα κι εγώ ο τρελός ;D) Τελικά χρειαζόταν για τέσσερις μήνες να τους ζαλίζω καθημερινά. Γιαυτό κι εσείς να γνωρίζεται απο εδώ και στο εξής... Don't give up the fight. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2008 ... άπιστοι Θωμάδες ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taskor Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2008 Άραγε γιατί; ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiobox Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2008 Και μιά που μιλάμε για το service του Νάκα, πέρσυ έστειλα μια 01V96 με καμμένη προενίσχυση στο κανάλι 1 και αφού η κονσόλα βολόδερνε μεταξύ μεταφορικής και Νάκα κανα μήνα και ψάχνανε να την βρούνε γιατί έπεσε και ο δεκαπενταύγουστος στην μέση, μου ήρθε μία χρέωση του τύπου : 1,25 ευρώ το τσιπάκι της προενίσχυσης και 140 ευρώ(!!!) οι τεχνικές εργασίες. Πάει στο διάολο είπα, αφού έγινε τουλάχιστον. Και με το που την βάζω στο ρεύμα διαπιστώνω ότι το κανάλι οκ, αλλά δεν δούλευαν τα 4 omni out. Το χειρότερο το έπαθα από το service της Bon studio, πριν μερικά χρόνια, όταν πήρα τηλ. να ρωτήσω τι μπαταρία παίρνει ένα synth rack της korg γιατί μου έβγαζε μύνημα στο display πως η εσωτερική μπαταρία θέλει αλλαγή και μου είπαν : "Δεν μπορούμε να σου πούμε, θα πληρώσεις τα μεταφορικά να μας το στείλεις, θα πληρώσεις 1500 χιλιάδες δραχμές (τότε) που κάνει η μπαταρία, 7000 χιλιάδες δραχμές η τεχνική εργασία και έξοδα αποστολής για να μου το στείλουν πίσω. Πήγα στον "Γερμανό" έβαλα το μηχάνημα στο ρεύμα (για να μην σβηστουν οι μνήμες) το ανοίξαμε, μου άλλαξε την μπαταρία, πλήρωσα 240 δραχμούλες για μία μπαταρία λιθίου και πήγα σπίτι μου χαρούμενος.... 10 χρόνια μετά, σήμερα δηλαδή, το m3r της korg δεν ξαναχρειάστηκε αλλαγή μπαταρίας. 'Ολα είναι ατμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akisgr Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2008 Παιδια να σας πώ την αλήθεια περίπου τα ίδια μου έκαναν και εμένα με εναν Line 6 Spider III που είχα. -=Music is my Aeroplane=- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Χάρης Ο Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2008 Αναγκαστηκα να παω το yamaha sy77 που εχω στον Νακα, γιατι καποια κουμπια τα ειχαν παιξει, μου ζητησαν τα εντερα τους μετα απο ενα μηνα και εκατο τηλεφωνα, θα περιμενα αλλους δυο για να ερθουν απο εξω, φρικαρα και πηγα και το πηρα. :P Και στο τελος μου το ανοιξε ενας φιλος ( noizας) το καθαρισε με αερα και ολα δουλεψαν μια χαρα. ;D Συμπερασμα: εμπιστεψου το noiz. ;D ;D ;D Πρώην VARTANIS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
muddygiorgos Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2008 ακριβως τα ιδια επαθα με καρτα ηχου...απιστευτοι οι τυποι!!! ΜΑΚΡΙΑ!!! 2+2=5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2008 Υπενθυμίζω ότι οι αρνητικές δημοσιεύσεις (τα ποστ) προς επώνυμες εταιρείες δεν πρέπει να γίνονται με "ελαφριά καρδιά". Μη ξεχνάτε ότι δημοσιεύονται και μένουν τα γραπτά σας και ανα πάσα στιγμή μπορεί να ζητηθούν εξηγήσεις από τους θιγόμενους. Σε αυτή την περίπτωση οι καταγγέλοντες δεν μπορούν να κρυφτούν στην ανωνυμία. Ο taskor αναφέρεται σε πολύ συγκεκριμένο θέμα και πολύ καλά κάνει να το καταγγείλει με στοιχεία. Οταν όμως σχολιάζουμε αρνητικά χωρίς στοιχεία τότε αυτό μπορεί να ληφθεί σαν δυσφήμιση που διώκεται από τον νόμο. Παρακαλώ λοιπόν να αποφεύγονται "ατάκες" του στυλ "Μακριά!" κλπ. Λίγη σύνεση παρακαλώ. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση