Προς το περιεχόμενο

Πώς θα περιγράφατε με λόγια τον "καλό ήχο"?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου δημιουργήθηκε αυτο το - μάλλον φιλοσοφικό ερώτημα - αφού δεν νομίζω να υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση, αλλά θα ήθελα πολύ να ακούσω την γνώμη κάποιων έμπειρων.

 

Σε σχολές που διδάσκουν ηχοληψία για παράδειγμα:

Πώς ορίζουν τον καλό ήχο? Πώς διδάσκουν (πέρα απο την πρακτική) τί είναι ο καλός ήχος?

 

Είναι αυτός που είναι πιο κοντά στο "να ακούγεται σαν να παίζουν μπροστά σου"?

Είναι ο καθαρός και διαυγής?

Είναι ο πλούσιος σε αρμονικές?

Είναι ο σύγχρονος ο ψηφιακός κρυστάλινος, ή ο vintage?

 

Αν είναι τόσο υποκειμενικό όσο φαίνεται γιατί διδάσκεται και υπάρχουν κανόνες?

 

Και τέλος: Υπηρετεί τη μουσική ή η μουσική τον υπηρετεί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Είναι αυτός που είναι πιο κοντά στο "να ακούγεται σαν να παίζουν μπροστά σου"?

Είναι ο καθαρός και διαυγής?

Είναι ο πλούσιος σε αρμονικές?

Είναι ο σύγχρονος ο ψηφιακός κρυστάλινος, ή ο vintage?

 

ΟΛΑ τα παραπανω στη σωστη δοσολογια και αναλογα το mood και αυτα που κατα περιπτωση το εκαστοτε κομματι απαιτει

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΛΑ τα παραπανω στη σωστη δοσολογια και αναλογα το mood και αυτα που κατα περιπτωση το εκαστοτε κομματι απαιτει

 

Δεν μπορει να είναι μονο αυτά (στην τύχη τα είπα)

 

Σε αυτό το "εκαστοτε" κολλάω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό ήχο έχει το μιξ που σου βγάζει συνάισθημα και ακουγεται συναισθηματικά ωραία στα αυτιά σου. Συνήθως αυτό το μιξ αν ακουσεις το κάθε όργανο μόνο του θα δεις ότι δεν έχει τίποτα το καλό. Με λίγα λόγια το συναίσθημα μετράει και το αν το "νιώθεις" καλά.

 

Αν το πάρουμε ποιο αντικειμενικά, καλό μιξ ειναι αυτό που ακουγονται καθαρά όλα τα όργανα ή τουλάχιστον τα νιώθεις και έχουν τον χώρο τους. Βασική προυπόθεση να μην καταστρέψεις τις δυναμικές στο μαστερινγκ ακολουθώντας το αισχρό κυνήγι των εταιρειών πλέον για decibel..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα θα υπάρχει έντονο το στοιχείο της υποκειμενικότητας πάντως.Όσο αφορά το mix πάντως ένα κοινώς αποδεκτό πιστεύω είναι να ακούγονταί όλοι οι ήχοι.Δεν κολλάμε στο πόσο δυνατά ο καθένας αλλά να ακούγονται ;)

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασική προυπόθεση να μην καταστρέψεις τις δυναμικές στο μαστερινγκ ακολουθώντας το αισχρό κυνήγι των εταιρειών πλέον για decibel..

 

ναι, ναι!

 

ισως να ειναι προυποθεση το μεσο και η διαδικασια να αιχμαλωτιζουν και να αναμεταδιδουν την πηγη οσο πιο ατοφια γινεται, προσδινοντας οσο το δυνατο λιγοτερο χρωματισμο. Βεβαια και ο χρωματισμος και ο φυσικος περιορισμος λογω του μεσου, αν ειναι ελεγχομενος (ή αν σου κατσει) μπορει να συνεισφερει θετικα.

 

Παντως, παντα θαυμαζα την ηχητικη ποιοτητα που εχουν τα ακουστικα σχηματα, απο μια ακουστικη κιθαρα ή ενα πιανο μονο του μεχρι μια συμφωνικη ορχηστρα σε αντιθεση με το χαος των ηλεκτρικων σχηματων, οπου λογω αναδρασης το αποτελεσμα αλλαζει απροσδοκητα απο μεσο σε μεσο.

 

Ισως η προσεγγιση less is more?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου