Data_Panik Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 εχει ενα δικιο και ενα αδικο ο eye σε αυτη την περιπτωση με τις λουπες κατα τη γνωμη μου. και εγω δε θεωρω την απλη συρραφη απο λουπες μουσικη συνθεση αλλα υπαρχουν και εργαλεια που μπορουν να χρησιμοποιησουν τις λουπες με παρομοια λογικη που χρησιμοποιει ενα ROMpler τα samples του, δηλαδη σαν υλικο για κατι εντελως καινουριο. γενικοτερα υπαρχουν μουσικη που δουλευουν με λουπες αλλα τις πειραζουν και αλλαζουν τοσο πολυ ωστε να τις μετατρεπουν κτημα τους, κατα την γνωμη μου παντα. σημειωστε οτι ο amon tobin εχει βγαλει αρκετους δισκους χρησιμοποιωντας μονο samples απο παλια βινυλια και για τους ηλεκτρονικους ηχους χρησιμοποιουσε δειγματα απο τα πειραματα ενος πανεπιστημιου τη δεκαετια του 50 πανω στον ηλεκτρονικο ηχο. Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 εάν ψάξετε λίγο τα Budda Bars (δεν ακούω τέτοια μουσική αλλά μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα σαν ενορχήστρωση) θα δείτε ότι είναι κυρίως samples. Έχω βρεί αρκετά σαν Akai...και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης ακόμα και το τσάφ της χορδής είναι ίδιο. Και είναι επαγγελματικές δουλειές και κόβουν και μονέδα...(δεν έχω καταλάβει ακόμα τι εννοούμε επαγγελματική δουλειά...) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 εάν ψάξετε λίγο τα Budda Bars (δεν ακούω τέτοια μουσική αλλά μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα σαν ενορχήστρωση) θα δείτε ότι είναι κυρίως samples. Έχω βρεί αρκετά σαν Akai...και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης ακόμα και το τσάφ της χορδής είναι ίδιο. Και είναι επαγγελματικές δουλειές και κόβουν και μονέδα...(δεν έχω καταλάβει ακόμα τι εννοούμε επαγγελματική δουλειά...) εγω παλι τα βρισκω λιγο απλοϊκα τα Budha bars. ακου αυτο(ο amon tobin που ελεγα) http://www.youtube.com/watch?v=wlYBPuHeZxw Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 O kilon δεν φυλάει καμιά θερμοπύλη .... είμαι της άποψης ότι και απο τα μικρότερα πράγματα μπορούν να προέλθουν μεγάλα κατορθώματα. Βεβαίως υποστηρίζω την φήμη του Garageband και το προτείνω και το αγαπώ αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι είναι ένας Δαβίδ . Ένα πρόγραμμα που του λείπουν πολλά από τα εργαλεία που υπάρχουν σε επαγγελματικά προγράμματα. Για να είμαι ξεκάθαρος. Απλώς αυτό που λέω είναι ότι δεν πιστεύω σε καμιά περίπτωση ότι το εργαλείο οδηγεί στην δημιουργία καλύτερης μουσικής, αλλά μόνο το επαρκές επίπεδο γνώσεων. Όταν το 1998 έφτιαχνα αστα να πάνε στο διάoλο μουσική , έφταιγε εν μέρη οτι δεν είχα synth ή samplers αλλά το πρόβλημα ήταν ότι ήμουν άσχετος. Τώρα αν γυρνούσα πίσω σε εκείνη την παμπάλαιη τεχνολογία που ούτε VST δεν υποστήριζε θα έκανα εξίσου καλή μουσική με αυτήν που κάνω τώρα γιατί πια γνωρίζω. Η γνώση είναι το Άγιο δισκοπότηρο. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 O kilon δεν φυλάει καμιά θερμοπύλη .... είμαι της άποψης ότι και απο τα μικρότερα πράγματα μπορούν να προέλθουν μεγάλα κατορθώματα. Βεβαίως υποστηρίζω την φήμη του Garageband και το προτείνω και το αγαπώ αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι είναι ένας Δαβίδ . Ένα πρόγραμμα που του λείπουν πολλά από τα εργαλεία που υπάρχουν σε επαγγελματικά προγράμματα. Για να είμαι ξεκάθαρος. Απλώς αυτό που λέω είναι ότι δεν πιστεύω σε καμιά περίπτωση ότι το εργαλείο οδηγεί στην δημιουργία καλύτερης μουσικής, αλλά μόνο το επαρκές επίπεδο γνώσεων. Όταν το 1998 έφτιαχνα αστα να πάνε στο διάoλο μουσική , έφταιγε εν μέρη οτι δεν είχα synth ή samplers αλλά το πρόβλημα ήταν ότι ήμουν άσχετος. Τώρα αν γυρνούσα πίσω σε εκείνη την παμπάλαιη τεχνολογία που ούτε VST δεν υποστήριζε θα έκανα εξίσου καλή μουσική με αυτήν που κάνω τώρα γιατί πια γνωρίζω. Η γνώση είναι το Άγιο δισκοπότηρο. Ενώ λέμε τα ίδια πράγματα, προτιμώ να τα λέω με πιό απλά λόγια γιατί έτσι θα διώξουμε τα μικρά παιδιά... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Ένα πρόγραμμα που του λείπουν πολλά από τα εργαλεία που υπάρχουν σε επαγγελματικά προγράμματα Και εγώ επιμένω ότι όλα αυτά τα εργαλεία, το 90% των συνφορουμιτών μας dδεν τα χρειάζεται Όταν το 1998 έφτιαχνα αστα να πάνε στο διάoλο μουσική , έφταιγε εν μέρη οτι δεν είχα synth ή samplers αλλά το πρόβλημα ήταν ότι ήμουν άσχετος. ... Καμμιά φορά (μπορεί και τις περισσότερες) χρειάζονται απλά 6 χορδές ή ένα πιάνο...ούτε υπολογιστές, ούτε samples ούτε τίποτα... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 και επειδή μιλήσαμε για buddha bar , όριστε ένα απο τα πιο αγαπημένα κομμάτια που έχω ακούσει απο την συλλογή. Πολυ καλός συνδυασμός ethnic και ηλεκτρονικής. http://www.imeem.com/edwin1900/music/_TiTsXCh/varios_ailhan_samedov_son_nefes_deep_mix/ μπορείτε να το βρείτε στο buddha bar 8 www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Volume 4 2002 produced by David Visan [edit] CD1 Dinner 1. Frederick Rousseau - "La Fille De Pekin" 2. Tibet Project - "Tibet (A Passage To...)" 3. Jade Or - "Opium" 4. Nitin Sawhney - "Moonrise" 5. Nash Didan - "A Window Of My Dreams" 6. Agricantus - "Amatevi" 7. Manuel Franjo - "Tiempo" 8. Guadalupe Pineda Con Los Tres Ases - "Historia De Un Amor" 9. Armen Chakmakian - "Distant Lands" 10. Nickodemus - "Desert Dancer (Zeb's Slow Camel Ride Remix)" 11. Flam - "Monsoon" 12. Tulku - "Radha Ramana" 13. Natassa Theodoridou - "Tora To Thimithikes" 14. Gotan Project - "Una Musica Brutal" [edit] CD2 Drink 1. Outsized - "Karma (Extended Mix)" 2. Time Passing - "Party People" 3. Panjabi MC - "Mundian To Bach Ke" 4. Ishtar - "Comme Toi" 5. Chris Spheeris - "Dancing With The Muse" 6. Carlos Campos - "Irish Coffee" 7. Llorca - "The Novel Sound" 8. Loving Paris - "Loco" 9. Roland Louis - "Percussion's Rhythm (Dimitri From Paris Re-Edit)" 10. Dan Lacksman's Alliance - "Louxor In Vegas" 11. Angie Samiou - "Agoraki Mou" 12. Amr Diab - "aktar wahed" 13. Celia Cruz - "Yo Vivire (I Will Survive)" 14. Usual Masters - "Nocturne In Paris" http://en.wikipedia.org/wiki/Buddha_Bar_(music)#Volume_4 να σχολιασω? οχι θα συγκρατηθω ;D Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Πολλά θέματα έχουν ανοίξει, θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλα: Σχετικά με το ότι το Garageband είναι ερασιτεχνικό και τον "αντίλογο" ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα είναι ερασιτέχνες, ειλικρινά δεν μπορώ να δω την ασυμβατότητα αυτών των θέσεων. Είναι σα να λέω ότι "οι πατάτες δεν είναι φαγητό πολυτελείας" και μετά να μου απαντούν "μα σε όλους αρέσουν οι πατάτες". Ε, και; Άρα, οι περισσότεροι θα εκτιμούσαν το Garageband. Αυτό δεν αλλάζει τη φύση του ή τις δυνατότητές του. Σχετικά με το τι περισσότερο μπορείς να κάνεις με το Cubase, χωρίς να μπούμε σε βαθειά τεχνικά θέματα, ας περιοριστούμε να αναφέρουμε ότι μπορείς να επιλέξεις τη δειγματοληψία στην οποία θα ηχογραφείς μέσα από ένα πλήρες εύρος - ότι μπορείς να κάνεις export τα αρχεία σου, πάλι επιλέγοντας τη δειγματοληψία από ένα πλήρες εύρος - ότι έχεις τη δυνατότητα για stretching των κυμματομορφών - ότι έχεις ένα δυνατό μίκτη για να ασχοληθείς με το σήμα κλπ κλπ. Όλα αυτά είναι αυτονόητες δυνατότητες, ακόμη και για τον "ερασιτέχνη" του σήμερα. Σχετικά με το ότι υπάρχουν πολλοί σήμερα που κάνουν δίσκους κλπ χρησιμοποιώντας εκτεταμένα αυτές τις τεχνολογίες, αυτό το γνωρίζουμε όλοι - εν' τούτοις ακούω κυρίως μουσικούς και συνθέτες που ΔΕΝ το κάνουν και ο λόγος είναι ότι αυτό το υλικό είναι συνήθως προβλέψιμο και βαρετό. Εξαιρέσεις υπάρχουν, αλλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Σχετικά με το γιατί επιμένω σε αυτή τη συζήτηση, ο λόγος είναι ότι εν βλέπω γιατί πρέπει να υπάρξει μία έκπτωση προσδοκιών εκ' μέρους οποιουδήποτε προκειμένου να υποστηριχθεί η θέση ότι ο imac (ή οποιοσδήποτε mac) είναι "έτοιμος" για μουσική. Δεν είναι καθόλου έτοιμος, εκτός αν κάποιος είναι ΟΚ με την ενσωματωμένη κάρτα του, τα ενσωματωμένα ηχεία του και το Garageband, αλλά αυτές είναι πολύ χαμηλές προδιαγραφές για οποιοδήποτε σύστημα. Τώρα, θα ειχα τη διάθεση να γίνω περισσότερο τεχνικός (καθότι αγόρασα ένα imac πριν δύο μήνες) αλλά δυστυχώς δεν έχω διαθέσιμο χρόνο. Ίσως αργότερα. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουλίου 2008 Σχετικά με το ότι το Garageband είναι ερασιτεχνικό και τον "αντίλογο" ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα είναι ερασιτέχνες... Δεν δίνεις σε έναν που μόλις πήρε το δίπλωμα μια Ferrari (εάν υποθέσουμε όυι το Cubase είναι Ferrari)...σιγά-σιγά ας κατανοήσει και ας εξελιχθεί. Επιμένω λοιπόν ότι οποισδήποτε MAc, με τη κάρτα του,το δωρεάν Garageband του και προφανώς άλλα ηχεία είναι έτοιμος να παράξει μουσική ΝΟΜΙΜΑ (δηλ χωρίς τα προβλήματα σπασμένων...). Θέλουμε δεν θέλουμε δεν υπάρχει Pc που να μπορεί να το κάνει. Σχετικά με το τι περισσότερο μπορείς να κάνεις με το Cubase, χωρίς να μπούμε σε βαθειά τεχνικά θέματα, ας περιοριστούμε να αναφέρουμε ότι μπορείς να επιλέξεις τη δειγματοληψία στην οποία θα ηχογραφείς μέσα από ένα πλήρες εύρος - ότι μπορείς να κάνεις export τα αρχεία σου, πάλι επιλέγοντας τη δειγματοληψία από ένα πλήρες εύρος - ότι έχεις τη δυνατότητα για stretching των κυμματομορφών - ότι έχεις ένα δυνατό μίκτη για να ασχοληθείς με το σήμα κλπ κλπ. Όλα αυτά είναι αυτονόητες δυνατότητες, ακόμη και για τον "ερασιτέχνη" του σήμερα. Τώρα με τρομοκράτησες...και δεν κάνω πλάκα! Εγώ λίγο κιθαρούλα θέλω να παίζω όταν γυρνάω τα βράδυα και μετά να πηγαίνω ευχαριστημένος για ύπνο. Εάν φτάσω στο επίπεδο να έχω τόσο καλό υλικό, να έχω συμβόλαιο για δίσκο και να χρειάζομαι όλα αυτά...τότε θα έρθω σε σένα ή στον Superfunk, θα σας πληρώσει η δισκογραφική μου να μου τα φτιάξετε. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση