st_eve Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 διαβαζω συνεχεια σε περιοδικα "κοψτε τις συχνοτητες απο 50 Hz και κατω οταν προκειτε για παιξιμο κιθαρας" αυτα προφανως το γραφουν για τις ηχογραφησεις.σε live ισχυει αυτο και αν ναι μου εχει δημιουργηθει μια απορια.....τα EQ σε ενα οποιοδηποτε ενισχυτη bass,middle,tremble σε πια συχνοτητα συγκεκριμενα αναφερονται,ωστε ερχομαστε εμεις και μειωνουμε η αυξανουμε db? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 στο live θα πατηθεί το low cut απ τη κονσόλα οι συχνότητες του ενισχυτή σου μη σε νοιάζουν αρκεί να σου ακούγετε καλά και δεν έχουν και όλοι οι ενισχυτές τα ίδια ρυθμιστικά άλλοι έχουν και voicing, scoup, presence και contour αν θες να δοκιμάσεις τις συχνότητες που ακούς-διαβάζεις πάρε ένα eq πέρνα το σήμα σου από κει και κάνε τα πειράματα σου ;D edit: το 50 (που κόβεις τις κιθάρες) πιστεύω ότι το ανέφερες τυχαία (είναι πάάάάάρα πολύ χαμηλά για κιθάρα) το πιο χαμηλό είναι το 80 και όσο πας και ανεβαίνεις ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kultura Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 Τα ποτενσιόμετρα που έχει ο ενισχυτής (Bass, Middle, Treble) αντιστοιχούν σε ένα σημείο το καθένα, πάνω στο εύρος των συχνοτήτων... (Αν δεν τα λέω σωστά διορθώστε με) Αυτά τα σημεία είναι ίδια σε όλους τους ενισχυτές, ή είναι θέμα κατασκευαστή; Ας πούμε, η αυξομοίωση των μπάσων είναι σε όλους τους ενισχυτές στα 200Hz(πχ) ή διαφέρουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosg Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 To ποιο πιθανο είναι και οτι παράγεται στους 50κύκλους να μην μπορούμε να το ακούσουμε. Χρειάζεσαι εκπεδευμένα και "καινούργια" αυτιά. Υποθετικά το ανθρώπινο αυτί ακούει απο τους 20 μεχρι τους 20.000 κύκλους. Αρα όπως καταλαβάινεις οι 50 ειναι πολυ πολυ χαμηλές συχνότητες Να "κόψεις τους 50" σημαίνει το πολύ -12 με -16 db. Μετά έχεις άλλα αποτελέσματα (αν θες το αναλύουμε, αλλα υπάρχουν και ποιο κατάλληλοι να στο εξηγήσουν) Σε μια κιθάρα τι εφαρμογές έχει αυτο. Αν δεις ας πουμε την καμπύλη απόκρισης ενος ηχειου καμπίνας κιθάρας (δες ενα κλασσικο ας πουμε εδω http://professional.celestion.com/guitar/products/classic/detail.asp?ID=4 ) θα καταλάβεις οτι έτσι και αλλιώς οι πολύ χαμηλές περιοχές δεν είναι τόσο "τονισμένες". Βάζοντας ένα δυναμικο μικρόφωνο μπροστά του όμως και λόγω proximity fx τα "μπάσσα" στην κονσόλα έρχονται διαφορετικά. Συνυπολογισε και το bleed απο αλλα στοιχεία επι σκηνής (τύμπανα, πολυ δυνατα monitors etc, πιστεψε με επιρεάζουν πολυ περισσότερο απο όσο νομίζεις ), το ποιο πιθανό είναι στις πολυ χαμηλές συχνότητες να έχεις "στοιχεια" που δεν χρειάζεσαι. Και όπως είναι και προφανές η ηλεκτρικη κιθαρα χαρακτιρίζεται απο τις μεσαιες συχνότητες.Εχει είναι και όλη η αληθεια στον ήχο της. Οπότε, επέλεξε μαι τοποθέτηση μεσα στο σύνολο που δεν σκοτώνει τους αλλους (δηλαδή εντελώς απλοικά μπάσσα έχει το μπάσσο, πρίμα τα πιατίνια, εσυ έχεις παρουσία) και προσπάθησε μια οικονομία στα μπάσσα σου. Τώρα απο το eq του κάθε ενισχυτή κιθάρας (τριπλο παραμετρικό συνήθως) μπορούν να συμβουν ποιο γενικές διορθώσεις στον ήχο. Κυριο μελημά σου λοιπόν?? Καλή πηγή, με σαφή αποψη του τι προσπαθείς να πετύχεις για να δώσει στον ηχολήπτη σου αυτό πυο χρειάζεται. αν θες πάντως να το κάψεις με το eq (πράγμα ψηλό ανούσιο) τσέκαρε αυτά. http://www.thomann.de/gr/dbx_231.htm http://www.bbesound.com/products/maxim/362.asp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση