Προς το περιεχόμενο

Ποιόν compressor?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

8elw na compresaro tous hxous mou analogika prin tous balw στον υπολογιστει γιαυτο ειμαι αναμεσα σε 3 μηχανηματα...

 

τον alesis 3630

τον dbx 266xl

και τον TC ELECTRONIC C300

 

ποιο να παρω?? απλα θελω να κομπρεσαρω και φωνες.. και beats!

 

το Sidechain  τι ακριβος κανει??

 

ευχαριστω...

 

 

Οχι Greeklish

 

 

 

psycho beatsssssss

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα!!!

 

Ξεκινάω με τα 3 μηχανηματάκια που αναφέρεις.

Alesis 3630:Από τα πιο φθηνά και καθόλου διάφανα comps(σε x-treme settings πάντα)που υπάρχουν στην αγορά.

dbx 266xl:Αξιοπρεπέστατο(κατά την άποψή μου)για τα χρήματα που κοστίζει.

TC ELECTRONIC C300:Αρκετά καλός για το κόστος του,έχει το πλεονέκτημα του midi in/out και του SPDIF coaxial in/out,αλλά δεν διαθέτει side chain.

 

Κατά την άποψή μου θα πρέπει λοιπόν να διαλέξεις ανάμεσα στα dbx 266xl και TC ELECTRONIC C300 ανάλογα με τις ανάγκες σου(Αν δλδ χρειάζεσαι midi in/out και SPDIF coaxial in/out ή side chain,που αν λάβω υπόψιν την παράμετρο:φωνές.. και beats,μάλλον θέλεις το 2ο)

 

Τώρα....τι είναι το side chain..

Οι περισσότεροι comps,limiters και γενικά δυναμικοί επεξεργαστές,περιέχουν και noise gate(Το αναφέρω λόγο της σχέσης του με το side chain).Το noise gate είναι μια <<πύλη>>που ανάλογα με το αν το εισερχόμενο σήμα είναι πάνω ή κάτω από το threshold που έχεις ορίσει,ανοίγει ή κλείνει.Μια πολύ διάσημη εφαρμογή του gate πχ είναι κατά την μίξη των τυμπάνων.

Το side chain...είναι άλλος ένας τρόπος να ελέγξεις την λειτουργιά του gate,αλλά και του ίδιου του comp με βάση κάποιο σήμα που στέλνεις στην είσοδό του(side chain input)

ΠΧ:Εφαρμόζουμε compression στα πλήκτρα,το οποίο όμως αντιδρά ανάλογα με το σήμα ενός KICK DRUM.

Εμένα η ιστορία με το side chain μου πήρε αρκετό καιρό να την κατανοήσω πλήρως,αλλά πιστεύω πως είναι μια αρκετά έξυπνη και χρήσιμη διαδικασία.

 

Παραθέτω το εξής link που περιγράφει αναλυτικά τα παραπάνω.

http://sonictransfer.com/side-chain-compression-tutorial.shtml

 

Τέλος να σου αναφέρω εκ πείρας ότι το compression πρέπει να το χρησιμοποιούμε με μέτρο,καλό είναι επίσης να το δουλεύουμε με το αυτί και όχι με το μάτι!!!!

 

Ελπίζω να βοήθησα!!!

ΟΧΙ ΑΛΛΟ TONELAB

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απολυτα ευχαριστω!!!

 

bdx266xl...

 

να σε ρωτησω κατι ακομα...

εχω την lexicon την λαμδα.. πως θα συνδεσω τον κομπρεσορα??

για την φωνη 8α πρεπει μετα το μικροφωνο να παει προενυσχυτη compresora kai μετα sto mic in τις καρτας??

 

και αν 8ελω να κομπρεσαρω το αποτελεσμα (δλδ το ολο μιξαρισμενο κομματι) ???

 

Lexicon_Lambda_rear_L.jpg

 

ευχαριστω για το sidechain..

psycho beatsssssss

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

Λογικά μπορείς να συνδέσεις τον κομπρέσορα στα inserts  με Υ καλώδια (στέρεο σε 2 μονο). Έτσι θα μπεί μετά τους προενισχυτές της κάρτας. Όσο για τη συνολική μίξη, μπορείς να στείλεις τα line out στον κομπρέσορα και από εκεί στα Line in για εγγραφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστό. Να προσθέσω ότι είναι ίσως είναι καλύτερα η σύνδεση να γίνει σειριακά, pre->comp->line in ώστε να παραμείνει το σήμα balanced (υπέθεσα από τα συμφραζόμενα ότι έχεις ξεχωριστό pre μικροφώνου,σωστά?)

 

Απλώς πρόσεξε το καρφί από την έξοδο του dbx προς το line in (όχι το Mic in!) της κάρτας να είναι στερεοφωνικό (balanced)

 

StereoJack.jpg

 

και όχι το κλασσικό απλό (unbalanced)

 

Jack.jpg

 

ζήτα δηλ από τα κατάστημα που θα πας ένα καλώδιο καρφί-καρφί balanced.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dld apo ton STUDIOV3 ston dbx kai meta sto line in ?? ok..

αλλα θελω λιγο help στο θεμα τις αγορας του κομπρεσορα...

tc 300 dbx 166 h alesis 3630???

εχει δουλεψει κανεις καποιον?? ποιος κανει για να περναω απο μεσα του ντραμς αλλα και φωνες..

psycho beatsssssss

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δουλέψει τον triple-c από ΤC ο οποίος είναι ακριβότερος και είναι.. χάλια. Ο c-300 χρησιμοποιεί παρόμοια τεχνολογία οπότε δεν περιμένω να ακούσω κάτι καλό και από εκεί.

 

Τον alesis τον τσέκαρα λίγο σε ένα στούντιο φίλου μου και επίσης δεν ενθουσιάστηκα.

 

Θα έπαιρνα dbx που τον έχω δουλέψει live και είναι αξιοπρεπής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για πιο λόγο τον θες τον compressor? για να μην πεταχτεί κανα σήμα στον θεό?

πάντως να ξέρεις ότι ο ήχος σου είναι όσο καλός είναι το πιο μάπα μηχάνημα σου

και με τέτοια μηχανήματα δεν έχεις να κερδίσεις κάτι

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου