metro.am Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 8elw na compresaro tous hxous mou analogika prin tous balw στον υπολογιστει γιαυτο ειμαι αναμεσα σε 3 μηχανηματα... τον alesis 3630 τον dbx 266xl και τον TC ELECTRONIC C300 ποιο να παρω?? απλα θελω να κομπρεσαρω και φωνες.. και beats! το Sidechain τι ακριβος κανει?? ευχαριστω... Οχι Greeklish psycho beatsssssss Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Herbert Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 Καλημέρα!!! Ξεκινάω με τα 3 μηχανηματάκια που αναφέρεις. Alesis 3630:Από τα πιο φθηνά και καθόλου διάφανα comps(σε x-treme settings πάντα)που υπάρχουν στην αγορά. dbx 266xl:Αξιοπρεπέστατο(κατά την άποψή μου)για τα χρήματα που κοστίζει. TC ELECTRONIC C300:Αρκετά καλός για το κόστος του,έχει το πλεονέκτημα του midi in/out και του SPDIF coaxial in/out,αλλά δεν διαθέτει side chain. Κατά την άποψή μου θα πρέπει λοιπόν να διαλέξεις ανάμεσα στα dbx 266xl και TC ELECTRONIC C300 ανάλογα με τις ανάγκες σου(Αν δλδ χρειάζεσαι midi in/out και SPDIF coaxial in/out ή side chain,που αν λάβω υπόψιν την παράμετρο:φωνές.. και beats,μάλλον θέλεις το 2ο) Τώρα....τι είναι το side chain.. Οι περισσότεροι comps,limiters και γενικά δυναμικοί επεξεργαστές,περιέχουν και noise gate(Το αναφέρω λόγο της σχέσης του με το side chain).Το noise gate είναι μια <<πύλη>>που ανάλογα με το αν το εισερχόμενο σήμα είναι πάνω ή κάτω από το threshold που έχεις ορίσει,ανοίγει ή κλείνει.Μια πολύ διάσημη εφαρμογή του gate πχ είναι κατά την μίξη των τυμπάνων. Το side chain...είναι άλλος ένας τρόπος να ελέγξεις την λειτουργιά του gate,αλλά και του ίδιου του comp με βάση κάποιο σήμα που στέλνεις στην είσοδό του(side chain input) ΠΧ:Εφαρμόζουμε compression στα πλήκτρα,το οποίο όμως αντιδρά ανάλογα με το σήμα ενός KICK DRUM. Εμένα η ιστορία με το side chain μου πήρε αρκετό καιρό να την κατανοήσω πλήρως,αλλά πιστεύω πως είναι μια αρκετά έξυπνη και χρήσιμη διαδικασία. Παραθέτω το εξής link που περιγράφει αναλυτικά τα παραπάνω. http://sonictransfer.com/side-chain-compression-tutorial.shtml Τέλος να σου αναφέρω εκ πείρας ότι το compression πρέπει να το χρησιμοποιούμε με μέτρο,καλό είναι επίσης να το δουλεύουμε με το αυτί και όχι με το μάτι!!!! Ελπίζω να βοήθησα!!! ΟΧΙ ΑΛΛΟ TONELAB Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
metro.am Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2008 απολυτα ευχαριστω!!! bdx266xl... να σε ρωτησω κατι ακομα... εχω την lexicon την λαμδα.. πως θα συνδεσω τον κομπρεσορα?? για την φωνη 8α πρεπει μετα το μικροφωνο να παει προενυσχυτη compresora kai μετα sto mic in τις καρτας?? και αν 8ελω να κομπρεσαρω το αποτελεσμα (δλδ το ολο μιξαρισμενο κομματι) ??? ευχαριστω για το sidechain.. psycho beatsssssss Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
metro.am Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2008 kapoios pou exei kati?? psycho beatsssssss Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2008 Λογικά μπορείς να συνδέσεις τον κομπρέσορα στα inserts με Υ καλώδια (στέρεο σε 2 μονο). Έτσι θα μπεί μετά τους προενισχυτές της κάρτας. Όσο για τη συνολική μίξη, μπορείς να στείλεις τα line out στον κομπρέσορα και από εκεί στα Line in για εγγραφή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2008 Σωστό. Να προσθέσω ότι είναι ίσως είναι καλύτερα η σύνδεση να γίνει σειριακά, pre->comp->line in ώστε να παραμείνει το σήμα balanced (υπέθεσα από τα συμφραζόμενα ότι έχεις ξεχωριστό pre μικροφώνου,σωστά?) Απλώς πρόσεξε το καρφί από την έξοδο του dbx προς το line in (όχι το Mic in!) της κάρτας να είναι στερεοφωνικό (balanced) και όχι το κλασσικό απλό (unbalanced) ζήτα δηλ από τα κατάστημα που θα πας ένα καλώδιο καρφί-καρφί balanced. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
metro.am Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2008 dld apo ton STUDIOV3 ston dbx kai meta sto line in ?? ok.. αλλα θελω λιγο help στο θεμα τις αγορας του κομπρεσορα... tc 300 dbx 166 h alesis 3630??? εχει δουλεψει κανεις καποιον?? ποιος κανει για να περναω απο μεσα του ντραμς αλλα και φωνες.. psycho beatsssssss Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2008 Έχω δουλέψει τον triple-c από ΤC ο οποίος είναι ακριβότερος και είναι.. χάλια. Ο c-300 χρησιμοποιεί παρόμοια τεχνολογία οπότε δεν περιμένω να ακούσω κάτι καλό και από εκεί. Τον alesis τον τσέκαρα λίγο σε ένα στούντιο φίλου μου και επίσης δεν ενθουσιάστηκα. Θα έπαιρνα dbx που τον έχω δουλέψει live και είναι αξιοπρεπής. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Αυγούστου 2008 για πιο λόγο τον θες τον compressor? για να μην πεταχτεί κανα σήμα στον θεό? πάντως να ξέρεις ότι ο ήχος σου είναι όσο καλός είναι το πιο μάπα μηχάνημα σου και με τέτοια μηχανήματα δεν έχεις να κερδίσεις κάτι ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση