IraklisZS Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Και γιατι σκας για τις λακουβες...???? Αλλοι πληρωνουν για να τις εχουν(scalloped),εσυ τις εφτιαξες μονος σου... ;D ;D ;D δεν εννοει τετοιες λακούβες ;D a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Σιγουρα τα bends δημιουργουν φθορα (ισιωμα) αλλα οχι λακουβες, επειδη το bend λειτουργει σαν λιμα με την κινηση πανω κατω. το παιξιμο δημιουργει τη φθορα και τα bends/vibratos ειναι μεσα στο "φακελο". Τα τρελλα και τεραστια bends "λιμαρουν" πιο μεγαλο τμημα του ταστου, αλλα δεν γινονται συνεχεια. Το vibrato κανει τη χορδη να τριβεται στο ταστο σε πιο στενο διαστημα. Εγω θα επιμεινω οτι ειναι θεμα παιξιματος, κραματος χορδων και κραματος ταστων. Υπο προϋποθεσεις το συγκεκριμενο κοκτεϊλ δημιουργει fret grooves. Δεδομενου οτι τα ταστα συνηθως ειναι απο Nickel-silver (κραμα χαλκου και νικελιου/δεν υπαρχει ασημι-απλα ετσι λεγεται), "η πλαστιγγα γερνει" προς το παιξιμο και τις χορδες. Για καποιο διαστημα στη main Strat μου εβαλα ατσαλινες χορδες (μεχρι να ερθουν οι νικελ που παρηγγειλα) και προλαβαν να μου ξεκινησουν υπονοια groove... Φυσικα η ταξη αποκατασταθηκε με τις νεες χορδες κι ενα υποτυπωδες τριψιματακι/γυαλισμα. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
e.re.seis Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 θα συμφωνησω με τον alderbody! παιζει μεγαλο ρολο το ποσο συχνα αλαζεις χορδες!δεν πρεπει να τις αφηνεις να σκουριαζουν πανω στην κι8αρα,ιδιως δε αν ιδρωνουν ευκολα και τα χερια σου οταν παιζεις! αλλα ακομα και αν σκουριασουν ουτε για αστειο μη δοκιμασεισ να παιξεις!μονο ζημια 8α προκαλεσεις! τωρα οσων αφορα τα ταστα!κα8ολου απι8ανο να ειναι χαμηλης ποιοτητας και να αλιωνονται ευκολα! εχω παρατηρησει οτι σε κι8αρες χαμηλου κοστους συνη8ως,τα ταστα αλιωνονται πολυ πιο γρηγορα! Life's too short to cry long enought to try... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Εγώ πάλι παίζω σα διάολος, συνεχεια bends και vibrato και άγριο μάλιστα, ιδρώνω απίστευτα όταν παίζω και το 70% του παικτικού μου χρόνου γίνεται με σάπιες σκουριασμένες χορδές. Αλλά και στις 2 κιθάρες μου τα τάστα δεν έχουν νιώσει Χριστό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Serviani Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Δεν σου είπε κάτι παράλογο ο μάστορας φίλε Γιώργο,απο τη στιγμή που και εσύ βλέπεις τις λακούβες πάνω στα τάστα της κιθάρας σου,το σωστό είναι ότι χρειάζονται τρίψιμο για να έρθουν όλα στο ίδιο ύψος. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να την πάς αύριο κιόλας για να στα τρίψει. Το θέμα είναι εσύ την ακούς να φαλτσάρει? Πιθανότατα όχι,αν είναι έτσι μπορείς την πας αργότερα που θα έχουν "φαγωθει" περισσότερο. Απο την άλλη μεριά υπάρχουν κάπιοι που ακούνε τα φάλτσα μιας κιθάρας (που θεωρητικά τουλάχιστον είναι) ακόμα και όταν είναι ολοκαίνουρια,άπαιχτη και σωστά σεταρισμένη,γιαυτό έχουν βγεί γι αυτούς διάφορα συστήματα τύπου compensated nuts και το γνωστό Buzz Feiten,αλλά να μην ξεφεύγουμε απο το θέμα.... Τώρα για τον λόγο που δημιουργήθηκαν αυτά τα αυλάκια μέσα σε μόλις 8 μήνες και χωρίς να παίζεις πολλές ώρες την ημέρα ισχύουν όλα αυτά που σου είπαν τα παιδιά,προσωπικά θεωρώ πιο πιθανό να παίζεις πολύ καιρό με χορδές που χρειάζονται αλλαγή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2008 εδω εχουμε να κανουμε με τριβη ενος μεταλλικου αντικειμενου με ενα αλλο (χορδη - ταστο) Ειτε ειναι παικτικα μη αποδεκτη (μεταχειρισμενη), ειτε οχι (καινουρια) η χορδη εξακολουθει να εχει την ιδια μοριακη δομη. Πιστευω οτι στην περιπτωση μιας φθαρμενης χορδης πιο "ζημιωμενη" πρεπει να βγαινει η χορδη απο αυτη τη στενη επαφη... ΟΚ, ενα δυνατο μικροσκοπιο μπορει να μας δειξει την επιφανεια της φθαρμενης χορδης ως πολυ πιο τραχεια απο αυτη μιας καινουριας, αλλα αν το μεταλλο στο σημειο επαφης ειναι οξειδωμενο, λογικα θα διαλυεται με το τριψιμο πανω στο ταστο. αν λεω βλακειες ας με σταματησει καποιος επιστημων του χωρου... Εδω να προσθεσω οτι υπαρχουν δυο κοινα διαδεδομενοι τυποι κραματων nickel silver. Το λεγομενο 12% και το σκληροτερο 18%. Σε καποιες πολυ φθηνες κατασκευες υπαρχουν και μπρουτζινα ταστα που χαλανε ακομη πιο ευκολα. Για σουπερ αντοχη καποιοι βαζουν ανοξειδωτα ταστα, αλλα ο ηχος κατα πολλους (εμου συμπεριλαμβανομενου) ειναι πιο ξερος και κρυος... αλλα οπως παντα... περι ορεξεως! ;) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
konstantine Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2008 Αυτό που συνέβη είνα ότι η κιθάρα απλά βαρέθηκε να ακούει τον εαυτό της και αντέδρασε με αυτό τον ανώριμο τρόπο. οκ!! απλά τα σπάει η απάντηση!! ;) www.soundclick.com/konstantine Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση