Προς το περιεχόμενο

Εγκαταλείποντας την Μουσική.....


kilon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν νομίζω ότι θα το έλεγα αυτό... πχ. έχω γνωρίσει άτομα με τρομερό ταλέντο σε κάτι αλλά που δεν τους καίγεται καρφί (ή ντρέπονται, όταν μιλάμε για καλλιτεχνική πορεία) να το αξιοποιήσουν. Αυτό λογικά θα διαφοροποιούσε το ταλέντο από την όρεξη...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 143
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η όρεξη να ασχοληθείς σοβαρά, αναπόσπαστος και με προσήλωση με τα πράγματα που σε ενδιαφέρουν είναι περισσότερο θέμα χαρακτήρα παρά παραστάσεων και εμπειριών. Άρα μάλλον εμπίπτει σε ένα γενικότερο ορισμό του ταλέντου, από τον συνήθη του "κάνω κάτι καλά από την αρχή".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Η όρεξη να ασχοληθείς σοβαρά, αναπόσπαστος και με προσήλωση με τα πράγματα που σε ενδιαφέρουν είναι περισσότερο θέμα χαρακτήρα παρά παραστάσεων και εμπειριών. Άρα μάλλον εμπίπτει σε ένα γενικότερο ορισμό του ταλέντου, από τον συνήθη του "κάνω κάτι καλά από την αρχή".

 

Μπορεί απλά να σου φαίνεται πολύ εύκολο να κάνεις αυτό στο οποίο έχεις ταλέντο (τον καλλιτέχνη, τον επιστήμονα, τον τεχνίτη, το δάσκαλο.... κλπ) και να μπορείς να επιτυγχάνεις αξιόλογες "επιδόσεις" με μικρή προσπάθεια.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί απλά να σου φαίνεται πολύ εύκολο να κάνεις αυτό στο οποίο έχεις ταλέντο (τον καλλιτέχνη, τον επιστήμονα, τον τεχνίτη, το δάσκαλο.... κλπ) και να μπορείς να επιτυγχάνεις αξιόλογες "επιδόσεις" με μικρή προσπάθεια.

Αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι. Μπορεί να γίνει αυτό που λες, μπορεί ακόμα πιο εύκολα να επαναπαυθείς και να καταλήξεις στη χρυσή μετριότητα όπως όλοι οι άλλοι που χαρακτήριζες "ατάλαντους".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι. Μπορεί να γίνει αυτό που λες, μπορεί ακόμα πιο εύκολα να επαναπαυθείς και να καταλήξεις στη χρυσή μετριότητα όπως όλοι οι άλλοι που χαρακτήριζες "ατάλαντους".

Γκρρρρρρρρρρ  :) (Δεν διαβάζεις τι γράφω?  :) )

Μα... ασφαλώς... δεν φτάνει το ταλέντο.

....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωρε παιδες κ αμα δεν επενδυσεις στο «χομπι» σου σε τι θα επενδυσεις;;;;; στις ταπετσαριες;;; :P :P

Σιγουρα οι αχρειαστες υπερβολες παντα ειναι προκλητικες σε οποιονδηποτε τομεα, αλλα αυτος που χει το μικροβιο του καταναλωτισμου και μπολικο μπαλαουρο στις τσεπες του  θα παει να αγορασει οτι του καπνισει.

 

Τωρα αναφορικα με αυτον τον τρισκαταρατο διαχωρισμο επαγγελματια-χομπιστα ή ερασιτεχνη οσοι αναφερουν τον βιοποριστικο-οικονομικο παραγοντα και μονο, ας εχουν υποψη τους οτι το σωστο ειναι να εισαι επαγγελματιας στο παιξιμο παρα στο βιβλιο παροχης υπηρεσιων κ στη δηλωση εισοδηματος..

Γιατρός!!! Τι γιατρός??  Μετεωρολόγος..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά να εγκαταλείψω εντελώς την μουσική δεν παίζει. Εξάλλου σκέφτομαι να τα συνδυάσω . [οταν μιλάω για γραφικά εννοώ , 3d graphics , photoshop, concept art, matte paintning etc]. 

 

Απλώς ήθελα να δώ αν υπάρχουν και άλλοι που έχουν περάσει παρόμοια φάση. 

φιλε μην προβληματιζεσε...ασχολουμε ακριβως με τα ιδια πραγματα οπως εσυ και τα αγαπαω ολα ! και το σiγουρο ειναι οτι αν ασχολησε με την εικονα μπορεις να την τονισεις παραπανω με τον ηχο! μπορω να σου πω οτι συνδιαζονται αψογα! μαλιστα εγω τα λειτουργω ετσι ωστε το ενα να μου δινει ιδεες και να με εμπνεει για το αλλο! για μενα δεν υπαρχει καλητερο πραγμα απο το να ασχολησε με 3d,animation,concept art ktl.. και  να μην αισθανεσαι τυχερος ! ενταξει το 3d και ολα τα αλλα ειναι πολυ χρονοβορα πραγματα πολλες φορες και μια θα εισαι εκει πιο πολυ  και την μια στην μουσικη πιο πολυ...σημασια εχει να μπεις σε προγραμα για να ξερεις τι κανεις...πιστεψε με ειχα το ιδιο προβλιμα με εσενα μεχρι που καταλαβα οτι στην ζωη μου εχω αλλα τοσα περιτα πραγματα που μπορω να βγαλω απεξω ωστε να μην μου ληψει ουτε η μουσηκη ουτε το 3d to  σχεδιο και αλλα τοσα πραγματα που κανω...με λιγα λογια κατσε πετα απεξω τη σαβουρα και κρατα μονο αυτα που πρεπει να κρατησεις...μερικες φορες ειναι δυσκολα αλλα τπτ δεν θα σε ενθαρινει πιο πολυ απο τα πραγματα που αγαπας πραγματικα.....
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε καμμία απολύτως περίπτωση.

 

 

 

 

Τότε μήπως έχεις όρεξη να εξηγήσεις τι εννοείς? Εννοείς ότι κατάλληλη εκπαίδευση μπορεί να υπερκεράσει την έλλειψη ταλέντου?

(Γιατί εγώ πιστεύω ότι μια σταγόνα ταλέντου μπορεί να ξεπεράσει το αποτέλεσμα πολλών χρόνων εκπαίδευσης. Και δεν μιλάω μόνο για τη μουσική.)

 

σόρρυ παιδια ειχα ξεχάσει τελείω το θέμα.

 

Λοιπόν επειδή εχω ασχοληθεί με το θέμα , δεν υπάρχει κάποια απόδειξη επι ταλέντου. Δηλαδή της εκ γενετής ικανότητας.Υπάρχουν κάποιες έρευνες που έχουν γίνει όπου έχει αποδειχτεί ότι το DNA παίζει κάποιο ρόλο στην ανάπτυξη κάποιων ικανοτήτων  . Υπάρχουν κάποια στοιχεία αλλά το τοπίο είναι πάρα πολυ θολό. Και το όλο θέμα τρομερά πολύπλοκο γιατι μπορούν να υπάρχουν χιλιάδες λόγοι γιατί ο εγκέφαλος αφoμιώνει κάποια ήδη γνώσεων πολυ πιο γρήγορα. Αλλά δυστηχώς τέτοιες έρυενες πέφτουν στο κενό μπροστά στη διαδικασία μάθηση.

 

Έχει αποδειχτεί πχ ότι άτομα με εγκεφαλικό που έχουν ένα σημαντικό ποσοστό νευρικών κυττάρων καταστραμένα  με αποτέλεσμα νευρικά κέντρα όπως τις ομιλίας ή κίνησης κάποιων μελών του σώματος , ακόμα και εκδήλωσης συναισθημάτων καταστρεμένα οτι  μπορουν να επανέλθουν πλήρως ή σχεδον πλήρως. Φυσικά τα νευρικά κύταρρα δεν αναπαράγονται αλλά ο εγκέφαλος έχει την δυνατότητα να επαναδημιουργήσει τις νευρικές συνδέσεις και έτσι να αποκαταστήσει την βλάβη. Δηλαδή αναθέτει νέες λειτουργεις στα υπάρχοντα νευρικά κύτταρα. Αυτό λοιπόν αποδεικνύει ότι ο εγκέφαλος απο την φύση του είναι ένα μεγάλος μαέστρος που μπορει να προβεί σε ριζικές αλλαγές στην ίδια του την δομή και λειτουργία.

 

Ο εγκέφαλος όμως για να δημιουργήσει συνδέσεις μεταξύ νευρώνων για την σωστη επεξεργασία της πληροφορίας απαιτεί ένα πράγμα. Την επανάληψη. Η επανάληψη είναι όχι μόνο μητέρα της μαθήσης αλλα βασικό συστατικό στην λειτουργία του εγκεφάλου. Ειδικότερα αν αυτή η επανάλληψη ξεκινάει απο μια ηλικία που τα νευρικά κυττάρα στον εγκέφαλο πολλαπλασιάζονται τότε μπορεί να σημαίνει οτι τμήματα του εγκεφάλλου θα αναπτυχούν περισσότερο και αυτό θα φανέι και σε εξετάσεις όπου τα τμήματα αυτά θα είναι και μεγαλύτερα !!!

 

Πολλοί λοιπόν μπερδεύουν το ταλέντο με την ικανότητα της μάθησης και κυριότερα της επανάληψης χωρίς να ανταλαμβάνοντε την τεράστια επιροή που ασκεί στον εγκέφαλο μας.

 

Συμπέρασμο : είναι πιθανον το ταλέντο να υπάρχει και να ασκεί κάποιο σημαντικό ρόλο στις ικανότητες μας , έχοντας την μορφή βιολογικών χαρισμάτων, αλλά είναι ελάχιστο μπροστά στην διαδικασία της μάθησης που ξεκινά απο την ηλικία που τα μάτια μας βλέπουν το φως.     

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ σωστο αυτο που λεει ο Kilon,αλλα κατα την ταπεινη μου γνωμη υπαρχει και το μυστηριακο στοιχειο στην μεση,το ταλεντο,η μουσα,χωρις αυτο,μονο με την επαναληψη,φτιαχνουμε ωραιους παπαγαλους,χωρις φαντασια,αλλα με δεινοτητα στην εκτελεση πχ,δεν φερνουν ομως το καινουργιο,το σπιρτοζικο και θαυμαστο,γινονται σαν κατι φιλολογους ασους στην παπαγαλια,που πηραν και πτυχιο,αλλα μισουν τα αρχαια ελληνικα!!! ξερω αρκετους τετοιους δυστυχως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ σωστο αυτο που λεει ο Kilon,αλλα κατα την ταπεινη μου γνωμη υπαρχει και το μυστηριακο στοιχειο στην μεση,το ταλεντο,η μουσα,χωρις αυτο,μονο με την επαναληψη,φτιαχνουμε ωραιους παπαγαλους,χωρις φαντασια,αλλα με δεινοτητα στην εκτελεση πχ,δεν φερνουν ομως το καινουργιο,το σπιρτοζικο και θαυμαστο,γινονται σαν κατι φιλολογους ασους στην παπαγαλια,που πηραν και πτυχιο,αλλα μισουν τα αρχαια ελληνικα!!! ξερω αρκετους τετοιους δυστυχως.

 

Συγνώμη αν καταρίψω το μυστηριακό χαρακτήρα αλλά έχει και αυτό αποδειχθεί με επιστημονική έρευνα.

 

Η έλλειψη προωτυπίας όπως αναφέρεις , δεν αποτελεί έλλειψη ταλέντου αλλά έλλειψη σωστού τρόπου μάθησης. Και αυτό γιατί ο εγκέφαλος δεν καταχωρέι μια πληροφορία έτσι για το καπρίτσιο του, ενδιαφέρεται άμεσα για την σημασία της πληροφορίας. Και ο λόγος είναι πάρα πολυ απλός , η σημασία είναι ο συνδετικός κρίκος που συνδέει την πληροφορία με άλλες πληροφορίες. Και είναι το Α και Ω για λύση προβλημάτων αλλά και φυσικά για την εύρεση προτότυπων λύσεων.

 

Πρακτικό παράδειγμα είναι τα ποιηματάκια που φτιαχναμε στο σχολείο για να θυμόμαστε πράματα. Εχει αποδειχθεί ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι με μικρή μνήμη αλλά με ανοργάνωτη μνήμη, όσο πιο ανοργάνωτη είναι τόσο πιο εύκολο είναι να ξεχάσουμε. ΚΑι όταν γνωρίζουμε την σημασία είναι σαφώς πολυ πιο εύκολο να την συνδυάσουμε με άλλες πληροφορίες. Για αυτό είναι και πολυ πιο έυκολο να θυμηθούμε - μάθουμε κάτι που σχετίζεται με κατι με το οποίο είμαστε ηδη εξοικοιωμένοι.

 

Αλλός ένας μύθος του ταλέντου είναι η έμπνευση. Η έμπνευση έχει εξηγηθεί επίσης επιστημονικά όσο και αν αυτο ξενερώνει τους ρομαντικούς. Πόσες φορές δεν έχεις κάτσει με τις ώρες να φτιάξεις μουσική και να μην καταφέρνεις απολύτως τίποτα και ξεκινάς την άλλη μέρα και ολα να σου έρχονται πανεύκολα. Υπάρχουν άνθρωποι που τους έρχεται η έμπνευση ενω κοιμούνται. Ανεξήγητο ταλέντο ? Οχι ακριβώς.

 

Εχει αποδειχθέι με έρευνα ότι ο εγκέφαλος μας είναι πολυ πιο ικανός απο οτι αρχικά νομίζαμε. Οταν σκεφτεσαι την λύση του προβλήματος  και κάποια στιγμη τα εγκαταλείπεις , ο εγκέφαλος σου δεν τα εγκαταλείπει ποτέ , συνεχίζει να σκέφτεται και να συνδυάζει πληροφορίες. Ολα αυτά γίνονται φυσικά στο υποσυνείδητο , είναι ενα background multitasking .ΞΑφνικά νιώθεις ότι σου έρχεται η λυση - έμπνευση απο το πουθένα, αλλά στη ουσία είναι η λύση που βρήκε ο εγκέφαλος και την στέλνει απο το υποσυνείδητο στο συνειδητο. Το πόσο γρήγορα έρχεται η έμπνευση εξαρτάται φυσικά απο ότι είπαμε πριν , σωστη συνδυαστική εκμάθευση . 

 

Μην αφήνεις την λέξη επανάληψη να σε μπερδεύει , η διαδικάσια είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και έχουν γραφτεί τόμοι πανώ στο συγκεκριμένο θέμα. Όσα εχω γράψει εδώ είναι απλώς μια μπακαλίστικη περίλιψη  για τον γαλαξία  που λέγεται "ανθρώπινη νόηση" απο καθαρά επιστημονική πλευρά (ιατρικη-βιολογια-ψυχολογια).

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου