Superfunk Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2005 Share Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2005 Καλησπέρα φόρουμ!!! Πολλοί είναι αυτοί που λένε ότι τα παλιά ρεμπέτικα της εποχής 1920-40 είναι η "jazz" της Ελλάδας και ότι οι ξένοι υποκλίνονται στους καλιτέχνες της εποχής αυτής.Πέρα από τον Βαμβακάρη έχετε να μου προτείνετε κάποια ακούσματα σε αυτό το στύλ;Επίσης ξέρετε αν ο Χιώτης έχει βγάλει δίσκους που παίζει κιθάρα;Το έχω ακούσει αλλά δεν ξέρω αν ισχύει. Γιάννης Παπαιωάννου' date=' Γιώργος Μπάτης, Στράτος Παγιουμτζής, Στελλάκης Περπινιάδης, Δημήτρης Γκόγος ή Μπαγιαντέρας, Παναγιώτης Τούντας, Μιχάλης Γενίτσαρης, Σπύρος Περιστέρης, Βαγγέλης Παπάζογλου, Γιώργος Κάβουρας, Ρίτα Αμπατζή, Ρόζα Εσκενάζυ. Βούτα μέσα και άκου. Μόνο που θα διαφωνήσω ως προς το χαρακτηρισμό "JAZZ". Αν ήταν να κάνω ένα παραλληλισμό, πιο πολύ θάλεγα, το "blues" της Ελλάδας. Πόνο κι αδικία βγάζουν τα κομμάτια, όχι τεχνικό αυτοσχεδιασμό. Όσον αφορά στον Χιώτη, μάλλον θα το ξέρεις, αλλά ήταν πολύ καλός κιθαρίστας, και αυτός που έβαλε τέταρτη χορδή στο μπουζούκι, και κούρδισμα ανάλογο με της κιθάρας, με συνέπεια να γίνει πιο τεχνικό όργανο. Δυστυχώς όμως, δε θυμάμαι να τον έχω ακούσει ποτέ ηχογραφημένο να παίζει κιθάρα. BTW, για να μπεις ολοκληρωτικά στο κλίμα αγόρασε και το βιβλίο του Πετρόπουλου για το Ρεμπέτικο. Καλά Ταξίδια[/quote'] ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ & ΕΠΑΥΞΑΝΩ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ BLUES & ΟΧΙ ΤΖΑΖ...(Πολλοι ρεμπέτες ούτε τα βασικά δεν ήξεραν να παίξουν...) Για "τζαζ" θα πρεπει να πας στα ΔΗΜΟΤΙΚΑ! (Αλλη πονεμενη ιστορια και αυτη....) (π.χ.ενας ΑΠΟΛΥΤΑ τζαζ δισκος ειναι το live του Μακη ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ στις "ΑΜΠΑΡΕΣ" με ΖΕΡΒΑ & ΣΑΛΕΑ,γινεται της μουρλής εκει μεσα ειδικα οταν ξεκιναει το δημοτικο πρόγραμμα...) Πεθανε & ο ΓΕΝΙΤΣΑΡΗΣ σημερα :cry: RIP.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yannis Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2005 Share Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2005 Οντως, πάει και ο Γεννίτσαρης. Και ήταν ίσως ο τελευταίος της μεγάλης γενιάς του αλητορεμπέτικου (ήτοι, του μόνου αυθεντικού ρεμπέτικου). Ολως τυχαίως, χτες τον έβλεπα σε ένα ντοκιμανταίρ για τον Μάρκο να μιλάει για τα χρόνια που ο Μάρκος δούλευε ως εκδοροσφαγέας στον Πειραιά. Αλητεία, χασισάκι, γκόμενες, αγαπητικοί, η Αγία Τετράς των μπουζουκιών και πάει λέγοντας... Τον άκουγα και σκεφτόμουνα πως ό,τι είδαμε είδαμε από αυθεντικές λαϊκές μουσικές... (καλώς ή κακώς, μιας και οι πιο καλές και αυθεντικές μουσικές ανθούν σε περιβάλλον κάθε άλλο παρά φιλικό προς τον άνθρωπο). Εξ ου και συμφωνώ με τους προλαλήσαντες περί blues (και ουχί jazz) της Ελλάδας... Χαιρετώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tassos1978 Δημοσιευμένο 15 Μαΐου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Μαΐου 2005 Αναφέρθηκε ο Παναγιώτης Τούντας. Το άτομο ήταν (και είναι) περίπτωση. Είχε σπουδάσει μουσική στο Παρίσι, η καταγωγή του ήταν από τη Σμύρνη και συνδύασε περίπλοκες αλλαγές στους ρυθμούς και στις αρμονίες επιτυγχάνοντας ένα εντυπωσιακό "πάντρεμα" Ρεμπέτικου και Δυτικής Έντεχνης μουσικής του 19ου αιώνα... έχει τύχει να παίξω κομμάτια του και έπαθα την πλάκα μου! Ακούστε τον "κοκκαϊνοπότη", έιναι λαμπρό παράδειγμα της συνθετικής του ικανότητας (υπάρχει και μια εκτέλεση με την Ελένη Τσαλιγοπούλου σε ενορχήστρωση του Γιώργου Ανδρέου εντελώς "φεύγα" - ¶ψογη!!!) https://www.youtube.com/@tassos1978/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gamanos Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2005 Αν και δεν είμαι τακτικός του forum θα ήθελα να πω δυο λόγοα περί Jazz- Blues και ρεμπέτικων. Προσωπικά πιστεύω ότι το ρεμπέτικο θεωρείται Jazz γιατί ξεκίνησε από το περιθώριο και τελικά το ασπάστηκε η βαριά κουλτουρα :lol: και διαννόηση, δηλαδή στην εποχή του θεωρούνταν κατακριτέο έως και απαγορευμένο, λόγω θεματολογίας, με το καιρό όμως κατέληξε κλασσικό. Εκεί αποδίδω εγώ τον χαρακτηρισμό Jazz της Ελλάδας, και ο καθένας ας κάνει την αναγωγή με μάυρους, ποταμόπλοια και Νέα Ορλεάνη :). Κάθε ανταπάντηση δεκτή. Ι CAN ONLY SHOW YOU THE DOOR, NEO Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Μαΐου 2005 Αναφέρθηκε ο Παναγιώτης Τούντας. Το άτομο ήταν (και είναι) περίπτωση. Είχε σπουδάσει μουσική στο Παρίσι' date=' η καταγωγή του ήταν από τη Σμύρνη και συνδύασε περίπλοκες αλλαγές στους ρυθμούς και στις αρμονίες επιτυγχάνοντας ένα εντυπωσιακό "πάντρεμα" Ρεμπέτικου και Δυτικής Έντεχνης μουσικής του 19ου αιώνα... έχει τύχει να παίξω κομμάτια του και έπαθα την πλάκα μου! Ακούστε τον "κοκκαϊνοπότη", έιναι λαμπρό παράδειγμα της συνθετικής του ικανότητας (υπάρχει και μια εκτέλεση με την Ελένη Τσαλιγοπούλου σε ενορχήστρωση του Γιώργου Ανδρέου εντελώς "φεύγα" - ¶ψογη!!!)[/quote'] αμ η ΦΩΝΑΡΑ του?που τι βάζεις τη ΦΩΝΑΡΑ του :?: :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση