Προς το περιεχόμενο

To Μυστηριο του Στραντιβαριους παραμένει... μυστήριο


kilon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας ειχε χρηση σε πολεμικες εφαρμογες κ θα σας ελεγα ποσο γρηγορα θα φτιαχνοταν αυτη η τεχνολογια :P

 

Είπες μια τεράστια αλήθεια φίλε μου.

 

Απλώς αυτο που εγώ δεν έδωσε καμμία ρομμαντική ή μαγική άποψη όπως κάποιο εδω μέσα που θελουν σώνει και καλά να μου επιβάλουν. Αυτό που πρσπαθώ να πώ είναι οτι οι παλλιοί στηριζόντουσταν περισσότερο στον "τρόπο" παρά στα μέσα ενώ στην σημερινή εποχή στηριζόμαστε περισσότερο στα "μέσα¨". Τα "μέσα" όμως μας δίνουν πολύ λιγότερο γνώση της μουσική. Σήμερα και πιο άσχετος μπορεί να φτίαξει μουσική αλλά απο εκεί και περά μένει στάσιμος. Ο " τρόπος" υποβαθμίζεται και όλοι δίνουν υπερβολική σημασία στα "μέσα".

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 43
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

Απλώς αυτο που εγώ δεν έδωσε καμμία ρομμαντική ή μαγική άποψη όπως κάποιο εδω μέσα που θελουν σώνει και καλά να μου επιβάλουν. Αυτό που πρσπαθώ να πώ είναι οτι οι παλλιοί στηριζόντουσταν περισσότερο στον "τρόπο" παρά στα μέσα ενώ στην σημερινή εποχή στηριζόμαστε περισσότερο στα "μέσα¨". Τα "μέσα" όμως μας δίνουν πολύ λιγότερο γνώση της μουσική. Σήμερα και πιο άσχετος μπορεί να φτίαξει μουσική αλλά απο εκεί και περά μένει στάσιμος. Ο " τρόπος" υποβαθμίζεται και όλοι δίνουν υπερβολική σημασία στα "μέσα".

 

Συμφωνω σε αυτο,αλλα παρατηρειται κ το αντιστροφο.Θεοποιουμε καποια πραγματα επειδη ακουμε οτι "αυτοι που θα επρεπε να τα ξερουν" δεν τα εχουν κατανοησει σε βαθος ενω θεωρουμε δεδομενα καποια απιστευτα τεχνολογικα/επιστημονικα επιτευγματα επειδη ειναι καθημερινα.Ποσοι εντυπωσιαζονται απο την ιδεα οτι η ομοιοπαθητικη ειναι πιθανο να εχει αποτελεσμα, αλλα δεν γνωριζουν πως λειτουργει ενας βενζινοκινητηρας ή τις βασικες αρχες της τηλεπικοινωνίας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλώς αυτο που εγώ δεν έδωσε καμμία ρομμαντική ή μαγική άποψη όπως κάποιο εδω μέσα που θελουν σώνει και καλά να μου επιβάλουν. Αυτό που πρσπαθώ να πώ είναι οτι οι παλλιοί στηριζόντουσταν περισσότερο στον "τρόπο" παρά στα μέσα ενώ στην σημερινή εποχή στηριζόμαστε περισσότερο στα "μέσα¨". Τα "μέσα" όμως μας δίνουν πολύ λιγότερο γνώση της μουσική. Σήμερα και πιο άσχετος μπορεί να φτίαξει μουσική αλλά απο εκεί και περά μένει στάσιμος. Ο " τρόπος" υποβαθμίζεται και όλοι δίνουν υπερβολική σημασία στα "μέσα".

 

Καλά τα λες ρε φίλε kilon, αλλά τόση ώρα εσύ υποστηρίζεις το μέσο. Θεωρείς τόσο σημαντικό το μέσο στη μουσική που παραγκωνίζεις την ίδια τη μουσική. Δηλαδή επειδή τόσο καιρό δεν έχουμε βρει τον τρόπο να αποκωδικοποιήσουμε τη μυστική συνταγή του Στράτου (που παιδιά εγώ πιστεύω οτι ο τύπος έβαλε λίγο ζουμάκι από κοκκινιστό της γιαγιάς στο βερνίκι και αν μπορείτε διαψεύστε με  :P) σημαίνει οτι κοιτάμε περισσότερο τα μέσα παρά τον τρόπο; Καλό το βιολί του Στράτου αλλά αν δεν το ακούσεις σε ένα ωραίο μουσικό κομμάτι δεν έχει να λέει κάτι από μόνο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τα λες ρε φίλε kilon, αλλά τόση ώρα εσύ υποστηρίζεις το μέσο. Θεωρείς τόσο σημαντικό το μέσο στη μουσική που παραγκωνίζεις την ίδια τη μουσική. Δηλαδή επειδή τόσο καιρό δεν έχουμε βρει τον τρόπο να αποκωδικοποιήσουμε τη μυστική συνταγή του Στράτου (που παιδιά εγώ πιστεύω οτι ο τύπος έβαλε λίγο ζουμάκι από κοκκινιστό της γιαγιάς στο βερνίκι και αν μπορείτε διαψεύστε με  :P) σημαίνει οτι κοιτάμε περισσότερο τα μέσα παρά τον τρόπο; Καλό το βιολί του Στράτου αλλά αν δεν το ακούσεις σε ένα ωραίο μουσικό κομμάτι δεν έχει να λέει κάτι από μόνο του.

 

Συμφωνούμε απλώς δεν το έχεις καταλάβει ακόμα  ;D (όχι εγώ υποστηρίζω τον "τρόπο" του μέσου)

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

κολλάει στο οτι ασχολουμαστε με σαχλαμαρες, με πραγματα που είναι ασήμαντα, που ειναι το Α και το Ω ενώ θα έπρεπε να μιλάμε για προτάσεις και σύνταξη.

Δε ξέρω τι λες εσύ...

 

Αλλα μέχρι να μπορώ να έχω μια ορχήστρα στο υπόγειό μου και να της λέω να παίζει ότι γουστάρω, ή μέχρι να έχω το gig που θα μου πέι "πάρε, άνθρωπέ μου 50,000 ευρώ και τράβα Τσεχία μερία να ηχογραφίσεις μια πραγματική ορχήστρα", θα επιμένω σε samples, sorry! ;)

 

Άσε που η film και computer game music είναι πύχτρα σε samples... νομίζεις ότι είναι κάτι τις "αγνό";

 

Και πέραν τούτου, το CDακι που βάζεις στο Η/Υ σου, ή στο ηχοσύστημα σου, ή ότι άλλο... δεν είναι ψηφιακή μουσική;

 

Συνεπώς. Αν μου δώσεις ένα βιολιτζί που να παίζει "παπάδες", και να έχει ένα στράντ, στο σπίτι μου, να πατάω play και να λέει "μάλιστα κύριε", θα επιμένω σε ψηφιακό!!!!! ;D

 

Όχι ότι δε μου αρέσει το πιάνο (το πραγματικό) που παίζω, ή η ζωντανή ορχήστρα στις συναυλίες, ή το βινύλιο (οι 300+ δίσκοι που έχω τέλος πάντων). Αλλα μη τρελενόμαστε κι όλας! ;D ;D ;D ;D

 

__________

 

το μέσο είναι το εργαλείο, όχι; Το γραπτό δε το γράφει το word, αλλά... βολεύει τελικά βρε αδερφέ... ;) (απλά για να δείξω ότι το διάβασα όλο το thread, και να μη φανώ ΤΟΣΟ επιθετικός με τα παραπάνω... :))

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα διαβασει μια εργασια σχετικα με τη φυσικη του βιολιου που πραγματι κατεληγε σε αυτο που λεει ο κιλον οτι δεν γνωριζουμε ,ακομα και σημερα,πως ακριβως παραγεται ο ηχος του (με επιστημονικο τροπο).Ειναι εντυπωσιακο σαν πληροφορια,αλλα δε νομιζω οτι πρεπει να δινουμε διαστασεις μαγικες.Αρκει να αναλογιστουμε οτι υπαρχει μια πληθωρα καθημερινων καταστασεων που δεν γνωριζουμε (επιστημονικα κ σε βαθια λεπτομερεια) πως ακριβως δημιουργουνται αν τις ψαξουμε σε καποιο βαθος.πχ ποιες ειναι οι ακριβεις συνθηκες που δημιουργειται η πρωτη σταγονα βροχης απο συγκεντρωση υδρατμων πανω σε εναν κοκκο σκονης.Και μιλαμε απλα για τη βροχη. :)

 

Επι του βιολιου,προσωπικα εχω μεινει στην ιδεα οτι ταλαντουχοι κατασκευαστες σε συγκεκριμενες περιοχες και συγκεκριμενη εποχη ανταλλαξαν τεχνογνωσια πανω σε εμπειρικα κριτηρια κ καταφεραν να δημιουργησουν κατι που δεν γινεται να επαναληφθει με τεχνολογικα μεσα.Ας ειχε χρηση σε πολεμικες εφαρμογες κ θα σας ελεγα ποσο γρηγορα θα φτιαχνοταν αυτη η τεχνολογια :P

 

 

Επ' αυτού, ήθελα να πω πως η Bosendoerfer (η γνωστή εταιρεία κατασκευής πιάνων) επιδότησε διδακτορικό το οποίο είχε να κάνει με το πως είναι κατανεμημένοι οι ρόζοι στα σφυράκια των πιάνων.  :o Καλό, ε; Αντίστοιχες μελέτες στην μουσικολογία για την χρονολόγηση οργάνων (κυρίως harpsichords) χρησιμοποιούν κάποιες αρκετά προηγμένες τεχνικές computer tomography για να μπορέσουν να προσδιορίσουν επακριβώς το έτος κατασκευής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθώς το θέμα ξεκίνησε από αλλού και αλλού κατέληξε νιώθω την ανάγκη να τοποθετηθώ τόσο στον κορμό όσο κι στις αποφυάδες του....Σχετικά με το δεύτερο λοιπόν, η ίδια η ιστορία μας έχει δείξει πως αντέδρασαν διάφοροι πρωτοπόροι της τέχνης και της επστήμης μπροστά σε γιγαντιαία τεχνολογικά άλματα τα οποία έλαβαν χώρα στν εποχή τους. Μεγάλοι συνθετες οι οποίοι θεωρούνται κλασικοι (π.χ. Richard Strauss) βίωσαν μεγάλο μέρος της τεχνολογικής γέφυρας που ένωσε το φυσικό κλασικό ήχο με τον παραγώμενο από γεννήτριες καθώς και τους πρώτους συνθετητές ήχου. Η αντίδρασή τους ξεκινά από την αδιαφορία και φτάνει ως τη σχεδόν αποκλειστική χρήση του νέου μέσου (π.χ. Στοκχάουζεν κλπ.). Φυσικά στα 50, 60 ή 80 χρόνια της ζωής ενός ανθρώπου δε μπορεί οι εξελίξεις να είναι ανάλογες εκείνης του Στραντιβάρι και της νανοτεχνολογίας αλλά αυτό μάλλον είναι επιστημονική φαντασία. Ωστόσο, (και αυτό κρατάω) όλοι τους είχαν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Είτε έγραφαν για ένα λαούτο και μια φλογέρα, είτε για μια συμφωνική ορχήστρα είτε για ένα προετοιμασμένο πιάνο είτε για συνθεσάιζερς πάνω από όλα βρισκόταν η αισθητική και η κουλτούρα τους η οποία υπέτασε το μέσο και όχι το αντίθετο οπως συνέβαινε με σύγχρονούς τους είσσονος σημασίας συνθέτες και όπως φυσικά συμβαίνει και σήμερα.

Σχετικά με τα Στραντιβάριους, δεν είναι τυχαίο ότι σε ένα σχετικά περιορισμένο γεωγραφικά εύρος συνεβρέθηκαν μεγάλοι κατασκευαστές όπως ο Στραντιβάρι, ο Αμάτι και πολλοί άλλοι. Δυστυχώς για τους λάτρεις της μεταφυσικής δεν υπήρξε κανένα μεγάλο μυστικό αλλά μικρές λεπτομερείς κατασκευαστικές τεχνικές και πολύ καλά αυτιά. Το σημείο υπεροχής όμως αυτών των οργάνων δεν είναι τόσο η μέθοδος κατασκευής τους όσο οι πρώτες ύλες. Γιατί λοιπόν σήμερα δε μπορεί να κατασκευαστεί ένα Στραντιβάριους? Γιατί απλά μετά το δέκατο έβδομο αιώνα ένα μικρόβιο σάρωσε τα δάση τς κεντρικής ευρώπης και από τότε δεν αποβλήθη ποτέ. Αποτέλεσμα η αδυναμία πλέον έυρεσης τέτοιας ποιότητας ξύλου σαν αυτές που χρησιμοποιούσαν κατά κόρον οι μεγάλοι κατασκευαστές.         

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί λοιπόν σήμερα δε μπορεί να κατασκευαστεί ένα Στραντιβάριους? Γιατί απλά μετά το δέκατο έβδομο αιώνα ένα μικρόβιο σάρωσε τα δάση τς κεντρικής ευρώπης και από τότε δεν αποβλήθη ποτέ. Αποτέλεσμα η αδυναμία πλέον έυρεσης τέτοιας ποιότητας ξύλου σαν αυτές που χρησιμοποιούσαν κατά κόρον οι μεγάλοι κατασκευαστές.          

 

Ποιος στο είπε αυτό; Αν είναι κάποιο μικρόβιο που να επιδρά στο ξύλο, τότε πρόκειται περί αδρομύκωσης/αδροβακτηρίωσης. Αν ευσταθεί όντως αυτό που λες, τότε οι υπεύθυνοι είναι 3 είδη, με τις οποιεσδήποτε υποφυλές τους, που προϋπήρχαν κατά πολύ του ανθρώπου. Και δεν υπάρχουν αναγκαστικά σε όλα τα δέντρα. Σε ελάχιστα υπάρχουν, καθώς αν χτυπήσουν, το ξύλο αχρηστεύεται και πρακτικά (πέραν του θανάτου του φυτού), είναι κατάλληλο μόνο για κάυση.....

 

Πάντως αν έχεις κάποια πληροφορία επ' αυτού

στείλ' τη μου καθώς με ενδιαφέρει και επαγγελματικά το θέμα. ι!

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το αναλογικό σήμα σαν σήμα είναι ποιοτικότερο απ το ψηφιακό..

Δύσκολα καταλαβαίνει κανείς τη διαφορά στη μουσική,παρά μόνο υπό -ίδιες- συνθήκες ακούσματος.

Μην ξεχνάμε ότι τα πάντα στη φύση είναι αναλογικά,τίποτα δεν σταματά απλά να υπάρχει ( κι αυτό τείνει να αναιρεθεί ).

Η αρχαία Ελλάδα είχε πολύ καλούς μηχανικούς πάντως,αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου