Superfunk Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Μπα, αν ξερεις τι κανεις και με μια μονο μεθοδο απο τις δυο μια χαρα ηχο βγαζεις (με την direct βεβαια πιο ευκολα ;)). Ο καλυτερος ηχος μπασου που εχω ακουσει ποτε μου (δηλ.ο ηχος του James Jamerson) ηταν παντα connect (οπως και σχεδον ολες οι funk/soul/reggae ηχογραφησεις) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Νομίζω πως η ουσία είναι το πως θέλει κάποιος να ακούγεται το μπάσο.....Θα συμφωνήσω εν μέρει με τον Superfunk σε ότι αφορά την "καθαρότητα" και την συχνοτική πληρότητα (στην low end πλευρά του φάσματος)του direct σήματος, ειδικά αν ακολουθεί preamp με transformers και όχι electronically balanced, ειδικά στην έξοδο (bass guitars love transformers ;))....ίσως κάποιες στιγμές μάλιστα ο συνδυασμός ενός καλού οργάνου και μιας "ζουμερής" προενίσχυσης με transformers να είναι αρκετά...σε γενικές γραμμές όμως, νομίζω πως μόνο με την χρήση (ΚΑΙ) του συνδυασμού ενισχυτής - καμπίνα - μικροφωνο(-α) μπορούμε να "αποτυπώσουμε" την πλήρη ηχητική "εικόνα" ( :o) του εκάστοτε μουσικού - performance....μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά μιλάμε για μια βαρύτονη ηλεκτρική κιθάρα...και όπως στην κιθάρα το σύνολο του signal chain επιδρά στο τελικό αποτέλεσμα, το ίδιο ακριβώς ισχύει και στο ηλεκτρικό μπάσο. Έννοείται πως πάντα ο πιο σημαντικός "κρίκος" θα είναι ο ανθρώπινος παράγωντας, αλλά όταν και τα υπόλοιπα συστατικά είναι μέτρια (ανεξαρτήτως επιλογής μεταξύ direct - mic'd ή και συνδυασμού τους) αυτό σίγουρα θα επιβαρύνει το τελικό αποτέλεσμα....Προσωπικά θεωρώ ότι η χρήση ενισχυτή και και καμπίνας σε συνδυασμό με direct preamp in (ξερετε .....με transformers...ο καθένας με τα κολλήματα του ;D) δίνει μια πραγματικά "πλήρη" ηχητική παλέτα, ειδικά στο υψηλο - μεσαίο φάσμα του οργάνου. Πολύς κόσμος θεωρεί ότι ηχογραφώντας (και) την καμπίνα θα έχει πιο πλούσιο low end....Εγώ αντίθετα θεωρώ πως το μικρόφωνο(-α) και η καμπίνα θα "δώσουν" αυτό που δεν υπάρχει στο direct σήμα, δηλαδή την αίσθηση του χώρου και την "παρουσία" (χορδίλα, ενισχυτιλα, καθαρότητα, precense, air....υπάρχουν άπειρες ονομασίες ;D) στις ψηλότερες περιοχές..... Σε ότι αφορά την επιλογή μικροφώνων (και για το κοντραμπάσο), προενισχυτών, καμπίνας, ενισχυτή, μπασίστα :o κλπ........όπως πολύ όμορφα διατυπώθηκε σε άλλο τόπικ about taste pumkin pie check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Εγώ αντίθετα θεωρώ πως το μικρόφωνο(-α) και η καμπίνα θα "δώσουν" αυτό που δεν υπάρχει στο direct σήμα, δηλαδή την αίσθηση του χώρου και την "παρουσία" (χορδίλα, ενισχυτιλα, καθαρότητα, precense, air....υπάρχουν άπειρες ονομασίες Grin) στις ψηλότερες περιοχές..... Aαακριβώς!!! Δεν είναι θέμα καλύτερου - χειρότερου τρόπου αλλά τι χαρακτήρα θέλεις να δώσεις στο μπάσο σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις του κομματιού. Επίσης συμφωνώ με τον Superfunk για το SVX της Ampeg, φοβερό εργαλείο αν ψάχνεις κάτι γρήγορο και σίγουρο που να δουλεύει πάντα! http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 2 σήματα, ντιρέκτ και απερκατ, εεε ενισχυτή ήθελα να πω, και μίξη κατά βούληση +ρύθμιση της φάσης μεταξύ τους. 8) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pastelius Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Θέλω μία απ αυτές τις μέρες να ηχογραφήσω κάποια θέματα μόνο μπάσο,αλλά παίζω αρκετές αρμονικές σ αυτά,κ θέλω να ακούγονται πολύ καθαρά. Σκέφτομαι, εάν τοποθετήσουμε 2 πυκνωτικά σε μία απόσταση 1.5m-2m κυκλικά (σαν σε τόξο κύκλου περισσότερο) απ τον ενισχυτή, υπάρχει περίπτωση να γεμίσουν περισσότερο το τοπίο οι αρμονικές? Έχω παρατηρήσει πως απλώνουν πολύ, τουλάχιστον στον χώρο που μελετάω.Δν ξέρω αν είναι ο χώρος που το προκαλεί.Θέλω να βγάλω αυτό που είπε κι ο φίλος Nikodemos πιο πάνω,την [shadow=red,left]αίσθηση του αέρα και την ψυχολογία..[/shadow] :) 8) :D >>>> ....... ??? feel da FUNK blast Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Mην το βλέπεις τόσο σαν rocket science, αν μιλάς για ηλεκτρικό όργανο με ενισχυτή απλά κάντο overdub να ακουστεί καθαρό. Αν μιλάς για ακουστικό μπάσσο παίξε επανειλλημένα τις αρμονικές που θέλεις, στήσε αυτί, άκου προς ποια κατεύθηνση ακτινοβολούν περισσότερο και στήσε εκεί ένα mic. Ή κάντο Overdub επίσης. :D http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Μιας και ο φιλος ρωτησε την καλυτερη μεθοδο για την ηχογραφηση: Ολες μαζι αν μπορεις :-Ρ . Α! Αποκλειστικα μεσω D.I. δεν ειναι λιγο ψεμα? Δλδ τι παιζουμε τοσα χρονια με τον ηχο μας? Για να καταληξουμε να 'βγουμε' μεσα απο plugins? Αν "τον έχεις" τον ήχο σου, πέρασε τον στα tracks με μικροφωνα & αν κατεχει ο παραγωγος θα κανει θαυματα. Όμως... . Ταυτοχρονα γραφε και d.i. γιατι ...ποιος παραγωγος κατεχει και θα ασχοληθει, ενας θεος ξερει :Ρ http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sambador Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 σας ευχαριστω ολους για το χρονο που αφιερωσατε...το καλο της υποθεσης ειναι οτι ο ηχοληπτης που εχει αναλαβει την ηχογραφηση τυχαινει να ειναι φιλος μου,(αλλωστε αφτος με φωναξε για να ηχοφραφησω μπασο για την ολοκληρωση ενος δισκου) οποτε καταλαβαινετε τι εχει να τραβηξει ο κακομοιρης ;D θα δοκιμασω ολους τους πιθανους τροπους ηχογραφησης...ομως επειδη ειναι ωρα για να ψαχνω τον ηχο μου και σε στουντιο παιξιματα για αυτο κανω και τις ερωτησης,για να παρω διαφορες γνωμες.Τωρα μια αλλη ερωτηση που προεκυψε αν καποιος εχει ενα πολυ καλο ενυσχητη τουλαχιστον για τα δικα του γουστα και ας πουμε οτι ειναι και λαμπατος δεν θα ηταν καλυτερα να ηχογραφισει με αυτον(τη κεφαλη μονο)κατευθειαν στη κονσολα απο το να χρεισιμοποιει d.i????Eυχαριστω και παλι για τισ πιθανες απαντησεις που θα παρω www.myspace.com/dimitrisdimas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 θα πάρει 2 σήματα το ένα με mic και το άλλο με DI και άσε τη μίξη πάνω του αφού αυτός είναι ο ηχολήπτης θα έχει ότι χρειάζεται για να κάνει τη μίξη ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2008 Α! Αποκλειστικα μεσω D.I. δεν ειναι λιγο ψεμα? ξερω και εγω?ακουγοντας τους δισκους του James Brown,του Prince,της Aretha Franklin,των Red Hot Chilly Peppers & ολης σχεδον της funk/soul σκηνης...ΑΛΗΘΕΙΑ μου φαινεται... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση