black_sheep Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Για τα υπόλοιπα δεν υπάρχει κάτι, και είναι πιο πολύ για κιθάρα, σόλα κλπ, οπότε... μα σόλο κιθάρα παιζω και blues .. :) Οπλισμός μιας κλίμακας είναι οι διέσεις ή οι υφέσεις που αυτή έχει.Δεν έχει να κάνει καθόλου με το που αρχίζουν οι στίχοι, τελειώνουν τα ακκόρντα κτλ. μα... Παραδειγμα: Παιζεις ενα κομματι σε Gmajor που εχει οπλισμο μια διεση (F#) Δηλαδη : G A B C D E F# = 1 2 3 4 5 6 7 Εχω περασμένα πολλα κομματια που ξεκινάνε πχ απο απο μια root νοτα όμως ο τόνος είναι άλλος δες το παράδειγμα επισεις του Delta ο τονος ειναι σολ αλλα κλινει σε f# ιδού και ο οπλισμος τυχαίο; Δηλαδή αν είχε 2 υφέσεις και παιζαμε dorian θα είχαμε 2 οπλισμους? ??? Το "πρόβλημα" δημιουργείται, αν θελήσεις να πας σε άλλο mode της ίδιας root νότας, πχ από A minor σε Α mixolydian. δηλαδή παίζει ρόλο η πλάτη (shuffle)? θα πρεπει το 1-4-5 να πεφτει σε ίδιες νότες η σε καποιες βασικές τρίτες / πέμπτες; οπότε τί κανουμε σε τέτοια περίπτωση προσαρμόζουμε το shuffle στα μέτρα μας ,είναι αυτή μια λύση; μπλουζάκι και άγιος ο θεος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 μα... Εχω περασμένα πολλα κομματια που ξεκινάνε πχ απο απο μια root νοτα όμως ο τόνος είναι άλλος δες το παράδειγμα επισεις του Delta ο τονος ειναι σολ αλλα κλινει σε f# ιδού και ο οπλισμος τυχαίο; Δηλαδή αν είχε 2 υφέσεις και παιζαμε dorian θα είχαμε 2 οπλισμους? ??? Μην μπερδεύεσαι αγαπητέ black sheep. Το από τι νότα ή συγχορδία ξεκινά ένα κομμάτι δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικό της τονικότητάς του. Επίσης, συνήθως ο οπλισμός των κομματιών, ακόμη κι αν είναι modal τεχνοτροπίας (dorian, lydian, phrygian κλπ.), είναι της σχετικής ματζόρε κλίμακας. Όσον αφορά το τρίτο σου ερώτημα, προσωπικά, δεν κατάλαβα καθόλου τι ρωτάς. Αν θες, ανάλυσέ το λίγο παραπάνω και δώσε μας και κανένα παράδειγμα. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
black_sheep Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Μην μπερδεύεσαι αγαπητέ black sheep. Το από τι νότα ή συγχορδία ξεκινά ένα κομμάτι δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικό της τονικότητάς του. μα νομιζω αυτό ακριβώς λέω και εγώ στον φίλτατο mustufunk για την απαντηση 2. Οπλισμός μιας κλίμακας είναι οι διέσεις ή οι υφέσεις που αυτή έχει.Δεν έχει να κάνει καθόλου με το που αρχίζουν οι στίχοι, τελειώνουν τα ακκόρντα κτλ. Παραδειγμα: Παιζεις ενα κομματι σε Gmajor που εχει οπλισμο μια διεση (F#) Δηλαδη : G A B C D E F# = 1 2 3 4 5 6 7 αυτο σημαίνει οτι είναι τόνος f# ασχετα με τι νοτα ξεκιναει η κλιμακα βλέπουμε που κλείνει όμως και έτσι το καταλαβαίνουμε κάνω λαθος? μπλουζάκι και άγιος ο θεος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Παιζεις ενα κομματι σε Gmajor που εχει οπλισμο μια διεση (F#) Δηλαδη : G A B C D E F# = 1 2 3 4 5 6 7 αυτο σημαίνει οτι είναι τόνος f# ασχετα με τι νοτα ξεκιναει η κλιμακα βλέπουμε που κλείνει όμως και έτσι το καταλαβαίνουμε κάνω λαθος? Ναι κάνεις λάθος. Ο οπλισμός στην παρτιτούρα υποδηλώνει την τονικότητα. Αυτό βέβαια σε γενικές γραμμές και με πολλά αστεράκια γιατί υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις αλλά αυτά δε σε ενδιαφέρουν προς το παρόν. Χοντρικά λοιπόν, αν το κομμάτι έχει οπλισμό F#, τότε μιλάμε για τονικότητα G ματζόρε. Ξέχνα με τι νότα κλείνει η κλίμακα. Είναι άσχετο με την τονικότητα του κομματιού. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Χοντρικά λοιπόν, αν το κομμάτι έχει οπλισμό F#, τότε μιλάμε για τονικότητα G ματζόρε. Ή Ε μινορε :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Ή Ε μινορε :P Έλα μωρέ neeq. :) Για αυτό είπα χοντρικά. Για να μην μπερδευτεί ο άνθρωπος. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2012 καλά βρε, δεν ειπα τίποτα :D Διαβασα το θεμα για να βοηθήσω λίγο, αλλά δεν ξερω απο που να αρχίσω. Black sheep καλυτερα να ξεκινήσεις από το 0 τη μουσική θεωρία, σχετικά με διαστήματα, οπλισμους κτλ. Θα σε βοηθήσει να βοηθηθεις καλυτερα απο δω μεσα και γενικά :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Σεπτεμβρίου 2012 @black_sheep Τα modes δεν θα σε βοηθήσουν σε τίποτα...21 κλίμακες παντελώς άχρηστες είναι αν δεν ξέρεις που πώς και το κυριότερο ΠΟΤΕ θα τις χρησιμοποιήσεις...Από ότι δε είδα στην συζήτηση δεν είσαι καθόλου καταρτισμένος θεωρητικά... Βρες ένα δάσκαλο μάθε θεωρία για αρχή και μετά ψάξου με την αρμονία και τα modes... Τα βιβλία από μόνα τους δεν θα σε βοηθήσουν αν δεν ξέρεις τι διαβάζεις... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση