Angelos Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Μα φυσικα και τα χρεωνεσαι εσυ,το λεει αλλωστε ξεκαθαρα και εδω http://www.thomann.de/gr/faq_2_142.html ;) Δεν αντιλέγω, το ήξερα ότι τα χρεώνομαι. Αυτό που δεν ήξερα ήταν το "πόσα χρεώνομαι". ;D ;D ;D Και το λέω γιατί μπορεί να αξίζει να πάρει κανεις μια κιθάρα των 5000 για να την "δοκιμάσει" και να την επιστρέψει, αλλα δεν είναι το ίδιο για μια των 500. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Φυσικά μπήκα σε μια άλφα συνεννόηση με τον έλληνα υπεύθυνο εκεί στο musicstore, και μου είπε πως θα στείλει τη UPS, παραλαμβάνει αυτά που πήρα στα κουτιά τους όπως ήταν, και μου ζήτησε και έναν λογαριασμό για να βάλει τα χρήματα (εφόσον τα παρήγγειλα με COD (αντικαταβολή)). Απ'όσο μιλήσαμε (πάντα μέσω e-mail), μου φάνηκε εξυπηρετικότατος, και είπε πως λογικά θα περιμένω τη UPS Δευτέρα με Τρίτη, και μόλις γυρίσουν τα προιόντα εκεί θα μου βάλουν τα χρήματα στον λογαριασμό που έδωσα. Μέχρι εδώ όλα καλά, σωστά? σωστα και ΛΟΓΙΚΑ Το μόνο που με ανησυχεί (αν όχι η όλη κατάσταση...) είναι κάποια συμβάντα στο παρελθόν που έχω ακούσει, πως η UPS δεν έρχεται ποτέ, και να έρθει δεν βλέπεις φράγκα ποτέ, κι όλα αυτά τα ωραία. Κι εδώ βασίζεται η ερώτησή μου. εδω ουτε σωστα ,ουτε λογικα μας τα λες... Δεν αντιλέγω, το ήξερα ότι τα χρεώνομαι. Αυτό που δεν ήξερα ήταν το "πόσα χρεώνομαι". εξαρταται με τι υπηρεσια θα το επιστρεψεις υπαρχουν και φθηνες (ΕΛΤΑ) & ακριβες (courier) ;) σε αυτο δεν εχει καμμια ευθυνη ο Θωμας αλλα οι τιμες της χωρας στην οποια ζεις... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 MUSIC STORE - 30 DAYS MONEY BACK GUARANTEE For all products purchased from Music Store by mailorder we grant a 30-days-money-back guarantee according to §312b German Civil Code - Fernabsatzgesetz -, which means that the product can be returned for refund without indicating a reason. This applies to private endusers according to §13 BGB. After the purchaser requested a Freeway ticket, Music Store will organize a pick up of the merchandise (within Germany only). For returning the parcel please send it in mint condition only in the original box wrapped in cardboard or paper with a small letter with the information, who, what, why and how for us to proceed. Very important is to give us your customer and phone number. We will give you the credit note in the same way you paid us, so if you paid us with Credit Card we will cancel this transaction and you get the balance to your credit card account. Exceptions to the "30 day money back guarantee" are wear items like pick-ups, illuminants, drum heads, sticks, cymbals, strings, unsealed or non-original wrapped software, already installed computers, custom made products and all products that cannot be resold due to hygienic reasons like in-ear systems, ear plugs, headphones, etc. Unfortunately we don‘t get the shipping costs back, so we can‘t credit them to you. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Smurflord Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Εννοώ πως διαβάσει σε διάφορα fora παλιότερα πως σε τέτοιες περιπτώσεις περίμεναν τη UPS μήνες χωρίς να φανεί, και στο τέλος απλά ξέμεναν με αυτά που ήταν να επιστρέψουν. Όπως επίσης και τα χρήματα, το ότι μπήκαν πολύυυυ μετά. Προσωπικά έτυχε να χρειαστεί να επιστρέψω έναν ενισχυτή ο οποίος μου ήρθε καμμένος, και ακόμα περιμένω τη UPS για τον συγκεκριμένο ενισχυτή! Αγγελε, το διάβασα αυτό, και δεν βρήκα κάποιο πρόβλημα, γι'αυτό έστειλα και το mail, και δεν μου ανέφερε τίποτα για μεταφορικά. Γενικά μ'έχει μπερδέψει αυτή η κατάσταση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Και γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο την UPS (η οποια εχει ελληνικο παραρτημα) για να ρωτησεις? http://www.ups.com/content/gr/el/index.jsx www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Smurflord Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Μα να ρωτήσω τι? Το musicstore πρέπει να δώσει την εντολή για την παραλαβή των προιόντων από μένα, και από κεί και πέρα δεν νομίζω πως έχω κάποιο δικαίωμα, ούτε καν για το tracking των απεσταλμένων. Εκτός αυτού, αν δεν δοθεί η εντολή, δεν μπορώ να μάθω και τίποτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Γενικά μ'έχει μπερδέψει αυτή η κατάσταση... Αν η επιστροφή γίνεται επειδή τα προϊόντα δεν έφτασαν στην προβλεπόμενη άριστη κατάσταση, τότε δεν πληρώνεις τίποτε και απαιτείς αυτό που δικαιούσαι. Αν η επιστροφή γίνεται επειδή άλλαξες γνώμη, τότε θα πληρώσεις και (κατά τη γνώμη μου) τα ταλαιπωρηθείς και μάλιστα (πάλι, κατά τη γνώμη μου) δικαίως. Τι σε μπερδεύει; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Μα να ρωτήσω τι? Το musicstore πρέπει να δώσει την εντολή για την παραλαβή των προιόντων από μένα, και από κεί και πέρα δεν νομίζω πως έχω κάποιο δικαίωμα, ούτε καν για το tracking των απεσταλμένων. Εκτός αυτού, αν δεν δοθεί η εντολή, δεν μπορώ να μάθω και τίποτα... Δεν πρόκειται να δώσει το musicstore καμία εντολή. Διάβασε προσεκτικά: After the purchaser requested a Freeway ticket, Music Store will organize a pick up of the merchandise (within Germany only). ...Άρα, outside of Germany, εσύ πρέπει να στείλεις πίσω αυτό που θέλεις να στείλεις. In mint condition. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Smurflord Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Μ'έχει μπερδέψει η διαδικασία. Κι αυτό γιατί, ναί μεν το μπάσσο ήρθε με αρκετά ψεγάδια, τα οποία δικαιολογούν την επιστροφή του, αλλά τις θήκες τις επιστρέφω λόγω οικονομικής ανάγκης. Ουσιαστικά δηλαδή επιστρέφω την παραγγελία με "σπασμένους" λόγους. Άρα το μπέρδεμα είναι το πως θα γίνει, αν αργήσει, πότε θα πάρω τα χρήματα κλπ. Γι'αυτό και ρώτησα αν έχει τύχει να έχει επιστρέψει κάποιος πράγματα στο musicstore, από τη μια για να ξέρω, κι από την άλλη να εφησυχαστώ (ή να τρομοκρατηθώ, όποιο τύχει...). Δεν πρόκειται να δώσει το musicstore καμία εντολή. Διάβασε προσεκτικά: After the purchaser requested a Freeway ticket, Music Store will organize a pick up of the merchandise (within Germany only). ...Άρα, outside of Germany, εσύ πρέπει να στείλεις πίσω αυτό που θέλεις να στείλεις. In mint condition. Ναί, αλλά ο έλληνας υπεύθυνος εκεί μου είπε σαφέστατα πως αυτός θα δώσει την εντολή παραλαβής στη UPS, και όχι εγώ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Μα να ρωτήσω τι? Το musicstore πρέπει να δώσει την εντολή για την παραλαβή των προιόντων από μένα, και από κεί και πέρα δεν νομίζω πως έχω κάποιο δικαίωμα, ούτε καν για το tracking των απεσταλμένων. Εκτός αυτού, αν δεν δοθεί η εντολή, δεν μπορώ να μάθω και τίποτα... μα απο οτι ειπες ο υπαλληλος σου ειπε οτι θα την καλεσει,στειλε του μεϊλ να σου δωσει τα στοιχεια αν δεις και αργει.....(γενικα οι ιδιωτικες εταιρειες κουριερ στην Ελλαδα ειναι επιεικως Γ.Τ.Π.... ::)) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση