Προς το περιεχόμενο

Περί musicstore και επιστροφής προιόντων...


ex-Smurflord

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά μου έτυχε μια στραβή (όχι μόνο με το μπάσσο που πήρα), και πρέπει να επιστρέψω δυό τρία πράγματα που πήρα στο musicstore. Φυσικά μπήκα σε μια άλφα συνεννόηση με τον έλληνα υπεύθυνο εκεί στο musicstore, και μου είπε πως θα στείλει τη UPS, παραλαμβάνει αυτά που πήρα στα κουτιά τους όπως ήταν, και μου ζήτησε και έναν λογαριασμό για να βάλει τα χρήματα (εφόσον τα παρήγγειλα με COD (αντικαταβολή)). Απ'όσο μιλήσαμε (πάντα μέσω e-mail), μου φάνηκε εξυπηρετικότατος, και είπε πως λογικά θα περιμένω τη UPS  Δευτέρα με Τρίτη, και μόλις γυρίσουν τα προιόντα εκεί θα μου βάλουν τα χρήματα στον λογαριασμό που έδωσα. Μέχρι εδώ όλα καλά, σωστά?

 

Το μόνο που με ανησυχεί (αν όχι η όλη κατάσταση...) είναι κάποια συμβάντα στο παρελθόν που έχω ακούσει, πως η UPS δεν έρχεται ποτέ, και να έρθει δεν βλέπεις φράγκα ποτέ, κι όλα αυτά τα ωραία. Κι εδώ βασίζεται η ερώτησή μου. Έχει μπεί κανείς σ'αυτή τη διαδικασία με το musicstore? Αν κάποιος το'χει κάνει θα εκτιμούσα τις πληροφορίες, γιατί από το να στείλω πίσω τα πράγματα και να περιμένω τα λεφτά μέχρι του αγίου... you know, ε τότε καλύτερα να τα κρατήσω!

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχόν πληροφορίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ελπίζω ότι δεν εννοείς ότι απλά άλλαξες γνώμη γι' αυτά που αγόρασες... κάτι που ξέρω ότι κάνουν πολλοί έλληνες, κάνοντας χρήση του δικαιώματος που δίνουν αυτά τα καταστήματα για "επιστροφή χωρίς πολλές-πολλές ερωτήσεις".

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν άλλαξα απλά γνώμη, απλά το μπασσο ήρθε με αρκετά προβλήματα, και εκτός αυτού έτυχε και κάτι επείγον που χρίζει χρηματικής κάλυψης, και θα πρέπει να επιστρέψω και τα υπόλοιπα (δυό θήκες είναι, μη φανταστείτε κανένα ρακ ολόκληρο). Και στο κάτω κάτω και γνώμη να άλλαζα για την αγορά μου, σύμφωνα με την πολιτική τους θα'πρεπε να μπορώ να τα επιστρέψω, άσχετα αν δεν είναι αυτό στην προκειμένη περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μεταφορικά ποιός τα πληρώνει, αν δεν υπάρχει ζημιά και απλως δεν σου αρέσουν ?

 

Θα σε γελάσω. Όπως και να'χει δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω ένα 30άρι για τα μεταφορικά, αρκεί να έρθει το refund. Δεν είμαι και σε θέση για παζάρια αυτή τη στιγμή...  :-\

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν άλλαξα απλά γνώμη, απλά το μπασσο ήρθε με αρκετά προβλήματα, και εκτός αυτού έτυχε και κάτι επείγον που χρίζει χρηματικής κάλυψης, και θα πρέπει να επιστρέψω και τα υπόλοιπα (δυό θήκες είναι, μη φανταστείτε κανένα ρακ ολόκληρο). Και στο κάτω κάτω και γνώμη να άλλαζα για την αγορά μου, σύμφωνα με την πολιτική τους θα'πρεπε να μπορώ να τα επιστρέψω, άσχετα αν δεν είναι αυτό στην προκειμένη περίπτωση.

 

Βεβαίως, αλλά δεν φαντάζομαι ότι θα σκιστούν να είναι τόσο συνεπείς και γρήγοροι όταν η αιτία της επιστροφής είναι ότι ο πελάτης άλλαξε γνώμη.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτάω γιατί κάποτε που σκέφτηκα να επιστρέψω μια κιθάρα στον Θωμα τα μεταφορικά ήταν κοντά στο 100ρικο και επειδή δεν ήταν λόγω ζημιά ή ελλατωματος, τα χρεωνόμουνα εγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαίως, αλλά δεν φαντάζομαι ότι θα σκιστούν να είναι τόσο συνεπείς και γρήγοροι όταν η αιτία της επιστροφής είναι ότι ο πελάτης άλλαξε γνώμη.

 

Σ'αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα, αλλά δεν νομίζω επίσης να σκιστούν και για την δική μου περίπτωση, κι αυτό με ανησυχεί...  :-\

 

 

Ρωτάω γιατί κάποτε που σκέφτηκα να επιστρέψω μια κιθάρα στον Θωμα τα μεταφορικά ήταν κοντά στο 100ρικο και επειδή δεν ήταν λόγω ζημιά ή ελλατωματος, τα χρεωνόμουνα εγω.

 

Γι'αυτό πραγματικά δεν γνωρίζω. Πάντως δεν μου ανέφερε πως έχω κάποια υποχρέωση να πληρώσω τα μεταφορικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτάω γιατί κάποτε που σκέφτηκα να επιστρέψω μια κιθάρα στον Θωμα τα μεταφορικά ήταν κοντά στο 100ρικο και επειδή δεν ήταν λόγω ζημιά ή ελλατωματος, τα χρεωνόμουνα εγω.

 

Μα φυσικα και τα χρεωνεσαι εσυ,το λεει αλλωστε ξεκαθαρα και εδω

 

http://www.thomann.de/gr/faq_2_142.html

 

;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου