Superfunk Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Πώς γίνετια να σε σώσει ένα ημιτόνιο αφού τις περισσότερες φορές θα έχεις 12 στο περιθώριο δεν μπορώ να καταλάβω... οταν με το καλο ασχοληθεις με την παραγωγη και την ηχογραφηση φωνης θα καταλαβεις.... ;) Να πω και ένα παράδειγμα: αμα η φωνή σου κατεβαίνει μέχρι το ρε3 κ πρέπει να πεις το ντο#3 γιατί να ανέβεις ενα ημιτόνιο και όχι τρια για να έχεις μεγαλύτερη άνεση? εδω παω πασο,εξαρταται βεβαια και απο τη διαφορα του χαμηλοτερου σημειου με το υψηλοτερο σε ενα τραγουδι (οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο δυσκολευει η "χρυση" τομη,μη ξεχνας οτι πρεπει να διατηρησουμε και το σοναρισμα ΚΑΙ στις ΧΑΜΗΛΕΣ) ειτε μιλαμε για οπερα ειτε για τραγουδια των Beatles το σωστο ...αδειν ειναι σωστο αδειν και οι απιτησεις,απαιτησεις... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gmoll Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Αν και ξεφεύγουμε από το αρχικό θέμα,έτσι για την ιστορία να τονίσω πως άλλο το στονάρω και άλλο το σονάρω..το είδα σε δύο post γραμμένο και νομίζω οτι πρέπει να διευκρινιστεί,αυτό που θέλουμε στη φωνή (δηλ. να σονάρει) από αυτό που απευχόμαστε (δηλ. να στονάρει). ;) :) Επίσης είναι σαφές πως η διαφορά στο ημιτόνιο είναι άκρως σημαντική και όχι απλά σημαντική.Μερικά παραδείγματα όπως τα κομμάτια των g n' r όπου είναι κουρδισμένα πάντα ένα ημιτόνιο κάτω μιας και τα falsetti με γρέζι που χρησιμοποιεί ο αγαπητός axl "σονάρουν" καλύτερα στη φωνή του,καθότι βαρύτονος.Επίσης η εμμονή του dickinson με την περίφημη Em όπου αυτά τα χαρακτηριστικά ψηλά B τα καρφώνει συνεχώς εδώ και 30 χρόνια... Anyway καταλαβαίνετε τι εννοώ... Αυτό βέβαια που ανησυχεί τον stratocasterakia νομίζω πως ανήκει σε άλλη κατηγορία...μιας και είναι άλλο να μην κάθεται ένας τόνος καλά στη φωνή σου και άλλο να μην πατάς ούτε νότα.. ::) Η φωνή είναι ένα ξεχωριστό όργανο και πρέπει να δουλέψεις προοδευτικά όπως και με την κιθάρα σου... Βρες γραμμένες μελωδίες φωνής ή βγάλτε τες μόνος σου και προσπάθησε νότα-νότα να τις τραγουδήσεις.Ξεκίνα από απλά κομμάτια και σταδιακά ανέβαινε. Φυσικά,αυτά που σου προτείνω είναι απλά μια αρχή.Αν θες να ασχοληθείς με την φωνητική που είναι κάτι πολύ πιο σύνθετο απ το να τραγουδάς απλά σωστά τις νότες θα σου πρότινα να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό. Αυτά!! Keep it up!! :D :D If the house is rocking,don't bother knocking... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Όχι θα μου το εξηγήσετε. Πώς θα σώσει ένα ημιτόνιο? ιδού: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΕΚΤΑΣΗ ΦΩΝΗΣ - - - - - - - - - - - - ΕΚΤΑΣΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ Κάθε "- " είναι ένα ημιτόνιο. Το θέμα λοιπόν είναι να το φέρεις στο κέντρο. Αν δεν είσαι στις ακραίες θέσεις έτσι ώστε 1 ημιτόνιο πάνω/κάτω να σου δίνει την δυνατότητα απλώς να φτάσει οριακά η φωνή σου: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - το να βρεθείς κοντά στο κέντρο (που είναι το ζητούμενο ώστε να μην απέχεις απο τις άκρες πολύ)με απόσταση 3-4 ημιτόνια, θα είναι πάντα ζήτημα 5 περίπου ημιτονίων. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Άρα το να βρεθείς 1-2 ημιτόνια μακριά απο τις ακραίες θέσεις δεν βοηθάει αφού πρέπει να είσαι κοντά στο κέντρο Και το να είσαι 1-2 ημιτόνια μακριά απο το κέντρο είναι σαν να είσαι στο κέντρο, αφού έχεις περιθώρια. Πού είναι η διαφορά λοιπόν στο ημιτόνιο? http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Floyd Maniac Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 thanx για τις απαντησεις.Ισως να μη το εθεσα σωστα.Απλα οταν "τραγουδαω" μισο τονο πανω οι φωνη μου ειναι στον τονο>Για παραδειγμα , δοκιμασα το Να μ'αγαπας του Σιδηροπουλου ο οποιος παιζει μισο τονο πανω και η φωνη μου ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ τονικα με τη φωνη του μακαριτη.Ισως βεβαια να κανω και λαθος λεγοντας "τραγουδαω στον τονο" γιατι δεν ξερω τιποτααααααααααα.Ισως το παραδειγμα με το να μ'αγαπας να σας διαφωτισει λιγο :P :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Αν και ξεφεύγουμε από το αρχικό θέμα,έτσι για την ιστορία να τονίσω πως άλλο το στονάρω και άλλο το σονάρω..το είδα σε δύο post γραμμένο και νομίζω οτι πρέπει να διευκρινιστεί,αυτό που θέλουμε στη φωνή (δηλ. να σονάρει) από αυτό που απευχόμαστε (δηλ. να στονάρει). ;) :) Έχεις δίκιο. Μάλλον υπήρξε λάθος χρήση της λέξης. Το νόημα όμως νομίζω πως έγινε κατανοητό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Η συνηθισμένη έκταση φωνής είναι 2 οκτάβες. Τα περισσότερα τραγούδια είναι μέχρι μια οκτάβα. Πώς γίνετια να σε σώσει ένα ημιτόνιο αφού τις περισσότερες φορές θα έχεις 12 στο περιθώριο δεν μπορώ να καταλάβω... Να πω και ένα παράδειγμα: αμα η φωνή σου κατεβαίνει μέχρι το ρε3 κ πρέπει να πεις το ντο#3 γιατί να ανέβεις ενα ημιτόνιο και όχι τρια για να έχεις μεγαλύτερη άνεση? Και τονίζω ότι πάντα εξαρτάται απο το τραγούδι. Μιλάω για τα συνηθισμένα τραγουδάκια και όχι όπερες. Έχω την εντύπωση ότι είναι λίγο ανακριβής η διατύπωση. Καμιά φωνή δε σονάρει (φίλε gmoll είδες που μαθαίνω γρήγορα) σε 2 οκτάβες έκταση. Οι υπόλοιπες είναι προϊόν τεχνικής ικανότητας. Ελάχιστες είναι οι φωνές που έχουν από τη φύση τους τέτοιες δυνατότητες (το οποίο δε σημαίνει ότι είναι απαραίτητα και αντίστοιχης αξίας τραγουδιστές). Σ' αυτή λοιπόν την έκταση κινούνται και τα περισσότερα τραγούδια. Από τα υπόλοιπα που λες υποθέτω ότι δεν είσαι τραγουδιστής (no offense). Είναι πολύ σημαντικά τα πάντα στο τραγούδι. Ακόμα και η παραμικρή ανάσα μπορεί να κάνει τη διαφορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 @stratocasterakias φιλε μου αδικα αγχωνεσαι. απλα "λες" το τραγουδι ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο ΦΑ (αν υποθεσουμε οτι η original version ειναι απο ΜΙ),μια γυναικεια φωνη ας πουμε θα το ελεγε καλυτερα απο ΛΑ ή απο ΝΤΟ. Ετσι ειναι το τραγουδι ;) @lambrosgg τι να σου εξηγησουμε ρε Λαμπρουκο? ;D ΑΠΛΑ ειναι τα πραγματα,αν το τραγουδι το "λεει" ενας τραγουδιστης απο ΦΑ καλυτερα απο οτι απο ΜΙ απο ΦΑ θα το πει ,πως να το κανουμε ;) Aν ηταν να κανω μουσικολογικη αναλυση καθε φορα που διαπιστωνα οτι η τραγουδιστρια ή ο τραγουδιστής που γραφω στο στουντιο τραγουδαει καλυτερα αν το κομματι παει μισο ή ενα τονο πανω ή κατω δεν θα εκανα και αλλη δουλεια στη ζωη μου... :) :) δεν εχεις προσεξει οτι παρα πολλοι κιθαριστες/τραγουδιστες (ειδικα στα μπλουζ) κουρδιζουν μισο τονο κάτω?Ε,συνηθως το κανουν για να τραγουδαν πιο ΑΝΕΤΑ (το εκανε και ο Χεντριξ και ο SRV) ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
KTStillDrunk Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Επίσης παιδιά δεν ανέφερε κανείς την περίρτωση του να πατάει καλά στον τόνο αλλά να μην μπορεί να βγάλει την ένταση του κομματιού... Για παράδειγμα μπορεί να πιάσει κάποιος τον τόνο ενός κομματιού αλλά να είναι στις "μεσαίες" νότες της έκτασης της φωνής.Εκεί λοιπόν υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία να βγάλουμε ένταση,ύφος κλπ,λόγω του ότι δεν μπορούμε να πιέσουμε αρκετά τον εκπνεόμενο αέρα,διότι θα φύγουμε από τον τόνο.Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξουμε τόνο στο κομμάτι. Μία άλλη περίπτωση φίλε stratocasterakia είναι να "νομίζεις" ότι εκεί τραγουδάς καλύτερα...Επειδή όταντραγουδάμε εισπνέουμε και εκπνέουμε συνεχώς το αυτί βουλώνει και δεν καταλαβαίνουμε ακριβώς τον τόνο από ένα σημείο και μετά.Αυτό μπορείς να το καταλάβεις απλά ηχογραφώντας αυτό που τραγουδάς και διορθώνεται με τον καιρό και την εμπειρία (η με ένα καλό monitor :P ). Επίσης όπως προαναφέρθηκε πρακτικά με το να κουρδίζεις ψηλότερα αλλάζεις κλείδι στο κομμάτι.Αυτό σημαίνει οτι μπορείς να δοκιμάσις να το "πιάσεις" από άλλες συγχορδίες και να δεις που σου ταιριάζει καλύτερα. Για να μην παίζεις στα μαύρα ένα καποτάστο μπορεί να αποδειχτεί σωτήρια λύση. Τέλος ενα ημιτόνιο μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά..Ακόμη και μισό ημιτόνιο μπορεί...Ίσως στο αυτί όταν παίζουμε να μην μπορούμε να καταλάβουμε τη διαφορά μισού ημιτονίου στην φωνή όμως (η οποία ειναι ένα όργανο που "παίζει" με μόρια και όχι τόνους και ημιτόνια)κάνει διαφορά. Υ.Γ.:Το τελευταίο μέρος είναι μπιχτή προς όλους τους κιθαρίστες που αρνούνται να κουρδίσουν λιγο πανω ή λιγο κάτω από μια συκγεκριμένη νότα όπως μπακάλικα προσδιορίζουμε εμείς οι τραγουδιστές I Am The Lizard King...I Can Do Anything Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
black_sheep Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου 2008 κοιτα τωρα σε κανα σκυλαδικο αμα πει η σκυλου ρε μπαμπη πιαστο απο # σημερα γιατι ειμαι κρυωμενη .. χεσε ψηλα και αγναντευε και ουτε που 8α το καταλαβει και η ιδια αλλα αν τραγουδας εσυ σε καποιο μερος του τραγουδιου δε 8α σου βγαινει η φωνη θα κωλοσεις οπωτε βρες εκει το ακορντο που παταει η φωνη σου και κανε τρανσπορτ το τραγουδι και θα βρεις τον τονο του τραγουδιου ετσι κανω εγω.. ::) μπλουζάκι και άγιος ο θεος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση