Floyd Maniac Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Σημερα ξεκινησα να "τραγουδαω" :P ταυτοχρονα παιζωντας κιθαρα.Σε κανονικο κουρδισμα δε μπορουσα να πιασω σωστα νοτα.Κουρδιζοντας μισο τονο πανω την κιθαρα διαπιστωσα οτι πετυχαινω ΑΚΡΙΒΩΣ τις νοτες και τα ακκορντα της κιθαρας με τη φωνη μου ??? ??? :o :o.Οποιοδηποτε τραγουδι παιζω , κουρδιζοντας την κιθαρα μισο τονο πανω πετυχαινω ΜΠΑΜ τις νοτες με τη φωνη μου!!!! Επειδη δεν ξερω την τυφλα μου απο αυτα...Γιατι δε μπορω να πετυχω νοτες σε στανταρτ κουρδισμα ενω μισο τονο μπορω ανετα ???Τι γινεται με τη φωνη μου?Οι γνωστες ας δωσουν τα φωτα τους ;D p.s ποτε μου δεν εξασκηθηκα στο τραγουδι , απλα μου "βγηκε" σημερα πριν μια ωρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 για αυτο υπαρχουν αυτα τα ΣΩΤΗΡΙΑ πραματακια για να μπορεις να ανεβαζεις τα ανοιχτα ακκορντα της κιθαρας σου χωρις να την κουρδιζεις υψηλοτερα (εκτος και αν εισαι ο Johny Marr... ;D) καθε τραγουδιστης εχει ενα συγκεκριμενο range στο οποιο μπορει να κινειται ΑΝΕΤΑ (να "σοναρει" οπως λενε και στα μαγαζια... ;D) εσενα απλα η φωνη σου σοναρει στους τονους αυτους. δεν εχεις προσεξει ποτε τους ελληνες τραγουδιστες στα πρωϊναδικα που λενε "δωστε μου ενα ρε (η σι,ή φα) παιδια" και πλακωνουν τον αμανε?το κανουν γιατι εκει τραγουδανε ανετα. αυτο ακριβως κανεις και εσυ ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Floyd Maniac Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Ερωτηση....οταν μιλαω κανονικα η φωνη μου ειναι ΜΠΑΣΑ.Οταν "τραγουδαω" ειμαι σε αυτο το range οπως λες.Σημαινει τιποτα αυτο?Υπαρχει καποιο πλεονεκτημα ή μειονεκτημα?Δεν ξερω την τυφλα μου απ'αυτα τα πραγματα και εχω ενα σωρο αλλες αποριες :P :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Το μονο μειονεκτημα ειναι οτι θα ακους καντηλια απο τους αλλους μουσικους που θα σε συνοδευουν μια και θα τους υποχρεωνεις να παιζουν "στα μαυρα" (στις διεσεις δηλ.) ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Σημερα ξεκινησα να "τραγουδαω" :P ταυτοχρονα παιζωντας κιθαρα.Σε κανονικο κουρδισμα δε μπορουσα να πιασω σωστα νοτα.Κουρδιζοντας μισο τονο πανω την κιθαρα διαπιστωσα οτι πετυχαινω ΑΚΡΙΒΩΣ τις νοτες και τα ακκορντα της κιθαρας με τη φωνη μου ??? ??? :o :o.Οποιοδηποτε τραγουδι παιζω , κουρδιζοντας την κιθαρα μισο τονο πανω πετυχαινω ΜΠΑΜ τις νοτες με τη φωνη μου!!!! Επειδη δεν ξερω την τυφλα μου απο αυτα...Γιατι δε μπορω να πετυχω νοτες σε στανταρτ κουρδισμα ενω μισο τονο μπορω ανετα ???Τι γινεται με τη φωνη μου?Οι γνωστες ας δωσουν τα φωτα τους ;D p.s ποτε μου δεν εξασκηθηκα στο τραγουδι , απλα μου "βγηκε" σημερα πριν μια ωρα... Έχω την εντύπωση ότι μάλλον η ιδέα σου είναι. Αν τραγουδάς τονικά σωστά, τραγουδάς σωστά σε όλους τους τόνους. Το μόνο που γίνεται όταν βρίσκεις την περιοχή που "στονάρεις" όπως λέει και ο sf είναι ότι εκεί η φωνή σου ακούγεται πιο ωραία-φυσικά. Συνήθως αυτό που καταλαβαίνουμε όταν τραγουδάμε είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που ακούει ένας τρίτος. Η συμβουλή μου είναι να γράψεις και να ακούσεις τη φωνή σου. Πειραματίσου με τις διαφορετικές τονικότητες και βρες την περιοχή που η φωνή σου αποδίδει καλύτερα και πιο άνετα. Φυσικά καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι αν θες να ασχοληθείς με το τραγούδι σοβαρά, θέλει πολύ μελέτη και διάβασμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Το μονο μειονεκτημα ειναι οτι θα ακους καντηλια απο τους αλλους μουσικους που θα σε συνοδευουν μια και θα τους υποχρεωνεις να παιζουν "στα μαυρα" (στις διεσεις δηλ.) ;D Αμα είναι τόσο καλοί μουσικοί που κωλώνουν στα μαύρα να τους χαίρεται! Εγώ πάλι δεν πιστεύω ότι ένα ημιτόνιο κάνει τη διαφορά. Να μου λεγες μεγάλο διάστημα να πώ εντάξει, αλλα στο ημιτόνιο δεν φαίνεται η διαφορά της έκτασης της φωνής και φυσικά εξαρτάται απο την έκταση κομματιού. http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 ενα ημιτονιο μπορει να κανει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα σε ενα τραγουδι,ειδικα αν θες να "δωσεις" στο ρεφραιν. τα καντηλια επειδη θα παιζουν στα "μαυρα" δεν θα τα ακουσει φυσικα λογω δυσκολιας αλλα κυριως λογω "καταστροφης" του ηχου των κιθαρων και μπασων μια και αλλη χαρη εχουν οι ανοικτες χορδες (και ακκορντα) ;) βεβαια για αυτο υπαρχουν και τα καπο (οι Beatles εβαζαν ακομα και στο μπασο) και διορθωνεται καπως η κατασταση,βεβαια εξαρταται και απο το τι παιζεις ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 +1 στον pkole. Αν λες ότι δεν πετυχαίνεις τις νότες δεν έχει ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ σχέση με τον τόνο που έχεις κουρδίσει. Ίσως πχ να μη μπορούσες να φτάσεις την πιο χαμηλή νότα του τραγουδιού, οπότε αν ανέβαζες ένα ημιτόνιο (όπως λες) να την έφτανες οριακά, ίσως σε ένα πέρασμά σου (δηλαδή το σημείο που από την πιο χαμηλή "θέση" στη φωνή σου πας στην αμέσως ψηλότερη) πχ στο σολ ή στο ρε να σε δυσκόλευε. Αλλά το να "αστοχείς" στις νότες δεν έχει σχέση. Ή είναι η ιδέα σου (αυτό ήταν και εμένα το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό) ότι είσαι λάθος στη μία περίπτωση, ή είναι η ιδέα σου ότι είσαι σωστός στην άλλη. +1 και στο να γράψεις τη φωνή σου γιατί ό,τι ακούς εσύ δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτό που ακούν οι άλλοι. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Η συνηθισμένη έκταση φωνής είναι 2 οκτάβες. Τα περισσότερα τραγούδια είναι μέχρι μια οκτάβα. Πώς γίνετια να σε σώσει ένα ημιτόνιο αφού τις περισσότερες φορές θα έχεις 12 στο περιθώριο δεν μπορώ να καταλάβω... Να πω και ένα παράδειγμα: αμα η φωνή σου κατεβαίνει μέχρι το ρε3 κ πρέπει να πεις το ντο#3 γιατί να ανέβεις ενα ημιτόνιο και όχι τρια για να έχεις μεγαλύτερη άνεση? Και τονίζω ότι πάντα εξαρτάται απο το τραγούδι. Μιλάω για τα συνηθισμένα τραγουδάκια και όχι όπερες. http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
playloud Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου 2008 Μαλλον θες μισο τονο πανω γιατι εισαι μικρος (μαλλον) στην ηλικια. Οσο μεγαλωνεις θα θες μισο τονο ΚΑΤΩ ;D και θα εχεις την αντρικη φωνη που πρεπει ;) ;) Make me fries... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση