Προς το περιεχόμενο

συμβολαιο με δισκογραφικη: οδηγιες για αρχαριους παρακαλω!!!


darshan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η ελληνική δισκογραφία δεν ήταν πάντα "αρπακόλλα" όπως λες. Κάποια εποχή καταρτιζόταν απο ανθρώπους ικανούς και με γνώσεις οι οποιοί απλώς δεν κατάφεραν να τα βγάλουν πέρα μπροστά στην προέλαση του "ελαφρολαϊκού" αρχικά και έπειτα του γνωστού σκυλοποπ. Το να είναι κάποιος ικανός και να έχει γνώσεις δεν σημαίνει ότι μπορεί να επιβιώσει σε μια αγορά που προσπαθεί να πουλήσει τα παρατράγουδα της πάνια, την καλομοίρα ή οτιδήποτε τέτοιο. Γι αυτό και όλες οι παλιές δισκογραφικές με κάποιο κύρος -όπως η λύρα- μαράζωσαν και αισίως εξαγοράστηκαν απο κολοσσούς.

 

Ακόμα και να μην είχε συμβεί αυτό όμως δεν πείθομαι οτι θα συνέβαινε κάτι ριζικά διαφορετικό αφού κατα γενική ομολογία ο δίσκος δεν πουλάει πια. Σε οποιοδήποτε είδος, ανεξαρτήτως ποιότητας ή απήχησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 149
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ακόμα και να μην είχε συμβεί αυτό όμως δεν πείθομαι οτι θα συνέβαινε κάτι ριζικά διαφορετικό αφού κατα γενική ομολογία ο δίσκος δεν πουλάει πια. Σε οποιοδήποτε είδος, ανεξαρτήτως ποιότητας ή απήχησης.

 

Και βέβαια πουλάει.

Απλώς δεν πουλάει όσο πούλαγε.

Προσωπικά, όλοι όσοι ήξερα να αγοράζουν δίσκους, εξακολουθούν να αγοράζουν.

 

Ας μην προδικάζουμε εξελίξεις.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E, τι να μην προδικάζουμε, μιλάμε για μια σταθερή πτώση στις πωλήσεις διεθνώς δέκα χρόνια τώρα. Δεν είναι δύο σεζόν στη σειρά που πήγαν στραβά, δεν είναι ένα είδος που απλώς σταμάτησε να πουλάει, είναι οι αριθμοί συνολικά. Χαρακτηριστικό για την ελληνική δισκογραφία αυτό που και κάποιος φίλος ανέφερε, ότι ο χρυσός δίσκος κατέβηκε στις 15χιλ κόπιες απο τις 50 που ήταν πριν 3 χρόνια. Όλοι οι παράγοντες και μη λένε ότι υπάρχει σοβαρή κρίση, τι παραπάνω να πω εγώ; Παράλληλα όλοι βλέπουμε πόσο πιο ευρεία έχει γίνει η διανομή μέσω internet. Όταν οι ίδιοι οι radiohead δίνουν δωρεάν την δουλειά τους στο site τους και όταν τόσοι καλλιτέχνες προτιμούν να δίνουν την μουσική τους σε netlabels ή να την μοιράζουν μόνοι τους, σημαίνει τέλος εποχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο Μπετοβεν παντως ηταν,εκτος απο ΑΣΧΕΤΟΣ (μου το επιβεβαιωσε ο μπατζανακης μου που πηρε φετος απο το...ΩΔΕΙΟ  πτυχιο αρμονιας ;D) και μεγας πουτανιαρης αλλα και βρωμυλος (αφοδευε σε πυθαρια και τα αφηνε κατω απο το πιανο του γιατι δεν ειχε καιρο να παει στην τουαλετα οταν συνεθετε... :o)

 

Τα ίδια ακριβώς ήτανε και ο Μάο Τσε Τούνγκ. Μαμούσε ανελλειπώς και ανηλεώς μέχρι τα 80 ότι βρισκόταν σε κίνηση, σιχαινόταν το νερό (φανταστείτε μπίχλα) και αφόδευε όπου να ναι (στην κυριολεξία). Λές να ήταν η μετεμψύχωση του Μπετόβεν?  :o

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ : Ωραία τα κομάτια σου.. αλήθεια ποιες είναι οι επιρροές σου;

SUPERFUNK : Με έχει επηρρεάσει ΜΟΝΟ ο OurDarkness...

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ : Ποιος καλέ, αυτός που έπαιζε με τον Μίκυ;

SUPERFUNK : Όχι, αυτός που του τον έπαιζε η Μίνι.

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ : Α, είσαι πολύ πρόστυχος... μου θυμίζεις λίγο τον Άκη Πάνου...

SUPERFUNK : Ίσα μωρή χαμούρα, που θα μιλήσεις εσύ για τον Άκη... κάτσε τώρα να σε βιάσω μπας και εξιλεωθείς...

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ : Βρωμιάρη... με ερεθίζεις.. θα σου βγάλω δίσκο σίγουρα...!!!

SUPERFUNK : Μα... δε θέλω δίσκο, εγώ ήρθα μόνο για εσένα...

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ : Τρελό αγόρι... μου είχε μιλήσει για 'σένα ο antouan_z... αλλά είσαι ακόμη καλύτερος στην πραγματικότητα...

SUPERFUNK : Σκάσε λέμε

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ : Αααχ, θα σου δώσω τη δική σου εκπομπή στον ΚΑΠΕΝΑ-FM, να λες ότι θέλεις... θα με αφήνεις να σου χαϊδεύω το μηρό όταν μιλάς;

SUPERFUNK : Σκάσε bitch, από εδώ και πέρα θα με λες Shaft...

 

eye, έχω πέσει από την καρέκλα απ' τα γέλια!!  ;) ;D Σκέψου το να γράψεις κάτι σε στυλ επιθεώρηση, κάτι σατυριστικό! Θα ήθελα περισσότερο από αυτό το είδος humour σου στο noiz (και σίγουρα αυτό το thread το χρειαζόταν).  ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπετοβεν καταρχας κουφως.Περφεκτ πιτσ περείπατω δλδ.Τι να λαιμε τορα?χαχαχαχαχα

Μωσταρτ μηδεν μπεντς,βιομα σκατα συναισθημα λιγο στο ρεκβιεμ μονο.Δε συζηταο για dorian poy den iksere pou pigainan ta 4.χαχαχαχαχα

ελεος δλδ κλασικι μουσικη ειναι αλλο,μονο κουμπια παταγανε και γραφανε σε πεταγραμο,μπλουζ ροκ θελει να μενεις πατησια και να μην παιρνει μπρος το παπι.φιλικα

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk. δεν γνωριζομαστε, αλλα θα μου επιτρεψεις να σου πω οτι εισαι ΑΠΟΛΥΤΟΣ στις αποψεις σου σ'αυτο το thread, και γενικα οπως το διαβασα ολο, εξελαβα τα εξης ( και οχι μονο τις δικες σου αποψεις αλλα και αλλων)

 

 

1. Οι  "κακες δισκογραφικες" που "αδικουν" τα γκρουπ.

 

2. Η δισκογραφια  "τελειωσε" , επειδη βγηκαν τα ΜP3 και το myspace, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ !!!, εστω κι ετσι, αυτο ειναι ενα μερος μονο της μουσικης βιομηχανιας, το " αλλο " μεγαλυτερο μερος που ειναι οι συναυλιες , η προωθηση, η παραγωγη?  και μη μου πεις τωρα για ελληνικες παραγωγες και homerecordings-myspace, γιατι αυτο ειναι το ονειρο του loser.

 

3.APHRODITE'S CHILD...  τους αδικησες λεγοντας οτι ειχαν μια " σχετικη επιτυχια" και μονο στη Γαλλια- και στον υπολοιπο πλανητη δε τους ξερει ουτε η μανα τους...τσ τσ τσ υπερβολες...

 

Μονο το 666 πουλησε 20 εκατομμυρια δισκους, ξερεις τι ειναι 20 εκατομμυρια δισκοι ? ...μεγαααλο κελεπουρι για τοτε...και ειχαν επιτυχια και σε αλλες χωρες οχι μονο στη Γαλλια, αν και μη ξεχναμε οτι το Παρισι τοτε ηταν πολιτιστικο κεντρο ολου του πλανητη.

 

Κοιτα, καταλαβαινω οτι ο καθενας απο μας εχει τις δικαιολογιες του, για να τα εχει καλα με τον εαυτο του. Και επισεις καταλαβαινω, οτι ενας καλλιτεχνης οσο περνανε τα χρονια, "βαραινει" συναισθηματικα, και δεν ειναι και για πολλες πολλες μετακινησεις. Εγω ειμαι 29 ετων, δεν χρειαζομαι υποδειξεις, αλλα ΠΟΙΟΣ απο μας μπορει πραγματικα να συμβουλεψει ενα γκρουπ νεων παιδιων, που ξεκινουν τωρα με πολλα ονειρα,που θελουν ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, και μπορει να εχουν ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, ποιος απο δω μεσα μπορει να τους συμβουλεψει?

 

Αυτο που μπορειτε να πειτε ειναι¨... ξερετε τι παιδια, εμεις καναμε αυτα κι αυτα τα πραγματα, αλλα ξερετε κατι? δεν ειναι αυτο ΤΟ ΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ.

 

ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΕΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΟΟΣΟ...ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΟΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΟΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι η δισκογραφία διεθνώς τα τελευταία 10 χρόνια αντιμετωπίζει κάποια κρίση στελέχωσης, το αντίθετο μάλλον.

 

Βασικά, αν είσαι στοιχειωδώς σοβαρός άνθρωπος (που φαίνεσαι να είσαι) και γνωρίσεις προσωπικά κάποια από τα στελέχη της ελληνικής δισκογραφίας, θα καταλάβεις ότι απλά δεν υπάρχει στελέχωση. ΜΗΔΕΝ.

 

Έχεις πετύχει ποτέ ένα σίριαλ που έπαιζε πέρσι με κάτι νεοέλληνες βλακο-γιάπηδες που δουλεύουν σε κάτι περιοδικά, ραδιοσταθμούς και δισκογραφικές; εε, σαν κι' αυτούς είναι και οι πραγματικοί...ίσως στο χειρότερο  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε eye, ήμαρτον. Το 666 είναι πραγματικό διαμάντι των 70s. Και για να σε κάνω να απορήσεις παραπάνω, θεωρώ πως δεν είναι κατώτερο απο κανένα άλμπουμ των floyd. Μην βαράτε, κερνάω κολοκυθόπιττα.

 

Εντός θέματος τώρα, είναι τόσο ρευστή η κατάσταση στη δισκογραφία τώρα, που όπως και να κινηθεί κάποιος, η καλύτερη κίνηση είναι να κατεβάσει αυτός πρώτος την μουσική του στο internet. CD quality και τζάμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

blake, μη τσαντίζεσαι.. Εντάξει, ο sf έχει ένα τρόπο και μια επιχειρηματολογία που μπορεί να σε βγάλει από τα ρούχα σου καμμιά φορά. Η ουσία όμως σε αυτό που λέει είναι σωστή.

 

Η δισκογραφία όπως την ξέραμε πραγματικά φαίνεται να πνέει τα λοίσθια, η βιώσιμη επιτυχία ελλήνων καλλιτεχνών (πέραν των σκύλων) γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη, η δε διεθνής καριέρα είναι αστείο να συζητιέται στα σοβαρά, επειδη οι aphrodites child μπορεί να έκαναν επιτυχία πριν 40 χρόνια.

 

Όσο για τις συμβουλές προς τους διψασμένους νέους, είναι πολύ καλύτερο γι' αυτούς να τους πει κάποιος για την μελανή κατάσταση που επικρατεί, παρά να τους αφήνεις στην άγνοια και στην υπέρμετρη καμμιά φορά αισιοδοξία. Άλλωστε δεν πρότεινε κανείς σε κανέναν να μην κυνηγήσει το όνειρό του. Απλά οι περισσότεροι, με δεδομένο το χάλι της ελληνικής δισκογραφίας, πρότειναν της DIY λύσεις  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk. δεν γνωριζομαστε, αλλα θα μου επιτρεψεις να σου πω οτι εισαι ΑΠΟΛΥΤΟΣ στις αποψεις σου σ'αυτο το thread, και γενικα οπως το διαβασα ολο, εξελαβα τα εξης ( και οχι μονο τις δικες σου αποψεις αλλα και αλλων)

 

 

1. Οι  "κακες δισκογραφικες" που "αδικουν" τα γκρουπ.

 

2. Η δισκογραφια  "τελειωσε" , επειδη βγηκαν τα ΜP3 και το myspace, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ !!!, εστω κι ετσι, αυτο ειναι ενα μερος μονο της μουσικης βιομηχανιας, το " αλλο " μεγαλυτερο μερος που ειναι οι συναυλιες , η προωθηση, η παραγωγη?  και μη μου πεις τωρα για ελληνικες παραγωγες και homerecordings-myspace, γιατι αυτο ειναι το ονειρο του loser.

 

 

 

μαζι σου αλλα ΠΟΥ για ονομα του θεου τα ειπα ΕΓΩ αυτα τα πραγματα?? :o :o :o

 

 

3.APHRODITE'S CHILD...  τους αδικησες λεγοντας οτι ειχαν μια " σχετικη επιτυχια" και μονο στη Γαλλια- και στον υπολοιπο πλανητη δε τους ξερει ουτε η μανα τους...τσ τσ τσ υπερβολες...

 

Μονο το 666 πουλησε 20 εκατομμυρια δισκους, ξερεις τι ειναι 20 εκατομμυρια δισκοι ? ...μεγαααλο κελεπουρι για τοτε...και ειχαν επιτυχια και σε αλλες χωρες οχι μονο στη Γαλλια, αν και μη ξεχναμε οτι το Παρισι τοτε ηταν πολιτιστικο κεντρο ολου του πλανητη.

 

σιγα μη πουλησαν και 100 εκατομμυρια.... ;D ;D αληθεια μπορεις να μου στειλεις ανα λινκ που να γραφει αυτο το νουμερο?  (δεν νομιζω να πουλησαν πανω απο 1 εκ. δισκους και πολλους λεω)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_albums_worldwide

 

το 67...το Παρισι ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ οτι ειναι και σημερα και ΣΙΓΟΥΡΑ οχι το πολιτιστικο κεντρο του πλανητη (ειδικα στη μουσικη...)

 

 

μη τρελλαθουμε κι ολας...

 

Κοιτα, καταλαβαινω οτι ο καθενας απο μας εχει τις δικαιολογιες του, για να τα εχει καλα με τον εαυτο του. Και επισεις καταλαβαινω, οτι ενας καλλιτεχνης οσο περνανε τα χρονια, "βαραινει" συναισθηματικα, και δεν ειναι και για πολλες πολλες μετακινησεις. Εγω ειμαι 29 ετων, δεν χρειαζομαι υποδειξεις, αλλα ΠΟΙΟΣ απο μας μπορει πραγματικα να συμβουλεψει ενα γκρουπ νεων παιδιων, που ξεκινουν τωρα με πολλα ονειρα,που θελουν ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, και μπορει να εχουν ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, ποιος απο δω μεσα μπορει να τους συμβουλεψει?

 

Αυτο που μπορειτε να πειτε ειναι¨... ξερετε τι παιδια, εμεις καναμε αυτα κι αυτα τα πραγματα, αλλα ξερετε κατι? δεν ειναι αυτο ΤΟ ΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ.

 

ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΕΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΟΟΣΟ...ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΟΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΟΙ.

 

εγω προσωπικα δεν πολυκαταλαβαινω τι εννοεις με τα παραπανω..ουτε εχω καμμια ορεξη να κοψω κανενος τα φτερα,απλα λεμε αυτα που γνωριζουμε ο καθενας προσωπικα,και φυσικα ΚΑΝΕΝΑΝ δεν συμβουλευουμε (και να συμβουλεψουμε σιγα μη μας ακουσει... ;D)

 

ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι του γουσταρει και για να ειμαι και ειλικρινης μαζι σου ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ..... ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου