12AX7 Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Το θέμα όμως δεν είναι μόνο τί ακούγεται σε μια ηχογράφηση... Είναι και τί αίσθηση έχουμε στα δάχτυλα μας όταν παίζουμε με κάτι... Η αίσθηση είναι η ίδια?... Eξήγησέ το μου λίγο Γιώργο... :-\ Εμένα δεν μου κάνει και τόση εντύπωση αυτό που λέει, αν και μου έκανε εντύπωση το ότι κάποιος ανέφερε αυτή την παράμετρο. Επειδή όμως προβλέπω να ξεσηκώνω αντιδράσεις θα μου επιτρέψεις να εξηγήσω στο τέλος τί εννοώ ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Αν πάρουμε μόνο τα time based/modulation εφφέ, τότε οι αποκρίσεις είναι πολύ πιο δύσκολες στην εκτίμηση. Πράγματι, στα drives από ενισχυτές είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν... για να ανταποκριθεί, θα πρέπει να έχει προηγμένους αλγόριθμους που όχι μόνο να ανιχνεύουν την μεταβολή των δυναμικών όπως πχ. προσπαθεί να κάνει τούτο δω (αγνοήστε τον κιθαρίστα - "πλασιέ")... ...αλλά και να συνδέουν αυτές τις δυναμικές με την εμφάνιση νέων αρμονικών, με τον πρωταγωνιστικό ρόλο που αναλαμβάνουν ορισμένες συχνότητες και τα παιχνίδια τους με τις υπόλοιπες κλπ κλπ... Μου ακούγεται τρομερά δύσκολο. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
12AX7 Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 @bloody Μάλλον απάντησες μόνος σου στο ερώτημά σου με πιο προχωρημένη διατύπωση απ'ότι θα το έκανα εγώ :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Το θέμα όμως δεν είναι μόνο τί ακούγεται σε μια ηχογράφηση... Είναι και τί αίσθηση έχουμε στα δάχτυλα μας όταν παίζουμε με κάτι... Η αίσθηση είναι η ίδια?... Eξήγησέ το μου λίγο Γιώργο... :-\ Εμένα δεν μου κάνει και τόση εντύπωση αυτό που λέει, αν και μου έκανε εντύπωση το ότι κάποιος ανέφερε αυτή την παράμετρο. Επειδή όμως προβλέπω να ξεσηκώνω αντιδράσεις θα μου επιτρέψεις να εξηγήσω στο τέλος τί εννοώ ;) Φίλε 12AX7,γιατί σου έκανε εντύπωση?.... :) ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Moderator Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 ..... ...αλλά και να συνδέουν αυτές τις δυναμικές με την εμφάνιση νέων αρμονικών, με τον πρωταγωνιστικό ρόλο που αναλαμβάνουν ορισμένες συχνότητες και τα παιχνίδια τους με τις υπόλοιπες κλπ κλπ... Μου ακούγεται τρομερά δύσκολο. Εεεεε... ψυχραιμία... ;D Το κάνεις να φαίνεται πολύ πιο δύσκολο από ότι είναι. Ένα αναλογικό πετάλι και τα σήματα που διαχειρίζεται, βρίσκονται για τα καλά στις δυνατότητες ακριβούς προσομοίωσης. Το δύσκολο δεν είναι να γίνουν όλα αυτά που αναφέρεις.... ούτε να μοντελοποιηθεί επακριβώς η συμπεριφορά ενός τέτοιου κυκλώματος, το δύσκολο είναι να γίνει "σε πραγματικό χρόνο", με καλή συχνότητα δειγματοληψίας και χωρίς αισθητό latency. Όσο καλύτεροι γίνονται οι κονβέρτορες και ισχυρότεροι οι προσέσσορες τόσο πιο καλές θα γίνονται και οι προσομοιώσεις. Απλά χρειάζεται και μερακλήδες προγραμματιστές. Παρεπιπτόντως θεωρώ τις προσομοιώσεις ενισχυτών /πεταλιών ένα μαρκετίστικο κόλπο. Που είναι η φαντασία τους? Και βέβαια, (παραλίγο να το ξεχάσω ;D ) 12ΑΧ7 ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά. Προσωπικά δεν έχω τρόπο αυτή τη στιγμή να τα ακούσω σωστά. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
12AX7 Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Φίλε 12AX7,γιατί σου έκανε εντύπωση?.... :) ;) Περισσότερο εξεπλάγην με το γεγονός ότι είπες κάτι που με απασχολούσε και που ουσιαστικά δε γίνεται να αποτυπωθεί στα κλιπάκια που ανέβασα. Δηλαδή τι αίσθηση δημιουργείται στο παίξιμο και ακόμα περισσότερο το πως αυτή η αίσθηση μπορεί να επηρεάσει το παίξιμο. Η ανταπόκριση πχ που μπορεί να έχει το τάδε ή το δείνα drive στις δυναμικές επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να φανεί όταν θα παίξεις τρεις συγχορδίες forte.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2008 Φίλε 12AX7,γιατί σου έκανε εντύπωση?.... :) ;) Περισσότερο εξεπλάγην με το γεγονός ότι είπες κάτι που με απασχολούσε και που ουσιαστικά δε γίνεται να αποτυπωθεί στα κλιπάκια που ανέβασα. Δηλαδή τι αίσθηση δημιουργείται στο παίξιμο και ακόμα περισσότερο το πως αυτή η αίσθηση μπορεί να επηρεάσει το παίξιμο. Η ανταπόκριση πχ που μπορεί να έχει το τάδε ή το δείνα drive στις δυναμικές επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να φανεί όταν θα παίξεις τρεις συγχορδίες forte.. You said it all!... ;) Ευχαριστώ Σπύρο και Χαρίλαο για τις πιο επιστημονικές τοποθετήσεις τους... :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jethro Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2008 Το θέμα όμως δεν είναι μόνο τί ακούγεται σε μια ηχογράφηση... Είναι και τί αίσθηση έχουμε στα δάχτυλα μας όταν παίζουμε με κάτι... Να σας πω με ποιον τρόπο εγώ το καταλαβαίνω αυτό:Στα φοιτητικά μου χρόνια (κι έχουν περάσει πολλά από τότε :( ) είχαμε φτιάξει ένα γκρουπάκι εκεί στα Γιάννενα και περνούσαμε ζάχαρη. 2-3 γκρουπ μαζί είχαμε νοικιάσει ρεφενέ ένα άθλιο δωμάτιο εκεί κάτω στη λίμνη δίπλα σε κάτι ψαράδικα, το είχαμε μονώσει με υψηλής ποιότητας και τεχνολογίας υλικά (αβγοθήκες, φελιζόλ, αφρολέξ, κουβέρτες...) και μ' ένα μαγικό τρόπο είχε επιπλωθεί μ' ένα σετ ΤΑΜΑ, κάτι Fender Twin, Randall, 4-5 Boss-ακια... και λοιπά καλούδια! Πήρα το πτυχίο όμως (κάποτε...) και μετά το στρατό ανακάλυψα πως ...εξελιχθήκαμε!!! Οι καινούριες μου παρέες στην πρωτεύουσα είχαν home studio! Και δεν βγάζω την αφεντιά μου απ' έξω. Για αρκετό καιρό χρησιμοποιούσα στις ηχογραφήσεις πεταλιέρες και software. Ξέρετε τώρα... για πιο καθαρό σήμα, εσωτερική ηχογράφηση χωρίς θορύβους, διευρυμένη ηχητική παλέτα (!), απεριόριστες δυνατότητες τελικής επεξεργασίας του ηχητικού δείγματος... και βέβαια μια πολύ σημαντική παράμετρος στον τομέα της σύγχρονης παραγωγής: οι γείτονες τώρα δεν ήταν οι καλαμιές της λίμνης ή το ψαράδικο του Γιώργου (που γούσταρε ν' ακούει και καμιά ροκιά από τα παιδιά! Κι όμως, τα δάχτυλα δεν "άκουγαν"! Και, ρε γμτ, θεωρητικά ήμουν καλύτερος παίχτης από τότε. Ξεραΐλα, καμία γλύκα ή ζέστη στα δάχτυλα, καμία ψυχή απ' το όργανο, αλληλεπίδραση και ανατροφοδότηση. Εντάξει, τα λέω λίγο υπερβολικά, αλλά αλλά μόλις αγόρασα τον λαμπάτο μου (που μυαλό να κρατήσω από τότε τον Twin) ξανάρθε η ψυχή στο (όποιο) παίξιμο μου, νιώθω πολύ καλύτερα γιατρέ μου! Υ.Γ. Μπορεί να με χαρακτηρίσετε ρομαντικό, δεκτό. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι αρνητικός στην εξέλιξη και την τεχνολογία, τη χρησιμοποιώ, τη χρειάζομαι και μ' έχει εξελίξει. Τώρα αν καμιά φορά λέω μέσα μου "που να' σαι ρε κυρ-Νίκο με τους θλιβερούς καφέδες σου, τότε που στα τραπεζάκια του καφενείου σου - τα Ναυτάκια - αλλάζαμε χορδές πριν την πρόβα".... The light was yellow, sir... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RogerWaters15 Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2008 Ας εκφράσω λοιπόν και εγώ την ταπεινή μου άποψη στο τι μου άρεσε περισσότερο: Συγχαρητίρια για το πολύ καλό τοπικ!!! :) ;) Λοιπόν: Delay:2ο Drive:1ο Phaser:1ο Reverb:2ο Tremolo:1ο Univibe:2ο Vintage Drive:2ο. Αναμένω με μεγάλη περιέργια τα αποτελέσματα!!! :) ..but the sun is eclipsed by the moon... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2008 την αίσθηση που θα νιώθεις στα δάχτυλα σου όταν παίζεις με τον συγκεκριμένο ενισχυτή, μπορεί να την κοπιάρει? μα απο τη στιγμη που θα την βγαζεις απο ΑΛΛΟΝ ΛΑΜΠΑΤΟ ενισχυτη φυσικα και ΔΕΝ θα την εχει,αλλα θα εχει την αισθηση του ενισχυτη μεσα απο την οποια την "βγαζεις" ;) εγω ας πουμε παντα την "αισθηση" του Mesa Boogie μου ή του KOCH εχω οταν την χρησιμοποιω με εναν απο τους δυο ;) αν εννοεις σε connect φαση,φυσικα και ΟΧΙ μια και λειπει το βασικο στοιχειο του μιγματος (το ΜΕΓΑΦΩΝΟ & το interaction που κανει ο ζωντανος ηχος με την κιθαρα σου αν φυσικα βρισκεστε στο ιδιο δωματιο) βεβαια στο συγκεκριμενο τεστ αυτο ουτε καν που μας ενιδαφερει μια και το παλικαρι την τεσταρει ως πεταλιερα και οχι ως amp simulator ,αν να σου πω ποτε μου δεν εχω ασχοληθει με το αν μια πεταλιερα προσομοιωνει ακριβως εναν ενισχυτη φτανει να ακουγεται καλα,αν θελω σωνει και καλα τον συγκεκριμενο ενισχυτη φροντιζω να τον βρω και να παιξω με το real thing,αλλωστε και με τα αναλογικα πεταλια drive τον ιδιο συμβιβασμο κανουμε...το TS ας πουμε το χρησιμοποιουμε για να πετυχουμε τον ηχο ενος "σπασμενου" tweed Fender ομως αν θελουμε ΑΚΡΙΒΩΣ τον ηχο αυτον καλο ειναι να χρησιμοποιησουμε τον Tweed Fender μια και τα Transistors δυσκολα θα τον προσομοιωσουν πληρως. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση