E7#9 Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2008 Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2008 στα τόσα καλά λόγια να προσθέσω και αυτό: Είναι και εξαιρετικός δάσκαλος! Υπήρξα μαθητής του πρίν 15 χρόνια ... Γεια σου δάσκαλε
gto234 Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2008 Συγχαρητήρια και απο μένα για το παίξιμο και τον κόπο που έκανες! Ολες αυτές τις κιθάρες τις βλέπει κανείς δύσκολα και ίσως ποτέ στη ζωή του! Του χρόνου, αν καθιερωθεί το διεθνες jazz festival Κωστας Κουβίδης εδώ στο Ηράκλειο ελπίζω να έρθεις με το σχήμα σου όπως επίσης και άλλα jazz σχήματα όπως του Σάκη Ζαχαριάδη ωστε να δούμε κι εμείς λίγο την jazz σκηνή της Ελλάδας.
Jimis7 Δημοσιευμένο 1 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσιευμένο 1 Σεπτεμβρίου 2008 Φίλε ένα πράγμα έχω να πω.Ακόμα ταξιδεύω με τις κιθαριές σου 8)
if_it_is Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Σεπτεμβρίου 2008 Ωπ! τι έχουμε εδώ?? Πολύ ενδιαφέρον το τεστ! εντύπωση κάνει πως όλες οι κιθάρες γράφουν καλά! ακόμα και οι φτηνές! ;D μακάρι να μπορούσα να ακούσω και το δικό μου σκαφάκι γραμμένο εδώ, σε σύγκριση με όλα αυτά τα θηρία! :-\ :-* Την προσοχή μου τράβηξαν περισσότερο οι 2 Heritage και οι Gibson L-5 και L-4 λόγω του μεστού και τρισδιάστατου ήχου τους, (στ' αυτιά μου τουλάχιστον) είναι αυτό που έχω συνηθίσει σαν pure jazz ήχο! επίσης το ibanezaki af-75 πραγματικά με εντυπωσίασε! σε σημείο που το προτίμησα από αρκετά gibsonάκια! :o :o Ευχαριστούμε makam για την βοήθεια και τον χρόνο που διέθεσες! περιμένω και τις απαντήσεις στις ερωτήσεις των παιδιών! ;)
Don_Pasquale Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται οτι η L4 έχει πατάει κάτω όλες τις άλλες και με διαφορα(αρκετά διαφορετικό ήχο εννοώ)? Τα ηχεία μου (πάντως είναι κάποια σχετικά καλά audio spectrum)? μήπως το επίπεδο έντασης της ηχογράφησης? Πραγματικά δεν πιστεύω οτι καμμία συγκρινεται μαζί της για το γούστο μου πάντως...
Guru makam Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 OP Guru Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2008 Καλησπέρα και να'μαστε παλι. Γυρίζοντας το φετεινό καλοκαίρι τις περισσότερες σχεδόν, από τις Ηνωμένες πολιτείες, και παίζοντας με πάνω από 100 όργανα, αίσθάνομαι λιγάκι πιό 'σοφός' στην κρίση μου. Βλέπεις δεν είναι λίγο να παίζεις με D'Angelico του '55, D'Aquisto του '72, και μαζί με αυτές, διάφορες Buscarino, Benedetto, Palen και και και..., ας είναι καλά ο φίλος μου Lou Del Rosso, του guitars'n'jazz στο New Jersey. (www.guitarsnjazz.com) Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε κάποιες από τις ερωτήσεις που τέθηκαν, όσο πιό αντικειμενικά γίνεται. 1)Ποιά σε βολεύει περισσότερο και γιατί; Με βολεύουν περισσότερο τα παχιά μπράτσα, και όσες έχουν μεγάλο μήκος χορδής (long scale, 25,5"), που σημαίνει: Gibson super 400, Heritage super eagle, και Heritage eagle classic. 2) Ποιά θα κράταγες, σαν μία και μοναδική; Πολύ δύσκολο να απαντηθεί, μιάς και στην ερώτηση:Πόσες κιθάρες χρειάζεσαι; η απάντηση είναι: Μία ακόμα... Πάντως γιά πολλούς και διάφορους λόγους, θα ήθελα να μείνω με κάποιες από τις: Gibson super 400, Gibson L5, Gibson Tal Farlow, και Heritage super eagle. 3) Ποιά είναι η πιό τίμια (χρήματα πρός απόδοση); Εδώ γιά να γίνω ακόμα πιό αντικειμενικός, θα πρέπει να αναφερθώ σε προηγούμενό μου post, όπου έχω χωρίσει τις κιθάρες σε 3 κατηγορίες τιμής: χαμηλή-μεσαία-υψηλή. Στην χαμηλή κατηγορία, νομίζω υπερέχει η Epiphone emperor II-Joe Pass. Στην μεσαία κατηγορία, η Heritage eagle classic, και η Gibson ES 165-Herb Ellis, παρ'ότι είναι διαφορετικές κιθάρες, αξίζουν τα λεφτά τους. Και στην υψηλή κατηγορία, όλη η σειρά eagle της Heritage (eagle classic-golden eagle -super eagle) νομίζω είναι μονόδρομος. Οποια και να διαλέξει κάποιος, το σίγουρο είναι πως θα μπορεί να μελετά με αξιώσεις, αλλά και να παίξει σε οποιοδήποτε live, jazz, soul jazz, blues κλπ. Οπως και το επίσης σίγουρο είναι πως πάντα θα θέλει μία ακόμα, λιγάκι διαφορετική από αυτήν που έχει, που θα μπορεί να βγάλει αυτό τον ονειρεμένο ήχο που άκουσε τις προάλες. Μη ξεχνάμε πως ο μεγάλος Wes είχε στην κατοχή του, τουλάχιστον 6 Gibson L5's. Αν υπάρχει παραπάνω ενδιαφέρον, θα μπορούσα να ηχογραφήσω 4-5 κιθάρες, μία από κάθε κατηγορία (βλέπετε προηγούμενο μου post) αλλά αυτή τη φορά με backing tracks, ώστε να φανεί πώς γράφει η κάθε μία, με συνοδεία από πίσω. Αρχίστε το ξεδιάλεγμα, ψηφίστε τις 4-5 κιθάρες που θα θέλατε να ακούσετε σε group playing. Μέχρι τότε καλό Χειμώνα με καλές μουσικές. Makis Ablianitis facebook.com/makisablianitisofficial
bouzoukleri Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2008 έχω μείνει άφωνος από τη σκέψη και μόνο. ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ νομίζω πως ο ελληνικός πολιτισμός κάτι απέκτησε. Από μόνο του το συγκριτικό είναι κεφάλαιο. Δε λέω για τις επιπτώσεις σε εμάς ως ακροατές και λογικά όντα.
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2008 Μακη καταρχην και παλι σε ευχαριστουμε για τον χρονο σου (και τα υπεροχα παιξιματα σου). Θα σου ηταν δυσκολο μεσα στο τεστ αυτο να συμπεριλαβεις και καποια (καποιες) SOLIDBODY κιθαρες αλλα με τζαζ σετ απ (δηλ. FLAT χορδες) για να ακουσουμε τις διαφορες ? Καποιοι respectable jazz players χρησιμοποιουν "αποτελεσματικα" solid body κιθαρες (π.χ.ο Ed Bickert και η τελε του) & θα ηθελα τη γνωμη σου πανω στο αν ειναι "σωστη" η οχι η χρηση μιας τετοιας κιθαρας σε καθαροαιμες jazz καταστασεις. ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
hq Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2008 δεν μπορω να εντοπισω τα αρχεια ηχου που συνοδευουν την καθε κιθαρα . που ειναι ? ??? ευχαριστω
elavd Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2008 http://www.noiz.gr/index.php?topic=158742.msg223206#msg223206 Δες κάτω από τη φωτογραφία κάθε κιθάρας. Υπάρχει σχετικό link για το αντίστοιχο clip. ;) www.facebook.com/YourPaintedSmile
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση