panos1984 Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Αυτο θα πει MEGA test... πολυ πραμα... Τα ακουσα τα clips ψιλο-στα-γρηγορα και μου εκανε εντυπωση ποσο μικρη (σε σχεση παντα με τη διαφορα τιμης) διαφορα στο ηχο εχουν ολα αυτα τα μοντελα.. και μαλιστα μιλαμε για σκαφη οπου παιζουν αρκετο ρολο τα ξυλα κ η κατασκευη (προπαντως βεβαια οι μαγνητες οπως σε καθε ηλεκτρικο οργανο). Παραδοξως μου αρεσαν περισσοτερο μερικα απο τα "φτηνα" μοντελα. Ισως βεβαια να ειμαι κουρασμενος τωρα και να μην ακουω καλα ή μπορει να ειμαι κ κουφος εν γενει. Αυτο το test ουσιαστικα αποδεικνυει πως ολα ειναι στα δακτυλα.. ο παικτης/μουσικος κανει τη κιθαρα να ακουγεται καλα. Το παιξιμο προφανως δεν μου κανει εντυπωση... αυτα τα ακουω καθε βδομαδα τα τελευταια 6 χρονια που ο Μακης ειναι μαθητης μου... χαχαχα ;D γεια σου δασκαλε :D "Everything should be made as simple as possible, but no simpler" (except my pedalboard) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ffmakis Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Μια καλη κιθαρα θελει και τον αναλογο ενισχυτη για να κανει την διαφορα δεν μπορει μια κιθαρα με 500 ευρω να εχει τον ιδο ηχο με μια καλη Gibson. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Eνταξει και μια Gibson δεν μπορει να εχει τον ιδιο ηχο με μια Benedeto ή μια D Angelico,αλλα κακα τα ψεμματα με τετοια ΧΕΡΙΑ ολες ακουγονται ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ (ακομα και οι φθηνες) Α,παρεμπιπτοντως ο Makam ΠΑΙΖΕΙ στο τεστ με ΚΟΡΥΦΑΙΟ ενισχυτη (ισως τον καλυτερο jazz ενισχυτη που υπαρχει...) ο οποιος δεν χρωματιζει καθολου και μας αφηνει να ακουσουμε τον pure ηχο καθε κιθαρας (κατι που οι περισσοτεροι jazz κιθαριστες συνηθως θελουν) http://acousticimg.com/flash-index.html π.χ η επιλογη ενος VOX AC50,οπως ειπες παραπανω, για αυτο τον ηχο δεν ειναι και οτι καλυτερο ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Ναι, μπαίνουμε στον παράδεισο των ελαφριών high end solid state jazz amps... (αχ βαχ). Αν και υπάρχει και μια εξαίρεση που έχω απολαύσει ο ίδιος στον κανόνα κατά λαμπάτων (και πιο συγκεκριμένα Vox): (αλλά βασικά δεν είναι "κανόνας κατά λαμπάτων" per se, απλά οι solid state κερδίζουν πολύ έδαφος & παίρνουν το αίμα τους πίσω...) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 O Sco εχει τελειως αλλη φιλοσοφια ηχου απο τον κλασσικο τζαζ του τεστ. Χρησιμοποιει roundwound χορδες,semi hollow κιθαρες,αρκετα εφε (μονο τωρα τελευταια δεν βαζει παντου chorus) & νεα ...μοδα τωρα :) εναν VOX AC30 (οτι ακουγες για...αιωνες απο αυτον ηταν συνηθως ο 100αρης solid state YAMAHA που χρησιμοποιει και ο Stern ή ενας MARK 1 ;) ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Aσχετο, αλλά και ο stern τώρα το γύρισε στους twin reverb.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2008 oχι δεν "το γυρισε" τα ιδια χρησιμοποιει ακομα εκτος αν εννοεις οτι οταν επαιξε ΕΔΩ επαιζε με TR αλλα ολοι οι κιθαριστες οταν δεν μπορουν να φερουν τον προσωπικο τους ενισχυτη καταφευγουν στη σιγουρη λυση του TR ;) σιγα μη κουβαλουσε το rig του στην Ελλαδα http://www.jazzguitar.be/guitar_rig_mike_stern.html www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru makam Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2008 OP Guru Share Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2008 Καλησπέρα και πάλι. Διαβάζοντας το thread, θα'θελα πρώτα να σας ευχαριστήσω όλους για τα καλά σας λόγια. Ο βασικός λόγος που πραγματοποίησα αυτό το τεστ, δεν ήταν άλλος από το να προσφέρω την εμπειρία, και τις γνώσεις χρόνων, γύρω από το αντικείμενο των hollow body, ή f hole, ή jazz boxes, ή archtop guitars, ή όπως αλλιώς λέγονται αυτά τα θαυμάσια όργανα, που για μένα εξακολουθούν να έχουν το πιό ενδιαφέρων σχήμα, (ισως και επειδή θυμίζουν γυναικείο κορμί, πιό πολύ από κάθε άλλο σχήμα κιθάρας), αλλά και επειδή έχουν εκπληκτικά 'πολύπλοκο' και παχύ ήχο στα καθαρά τους, μη έχοντας ανάγκη από ιδιαίτερα effects και επεξεργασία. Θα ήθελα να απαντήσω στα περισσότερα ερωτήματα σας, αλλά πρώτα θα έπρεπε να κατατάξω τις κιθάρες του τεστ σε υποκατηγορίες, ανάλογα με την κατασκευή τους, ώστε να μην αδικηθούν κάποιες, σε σχέση με κάποιες άλλες. Οι κατηγορίες αυτές έχουν να κάνουν με την κατασκευή, τα ξύλα, την βαφή και το βερνίκι, το μέγεθος του σκάφους (body), το μέγεθος του μήκους χορδής (scale), αλλά ακόμα και την προέλευσή τους. Παίζοντας λοιπόν με δεκάδες, μη πώ εκατοντάδες σκάφη, όλα αυτά τα χρόνια, θα τα χωρίσω στις παρακάτω βασικές κατηγορίες, όπου θα μπορείτε να επικεντρώνετε το ενδιαφέρoν σας, και να συζητάμε μέσα από το forum, έχοντας βασικά σημεία αναφοράς. 1) Laminated body guitars IBANEZ AF-75 ‘2004 EPIPHONE EMPEROR II ‘98 GIBSON ES 165 HERB ELLIS ‘94 GIBSON ES 175 ‘95 GIBSON ES 345 ‘78 GIBSON TAL FARLOW ‘95 2) Solid wood archtop guitars IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH ’78 (mini humbucker) HERITAGE EAGLE CLASSIC ‘98 GIBSON L-4 CES ‘92 HERITAGE SUPER EAGLE ‘2007 GIBSON L-5 CES ‘2005 GIBSON JOHNNY SMITH ’83 (mini humbucker) GIBSON SUPER 400 ‘67 (Vintage De Armond single coil) 3) Semi hollow with wood center block GIBSON ES 345 ‘78 4) Long scale neck 25 1/2" HERITAGE EAGLE CLASSIC ‘98 GIBSON TAL FARLOW ‘95 HERITAGE SUPER EAGLE ‘2007 GIBSON L-5 CES ‘2005 GIBSON SUPER 400 ‘67 (Vintage De Armond single coil) Medium scale neck 25" IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH ’78 (mini humbucker) GIBSON JOHNNY SMITH ’83 (mini humbucker) Short scale neck 24 3/4" IBANEZ AF-75 ‘2004 EPIPHONE EMPEROR II ‘98 GIBSON ES 165 HERB ELLIS ‘94 GIBSON ES 175 ‘95 GIBSON ES 345 ‘78 GIBSON L-4 CES ‘92 5) Nitro or polyester varnish Nitro GIBSON ES 165 HERB ELLIS ‘94 GIBSON ES 175 ‘95 GIBSON ES 345 ‘78 HERITAGE EAGLE CLASSIC ‘98 GIBSON L-4 CES ‘92 GIBSON TAL FARLOW ‘95 HERITAGE SUPER EAGLE ‘2007 GIBSON L-5 CES ‘2005 GIBSON JOHNNY SMITH ’83 (mini humbucker) GIBSON SUPER 400 ‘67 (Vintage De Armond single coil) Polyester IBANEZ AF-75 ‘2004 EPIPHONE EMPEROR II ‘98 IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH ’78 (mini humbucker) 6)American made or Asian made Asian IBANEZ AF-75 ‘2004 EPIPHONE EMPEROR II ‘98 IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH ’78 (mini humbucker) American GIBSON ES 165 HERB ELLIS ‘94 GIBSON ES 175 ‘95 GIBSON ES 345 ‘78 HERITAGE EAGLE CLASSIC ‘98 GIBSON L-4 CES ‘92 GIBSON TAL FARLOW ‘95 HERITAGE SUPER EAGLE ‘2007 GIBSON L-5 CES ‘2005 GIBSON JOHNNY SMITH ’83 (mini humbucker) GIBSON SUPER 400 ‘67 (Vintage De Armond single coil) 7) Και μία τελευταία υποκατηγορία, είναι η σχέση τιμής. Εδώ θα χωρίσω τις κιθάρες σε τρείς κατηγορίες. α) Χαμηλή (300- 1500) IBANEZ AF-75 ‘2004 EPIPHONE EMPEROR II ‘98 β) Μεσαία (1500- 3000) IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH ’78 (mini humbucker) GIBSON ES 165 HERB ELLIS ‘94 GIBSON ES 175 ‘95 GIBSON ES 345 ‘78 HERITAGE EAGLE CLASSIC ‘98 γ) Υψηλή (3000- και πάνω) GIBSON L-4 CES ‘92 GIBSON TAL FARLOW ‘95 HERITAGE SUPER EAGLE ‘2007 GIBSON L-5 CES ‘2005 GIBSON JOHNNY SMITH ’83 (mini humbucker) GIBSON SUPER 400 ‘67 (Vintage De Armond single coil) Ολες οι παραπάνω κατηγορίες εκτός της τελευταίας, είναι σημαντικές στον ήχο και την αίσθηση που σου αφήνει η κάθε κιθάρα, και για να το κάνω πιό συγκεκριμένο, να πω πώς: To long scale έχει καλύτερη ευκρίνεια (definition) στη νότα, κάνοντας τα ακόρντα πιό καθαρά και διαυγή, σε σχέση με το short scale, που κάνει τον ήχο πιό μουντό. Επίσης το solid wood σώμα, δίνει πιό σφιχτό μπάσο και πρίμα με καλύτερα overtones, έχοντας πολύ καλύτερο ακουστικό ήχο σε σχέση με το laminated wood, που έχει πολλά μεσαία και μπάσα, πάσχοντας όμως στα πρίμα και την ευκρίνεια. Αυτές με βαφή νίτρου, αναπνέουν πολύ καλύτερα, κάτι που βγαίνει στον ακουστικό ήχο του οργάνου, και σε ανταμείβει μετά από μερικά χρόνια, κάνοντας το όργανο να ωριμάζει, πάντα πρός το καλύτερο, αντίθετα από τις πολυεστερικές βαφές, που κάνουν την κιθάρα να φαίνεται σαν πολύ δεμένη και καλύτερα φτιαγμένη, μιάς και καλύπτουν με παχύ στρώμα τις διάφορες ατέλειες, με χειρότερο αντίκτυπο στον ακουστικό ήχο, που είναι πνιγμένος και δεν πολυαλλάζει με το πέρασμα του χρόνου. Θα ήθελα με βάση την νέα κατηγορία ταξινόμησης και τα νέα δεδομένα, να βγάλετε την καλύτερη γιά εσάς, στην κάθε κατηγορία. Φυσικά θα επανέλθω με τις δικές μου κρίσεις και επιλογές, γιά να βγάλουμε το καλύτερο best value, best overall κλπ. Πιστεύω να βοήθησα λίγο ακόμα, makam Makis Ablianitis facebook.com/makisablianitisofficial Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nuno Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2008 Απίστευτη δουλειά, καταπληκτικό τεστ και ...εξωγήινο παίξιμο. Πολλά συγχαρητήρια. SF για το γυράδικο θες "πακετά"? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2008 και μια ερωτηση ακομα φιλε makam. επειδη φανταζομαι θα εχεις παιξει αρκετα live με τις περισσοτερες απο αυτες τις κιθαρες, στο θεμα feedback ειχες σοβαρα προβληματα με καποια απο αυτες? και γενικως απο την εμπειρια σου, τι θα ελεγες πανω στο θεμα? (και οσον αφορα την συνεργασια τους με λαμπες η solid state ενισχυτες). εχω διαβασει τοσες και τοσες συνεντευξεις απο κιθαριστες εξω που μιλανε για μια καταπληκτικη κιθαρα που εχουν, με την οποια ομως δεν μπορουν να παιξουν στα live. και τελικα ο καθενας βρισκει τις δικες του λυσεις και συμπερασματα.. YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση