Deadmeat Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Μιάς και έχω φάει στην μάπα πολλούς dimarzio μαγνήτες όταν είχα την ibanez μου. Η πιό θεαματική κατάληξη για εμένα ήταν: Breed neck, stock middle (άστον μεσαίο,μιά χαρά είναι), Tone Zone bridge. O Humbucker from hell (θα συμφωνήσω με τον παραπάνω) παρα είναι καθαρός για αυτό που θέλεις και οι Evolution είναι πιό πολύ για σόλο καταστάσεις (δεν μου άρεσαν στα ρυθμικά παιξίματα). The player makes the guitar, not the opposite. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Σκέψου και την αλλαγή ενός tremolo block. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theBox Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Σκέψου και την αλλαγή ενός tremolo block. Α μπραβο! Αυτο ηταν το 2ο σεναριο για την βελτιωση. Μονο που σκεφτομουν να καταργησω τελειως το τρεμολο (δεν το χρησιμοποιω βασικα καθολου στο παιξιμο μου) και να βαλω καποιο ξυλο στη θεση των ελατηριων. Ποιο απο τα δυο σεναρια κατα τη γνωμη σου θα "ζωντανεψει" την κιθαρα, ξυλο ή αλλο τρεμολο μπλοκ? Και βασικα η κυριως (φιλοσοφικη) ερωτηση ειναι: "Ζωντανευουν" οι κιθαρες με αλλαγη μαγνητων 'Η απλα τον ιδιο περιπου ηχο θα ακουω απλα με ελαφρως διαφορετικο EQ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Deadmeat Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το Tremol-No που εχει ο Guthrie Govan στις κιθάρες του. Κλειδώνει το τρέμολο και το κάνει fixed bridge. http://www.tremol-no.com/ The player makes the guitar, not the opposite. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theBox Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το Tremol-No που εχει ο Guthrie Govan στις κιθάρες του. Κλειδώνει το τρέμολο και το κάνει fixed bridge. http://www.tremol-no.com/ Αρχικα deadmeat σε ευχαριστω για τις απαντησεις σου. To tremol-no το εχω υπ οψη μου αλλα δεν νομιζω οτι αλλαζει την ηχητικη συμπεριφορα μιας κιθαρας (μπορει να κανω και λαθος). Οταν ο Ρει λεει tramolo block εννοει εκεινο το μεταλλικο παραλληλογραμο στο οποιο επανω αγκυστωνουν τα ελατηρια, οχι καποιο "συστημα" που μπλοκαρει τη λειτουργια του τρεμολο. Για πες ομως για τους μαγνητες...αλλαζει τραγικα ο ηχος? Τone zone εχω παιξει σε μια κιθαρα με basswood (me maple ταστιερα και flame maple top ομως) και μου αρεσε πολυ. ΔΕΝ ξερω ομως τι ακριβως μου αρεσε...Ο ΙΔΙΟΣ ο μαγνητης ή ΚΑΙ ολα τα υπολοιπα που βοηθησαν (αν βοηθησαν) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Γιατι να αλλαξεις μαγνητες ? Τι δεν σου αρεσει ? Και τους dim ibz η dimarzio τους φτιαχνει . Διμαρζιο ειναι οι μαγνητες σου δηλαδη... http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Deadmeat Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Αρχικα deadmeat σε ευχαριστω για τις απαντησεις σου. To tremol-no το εχω υπ οψη μου αλλα δεν νομιζω οτι αλλαζει την ηχητικη συμπεριφορα μιας κιθαρας (μπορει να κανω και λαθος). Οταν ο Ρει λεει tramolo block εννοει εκεινο το μεταλλικο παραλληλογραμο στο οποιο επανω αγκυστωνουν τα ελατηρια, οχι καποιο "συστημα" που μπλοκαρει τη λειτουργια του τρεμολο. Για πες ομως για τους μαγνητες...αλλαζει τραγικα ο ηχος? Τone zone εχω παιξει σε μια κιθαρα με basswood (me maple ταστιερα και flame maple top ομως) και μου αρεσε πολυ. ΔΕΝ ξερω ομως τι ακριβως μου αρεσε...Ο ΙΔΙΟΣ ο μαγνητης ή ΚΑΙ ολα τα υπολοιπα που βοηθησαν (αν βοηθησαν) ΟΚ, κατάλαβα για το τρέμολο, ίσως να χρειάζεσαι το block. Όσο αναφορά τους μαγνήτες προσωπικά άκουσα μεγάλη διαφορά απο μαγνήτη σε μαγνήτη. O Tone Zone είχε μεγαλύτερο γκάζι, πιό πολλά μεσαία και μπάσα απο τον στόκ που είχα. Πιό "focused" θα έλεγα για hard rock-metal καταστάσεις και καθαρότατος στα γρήγορα σόλο. Ο breed neck ήταν απλά απίστευτος και καμία σχέση με τον στόκ. Πολύ γεμάτος, καθαρός και ευέλικτος μαγνήτης. Ίσως ένας απο τους πιό ωραίους neck μαγνήτες που έχω ακούσει σε Ibanez με basswood. The player makes the guitar, not the opposite. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Συγνωμη για την θεαματικη ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ, αλλα ειπα να μην ανοιξω καινουριο θεμα.... Λοιπον, προσφατα επεσε στα χερια μου...(σε εξευτελιστικη τιμη) μια ιβανεζ rg2550 μαλλον το η πρωτη εκδοση αν καταλαβαινω καλα. Το θεμα τωρα ειναι οτι αν και δεν τρεφω αυταπατες για τις δυνατοτητες (ηχητικα) της κιθαρας, ο ηχος μου φαινεται σχετικα κακος. Τι εννοω? Πολυ φλατ, μονοδιαστατος, μουντος, τα ξυλα δεν "δονουνται" καθολου (δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω, σχεδον σε ολες τις αλλες κιθαρες μου αντιλαμβανομαι μια μεταδοση ενεργειας στο μπρατσο/σωμα, το οποιο περναει και στον ηχο, στην ιμπανεζ ΔΕΝ συμβαινει αυτο.) Γενικα η κιθαρα ακουγεται "νεκρη" ρε παιδι μου ΣΥΓΝΩΜΗ για την προσωπική άποψη εάν θίχτηκε κάποιος για την κιθάρα του δεν είχα πρόθεση. Παρακαλώ να σβηστεί το σχόλιο μου.Ευχαριστώ. RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Satanas Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 :) Μην ανησυχείς. ....έτσι ειναι οΙ Ibanez. ...έτσι παίζουν το 90% φλατ,αχρωμες, αοσμες. Είχα μια s qs540(540.000 δρχ).Custom made και δεν συμμαζεύεται. ..... και όντως δεν συμμαζευοτανε με τίποτα. Της έβαλα επάνω ότι μαγνήτη κυκλοφορούσε και τούς ίδιους μαγνήτες έβαζα στη fender μου. Πάντα η δεύτερη έπαιζε καλύτερα. Γενικά κρύο όργανο και αδιάφορο. Μερικοί βέβαια τα προτιμούν γιατί δεν θέλουν να χρωματίζει το όργανο τον ήχο τους μέσα από τα πολλά εφφε.Και εάν είσαι τύπος που παίζει καρφί στον ενισχυτή χωρίς μπιμπλικια. ...άστο καλύτερα.Από μαγνήτες αν και δεν είμαι με τους dimarzio γιατί είναι πολύ hi-fi και ειναι σαν να έχεις κουβέρτα στον ενισχυτή θα προτείνω tone zone,super distortion(αυτούς είχα δοκιμάσει ) αυτοί παίζουν σε όλες τις ibanez γιατί γενικά έχουν πολύ output και κρύβουν ατέλειες. Duncan μη βάλεις αδοξη μάχη και θα ξενερωσεις περισσότερο. Αιτίες του προβλήματος πιστεύω Α)πολύ λεπτά μπράτσα. Β)τρεμολο ολόκληρο και όχι μόνο το block. H charvel που είχα σκότωνε κυριολεκτικά και αυτό γιατί είχε από τρεμολο (Floyd) και άλλο μπράτσο. Όλα αυτά είναι δικά μου συμπέρασματα και δεν θέλω να θίξω κανενός την κιθάρα. ....γούστα είναι, μπορεί να κάνω και λάθος! Εχεις δίκιο ρε συ Ignantie..Tόσοι ασχετοι κιθαριστες Vai, Satriani , Gilbert κτλ κτλ κτλ χρησιμοποιουνα αχρωμες αγευστες και αχρωμες κιθαρες και οχι Dimarzio....ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΣ :P Και μην ακουσω καμμια παπαρια για endorsement και τετοια.. γτ θα βαλω 45 σελιδες με γνωστους κιθαριστες που παιζουν με αχρωμα αγευστα οργανα της Ibanez στο τέλος το σώνεις λίγο αλλα και πάλι.... ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2013 ρε σατανα, αφου το λεει ξεκαθαρα... Όλα αυτά είναι δικά μου συμπέρασματα και δεν θέλω να θίξω κανενός την κιθάρα. ....γούστα είναι, μπορεί να κάνω και λάθος! All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση