πρόβλημα με αγορά απο internet !!!!!

nikos76

Νέο μέλος
Μηνύματα
181
Πόντοι
16
Αν και είμαι από αυτούς που χρησιμοποιούν φανατικά το net για αγορές και μέχρι πρότινος ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος, τώρα μάλλον την πάτησα !

Έκανα μια παραγγελία στις 25/04/2008 απ το κατάστημα http://www.turnkey.co.uk/ .

Το κόστος της παραγγελίας ήταν 1900 euro .

Στης 27 η πιστωτική μου χρεώθηκε με το ποσό .

Μετά από δέκα μέρες αναμονής των προϊόντων ξαναμπήκα στο site για να παρακολουθήσω την παραγγελία μου (γιατί καθυστερούσε? μήπως κάποια προϊόντα δεν ήταν διαθέσιμα  κλπ)  .

Ψάχνοντας στο site βρήκα αυτό

http://www.turnkey.co.uk/customer-services/help/

Ανησύχησα και προσπάθησα να επικοινωνήσω με κάποιον τηλεφωνικά και μέσω email .

ΤΙΠΟΤΑ !!!!!

Τα emails έμειναν αναπάντητα ,στα τηλέφωνα με συνδέουνε κατευθείαν σε έναν αυτόματο τηλεφωνητή  που λέει πάνω - κάτω  αυτά που γράφει και στο δεύτερο link που παραθέτω .

Επικοινωνώ με την τράπεζα ,μου ζητάει να κάνω μια γραπτή «προσβολή (ακύρωση) της συναλλαγής» .

Το κάνω .

Περνάω απ την τράπεζα στης 25/05/2008 να μάθω σε τι φάση βρισκόμαστε ενώ μου έχει έρθει και ο λογαριασμός με το ποσό …..

Επικοινωνούν με τα κεντρικά και μου λένε ότι από εκείνη την μέρα (25/05) μπορούν να κινηθούν νομικά γιατί έπρεπε να περάσουν 30 μέρες απ την χρέωση και εγώ να μην έχω παραλάβει τα προϊόντα .

Επικοινωνώ σήμερα ξανά με την τράπεζα  και μου λέει πως δεν έχει ακόμα κάποια εξέλιξη η υπόθεση μου !

Να πληρώσω το ποσό (για να μην μπαίνουνε τόκοι)

και να ελπίζω ότι θα μου στείλουν τα προϊόντα ?

Έχει συναντήσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα ?

Έχει κανείς καμιά ιδέα ,να κάνω κάποια άλλη κίνηση, υπάρχει κάτι που δεν έχω σκεφτεί ????

Ευχαριστώ και συγνώμη για το κατεβατό . . . .

 
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ. Η internetικη εταιρεία έχει μπει σε διαχείριση αν κατάλαβα καλά, δηλαδή πτώχευσε. Κοίτα να πάρεις πίσω τα λεφτά σου.

 
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ.
+1.

Η τράπεζα οφείλει να ακυρώσει τη συναλλαγή.

Για κάθε συναλλαγή που γίνεται (κ αυτό εφαρμόζει σε περιπτώσεις υποκλοπής) ο ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα να αρνηθεί τη συναλλαγή, με την ανάλογη αίτηση εντός λογικού χρονικού διαστήματος.

Απόσο κατάλαβα υπέβαλλες την αίτηση, καλό θα είναι να παρακολουθείς από κοντά την εξέλιξη της κρατώντας επικοινωνία με την τράπεζα κ το τμήμα διαχείρισης κινδύνων.

 
παντως το turnkey σε εμενα προσωπικα, αργησε να στειλει. ειχα ομως ειδοποιηση οτι το προιόν ήταν out of stock. 

μετα, περασε πανω απο μηνας και δεν ειχα καμια απαντηση στο μειλ που ειχα στειλει, ουτε καποια αλλη ειδοποιηση.

τελικα επικοινωνησαν και το στειλανε μετα απο 40-45 μερες απο την αρχικη παραγγελια

 
πότε έγινε αυτό???

είχες παραγγήλει κοντά στης 30/04/2008 ή παλαιότερα ???

να πω ακόμα οτι

το ποσό οι "μάγκες" το έχουνε τραβήξει,δηλ. η κάρτα μου έχει χραιωθει κανονικά ....

πάω να τρελλαθώ ρε πούστη μου γιατί μιλάμε για μεγάλο ποσό !!!

1900 euro είναι δυο μισθοι !!!!

 
nikos76 είπε:
πότε έγινε αυτό???

είχες παραγγήλει κοντά στης 30/04/2008 ή παλαιότερα ???
όχι, παλαιότερα. 'order placed on Saturday 1st March 2008'.

Επόμενη επικοινωνία "apologies. It was despatched yesterday. john" όπου yesterday ήταν 1η Απριλίου

Εσταλη δλδ 1/4 και μεσα σε μια εβδομαδα ειχε φτασει.

Εσένα δεν σε ειδοποίησαν οτι ήταν 'out of stock' ? Γιατι στην δικια μου παραγγελια , οπως ειπα παραπανω, μου εστειλαν οτι ηταν out of stock και θα το στειλουν στις 15. Μετα το εστειλαν 1/4 οπως ανεφερα

 
Ρε Νίκο το λέει ξεκάθαρα: "No orders can be placed on this website.". Τι άλλο θες να δεις;;;;

 
Ναι ,μόνο που λέει ότι αυτό ισχύει απ της 30 Απριλίου .

Εγώ έκανα την παραγγελία στης 25 ,η κάρτα χρεώθηκε στης 27 και στης 30 έβγαλαν αυτή την ανακοίνωση !

Θα έπρεπε ή να ακυρώσουν την παραγγελία και να

μου επιστρέψουν τα χρήματα ή να μου απαντήσουν – να μου στείλουν τα προϊόντα !!!!

Απλά βλέπω ότι οι τύποι είναι λαμόγια και γω τρέχω και δε φτάνω . . .

 


Γράψε απάντηση...

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top