kavoyras Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 έχω μια ιμπανεζ και έχω απομονώσει το φλοιντ και της έχω βάλει 10αρες πια χορδές αλλά σαν να βλέπω να μη δουλεύουν σε drop κούρδισμα ξέρει κανείς μήπως θέλει 11αρες και άνω ? ή και οι δεκάρες κάνουν ,οπότε κάτι άλλο συμβαίνει.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jmone Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 εγώ έχω 10άρες σε κούρδισμα από ΡΕ αλλά για πιο κάτω δεν τραβάνε βέβαια υπάρχουν πάρα πολλά σετ 10άρες με διάφορα νούμερα πες μας το σετ σου και το κούρδισμα που θες να κάνεις ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
oly Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 για ενα επιτυχημενο dropped D κουρδισμα χρησιμοποιειται πιο χοντρες χορδες; just looking around Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Progduct Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 Εγώ παντως σε μια esp m-II με στοπαρισμενο floyd εχω 10αρες και το κουρδισμα ειναι drop c και απο θεμα tension ειναι μια χαρα αλλα οπως ειπε και παραπανω ο jmone υπαρχουν και σετ 10αρες με τις 3 μπασες χορδες απο 11αρι σετ π.χ. οποτε κατι απο αυτα θα σε βολεψει! Another perfect day And I will hide away... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 αλλά σαν να βλέπω να μη δουλεύουν σε drop κούρδισμα Όταν λές "δεν δουλεύουν" τι ακριβώς εννοείς; Τεμπελιάζουν;;; ;D Πάντοτε σε drop κουρδίσματα, η ένταση μειωνετε ενώ η αλλαγή πάχους χορδών καλό είναι να ακολουθείτε απο ενα σετάρισμα. Προσωπικά, πάντοτε παίζω με 10άρες χορδές και προτιμώ το σετάκια με τη μπάσα "Μι" 52άρα. Σε τέτοια σετ έχω χρησιμοποιήσει και drop κουρδίσματα χωρίς πρόβλημα, ποτέ δεν μου ήταν απαραίτητο να κατέβω κάτω απο "Ρε" ύφεση αλλά μέχρι εκεί όλα ήταν ok. ;) Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 απο την αλλη ο θεος κουρδιζει σε ΝΤΟ (μερικες φορες και σε ΛΑ) και φοραει ΟΚΤΑΡΕΣ!! http://www.hamptonplace.com/tonedepot/settings/musbg.php www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mariostz Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2008 Σε ντο με 8αρες? Τις χορδες πρεπει να τις ακουμπας απλα και να ανεβαινεις ολοκληρο τονο :o Ασε που λογικα θα εχει και τρελο buzz εκτος και αν εχει τεραστιο action... ::) Τρολολολολολολολ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Earendil Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2008 τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2008 Οντως και αυτος ο Θεος με 8αρες παιζει! :o Ασε που λογικα θα εχει και τρελο buzz εκτος και αν εχει τεραστιο action... Roll Eyes οχι εχει πολυ χαμηλο action.. COPYRIGHT 2002 Miller Freeman Publications,GUITAR PLAYER Who would have guessed that one of the heaviest guitar sounds to ever thunder from a speaker would come out of an extremely light guitar? What looks to be a beautiful, vintage "burst" Les Paul is actually a newer Gibson reissue. But that's just the start. Before ZZ Top maestro Billy Gibbons riffs away, the guitar is handed over to luthier and longtime friend John Bolin. Bolin removes the top and the fingerboard, and then scoops out as much wood as possible from the body and neck before putting the Paul back together and flawlessly touching it up. The result is a guitar so unexpectedly light and resonant that notes seem to jump right out of it. It's even more startling that Gibbons insists few adjustments to his amp rig are necessary when he changes to the hollowed-out Pauls from Pearly Gates--his faithful Les Paul that sets the standard by which he judges all others. Other surprises include the very small .081 x.037 frets and the extra light .008-.038 gauge strings. The neck is very straight, and the low action measures just under 4/64" at the 12th fret. A bone nut was added, and the strings are adjusted very low over the first fret. There's a standard Gibson ABR-1 bridge and stop tailpiece--although the strings are fed through the tailpiece in the reverse direction, and then wrapped back over the top towards the bridge. This allows the tailpiece to be screwed down to the body while simultaneously easing the angle at which the strings pass over the bridge. Gibbons experimented with this setup, and he found a noticeable difference in the bass response and a better feel. Finally, a pair of (you guessed it) Seymour Duncan Pearly Gates pickups run through the stock Gibson electronics. The height of the bridge pickup is kept a low 5/32" from the strings on the bass side (to clean up the low-end response) and 3/32" on the treble side. The neck pickup is positioned an even 1/8" from the strings. Εγω παντως ουτε μπαζ ουτε μαζ ακουω.... ;D http://www.youtube.com/watch?v=34wNfmpYrb8 http://www.youtube.com/watch?v=3VLJsm8ohOg&feature=related www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2008 Και αυτός ο θεος με 8αρες έπαιζε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση