jmone Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 παιδιά σόρρυ που θα σας το χαλάσω αλλά οι αυγοθήκες δεν προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ σε ότι αφορά την ηχοαπορόφηση....δεν είναι παρά ένας ακόμη αστικός μύθος ::)...η ηχοαποροφητική ικανότητα ενός υλικού εξαρτάται από την μάζα, την πυκνότητα και το μέγεθος του.....Οι αυγοθήκες ως υλικό (πεπιεσμένη χαρτόμαζα) αλλά και ως διαστάσεις δεν προσφέρουν (σε σχέση με την ηχοαπορόφηση) τίποτα απολύτως...η για να το θέσω καλύτερα τίποτα περισσότερο από ένα κομμάτι σκληρό χαρτόνι......ίσως βέβαια προσφέρουν ένα μετα-μοντέρνο design στο χώρο και μια πολύ "ιδιαίτερη" μυρωδιά ;D ;D ;D ;D ;D "Τρέχει" αυτη τη στιγμή ένα (θέλω να πιστεύω ;)) αρκετά ενδιαφέρον σχετικό τόπικ http://www.noiz.gr/index.php?topic=158312.0 ...ρίξτε μια ματιά... φιλικά Ν λόγο σχήματος δεν προσφέρουν διάχυση? ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 ......καταλαβαίνω γιατί έχει δημιουργηθεί αυτός ο μύθος με τις αυγοθήκες - λόγω σχήματος. ΑΛΛΑ.... 1. Μίλησα για ηχοαπορόφηση...καμμία σχέση με την διάχυση 2. Οι διαχυτές είναι ιδιαίτερα πολύπλοκές κατασκευές, που φτιάχνονται με βάση τύπους και στις οποίες οι διαστάσεις και το υλικό κατασκευής είναι αλληλένδετα με το συχνοτικό περιεχόμενο που πρόκειται να προσκρούσει πάνω τους και το επιθυμητό αποτέλεσμα. 3. Οι αυγοθήκες, αν υποθέσουμε οτι θα μπορούσαν να έχουν κάποια αξία ως διαχυτές - που δεν έχουν, αυτή θα περιοριζόταν, λόγω σχήματος και διαστάσεων, αποκλειστικά και μόνο σε συγκεκριμένες συχνότητες μάλλον εκτός ενδιαφέροντος. 4. Οι "πυραμίδες" ή οι "λαβύρινθοι" που έχουν συνήθως τα αφρώδη ηχοαποροφητικά τύπου ρικοφόν έχουν να κάνουν κατά 99 % με αισθητικούς λόγους και όχι με την ηχοαπορόφηση ή διάχυση........ο μοναδικός λόγος που υπάρχει αυτός ο μύθος με τις αυγοθήκες είναι οτι μοιάζουν εμφανισιακά με κάποια συγκεκριμένα προιόντα...η σχέση τους όμως τελειώνει εκεί......για να απαντήσω με μία λέξη λοιπόν ΟΧΙ check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Moderator Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 .... λόγο σχήματος δεν προσφέρουν διάχυση? Είναι τόσο ελαφρές που είναι "διαφανείς" στο μεγαλύτερο μέρος του ακουστικού φάσματος. (Ο ήχος περνάει από μέσα τους και ανακλάται όμορφα και ωραία από τον τοίχο από πίσω. ) Περισσότερο διάχυση μπορεί να κάνει το κατασκεύασμα με τα καδρονάκια πάνω στο οποία συνήθως τις κολλάνε. EDIT: 1. Με πρόλαβε ο nikodemos. 2. Για να μην παρεξηγούμαι.... έχω φτιάξει κι εγώ στα νιάτα μου κοτέτσι. Νομίζω... χαμένος κόπος ήταν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
drummerd Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 παιδιά σόρρυ που θα σας το χαλάσω αλλά οι αυγοθήκες δεν προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ σε ότι αφορά την ηχοαπορόφηση. Κανεις δεν ειπε οτι οι αυγοθηκες παιζουν τον ρολο του ηχοαποροφητικου υλικου.Αυτο το κανει η γυψοσανιδα και ο υαλοβαμβακας.Πρακτικα ο συνδυασμος αυτων των 3 υλικων υποκαθιστα πληρως το rigofon(αντιστοιχου συνολικου παχους).Science of materials engineering!!! jungle it till it's funky Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 .....και ποιος είναι λοιπόν ο "επιστημονικά τεκμηριωμένος" ρόλος της αυγοθήκης? check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
baxkos Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 παιδιά σόρρυ που θα σας το χαλάσω αλλά οι αυγοθήκες δεν προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ σε ότι αφορά την ηχοαπορόφηση. Κανεις δεν ειπε οτι οι αυγοθηκες παιζουν τον ρολο του ηχοαποροφητικου υλικου.Αυτο το κανει η γυψοσανιδα και ο υαλοβαμβακας.Πρακτικα ο συνδυασμος αυτων των 3 υλικων υποκαθιστα πληρως το rigofon(αντιστοιχου συνολικου παχους).Science of materials engineering!!! απλα οι αυγοθηκες ειναι πεπιεσμενο χαρτι σε σχημα τετοιο που θυμιζει ρικοφον. Η αλήθεια είναι οτι το κενο που δημιουργητε απο πισω κανει ενα είδος ηχοπαγιδα αλλα ακαθοριστη,γιατι δεν ειναι στανταρ το παχος των αυγοθηκων αλλα και ουτε και η συμπυκνωση σε χαρτομαζα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
drummerd Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 απλα οι αυγοθηκες ειναι πεπιεσμενο χαρτι σε σχημα τετοιο που θυμιζει ρικοφον. Η αλήθεια είναι οτι το κενο που δημιουργητε απο πισω κανει ενα είδος ηχοπαγιδα αλλα ακαθοριστη,γιατι δεν ειναι στανταρ το παχος των αυγοθηκων αλλα και ουτε και η συμπυκνωση σε χαρτομαζα Και συνεχιζοντας,μπορεις να κλεισεις αυτον τον χωρο,απλα βαζοντας πολυοθρεθανη πισω απο καθε αυγοθηκη οταν την κολας.Οχι ομως πολυ γιατι θα σου τις τιναξει με την εκτονωση.Αυτο εχω κανε γω τουλαχιστον και οπως προανεφερα,οταν ημουν μονιμα Αθηνα επαιζα οτι ωρα ηθελα. jungle it till it's funky Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
same Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 σειρα μου τωρα. ξεχνα ΕΝΤΕΛΩΣ αυγοθηκες,ρικοφον και υαλοβαμβακα. οταν λεμε μονωση μας ενδιαφερει μονο ο λογος μαζα/τετραγωνικο επομενως καταλαβαινεις οτι μονο ο πετροβαμβακας εχει μια αξιολογη μαζα και ΟΧΙ υαλοβαμβακας που ειναι παναλαφρος (ποσο μαλον ρικοφον,αυγοθηκες και λοιπες π*π*ριες) αρα ενας χορος ΕΡΜΗΤΙΚΑ κλειστος με τοιχους σε διαταξη γυψοσανιδα 18mm-πετροβαμβακας 4cm-αερας 4cm-και παλι πετροβαμβακας-γυψοσανιδα θα αποφερει μια μειωση της εντασης περιπου -60db και μονο σε περιπτωση που ειναι ερμητικα κλειστος.γιατι συμφωνα με τη φυσικη 3ης λυκειου αν περναει αερας τοτε σιγουρα περναει και ηχος. για να μην πεθανεις απο ασφυξια θα πρεπει να εγκαταστησεις ενα συστημα εξαερισμου με ηχομωνοτικα φιλτρα (οπως σου προανεφεραν προηγουμενοι χρηστες) οσον αφορα την ηχοαποροφηση χρησιμοποιησε τον πετροβαμβακα που θα σου μεινει απο τη κατασκευη και φτιαξε πλαισια απο ξυλο και πετροβαμβακα και απο πανω ενα υφασμα τησ αρεσκειας σου που θα κρεμασεις στους τοιχους.με αυτο το τροπο δε θα χρειαστει να καλυψεις πανω απο το 30% του δωματιου για εχεις ενα πολυ καλο αποτελεσμα. διαβασε κανενα βιβλιο για ακουστικη (πμ αν θες να σου προτεινω για να μη κανω διαφημηση) και θα δεις οτι αυτος ο τροπος ειναι ο πιο πρακτικος. και στη τελικη αφου θα μπεις στη διαδικασια να το κανεις,καντο μια και καλη. και θα το χαιρεσαι πολυ καιρο καλες κατασκευες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 Κάποτε (ίσως στα απομνημονεύματα μου) θα γράψω για τις μαγικές ιδιότητες της καφέ αυγοθήκης Μεγάρων. 'Αλλη μια ραδιο-αρβύλα που διαιωνίζεται και πάει από γενιά σε γενιά... Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2008 φίλε drummerd δεν έχω κανένα λόγω να αμφισβητήσω οτι η κατασκευή σου σε βόλεψε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πανάκεια και μπορεί να αποτελέσει λύση σε όλες τις περιπτώσεις..αλλά αυτό σίγουρα δεν έχει να κάνει με τις αυγοθήκες οι οποίες δεν προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ....είναι ένας μύθος και κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει να εμφανίζεται σαν λύση....θα μπορουσε ίσως κάποιος να πει πως προσφέρουν κάποια επιπλέον μάζα στην κατασκευή αλλά και πάλι αυτό δεν ισχύει γιατί ο τρόπος με τον οποίο τοποθετούνται δεν επιτρέπει την δημιουργία μιας ενιαίας επιφάνειας χωρίς εμφανή κενά και αρμούς....στην τελική μπορείς απλά να βάλεις άλλη μια στρώση γυψοσανίδας η οποία θα προσθέσει πραγματική μάζα στην κατασκευή...μια απλή αρχή... ΗΧΟΜΕΙΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ ΚΑΙ ΗΧΟΑΠΟΡΟΦΗΣΗΣ... φίλε same η λογική σου σε σχέση με την μάζα και το ερμητικό σφράγισμα είναι πολύ σωστή, αλλά στην συγκεκριμένη κατασκευή που περιγράφεις ο πετροβάμβακας δεν χρησιμοποιήται ώς μάζα αλλά ως ηχοαπορόφηση για να μειωθούν τα resonances που δημιουργούντε στο διάκενο και το οποίο είναι πολύ σημαντικό για την συνολική απόδοση της κατασκευής. Αυτό που περιγράφεις είναι ένα σύστημα ΜΑΖΑ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΜΑΖΑ όπου ΜΑΖΑ είναι οι γυψοσανίδες (με τους σκελετούς) και ΕΛΑΤΗΡΙΟ το διάκενο που περιλαμβάνει αέρα και πετροβάμβακα. Έχουμε ήδη αναλύσει αρκετά το θέμα εδώ http://www.noiz.gr/index.php?topic=158312.0 ρίξε μια ματιά.... Σε γενικές γραμμές να επαναλάβω ότι η απόδοση ενός τέτοιου συστήματος ΜΑΖΑ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΜΑΖΑ εξαρτάται πρωτίστως απο την φυσική συχνότητα συντονισμού του η οποία με την σειρά της εξαρτάται από την μάζα και την ακαμψία των υλικών καθώς και την μεταξύ τους απόσταση - διάκενο και τα resonances που αναπτύσονται σε αυτό... μπορεί να γίνει πολύ πιο κατανοητό στο τόπικ που προανέφερα....please take a look ;) Τώρα η συγκεκριμένη κατασκευή που αναφέρεις θα είχε συχνότητα συντονισμού 70 Hz και όντως ένα STC(Sound Transmission Class)περίπου 56db αλλά δυστηχώς μόλις 25db στα 100Hz και μόλις 20db στα 75Hz...δηλαδή πολύ κακή απόδοση σε μουσικές εφαρμογές...Τώρα αν αυξήσουμε την μάζα (που όπως πολύ σωστά λές είναι ο πιο βασικός παράγωντας) στην ίδια κατασκευή διπλασιάζωντας την γυψοσανίδα θα έχουμε φυσική συχνότητα συντονισμού 49Hz και STC 69db με δείκτη ηχομείωσης40db στα 100Hz & 35db στα 75Hz. Καταλαβαίνεις λοιπόν πόσο πολύ επηρεάζει η φυσική συχνότητα συντονισμού το όλο αποτέλεσμα...με λίγα λόγια μια τέτοια "διπλή" κατασκευή αρχίζει να έχει ηχομονωτική αξία, συχνοτικά, αρκετά ψηλότερα από την συχνότητα συντονισμού της ενώ στις "περιοχές" γύρω από την συχνότητα συντονισμού δεν προσφέρει απολύτως τίποτα αλλά για την ακρίβεια η ιδιοταλάντωση ενισχύει τα ηχητικά κύματα που την διαπερνούν. Το μόνο λάθος που κάνεις φίλε same είναι πέρι μάζας πετροβάμβακα και υαλοβάμβακα...και τα 2 υλικά ανήκουν στην κατηγορία του ορυκτοβάμβακα , προέρχονται δηλαδή από την επεξεργασία και συγκόληση ορυκτών ινών, και υπάρχουν σε πολλές διαφορετικές πυκνότητες κοινές και για τα 2 υλικά ...αυτό ισχύει και για χαμηλές πυκνότητες και για υψηλές. Αυτό που τα διαφοροποιεί έιναι τα ηχοαποροφητικά τους χαρακτηριστικά. Τώρα στην κατασκευή που περιγράφεις ούτως ή άλλως θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε χαμηλές πυκνότητες... Δεν πρόκειται να συνεχίσω να γράφω για αυγοθήκες κλπ, αλλά θα χαρώ να συνεχίσουμε την κουβέντα με όποιον ενδιαφέρεται και θέλει στο τόπικ που προανέφερα. Πάντα φιλικά Ν EDIT:Η ιδιαίτερα περιεκτική τοποθέτηση του Yameth καθιστά περιττό το παρών κείμενο ;D ;D ;D Κάποτε (ίσως στα απομνημονεύματα μου) θα γράψω για τις μαγικές ιδιότητες της καφέ αυγοθήκης Μεγάρων. 'Αλλη μια ραδιο-αρβύλα που διαιωνίζεται και πάει από γενιά σε γενιά... +1000000.....ότι πιο σωστό γράφτηκε εδώ και ώρες ;) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση