lakis1975 Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 Πουλουνται 2 ενισχυτες λαμπατοι, 4 στρατ, + 1 lespaul + 5 κιλα πεταλια + καλωδια πενες Η αναλλασονται με ποιοτικο αγνο παρθενο μαλλι για πλεξιμο καθως και βελονες πλεξιματος. Ενδιαφερομαι και για συλλογες γραμματοσημων. :-))) αντε ρε Αγγελε τι μας εκανες τωρα τσαμπα καιει η λαμπα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
playloud Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 Ρε παιδια τι τρωγεστε με το Gilmouriarhs??? Αφου κι ο Gilmour, Fenderiarhs ειναι.... Ετσι δεν ειναι??? ;) ;) ;) ;) Make me fries... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FritzBlackLP Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Μαΐου 2008 όσω και να προσπαθώ δεν θα φτάσω στο βουνό.. :( :( :( ..Εύγε.... ;) Όχι άλλο σόλο ρε παιδιά..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
koraxprs Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Άψογος!! Μπράβο!!! Θα ήταν πράγματι πολύ ενδιαφέρον αν μας έλεγες πως βγαίνουν οι διάφοροι αυτοί ήχοι, γιατί ναι, ο Gilmour είναι όντως θέμα χεριών (κ πάλι συγχαρητήρια), αλλά αυτή η άτιμη απίστευτη χροια της παραμόρφωσης στα Fletcher Memorial & Young Lust πως βγαίνει;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fenderiarhs Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Ευχαριστω ολους για τα σχολια......Δεν θυμαμαι ακριβως τι χρησιμοποιησα και που γιατι αλλαζα συνεχεια κιθαρες/εφε ακριβως επειδη προσπαθουσα να δω πως "γραφει" το καθενα με το recording eqipment μου. Σε ολα ο ενισχυτης ειναι ενας fender HRD και το delay απο ενα boss dd20. Επισης ολα τα drive εχουν chorus απο ενα παλιο boss ce2 (και το run like hell electric mistress). Το drive βγαινει απο ενα (δεν το συνιστω ιδιαιτερα) υπερψηφιακο boss od20....ψαχνω να το αντικαταστησω αλλα μεχρι στιγμης και αφου εχω δοκιμασει πανω απο 20 πεταλια,δεν μου κανει κανενα.... Θυμαμαι οτι το abitw pt1 το εγραψα με την CP60's με cs69 μαγνητες (bridge&middle) boss cs3 modded και λιγο chorus. Longshadow (ναι το προβλημα της εντασης δεν εχω καταφερει να το λυσω ακομα :( :( :(....) αυτο που λες νομιζω ειναι ιδιαιτερα σημαντικο, με εχει προβληματισει και εμενα και ειναι καλο θεμα για συζητηση.....Το να παιζεις κομματια αλλων (περαν της ευχαριστησης στα πλαισια χομπιστικης ενασχολησης...) οντως δεν εχει και καποια τεραστια αξια......Δεν ξερω αν ομως και το να παιζεις απλα ενα δικο σου σολο (η κατι αλλο) πανω απο ενα προκατ backing απεχει πολυ απο την προηγουμενη συμπεριφορα.....Δεν τιθεται θεμα οτι η ουσιαστικη ενασχοληση ειναι το να γραφεις κατι δικο σου ομως εδω μπαινουν πολλα ΑΛΛΑ και πρεπει να ικανοποιουνται πολλες συνθηκες κατι οχι παντοτε εφικτο...... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Longshadow (ναι το προβλημα της εντασης δεν εχω καταφερει να το λυσω ακομα :( :( :(....) αυτο που λες νομιζω ειναι ιδιαιτερα σημαντικο, με εχει προβληματισει και εμενα και ειναι καλο θεμα για συζητηση.....Το να παιζεις κομματια αλλων (περαν της ευχαριστησης στα πλαισια χομπιστικης ενασχολησης...) οντως δεν εχει και καποια τεραστια αξια......Δεν ξερω αν ομως και το να παιζεις απλα ενα δικο σου σολο (η κατι αλλο) πανω απο ενα προκατ backing απεχει πολυ απο την προηγουμενη συμπεριφορα.....Δεν τιθεται θεμα οτι η ουσιαστικη ενασχοληση ειναι το να γραφεις κατι δικο σου ομως εδω μπαινουν πολλα ΑΛΛΑ και πρεπει να ικανοποιουνται πολλες συνθηκες κατι οχι παντοτε εφικτο...... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) με εχει προβληματισει και εμενα πολυ αυτο αλλα το σκεφτηκα αλλιως..αφου με ευχαριστει θα κανω οτι με ευχαριστει την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο... στο θεμα μας τωρα...ΑΨΟΓΟΣ οπως παντα αλλωστε στα κλιπακια σου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Διαφωνώ κάθετα με αυτό δηλ. ότι δεν λέει και τίποτα αν παίζεις ακριβώς όπως αυτός που πρωτοέγραψε κάποιο κομμάτι ή part και μάλιστα έχω ολόκληρη.. φιλοσοφία γύρω από αυτό το θέμα. Εν ολίγοις πιστεύω ότι όποιος μουσικός μπορεί να αναπαράγει ακριβώς ηχητικά και παικτικά τη διασκευή ή τη μουσική τέλος πάντων που θέλει να παίξει, δείχνει δείγμα εξαιρετικού μουσικού ταλέντου και μουσικής αντίληψης, πράγματα που θα αναδειχθούν στη συνέχεια στις δικές του δημιουργίες. Κοινώς, φεντεριάρη, ΕΥΓΕ! Απλώς όσα περισσότερα μουσικά στύλ και διασκευές μπορεί να παίξει σωστά, τόσο και πιο πρωτότυπες θα τείνουν να είναι και οι δικές του δημιουργίες. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Το να παιζεις κομματια αλλων (περαν της ευχαριστησης στα πλαισια χομπιστικης ενασχολησης...) οντως δεν εχει και καποια τεραστια αξια......Δεν ξερω αν ομως και το να παιζεις απλα ενα δικο σου σολο (η κατι αλλο) πανω απο ενα προκατ backing απεχει πολυ απο την προηγουμενη συμπεριφορα.....Δεν τιθεται θεμα οτι η ουσιαστικη ενασχοληση ειναι το να γραφεις κατι δικο σου ομως εδω μπαινουν πολλα ΑΛΛΑ και πρεπει να ικανοποιουνται πολλες συνθηκες κατι οχι παντοτε εφικτο...... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) Σαφώς και διαφέρει... Όταν παίζεις κάτι δικό σου έστω και πάνω απο κάτι έτοιμο ,αυτοσχεδιάζεις... Ο αυτοσχεδιασμός είναι απο μόνος του ένα είδος μουσικής δημιουργίας. Βέβαια το ιδανικό για έναν μουσικό είναι να "παράγει" την δική του μουσική εξ ολοκλήρου, η βασική προυπόθεση όμως γι'αυτό είναι να υπάρχουν κάποιες προοπτικές... Θα πρέπει βασικά να υπάρχει η προοπτική να ακουστεί η δουλειά του στο κοινό (να υπάρχει δηλαδή μπάντα που θα την παίξει σε κάποιες live εμφανίσεις).. Δεν νομίζω δηλαδή ότι υπάρχει άνθρωπος που θα μπει στο κόπο να φτιάξει ολοκληρωμένη δική του μουσική, ξέροντας εκ των προτέρων ότι θα είναι ο μοναδικός που θα την ακούσει.. Ακόμη και το νοιζ προσφέρει κάποιο κίνητρο...Ξέρεις πως αν ανεβάσεις κάτι δικό σου θα ακουστεί απο αρκετά ζευγάρια αυτιά και θα διαβάσεις και 5-10 γνώμες... Αυτό το κίνητρο για έναν χομπίστα που παίζει κατά βάση μόνος του στο σπίτι, μπορεί να είναι αρκετό.. Με μηδενικό κίνητρο όμως είναι σχεδόν αδύνατον να παραχθεί μουσική απο κάποιον.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Διαφωνώ κάθετα με αυτό δηλ. ότι δεν λέει και τίποτα αν παίζεις ακριβώς όπως αυτός που πρωτοέγραψε κάποιο κομμάτι ή part και μάλιστα έχω ολόκληρη.. φιλοσοφία γύρω από αυτό το θέμα. Εν ολίγοις πιστεύω ότι όποιος μουσικός μπορεί να αναπαράγει ακριβώς ηχητικά και παικτικά τη διασκευή ή τη μουσική τέλος πάντων που θέλει να παίξει, δείχνει δείγμα εξαιρετικού μουσικού ταλέντου και μουσικής αντίληψης, πράγματα που θα αναδειχθούν στη συνέχεια στις δικές του δημιουργίες. Κοινώς, φεντεριάρη, ΕΥΓΕ! +1 εχω κ μια συμπαθεια σε αυτους που εμμενουν στη λεπτομερεια.Ειναι προτιμοτερο να αντιγραψεις κατι καλα,απο το να παιρνεις διαφορα λικς απο δω κ απο κει,νομιζοντας οτι ειναι προσωπικο το αποτελεσμα.Και αν κανεις κατι δικο σου,ξερεις τοτε μονο (οταν εχεις εμβαθυνει σε παρανοϊκό βαθμο) τι ακριβως να μην κανεις για να μην ακουστεις αντιγραφεας του ειδωλου σου. Βέβαια το ιδανικό για έναν μουσικό είναι να "παράγει" την δική του μουσική εξ ολοκλήρου, η βασική προυπόθεση όμως γι'αυτό είναι να υπάρχουν κάποιες προοπτικές... Θα πρέπει βασικά να υπάρχει η προοπτική να ακουστεί η δουλειά του στο κοινό (να υπάρχει δηλαδή μπάντα που θα την παίξει σε κάποιες live εμφανίσεις).. Δεν νομίζω δηλαδή ότι υπάρχει άνθρωπος που θα μπει στο κόπο να φτιάξει ολοκληρωμένη δική του μουσική, ξέροντας εκ των προτέρων ότι θα είναι ο μοναδικός που θα την ακούσει.. Διαφωνω κ μου κανει εντυπωση αυτη η αποψη.Για καμμια δημιουργια δεν απαιτουνται προοπτικες.Το κανεις επειδη σου βγαινει,επειδη σε πειραζει αν δεν το κανεις.Ετσι λενε οι δημιουργοι τουλαχιστον κ ετσι καταλαβαινω κ εγω.Για τον ιδιο λογο που θες να διαβασεις ενα βιβλιο ή να πας μια βολτα. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2008 Ό,τι και να πω θα είναι λίγο. ΑΠΛΑ: το προβλημα της εντασης δεν εχω καταφερει να το λυσω ακομα Izotope Ozone Το καλύτερο Mastering Plugin κατά τη γνώμη μου, το οποίο άνετα μπορούν να το χειριστούν ακόμα και άπειροι χρήστες. Έχει πάρα πολλά έτοιμα presets που σίγουρα 1 από αυτά θα σου κάνει τη δουλειά. To συνιστώ ανεπιφύλακτα. Θα ακούσεις τις μίξεις σου με άλλο...μάτι!!! ΝΤΟΙΝΓΚ!!!!!!!! 8) Eπίσης, συνιστώ ανεπιφύλακτα για διάβασμα και το PDF του: http://www.izotope.com/products/audio/ozone/OzoneMasteringGuide.PDF ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!! www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση