Προς το περιεχόμενο

All around κιθάρα!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ούτε η washburn ούτε η Ibanez μπορούν να χαρακτηρισθούν all around κιθάρες.

 

Παγκοσμίως αποδεκτή ώς η πιό all around κιθάρα είναι η stratocaster (για αυτό άλλωστε την συναντάς απο την Πέγκυ Ζήνα μέχρι τους IRON MAIDEN :wink: :lol: )

 

Aλλες δύο πολύ ευέλικτες κιθάρες είναι η telecaster (τον τελευταίο καιρό κοντεύει να ξεπεράσει & την strat στα ..πάλκα του εξωτερικού!) & τα σκάφη τύπου Gibson ES335 :wink:

 

Οι κιθάρες που σου προτείνω είναι οι μόνες οι οποίες παίζουν το ίδιο καλά & καθαρά & βρώμικα & ταιριάζουν σε ΟΛΑ τα είδη μουσικής .

 

 

Aπό εκεί & πέρα οι περισσότερες άλλες ΜΗ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ κιθάρες κάποια στιγμή καταλήγουν σε κάποιο μαγαζί με μεταχειρισμένα (όπου ΚΑΝΕΙΣ δεν τις αγοράζει :cry: )

 

Μια καλή strat θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο παντού :wink:

 

τώρα όσον αφορά τη Variax ,sorry αλλά δεν θα πάρω μια και για όλες τις προσομιώσεις της ισχύει το "close but no cigar" :wink:

 

Ασε που είναι και πανάσχημη :lol:

 

Βέβαια για να είμαι ειλικρινής όταν ο κιθαρίστας ξέρει πραγματικά να παίζει η κιθάρα παίζει δευτερεύοντα ρόλο...

(π.χ.για χρόνια όλοι έκθίαζαν τον ήχο του Jimmy Page & της Les Paul/Marshall Plexi του στον 1ο & 2ο δίσκο των Led Zepelin για να αποδειχθεί ότι τελικά ο άνθρωπος έπαιζε με μια tele εναν supro :!:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Angelos, είσαι ευχαριστημένος με τους DG-20? Gilmourίζει ή κιθάρα ή απλά έχουν μόνο το όνομα οι μαγνήτες?

Superfunk συμφωνώ για τις strat ότι είναι οι απόλυτες all around κιθάρες και ότι παίζουν τα πάντα, πλην των δημοτικών (εκτός και αν βάλεις Dogal χορδές... :lol: ).

Για τη Variax (χωρίς όμως να την έχω ακούσει στην πράξη), πιστεύω ότι για κάποιον ο οποίος παίζει session σε κάποιο μαγαζί και χρειάζεται να έχει μαζί του μόνο ΜΙΑ κιθάρα είναι μια οικονομική λύση. Θα μπορεί άνετα να αλλάζει συνεχώς ύφος πχ τη μια να παίζει Gary Moore και να θέλει ηχόχρωμα Les Paul και την άλλη να παίζει funk με το "σκάσιμο" μιας strat...

Και κάτι τελευταίο, λίγο offtopic, που διάβασα και ψιλονευρίασα με τον Satriani. Σε μιά δήλωσή του για τον SRV είπε:

As a guitar player, he had an incredible signature tone and an extreme intensity. He played one of the most difficult guitars to play - the Fender Stratocaster - and he played with really heavy strings.”, Joe Satriani.

Ε, όχι κι έτσι ρε Joe... :?

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μάλλον εννοεί ο Joe :lol: είναι ότι οι περισσότεροι stratocasterαδες ακουγονται generic μια και υποφέρουν απο την γνωστή αρρώστια της "θεσης 4" (εγω την λέω "αντίχριστη" θέση του ελληνικού "ροκ" ακου π.χ. τον φριχτό ήχο της κιθάρας σε οποιονδήποτε δίσκο των Κατσιμιχαίων & του Παπακων/νου :lol: )

Με αυτή την έννοια είναι πραγματικά ΔΥΣΚΟΛΟ να παίζεις με STRAT και ο ήχος σου να είναι απόλυτα προσωπικός :wink: εκτός κι αν είσαι παιχταράς όπως ο Hendrix :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακου π.χ. τον φριχτό ήχο της κιθάρας σε οποιονδήποτε δίσκο των Κατσιμιχαίων

Ο Σπάθας δεν είναι αυτός που βγάζει αυτό τον φρικτό ήχο??? :lol: :lol:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ απο αυτό που λέει ο Satriani καταλαβαίνω οτι πολύ απλά οι sTratos είναι άβολες...και εν μέρει το πιστεύω και γω...βάζοντας και 11αρες 12αρες τι εβαζε δεν ξέρω ο SRV άντε να παίξεις.... προσωπικά Fender strato...δεν έχω ακούσει ακόμα και να πω.......ποοοοοοοοοοοο αυτός είναι ήχος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Σπάθας δεν είναι αυτός που βγάζει αυτό τον φρικτό ήχο???

 

δεν πα να ήταν και ο γιαταγάνης :lol: (strat θέση 4 & chorus=TO AΠΟΛΥΤΟ ΜΠΛΙΑΧ :!: ) :lol:

 

 

προσωπικά Fender strato...δεν έχω ακούσει ακόμα και να πω.......ποοοοοοοοοοοο αυτός είναι ήχος...

 

Τοτε μάλλον δεν έχεις ακούσει PINK FLOYD,JEFF BECK,JIMMY HENDRIX,DEEP PURPLE,U2,NILE RODGERS,SRV & καμμιά 500 χιλιάδες ακόμα κιθαρίστες :lol:

 

 

εγώ απο αυτό που λέει ο Satriani καταλαβαίνω οτι πολύ απλά οι sTratos είναι άβολες

 

καλά μη τρελλαθούμε κιόλας :wink: άβολη η κιθάρα που εχει πουλήσει όσο ΟΛΕΣ οι άλλες κιθάρες μαζί τα τελευταία 50 χρόνια ?τι δηλαδή μαζόχες είναι όσοι την αγοράζουν με αφοσίωση?

 

δεν υπάρχουν άβολες κιθάρες,μη καλά σεταρισμένες κιθάρες υπαρχουν μόνο (εξάλλου κυκλοφορούν τουλάχιστον 50 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ μοντέλλα strat ποιό απο όλα είναι ΑΒΟΛΟ? 8O )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Angelos' date=' είσαι ευχαριστημένος με τους DG-20? Gilmourίζει ή κιθάρα ή απλά έχουν μόνο το όνομα οι μαγνήτες?[/quote']

 

Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος για αυτό που εγώ θέλω απο την κιθάρα.

Συνοπτικά δηλαδή, να μην έχει θόρυβο, να είναι πολυ ευέλικτη στον ήχο απο τελείως καθαρά έως πολύ βρώμικα και να έχει ένα σταθερό και καθαρό σήμα για να παίζει καλά με πολυεφφε. Ολα αυτά τα κάνει και δίνει απίστευτη γκάμα ήχων αν αφιερώσει κανείς χρόνο να παίξει με τα δύο EQ που έχει επάνω.

 

Είναι αλήθεια ότι αρχικά με ξένισε και νόμιζα ότι δεν ήταν καλοί μαγνήτες αλλα τελικά μετα απο 3 χρόνια έχω άλλη γνώμη.

 

Να σημειώσω ότι εμένα δεν με ενδιαφέρει αν ο ήχος είναι ο τάδε "κλασικός vintage ήχος" της strat και αυτοί οι μαγνήτες δεν είναι τέτοιοι.

Επίσης δεν μπορώ να πώ ότι Γκιλμουρίζει μόνο, ένα όνομα είναι του σέτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πιο συχνή παρανόηση που γίνεται, ειδικά απο τους νεότερους, στο θέμα all around κιθάρα, είναι η λογική της κιθάρας που μπορεί να παράγει πολλούς διαφορετικούς ήχους και να είναι πανεύκολη στο αριστερό.

 

Θα έλεγα όμως οτι all around όργανο είναι αυτό του οποίου ο προσωπικός του ήχος κολλάει παντού. Ανεξαρτήτως της ευκολίας στο αριστερό (το οποίο χρόνια φωνάζουμε πως είναι θέμα συνήθειας αφενός, και καλής ρύθμισης αφετέρου), αυτό που εκτιμάται απο τους περισσότερους είναι η δυνατότητα του οργάνου να αποδώσει τις ποικίλες ικανότητες του παίχτη σε διαφορετικά είδη...

 

Απ΄αυτή την οπτική, συμφωνώ απόλυτα (πάλι) :D με τον Superfunk, και ΤΟΝΙΖΩ πως κιθάρες με hard rock & metal νοοτροπία στον σχεδιασμό καταλήγουν να χρησιμοποιούνται σε ελάχιστες περιπτώσεις τελικά, κι αυτό έχει μια πάρα - πάρα πολύ απλή εξήγηση: Πρόκειται για τόσο καρακομπρεσαρισμένα όργανα, τα οποία δεν ακούν καθόλου το δεξί χέρι και τις όποιες δυναμικές τις πένας, με αποτέλεσμα να είναι άχρηστα σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν παίζεις με το gain στο 40....

 

Και ένα mini-poll για το τελείωμα.

Πόσοι απο εσάς χρησιμοποιούν το volume της κιθάρας τους για δραστικές αλλάγές μέσα στο κομμάτι ή ανάμεσα στα κομμάτια, και πόσοι απο εσάς για να πετύχετε τέτοιες αλλαγές εξαρτάστε άμεσα απο ...ποδοδιακόπτες και πεταλάκια ?

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσοι απο εσάς χρησιμοποιούν το volume της κιθάρας τους για δραστικές αλλάγές μέσα στο κομμάτι ή ανάμεσα στα κομμάτια' date=' και πόσοι απο εσάς για να πετύχετε τέτοιες αλλαγές εξαρτάστε άμεσα απο ...ποδοδιακόπτες και πεταλάκια ?[/quote']

Εγώ είμαι σίγουρα ένας από αυτούς... :wink:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου