sn6111 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 καλησπερα.8α 8ελα να κανω μια ερωτηση.πως καταλαβαινουμε οτι εχουμε διαφορα φασης σε μια ηχογραφηση και πως πρεπει να τοπο8ετουμε τα mic ωστε να μην συμβει κατι τετοιο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AIF Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 Θα το καταλάβεις γιατί το ένα σήμα ακυρώνει το άλλο. Κάνει και σαν να έχεις βάλει phaser ένα πράμα. Κάνε αντιστροφή φάσης στο ένα εκ των 2 σημάτων και θα είσαι οκ.. Λογικά θα έχει κάποιο switch η κονσόλα σου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sn6111 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 σ'ευχαριστω αλλα πως στηνεις τα μικροφωνα για να μην υπαρχει διαφορα φασης? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alex Pascal Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 Το υλικό που θα έχεις ηχογραφίσει θα ακουγεται κάπως απόκοσμο και ελειπτικό,σαν να πέρασε απο καποιο flanger αλλά να βγαίνει μια φτωχή συχνοτικά ,full wet πληροφορία. Ακριβέστερη περιγραφή δεν μπορω να σου δώσω αλλα θα το καταλάβεις μόλις το ακούσεις. Τώρα για την τοποθέτηση των μικροφώνων δεν ξέρω τι θες να γράψεις αλλά θα υποθέσω ηλεκτρική κιθάρα.Σ'αυτήν την περίπτωση θα σου εμφανιστεί εαν ηχογραφήσεις με 2 μικρόφωνα,το 1 μπροστά στο woofer και το άλλο από πίσω στην καμπίνα και οι 2 κάψες να ειναι στον ίδιο αξονα και η μια να "κοιτάει" την άλλη.Όταν το woofer βάλει με ήχο μπρος τα εμπρός , το πίσω μίκροφωνο λαμβάνει την εκτόνωση του μπρος τα πίσω.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι 2 κυματομορφές που θα πάρεις να έχουν αντίστροφη αποτύπωση(σαν η μια να ειναι το είδωλο της άλλης σε καθρέφτη) και να ακυρώνονται συχνοτίκα μεταξύ τους. Συνήθως ολες οι κονσόλες και τα sequencers έχουν ένα κουμπί σε κάθε channel strip ή φέτα στα ελληνικά(με λαδοριγανη ;D) που έχει ένα κύκλο με μια γραμμή να περνάει απο μέσα.Θα το ενεργοποιήσεις ΜΟΝΟ στο ένα απο τα 2 μικρόφωνα... Έτσι θα αντιστρέψεις την φάση στο ένα και δεν θα ακυρώνονται οι συχνότητες μεταξύ τους. Ελπίζω να σε βοήθησα και να μην σε μπέρδεψα.. ... 261.63Hz ...293.66Hz...329.63Hz.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alex Pascal Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 Και στείνε έτσι τα μικρόφωνα ωστε να μην κοιτάει το ένα το άλλο απευθείας...πράγμα δύσκολο σε κάποιες περιπτώσεις.Ηλύση της αντιστροφής ειναι η πιο εγγυημένη. ... 261.63Hz ...293.66Hz...329.63Hz.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AIF Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2008 Κατά προτίμηση η απόσταση από το ένα μικρόφωνο στο άλλο πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 φορές μεγαλύτερη απο την απόσταση του ενός μικ με την πηγή του σήματος σου. Όλα αυτά πάλι είναι σχετικά απλά αυτός είναι ένας γενικός κανόνας ... Δοκίμασε διάφορες τοποθεσίες και άκου με προσοχή. Προβλήματα φάσης μπορούν να υπάρξουν ακόμα και με ένα μικ. αν ο ήχος προσκρούσει κάπου και γυρίσει πίσω με αποτέλεσμα να γραφτεί το original σήμα μαζί με την αντήχηση του ίδιου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sn6111 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2008 σας ευχαριστω πολυ παιδια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreampanos Δημοσιευμένο 1 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 1 Σεπτεμβρίου 2008 ενα συνιθισμενο λαθος: Πολλες φορες οταν ηχογραφουν drums σιγουρα θα εχεις παρατηρησει οτι βαζουν στο ταμπουρο 2 mics. Ενα απο πανω, και ενα απο κατω στην αλυσιδα... Το κατω μικροφωνο συνιθως το βαζουν οπως και το πανω... πχ 5 εκατοστα πανω απο την μεμβρανη το πανω 5 και το κατω... Αν τωρα κανουμε τον χρονο να τρεχει πιο αργα τοτε θα παρατηρησουμε οτι χτυποντας με την μπαγκετα την πανω μεμβρανη του ταμπουρου αυτη πηγαινει προς τα κατω σε σχεση με το μικροφωνο (αρνητικο μετοπο πιεσης), λογο της πιεσης του αερα μεσα στο ταμπουρο η κατω μεμβρανη αναγκαζεται να βγει προς τα εξω δλδ προς τα πανω σε σχεση με το μικροφωνο. Αρα οταν αυτα τα 2 σηματα μιξαριστουν, στο καθε χτυπο, θα υπαρχει ενα αρνητικο και ενα θετικο μετοπο τα οποια θα προστηθονται αρα και θα συμβαλουν καταστρεπτικα με αποτελεσμα το μηδεν... Αρα στην προκειμενη περιπτωση πρεπει η μια απο τις 2 φασεις να αντιστραφει ωστε να ειναι και τα 2 μετοπα θετικα για να δωσουν αποτελεσμα... Παρολα αυτα στην πραξη το φαινομενο της διαφορας φασης ειναι φαινομενο κατα βαση συχνοτικο... δλδ η καταστρεπτικη συμβολη ειναι κατι το ιδανικο... σχεδον ποτε δεν θα την πετυχεις... αυτο που δημιουργει ειναι ενα φαινομενο το οποιο ονομαζεται comb filtering το οποιο μοιαζει με flanger οπως ανεφεραν παραπανω οι φιλοι συν-forum-ητες... ενα tip για να εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις προβληματα φασης ειναι το εξης: Οταν ακους κατι περιεργο, παιξε με την φαση να δεις αν αλλαζει κατι... Οσον αφορα το comb filtering η εν ελλινιστη το φαινομενο χτενας ειναι το εξης: for more info... http://en.wikipedia.org/wiki/Comb_filter mpoyrdes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση