Προς το περιεχόμενο

Μια πάρα πολυ δυσάρεστη εμπειρία απο το πλαίσιο.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω επαινέσει πολλές φορές το πλαίσιο και εδω μέσα, επειδή πραγματικά πάντα έφευγα με το χαμόγελο. Μετά όμως απο το περιστατικό που θα σας διηγηθω παρακάτω, θα το σκεφτώ 2 φορές για να παραγγείλω ξανά απο το πλαίσιο.

 

Παραγγέλνω στις 12/05/2008 2 προιόντα της apple. Ενα remote και ένα ανταπτορα. Στο site έγραφαν ότι τα προιόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και ότι έρχονται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Κάνω την παραγγελία online και τηλεφωνώ την επόμενη μέρα για να μου πουν πότε θα τα φέρουν. Μου είπαν σε 10 μέρες.

 

Την επομένη (14/05) τηλεφωνώ για να αλλάξω την παραγγελία μου. Ήθελα να βγάλω απο την παραγγελία μου το remote αφού μου έδωσε ένας φίλος. Επίσης ζητάω να κάνω παραλαβή απο το κατάστημα για να μην χρεωθώ τα μεταφορικά (αφού έβγαλα το remote το κόστος της παραγγελίας ήταν κάτω απο 45 ευρώ οπότε τα μεταφορικά δεν είναι δωρεάν)

Μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω παραλαβή απο κατάστημα για κάτι που έχω παραγγείλει, παρόλο που μπορείς να επιλέξεις όταν κάνεις παραγγελία online απο ποιό κατάστημα θές να παραλλάβεις ή αν θα στο στείλουν σπίτι.

Ένα το κρατούμενο.

 

Δέχομαι τελικά να πληρώσω μεταφορικά (5 ευρώ) για να αλλάξω την παραγγελία μου και να έρθει σπίτι μου το ανταπτοράκι. Τηλεφωνώ και την επόμενη μέρα για να επιβεβαιώσω ότι άλλαξε η παραγγελία και μάλιστα με ειρωνεύτικαν ότι δεν χρειάζεται να παίρνω κάθε μέρα.

 

Για να αλλάξω την παραγγελία, μιλούσα περίπου μισή ώρα και με κάνανε πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο απο το τμήμα υπολογιστών, στο τμήμα ίντερνετ και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

 

Περνάνε οι 10 μέρες, μου λένε την τετάρτη (21/05) παραλαμβάνουμε την πέμτη στο σπίτι σας. Πέμπτη απόγεμα δέχομαι τηλεφώνημα απο την συνεργαζόμενη κούριερ επειδή δεν μπορούσαν να βρουν το σπίτι (αυτο δεν μου έχει ξανατυχει σε όλη μου τη ζωή).

 

Έρχεται ο κούριερ, βγάζει ένα φάκελο μου λέει 58 ευρώ. Κοιτάω την απόδειξη: Και το remote και ο αντάπτορας στην παραγγελεία. Του ζήτησα να κρατήσω το ένα μόνο και μου είπε ότι δεν γίνεται επειδή τα έχουν συσκευάσει μαζί (ήταν στον ίδιο φάκελο). Μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να τα επιστρέψει και να συνεννοηθώ με το πλαίσιο.

 

Με το που φεύγει ο κούριερ τηλεφωνώ στο πλαίσιο και τους λέω τί έγινε, ενώ είχα τηλεφωνήσει 2 φορές για να αλλάξω την παραγγελία. 2 τα κρατούμενα.

Αφού μου τα μάσαγαν και με ξανακάνανε πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο μου λένε να ξανακάνω απο την αρχή την παραγγελία και αφου επιστράφηκε το προιόν και είναι διαθέσιμο θα το έχω την δευτερα.

 

Με το που κλείνω το τηλεφωνο κάνω online την παραγγελία ξανά και επιλέγω να σταλεί στο κατάστημα συντάγματος αυτή τη φορά.

 

Σήμερα δευτέρα που θα παραλάμβανα κανονικά, παίρνω mail απο κάποιον κύριο της eBusiness Team (όπως λένε) του Πλαισίου ο οποίος μου γράφει:

 

copy paste

 

"Αξιότιμε κύριε Λαμπρο,

Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:

Υπάρχει κάποιο θέμα με την παραγγελία σας.           

Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και δυστυχώς δεν τα καταφέραμε.

Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που προέκυψε.

Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας στο τηλέφωνο 800-11-12345(χωρίς χρέωση) και από κινητό 210-2895000"

 

Έχω δώσει 2 τηλεφωνα κινητό και σταθερό στο πλαίσιο και δεν καταφέρανε να επικοινωνήσουν? Τέλος πάντων......

 

Τηλεφωνώ στο πλαισιο με το που διαβάζω το mail και μου λένε ότι το προιόν που παρήγειλα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και διατίθεται κατόπιν παραγγελίας.

 

Μου ανάβουν τα λαμπάκια και αρχίζω να εξηγώ ότι είχα επιστρέψει μια παραγγελία λόγω ΔΙΚΟΥ τους λάθους, μου είπαν ότι θα αφού το επέστρεψα θα το έχουν στοκ και θα παραλάμβανα την δευτέρα. Εδώ ξανάρχισαν οι πάσες στο τηλεφωνικό κέντρο (είπα την ιστορία της ζωής μου 3 φορές στους τηλεφωνητές) και καταλήξαμε στο ότι το ανταπτοράκι το πήρε άλλος.

 

Και ρωτώ: Πώς γίνεται να το πήρε άλλος, αφού εγώ είχα έκανα την καινούρια παραγγελία αμέσως μετά που έφυγε ο κούριερ δηλαδή πρίν φτάσει το ανταπτοράκι πίσω στην αποθήκη????

 

Εκφράζω αυτήν την απορία στον τηλεφωνητή και μου απαντάει ότι μάλλον κάποιος άλλος είχε κάνει παραγγελία και μόλις είδαν ότι είναι διαθέσιμο του το έστειλαν.

 

Κάπου εδω αρχίσανε οι συγνώμες και η ατάκα "το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι να περιμένετε να ξαναείναι διαθέσιμο το προιόν για να σας το στείλουμε¨. Θα περιμένω δηλαδή άλλες 10 μέρες στην καλύτερη περίπτωση.

Σε αυτόν τον τηλεφωνικό κύκλο με ενημέρωσαν επίσης ότι δεν μπορώ να κάνω παραλλαβή απο το κατάστημα κάτι που έχω παραγγείλει. ΤΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ SITE ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ???

 

Να συνοψίσω:

1. Δεν αλλάζουν την παραγγελία παρόλο που τηλεφώνησα 2 φορές για να την αλλάξω.

2. Δίνουν σε άλλον το προιόν που προορίζονταν για μένα.

3. Δεν δίνουν την δυνατότητα να παραλλάβεις απο το κατάστημα, παρόλο που φαινομενικά στο site τους σου δίνεται αυτή η δυνατότητα

4. Η εξυπηρέτηση στο τηλεφωνικό κέντρο είναι απαράδεκτη. Απο τον τρόπο που σου μιλάνε μέχρι και οι πάσες που σου κάνουνε. Πραγματικά πιστεύω ότι μίλησα με πάνω απο 10 άτομα αυτον τον καιρό στο πλαίσιο και 10 άτομα δεν μπορέσανε να κάνουνε σωστά τη δουλειά τους.

5. Αυτό είναι bonus: Δεν βρήκαν καλύτερη κουριερ να συνεργαστούνε? Ούτε που θυμάμαι το όνομά της. Κατέβηκα με τα σώβρακα κάτω να ψαχνω τον κούριερ που δεν μπορούσε να βρεί το σπίτι και έρχεται ένας τύπος λες και το είχε σκάσει απο τη φυλακή με ένα σάπιο μηχανάκι (απορώ πως προχωρούσε).

 

 

Προσπαθώ να θεωρήσω τον εαυτό μου άτυχο, αλλα δεν μπορώ. Δεν είναι το μαγαζάκι της γειτονιάς, είναι απο τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων στην Ελλάδα.

 

Έχω κάνει και σχετική αξιολόγηση στο skroutz διότι αυτά πρέπει να μαθαίνονται και να ξέρει ο κόσμος τί γίνεται, πέρα από ό,τι δείχνουν οι διαφημίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Κ μενα μου τυχε να ακυρώσω παραγγελεία κ να μην το κάνουν κ να μου στείλουν διπλό το προιόν.Απλά πήραν πούλο κ δεν το παρέλαβα.Μετα ξαναέκανα παραγγελεία κ ήρθε νορμάλ κ όλα οκ.

 

Τι καθεσε κ λιώνεις στο τηλ. για να ακυρώσεις παραγγελεία.Πες τους το με email κ αν την ακυρώσουν καλό δικό τους.Βαριούνται κι αυτοί τη ζωη τους κ τα γράφουν όλα.Αστους να πληρώνουν τα κούριερ κ να τους έρχονται επιστροφές αν δεν καταλαβαίνουν,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κ μενα μου τυχε να ακυρώσω παραγγελεία κ να μην το κάνουν κ να μου στείλουν διπλό το προιόν.Απλά πήραν πούλο κ δεν το παρέλαβα.Μετα ξαναέκανα παραγγελεία κ ήρθε νορμάλ κ όλα οκ.

 

Τι καθεσε κ λιώνεις στο τηλ. για να ακυρώσεις παραγγελεία.Πες τους το με email κ αν την ακυρώσουν καλό δικό τους.Βαριούνται κι αυτοί τη ζωη τους κ τα γράφουν όλα.Αστους να πληρώνουν τα κούριερ κ να τους έρχονται επιστροφές αν δεν καταλαβαίνουν,

 

Kαι γω mail σκέφτηκα να στείλω στην αρχή. Αλλα είπα θα μου λένε μετα "δεν το πήραμε" "δεν το διαβάσαμε" "δεν το στείλατε στη σωστή διεύθυνση". Στο τηλέφωνο όμως σε "επιβεβαιώνουν" και μάλιστα 2 φορές για να είσαι σίγουρος.

 

και δεν είναι δικό τους το πρόβλημα να δώσουν 5 ευρώ στην κούριερ. είναι ότι εγώ θα περιμένω άδικα άλλες 10 μέρες + τα 5 ευρώ της μεταφοράς (για κάτι που κοστίζει μόλις 29) που θα δώσω πάλι άδικα + την ταλαιπωρία με τα τηλέφωνα και την κούριερ χωρίς να γίνει η δουλειά μου πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο με την παραλαβη απ το μαγαζι είναι απλα απατεωνια.Αν δεν το αλλάξουν κάνε παραγγελεία απο e-shop που δέχεται μεσω καταστήματος παραλαβή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου ήταν με αντικαταβολή γιατί τι παρέλαβες απο την στιγμή που δεν ήταν αυτό που είχες συνενοηθεί ?

 

Απο εκεί και πέρα λάθη μπορεί να γίνουν πάντα, γιατί τόση γκρίνια ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου ήταν με αντικαταβολή γιατί τι παρέλαβες απο την στιγμή που δεν ήταν αυτό που είχες συνενοηθεί ?

 

Απο εκεί και πέρα λάθη μπορεί να γίνουν πάντα, γιατί τόση γκρίνια ?

 

 

Δεν διάβασες καλά... δεν το παρέλαβα. Το γύρισα πίσω. Και στο διάστημα πέμπτη- δευτέρα το έδωσαν σε άλλον.

Λάθος να γίνει. Την πρώτη φορά που ήρθαν και τα 2 μαζί δεν ενοχλήθηκα και τόσο. Αλλα να στείλουν αλλού αυτό που παρείγγειλα εγώ και να αναγκάζομαι να περιμένω άλλο τόσο πάει πολύ και μαζεύονται αρκετά λάθη.

 

Φίλε trigga αν υπήρχε σε άλλο online κατάστημα αυτό που ψάχνω με το που έφυγε ο κούριερ θα το είχα πάρει από αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και μάλιστα με ειρωνεύτικαν ότι δεν χρειάζεται να παίρνω κάθε μέρα.

 

 

Εμένα αυτό με νευρίασε πιο πολύ απ'όλα.Μου το έχει κάνει ΟΤΕτζής μετα απο μεγάλο πρόβλημα και οταν σε ειρωνεύονται μου την βιδώνει απίστευτα.

 

Αυτο το κείμενο που έγραψες εδώ στο noiz δεν μπορείς να το στείλεις με e-mail στο plaisio?Σε κάποιo mail για παράπονα ή κατι τέτοιο.

 

Πάντως έπερεπε να ανεβάεις πολύ τον τόνο της φωνής σου (αν δεν το έκανες)στο τηλέφωνο,μετα απο την ειρωνεία και την αφάνταστη ταλεπωρεία...(αν και δεν το εχω κανει ποτε το έχω αποθημένο γιατι κι εγω έχω φάει τέτοιους μ@λ**** στην μάπα :P ;D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στ τελευταίο τηλεφώνημα ανέβασα αρκετά τον τόνο της φωνής μου!

 

Γιατί να το στείλω στο πλαίσιο αυτό? Τί θα μου κάνουν? θα το πετάξουν στα σκουπίδια.

 

Αμα δημοσιεύεται όμως σε φόρουμ και το διαβάσουν πολλοί άνθρωποι + την αξιολόγηση που έκανα στο σκρουτζ τους τσούζει γιατί ξέρουν ότι χάνουν πελάτες έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sημερα με νευριασαν για τον ιδιο λογο ,μενω διπλα στο πλαισιο καλαμαριας και με χρεωνουν 5 ευρω για μια μ...α 10 γραμμαρια... :-X

ειναι για κραξιμο η πολιτκη αυτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγω λιγο την εμπειρια μου με το πλαισιο... 1)ειχα παρει pc turbo-x και ελειπαν drivers , 2) 2ο pc turbo-x (τα θελει ο κ***ς μου  >:() ειχαν βαλει ελατωματικο σκληρο  και 3) αγοραζω ενα σκληρο, ανοιγω τη ζελατινα αλλα τελικα δεν τον εβαλα ποτε στο pc μου και δεν μου το αλλαζαν με τπτ γιατι λεει δε μπορουσαν να το δηλωσουν σαν βλαβη - ουτε μπορουσαν φυσικα να σφραγισουν τη ζελατινα να το πουλησουν ξανα  ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου