Προς το περιεχόμενο

πειραματικη ηλεκτρονικη απο ελληνες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Electroacoustic  είναι οποιοδήποτε φυσικό όργανο

δίδει τον ήχο του με ηλεκτρικό τρόπο πχ πιεζοηλεκτρικό σύστημα.

 

To θεμα πρεπει να μετονομαστει σε "δωστε τους δικους σας ορισμους για τα διαφορα μουσικα ειδη"

 

Ναι κάποτε πρέπει να μάθουμε να ΑΚΟΥΜΕ τις λέξεις που χρησιμοποιούμε.

 

Αφήσαμε τους επιτήδειους να αλλάξουν τα νοήματα,

και σήμερα απορούμε που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 114
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Electroacoustic  είναι οποιοδήποτε φυσικό όργανο

δίδει τον ήχο του με ηλεκτρικό τρόπο πχ πιεζοηλεκτρικό σύστημα.

 

To θεμα πρεπει να μετονομαστει σε "δωστε τους δικους σας ορισμους για τα διαφορα μουσικα ειδη"

 

Ναι κάποτε πρέπει να μάθουμε να ΑΚΟΥΜΕ τις λέξεις που χρησιμοποιούμε.

 

Αφήσαμε τους επιτήδειους να αλλάξουν τα νοήματα,

και σήμερα απορούμε που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.

 

 

 

Αυτο δεν σημαινει οτι μπορουμε να βγαζουμε δικους μας ορισμους.

πχ συκοφαντης ετυμολογικα ειναι αυτος που καταδιδει αυτον που κλεβει συκα.Αυτη την αλλαγη στην ερμηνεια, ποιος επιτηδειος τη δημιουργησε?

 

Προσοχη: δεν ειναι δυνατον η συζητηση να κατευθυνθει προς τα γνωστα μονοπατια.Προτου γραψεις ενα τεραστιο κειμενο με αποριες κ θεωριες ,διατιθεμαι να σβησω αυτο το σκελος της απαντησης μου

 

Μπορείς να καταλάβεις πως οι σύγχρονοι ραγιάδες είναι τα "Αμερικανάκια",

τα αγγλάκια, και λοιπά   …άκια .

 

τα σουβλακια και τα στριγκάκια μετρανε?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιχνηλάτη χωρίς να έχω διαβάσει όλο το thread και χωρίς να ξέρω γενικώς σε τι αναφέρεστε όλοι, γιατί από ένα σημείο και μετά βαρέθηκα να διαβάζω, απλώς θα τονίσω, βασισμένος σε αυτό που μόλις είπες, ότι δεν αρκεί ποτέ ο επιτήδειος: χρειάζεται και ο βλάκας. ;)

 

(προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ΠΡΟΦΑΝΩΣ δε λέω βλάκα εσένα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Shadowalker πάντως θα συμφωνήσω στο ότι η ηλεκτρονική μουσική, εξαιτίας τόσο της νοοτροπίας της, όσο και των δυνατοτήτων τις, κατέχει την πρωτιά σε αυτήν

 

κατι λειπει σ αυτη την προταση ή δεν καταλαβαινω κατι?

 

Μέσα σε αυτά που λέει, λέει και το ότι η ηλεκτρονική μουσική κατέχει τα ηνία στην πειραματική, πράμα που λέω ότι συμφωνώ. Πρόσθεσε και το κόλλημα του firefox και που μετά βαρέθηκα να το διορθώσω και να

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά αυτό το κομμάτι του Cage, που αν κατάλαβα καλά είναι μόνο σιωπή, υπήρχε και πολλά, πολλά χρόνια σαν ιδέα πριν από τον Cage... δεν θυμάμαι το όνομα του συνθέτη (στην παρτιτούρα έλεγε στον πιανίστα να ανεβεί στη σκηνή και να... μην παίξει τίποτα, και μετά να σηκωθεί και να φύγει) αλλά από ότι διαβάζω από αυτά που λέτε, θα περίμενα από τον Cage να έχει κάνει το διαβασματάκι του και να το γνωρίζει, γιατί απλούστατα είχαν ακριβώς τους ίδιους στόχους.

 

Όσο για αυτά με το XY και με την μετάφραση σε ήχους, το είχαμε δει σε ένα θρεντ που είχα ξεκινήσει παλιότερα: http://www.noiz.gr/index.php?topic=152605.0

 

Μπήκα σε αυτό το θρέντ  για την πειραματική ηλεκτρονικη μουσικη,

για να σού πώ οτι ούτε ηλεκτρονική μουσική υπάρχει, ούτε πειραματική.

 

Γιατί; Ηλεκτρονική μουσική μπορεί να θεωρηθεί οποιαδήποτε χρησιμοποιεί τα ανάλογα μέσα για να πετύχει το γνωστό ηχητικό αποτέλεσμα (πρόσεξε ότι λέω το "γνωστό" - κανένα είδος μουσικής δεν φέρει ταμπέλα ορισμένη επιστημονικά αλλά λόγω γενικής παραδοχής του κοινού).

 

Πείραμα είναι το να προκαλέσουμε κάποια κατάσταση (ενέργεια)

ώστε να δούμε αν είναι σωστές οι υποθέσεις που κάναμε

παρατηρώντας κάποιο φαινόμενο

 

Αυτή μοιάζει κάπως με την επικρατούσα επιστημονική θεώρηση, αλλά αυτή ΔΕΝ εφαρμόζεται πάντα στη μουσική. Μην προσπαθείς να τη βάλεις σε καλούπια... ορισμένες φορές μπαίνει, ορισμένες όμως σου αποδεικνύει ότι μεταλλάσσεται τόσο γρήγορα που τέτοιες προσπάθειες γίνονται μάταιες.

 

 

ΥΓ. Eye ξέρω ότι τρώγεσαι να ποστάρεις...  ;D

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 σε ότι είπε ο bloody Sunday

 

 

Αν ένας συνθέτης είναι καλός αύτο φαίνεται ξεκάθαρα απο το πόσο απήχηση έχει η μουσική του.

 

Δηλαδή ο Χατζηγιάννης και ο Φοίβος πρεπει να είναι και ......τους συνθέτες με αυτό το σκεπτικό!Μην ξεχνας οτί οι περισσότεροι μεγάλοι πρωτοπόροι συνθέτες είχαν κραχτεί υπερβολικά κατά την παρουσίαση των έργων τους!O Stravinsky ειχε φάει τομάτες όταν πρωτοπαρουσίασε την "Ιεροτελεστία της άνοιξης"...

 

Και κάτω τα χέρια από τον Ψινά...συγνώμη Ξενάκη ήθελα να πω :P!ο κύριος αυτός είναι στο πάνθεο των ΜΟΥΣΙΚΩΝ ιδιοφυιών...αν δεν αρέσει σε κάποιον αυτό είναι άλλο θέμα....

 

Φυσικά και θεωρώ τον Φοίβο και τον Χατζηγιάννη καλύτερους μουσικούς απο τον Ξενάκη , και φυσικά εμένω στην άποψη μου ότι ο Ξενάκης ήταν πολύ πίσω σε θέματα μουσικής. 

 

Αν κάποιοι εδώ μέσα θέλουν να πιστεύουν οτι αυτόι οι δύο είναι ατάλαντοι και αυτοί που τους ακούνε ανόητοι που έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου απο τα μίντια (το γνωστό τροπάρι) τότε αυτό ειναι δικό τους πρόβλημα. Για μένα όμως δεν είναι καθόλου παράλογο που αυτοί οι καλλιτέχνες έχουν απήχηση στην Ελλάδα και φυσικά θεωρώ οτι είναι οι γνώστες της μουσικής τέχνης, ασχέτως το οτι δεν με ενθουσιάζει η μουσική τους. Ούτε ο Bryan Eno , Deep Floyd , Rolling Stones etc. με ενθουσιάζουν αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν αναγνωρίζω την ικανότητα τους.

 

Σκοπός ενός συνθέτη είναι πάντα η απήχηση που έχει , σκοπός ενός καλλιτέχνη. Τώρα αν αυτή έρθει πριν ή μετά τον θάνατο του , αυτο λίγο αποσχολεί. 

 

Αλήθεια που είναι η απήχηση της μουσικής του Ξενάκη? Πιο πολύς ντόρος γίνεται με τις θεωρείς του παρά με την μουσική του. Εγώ είδα και έπαθα να βρώ μουσική του να ακούσω , να ναι καλά το youtube.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά μην κολλάτε με τον Ξενάκη. Δε σας αρέσει; ΟΚ τι να κάνουμε δεν είναι και υποχρεωτικό από το σύνταγμα  ;D ;D (αν και προσωπικά το Persepolis του το βάζω στο τοπ-10 των ηχοτοπίων που έχω ακούσει). Υπάρχουν όμως πάρα πολλοί άλλοι, διαφορετικοί αλλά εξίσουν εδιαφέροντες συνθέτες που έχουν δημιουργήσει ξεχωριστά έργα: Morton Subotnick, Pauline Oliveros, Steve Reich, Olivier Messiaen, κλπ κλπ κάποιοι από αυτούς πιο προσιτοί, κάποιο από αυτούς λιγότερο.

 

Απλά μου κάνει εντύπωση κάθε φορά που λέμε εδώ στο noiz για πειραματική μουσική λες κ αρχίζει κ τελειώνει στον Mr Ξ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιοι εδώ μέσα θέλουν να πιστεύουν οτι αυτόι οι δύο είναι ατάλαντοι και αυτοί που τους ακούνε ανόητοι που έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου απο τα μίντια (το γνωστό τροπάρι) τότε αυτό ειναι δικό τους πρόβλημα.

 

Είναι δικό μου πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ yameth

 

Γιατί το κάνεις αυτό;  ???

 

Μου κάνει ο Shadowalker  μία ερώτηση (και προσβλητική παρατήρηση) που θέτω πάρα κάτω:

 

 

Παράθεση από: Shadowalker στις 23:17 - 26/05/08

;D ;D ;D ;D

 

στο myspace σου γραφεις  Electroacoustic / Lounge / Other...ουτε καν ethnic(αν και μυριζομαι εθνίκ απο πισω αλλα τεσπα)τι εγινε σε αρπαξε και σενα η νεα ταξη? :P :P :P

 

δεν τους μιμουμαστε και τοσο καλα τους ξενους μιας που κρατωντας τα ιδιαιτερα πολιτιστικα χαρακτηριστικα του ραγια συνδιασαμε τη club μουσικη με τα σκυλαδικα μας και ω ναι ξεχωριζουμε. ελπιζω να νιωθεις περηφανος :P

 

 

 

 

Μετά εγώ του δίνω την απάντηση σε αυτό που έθιξε, την οποία εσύ έσβησες.

Δηλαδή ενώ αφήνεις κάποιον να με προσβάλει, ταυτόχρονα  αφαιρείς το δικαίωμά μου να του απαντήσω. 

Με φιμώνεις !!! 

Γιατί το κάνεις αυτό;  >:(

 

Και μετά αφήνεις την ανάρτηση του blue, να απαντά σε αυτό που μου έσβησες.

 

Electroacoustic  είναι οποιοδήποτε φυσικό όργανο

δίδει τον ήχο του με ηλεκτρικό τρόπο πχ πιεζοηλεκτρικό σύστημα.

 

To θεμα πρεπει να μετονομαστει σε "δωστε τους δικους σας ορισμους για τα διαφορα μουσικα ειδη"

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Ξενάκης προσπάθησε να μεταφέρει στην μουσική

αυτό που ο αρχαίος κόσμος είχε εφαρμόσει στην αρχιτεκτονική (και όχι μόνον).

 

Ένας ναός δηλαδή, ήταν κατασκευασμένος έτσι ώστε τα διάφορα μέρη του

να βρίσκονται σε αναλογία με τις ιδιότητες της θεότητας

την οποία υποτίθεται ότι στέγαζε κλπ  κλπ.

 

Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει "Τα άγνωστα Μεγαλουργήματα των αρχαίων Ελλήνων" του Θεοφάνη Μανιά.

 

Όμως σε αυτό που έκαναν Αυτοί, το Κάλλος όχι μόνον ήταν παρόν, αλλά δέσποζε.

 

Δεν νομίζω ότι ο Ξ κατάφερε αυτό που επιθυμούσε.

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου