boukas Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Πάντως δεν μπορώ να δεχτώ την οποιοδήποτε δοκιμή κάνει κάποιος ως πειραματική μουσική. Πρέπει όλο αυτό το πράμα που παίζει να είναι κάτι το αντισυμβατικό, για να πάρει τον τίτλο του expeimental. Έτσι πχ αν κάποις παίζει απλώς trance κι έχει πετάξει μέσα κανά 2-3 φυσικά όργανα (σε αυτούς βάζω και τους pitchshifter) δεν τον κάνει και μέλος της experimental κατ' εμέ πάντα. Aπό την άλλη μου τη σπάνε οι ταμπέλες, οπότε δε θα πολυασχοληθώ είναι η αλήθεια, με το αν είναι true ή όχι και αν αξίζουν να έχουν τον τίτλο ή όχι! "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
animae Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Έτσι πχ αν κάποις παίζει απλώς trance κι έχει πετάξει μέσα κανά 2-3 φυσικά όργανα (σε αυτούς βάζω και τους pitchshifter) δεν τον κάνει και μέλος της experimental κατ' εμέ πάντα. Καλά, trance οι pitchshifter, με την καμία, εκτός αν μιλάμε για 2 διαφορετικές μπαντες. Προφανώς δεν θα τους πεις πειραματική μουσική, αλλά επίσης προφανώς δεν θα τους πεις και συμβατική. Παντρεύουν 2 διαφορερικα μουσικά στυλ(βέβαια ένα παραδειγμα είναι, δεν εινια και θεοι) το οποίο αν μη τι αλλω θεωρείται καταρχήν πειραματισμός όταν το πρωτακούσεις και μετα ιδιαίτερο στυλ. Από την άλλη ξαναλέω. Η άλλη όχθη, η *πειραματική* μουσική, πολλές φορές μπορεί απλά να μην θεωρηθεί καν μουσική, απλά συνοχή από ήχους. Μπορεί να μιλήσουμε για πειραμα, αλλά όχι για μουσική. Κill the wise one! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 ουφ πολυ αναλυση επεσε και λιγη μουσικη..... :-\ The erasers κυριοι: Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Επιμένεις να δίνεις υποκειμενικούς ορισμούς που δεν μας αφορούν όταν προσπαθούμε να εννοήσουμε κάτι μαζικά. Δεν μας αφορά αν σου αρέσουν οι Χ κατά το αισθητικό σου κριτήριο και τις σχετικές μουσικές σου γνώσεις. Πείραμα = Τις περισσότερες φορές, σε αυτό που τα περισσότερα πανεπιστημιακά βιβλία ορίζουν ως πειραματική ηλεκτρονική μουσική δεν υπάρχει η αισθητική παρέμβαση του ανθρώπου που διεξάγει το πείραμα. Βάλε εσύ ότι ταμπέλα θες σε αυτά που ακούς και πορεύσου. Δεν σημαίνει όμως ότι είναι κοινά αποδεκτό από τους υπόλοιπους. Με τη λογική αυτή θα δημιουργήσω κι εγώ μια μουσική σκηνή που θα λέγεται " Best Music" και θα καμαρώνω ότι είμαι ο καλυτερότερος, γιατί τόσα ξέρω... τόσα καταλαβαίνω. Δεν πάει έτσι... Κι εμείς πειραματιζόμασταν με τα σύνθια πολλά χρόνια από το εβδομηντα - κάτι... τι θα πούμε ότι επειδή ήταν πρωτάκουστα ακούσματα για τους περισσότερους ήμασταν Πειραματιστές; Ναι πειραματιζόμασταν αλλά χωρίς μέθοδο. Το αποτέλεσμα ήταν πολλές φορές μουσικό. Τέχνη δηλαδή. Όχι επιστήμη. Σύνθεση όχι ανακάλυψη. Πειραματική Electronica είναι απλά άλλη μια βαρύγδουπη ταμπέλα σαν όλες τις άλλες που έχουν σκοπό να πουλήσουν ή απλά να "δοξάσουν". Ασπάζομαι απόλυτα τον Zappa που έλεγε: Shut up and play yerr guitar! Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 @yameth ακομα δεν μου απαντησες για αυτο. ??? "Contemporary electronic music expresses both art music forms including electronic art music, experimental music, musique concrète, and others; and popular music forms including multiple styles of dance music such as techno, house, trance, electro, breakbeat, drum and bass, synth pop, etc." και λιγο πιο σαφες πιο κατω: "styles that are primarily intended for dance such as italo disco, techno, house, trance, electro, breakbeat, drum and bass (aka jungle), electronic jazz (aka Nujazz) and styles that are intended more as experimental styles or for home listening such as electronica, glitch, Breakcore and trip hop" Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Πέραν του ότι το συγκεκριμένο άρθρο δεν μπορεί να θεωρηθεί σημείο αναφοράς, και μπορείς να ρωτήσεις πανεπιστημιακούς δασκάλους ή απλά να διαβάσεις και το σχετικό διαφωτιστικό θεμα που είχε γράψει ο Wow! για την Wikipedia, αναφέρεται σε art Styles και μουσικές φόρμες. Ταμπέλες δηλαδή. Πειραματα με συγκεκριμένο στυλ λοιπόν; Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Πέραν του ότι το συγκεκριμένο άρθρο δεν μπορεί να θεωρηθεί σημείο αναφοράς, και μπορείς να ρωτήσεις πανεπιστημιακούς δασκάλους ή απλά να διαβάσεις και το σχετικό διαφωτιστικό θεμα που είχε γράψει ο Wow! για την Wikipedia, αναφέρεται σε art Styles και μουσικές φόρμες. Ταμπέλες δηλαδή. Πειραματα με συγκεκριμένο στυλ λοιπόν; Τα δικα σου Links ακολουθισα και εσκασα εκει. το αναφερω για να δεις οτι δεν ξυπνησα μια μερα και ειπα ακουω ηλεκτρονικη πειραματικη μουσικη. προφανως δεν υπαρχει σημειο αναφορας αλλα για να υπαρχει στο wiki σημαινει οτι ειναι αποψη που αποδεχονται και αλλοι απο μενα οχι πειραματα με συγκεκριμενο στυλ. υπαρχουν μουσικα στυλ που θεωρουνται πειραματικα και ας εχουν καποια στοιχεια να τα ταυτοποιουν στην ιδια κατηγορια. Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Warp's second Artificial Intelligence compilation was released in 1994, featuring posts from the mailing list in the sleeve notes. During this period the experimental electronic music produced by Warp Records artists such as Polygon Window (an alias of Richard D. James), Autechre, LFO, B12, Seefeel, and The Black Dog, gained popularity among electronic music fans, who were beginning to call the music IDM. Lesser-known artists on the Likemind label and Kirk Degiorgio's A.R.T. and Op-Art labels, including Degiorgio himself under various names (As One, Future/Past, Esoterik), Steve Pickton (Stasis), and Nurmad Jusat (Nuron) were also branded IDM, along with artists like Björk and Future Sound of London. The majority of the IDM during this era was produced in Britain, with a few exceptions, such as Sun Electric from Berlin, coming from other parts of Europe. http://groups.myspace.com/index.cfm?fuseaction=groups.groupProfile&groupID=103273782&MyToken=5f96f727-5a92-45eb-83d5-e23c6a6699de ESSENTIAL GUIDE TO EXPERIMENTAL MUSIC Since the Futurists' early experiments with Noise making machines, music has been put under the knife by a long line of sonic inquisitors. It's been reduced to a drone by the Minimalists, diluted to sonic wallpaper as Ambience, subjected to the hazards of Free Improvisation, then spliced, diced and finally pulverised into atoms by the white coated boffins of the Musique Concrete and Early Electronic Music Studios. Nowadays the laptop generation have taken things to the subatomic level and beyond. Such explorations have gradually filtered through to the world of rock in the form of Krautrock, Industrial Music and, er, Post Rock (that's nothing to do with stamps, in case you were wondering). Meanwhile Dance Music has given us the distinctly non-danceable Intelligent Dance Music, aka Electronica. And then there are many maverick figures who resist classification. You'd have to say they were None of the Above. And pretty much all of this comes back to the work of one man; John Cage. http://www.bbc.co.uk/music/experimental/guides/experimental/#guide IDM refers to a style of experimental electronic music with an emphasis on unconventional sequencing and processing which sets it apart from traditional dancefloor techno and house. Some IDM is influenced by earlier styles; for example, the music of B12, Kirk DeGiorgio, and others incorporates elements of jazz. Other influences include musique concrète and avant-garde classical composers such as Karlheinz Stockhausen and Iannis Xenakis; and early hip hoppers like Mantronix. The initials IDM appeared in music magazines during the genre's first wave in 1992 – 1993, but the term caught on with the formation of the IDM electronic mailing list in August 1993. Initially, the discussion list focused on the music of Richard D. James (Aphex Twin) and the Rephlex Records label, as well as various forms of electronic dub by artists such as The Orb, Richard H. Kirk, and Future Sound of London. In fact, any form of new, percussive electronic music that was not easy to categorize as pure house, trance, electro or techno was fair game for discussion; it was not unusual for artists such as System 7, William Orbit, Sabres of Paradise, Orbital, Plastikman and Bjork to take equal footing as IDM alongside Autechre, Atom Heart, and LFO. http://bethbagel.blogspot.com/2006/01/oh-thats-what-idm-means.html IDM artists, as stated before, draw from any and all influences, including non-musical ones. For example, Squarepusher created a micro-genre within Intelligent Drum and Bass called Drill and Bass because of his use of electric drill sounds in place of snare drum or other percussive instrument sounds. IDM artists are also notorious for using recordings of natural conversations. Scanner [Amazon.com] is one such artist. As he stated in an interview, “…when I came across the scanner device about five or six years ago, it was a means of entering a very vulnerable intimate space without somebody knowing, achieving the ability to actually find a very clear sound, a very clear signal, and hear people that were not aware they were being listened to so they would talk in a very comfortable and very easy way” (Shapiro 184). Electronic music has always attracted musicians because of how it lends itself to experimentation. Utilizing non-musical sounds and making them musical is a compositional technique only fully at the disposal of a composer working in the realm of electronic music. IDM artists take full advantage of those kinds of experimental capabilities. http://ryan-rapsys.com/essays-writings/intelligent-dance-music-music-for-the-head/ do I make a point now? (νομιζω το ξεφτυλισα λιγο ;D) Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
shadow Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 http://www.youtube.com/watch?v=HdAxNhDmy7M&feature=related πειραματισμος = πρωτοπορεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2008 Μου αρέσουν οι κατατοπιστικότατες αναφορές σου Shadowalker. Καταλαβαίνω ακριβώς τι θέλεις να πεις, όμως όλα αυτά καταλήγουν στο: IDM refers to a style of experimental electronic music with an emphasis on unconventional sequencing and processing which sets it apart from traditional dancefloor techno and house. Τεσπα ας μη το λιώσουμε κιόλας. Νομίζω ότι συμφωνούμε πλέον ότι διαφωνούμε. :) Δεν πειράζει, ήταν ωραία κουβέντα. Ο καθένας ας πάρει την υποκειμενική του αλήθεια. ;) Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση