Προς το περιεχόμενο

Κατασκευή Project Studio


Message added by Yannis Methenitis

Δυστυχώς πολλές επεξηγηματικές φωτογραφίες στο θέμα, είχαν ανέβει σε άλλα site όπως το imageshack που τις έσβησε, με αποτέλεσμα να μην είναι διαθέσιμες σήμερα.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Πάνο (σωστά?)...είναι λογικό σε απόλυτα νούμερα 2 διαφορετικές κατασκευές όπως αυτές που περιγράφουμε και οι δυο να δίνουν και διαφορετικά επιμέρους αποτελέσματα σε μετρήσεις.....αλλά η γενικότερη ηχομονωτική τους συμπεριφορά είναι η ακριβώς η ίδια....αν πρέπει δηλαδή να βγάλουμε έναν συντελεστή ηχομόνωσης και για τις 2 περιπτώσεις , και σε ότι αφορά ένα ευρύτερο συχνοτικό φάσμα (που μας ενδιαφέρει για μουσικές εφαρμογές) και όχι την κατηγοριοποίηση STC, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο (με ίσως κάποια ελάχιστη διαφοροποίηση, η οποία όμως δεν αναιρεί τον σκοπό που γράφτηκαν αυτές οι γραμμές....τον μύθο δηλαδή που περιβάλει τα διπλά ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΤΙΚΑ τζάμια . Το ποσοστό με το οποίο συμμετέχει η ηχοαπορόφηση στην συνολική ηχομείωση στο συγκεκριμένο παράδειγμα είναι πολύμικρό και δεν επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο το συνολικό αποτέλεσμα. Αντίθετα έχει πολύ μεγάλη σημασία η ηχοαπορόφηση στο διάκενο σε ένα πραγματικό διπλό σύστημα όπως το διπλό παράθυρο του σχεδιου που ανέβασα.

 

Και κάτι ακόμα αναφέρομαι στο συνολικό πάχος του γυαλιού και όχι της όλης κατασκευής....στο παράδειγμα σου δηλαδή θα έπρεπε να συγκρίνεις ένα διπλό τζάμι με 2 φύλλα των 3 χιλ. και 10 χιλ. διάκενο με ένα μονό τζάμι των 6 χιλιοστών..Στο δικό σου παράδειγμα με το μονό τζάμι των 16 χιλ. ΔΕΝ υπάρχει καν σύγκριση...το μονό τζάμι έχει σαφέστατα καλύτερο συντελεστή ηχομόνωσης απλά και μόνο λόγω της υπερδιπλάσιας μάζας.

 

αν ειναι διπλο το τζαμι ομως? Τοτε ο ηχος φτανει στο υλικο, ενα μεροσ αποροφαται απο το τζαμι, καποιο ανακλαται και καποιο περναει, φτανοντας στον αερα μεταξυ των τζαμιων συμβαινει ακριβως το ιδιο πραγμα και μετα ξαναφτανοντας στο 2ο τζαμι παλι το ιδιο... ποιο εχει μεγαλυτερη ηχομειωση...?

 

Καταλαβαίνεις βέβαια ότι αυτή είναι πολύ απλοική σκέψη και δεν βάζει στην εξίσωση το πιο βασικό κομμάτι ενός συστήματος ΜΑΖΑ - ΕΛΑΤΗΡΙΟ - ΜΑΖΑ, μιας διπλής δηλαδή κατασκευής, την φυσική συχνότητα συντονισμού.

Θα μπορούσε δηλαδή κάλιστα να ισχύει το αντίθετο από αυτό που περιγράφεις, και ο ήχος να φτάνει στο δεύτερο τζάμι ενισχυμένος σε κάποιες συχνότητες, μειώνωντας δραματικά την συνολική ηχομινωτική ικανότητα της κατασκευής....έχω αναφερθεί άπειρες φορές στο θέμα "φυσική συχνότητα συντονισμού" στις προηγούμενες σελίδες...αν θέλεις ρίξε μια ματιά.

 

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα με τους διπλούς θερμομονωτικούς υαλοπίνακες το διάκενο είναι πολύ μικρό για να λειτουργήσει είτε θετικά (όπως το περιγράφεις δηλαδή) είτε αρνητικά (φυσική συχνότητα συντονισμού) και γι'αυτό γενικά το θεωρούμε σαν "ανύπαρκτο" στις μετρήσεις μας...Για την ακρίβεια κάποιες λιγότερο εντυπωσιακές λεπτομέρειες, όπως το περιμετρικό σφράγισμα, η μάζα του περιμετρικού κουφωματος, η εφαρμογή του στην υπόλοιπη κατασκευή κλπ κλπ θα αλλάξουν το αποτέλεσμα πολύ περισσότερο απ'ότι η επιλογή ενός εκ των 2 παραδειγμάτων (διπλός υαλοπίνακας ή το αντίστοιχο μονό τζαμι του ίδιου συνολικού πάχους).

 

...πάντως σίγουρα είναι ενδιαφέρον ο τρόπος που προσέγγισες και σκέφτηκες το θέμα ;)

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 216
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ειναι σχετικα κακοδιατυπωμενο το ποστ μου διοτι το εγραψα το μισο καποια στιγμη και το υπολοιπο μετα απο 1 ωρα... δεν εχω γινει κατανοητος

 

Καθε υλικο εχει μια εμπεδηση.. η αλλιως ακουστικη αντισταση....(δεν ειναι το ιδιο αλλα ειναι πιο κατανοητο)

 

Εξ ορισμου ο συντελεστης μεταδωσης ισουτε με το αθροισμα του συντελεστη ανακλασης και του συντελεστη αποροφησης μειον την μοναδα δλδ

 

t=1-(r+a) (ε.1)

 

(btw ξεχασα την μοναδα στο προηγουμενο ποστ)

 

αυτο εν ολιγης σημαινει οτι αν πχ η αποροφηση ειναι 1 (δλδ αποροφα τα παντα) τοτε η μεταδωση (ηχομειοση NRC η STC οπως θες παρτο, ειναι ολα παραγωγα) ειναι 0... αρα αποροφα τα παντα και δεν αφηνει τπτ να περασει...

 

Αναφερεις οτι εαν εχεις διπλο τζαμι (2φυλα τζαμιου 3mm με 10mm διακενο) τοτε η ηχομειωση ειναι ιση με ενα μονο τζαμι παχους οσο και της κατασκευης του διπλου τζαμιου, 6mm δλδ (πριν καταλαβα λαθος, αλλα και παλι τωρα βγαζουμε απο την μεση τον Σκαρλατο)

 

δεδομενου οτι η πρωτη επιφανεια που συναντα το μετοπο ηχου ειναι το τζαμι o συντελεστης ανακλασης για το διπλο τζαμι ειναι ελαφρος μεγαλυτερος απο αυτον του τζαμιου των 6mm και οταν λεμε μεγαλυτερος, εννοουμε απειροελαχιστα... της ταξεως του 10e-4. Τετοιες διαφορες μπορουν να αγνοηθουν αρα οπως καταλαβαινετε απο την εξισωση 1 (ε1) δεδομενου οτι συμφωνα με τον Nikodemos το t εναι σταθερο και στις 2 περιπτωσεις, και συμφωνα με μενα το r ειναι σχεδον ισο, αυτοματα μπορειτε να συμπερανετε οτι η αποροφηση a δεν μπορει να εχει μεγαλη διαφορα... που συμφωνα με το προηγουμενο ποστ, εχει!

 

Αρα ο μυθος καταριπτεται...

=============================125Hz=250==500==1k===2k==4k===8k

GL - Double glazing 2 - 3mm glass 10 mm gap   0.10   0.07   0.05   0.03   0.02   0.02   0.02

GL - Glass > single glazing  6mm 0.01   0.01   0.01   0.02   0.02   0.02   0.01

 

τα νουμερα σιγορα απεχουν απο την πραγματικοτητα... αλλα οχι αρκετα, μπορρουν να την περιγραψουν αρκετα ρεαλιστικα... ολο αυτο ηταν ας πουμε ενα παραπλευρο μερος της διπλωματικης μου... στην πραξη, κανοντας μετρησεις παρατηρησα οτι τελικα ισχυει...

 

οσο για το συστημα μαζα-ελατηριο-μαζα, ειναι ενα συστημα που υπακουει στους νομους της θερμοδυναμικης... με αλλα λογια δεν μπορει να αποδωσει μεγαλυτερη ενεργεια απο αυτη που παιρνει, οποτε η ιδιοσυχνοτητα συντονισμου που αναφερεις, σε καμια περιπτωση δεν ενισχυεται...

 

btw, το σχεδιο που ανεβασες δεν ετυχε να το δω, απλα διαβασα το τελευταιο ποστ...

 

ριχνοντας μια τελευταια ματια σε αυτα που εγραψα, συμφωνα με ενα ISO (δε θυμαμαι αριθμο, αλλα ουτε και ονοματα, αυτο βεβαια δεν εχει να κανει με σας αλλα με αλλους... αυτοι που ξερουν ξερουν) οταν δινουν μια τιμη, μονο και οχι ανα συχνοτητα τοτε παιρνουν το μεσο ορο απο τις συχνοτητες 500Hz 1kHz και 2kHz...

 

σε αυτη την περιπτωση μπορεις να πεις οτι ειναι αρκετα κοντα σα μεσος ορος αρα τελικα και ειναι μυθος οποτε συμφωνω με το nikodemos... πηγαινοντας ομως στις χαμηλοτερες συχνοτητες οι οποιες εχουν σημασια για την μουσικη παρατηρουμε οτι η διαφορα πλεον γινεται μεγαλη... αρα εδω καταριπτεται ο μυθος...

 

οποτε το δικο μου συμπερασμα ειναι οτι δεν ειναι στανταρτ τα πραγματα... αν μιλουσαμε για ηχομονοση σε κεντρα διαλεξεων τοτε δεν θα ηταν αναγκη να ξοδευτουμε σε 2πλα τζαμια... αν ηταν ομως για μουσικη θα επρεπε να το μελετισουμε λιγο καλυτερα...

 

ο κανονας ομως ειναι ενας... οσο περισοτερα μεσα αλλαζει ο ηχος τοσο μεγαλυτερη ειναι η εμπεδηση... δλδ με απλα λογια...

 

αν η εμπεδηση του τζαμιου ειναι 1 (ακυρος αριθμος...) τοτε σε 2 τζαμια κολιτα η εμπεδιση ειναι 2... σε 2 τζαμια ομως με διακενο 10mm η εμπεδιση δεν θα ειναι 2 οπως θα περιμεναμε... θα ειναι 4... (και οι αναλογιες ειναι ακυρες.. ειναι μονο για το παραδειγμα)

mpoyrdes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

φίλε Dreampanos μου είσαι εξαιρετικά συμπαθής (πραγματικά) αλλά κάνεις ένα μεγάλο λάθος.......

Θεωρείς ως δεδομένη και απόλυτη γνώση αυτά που έχεις διδαχτεί.....ξεχνάς όμως ότι μιλάμε για μια επιστήμη , νέα στην Ελλάδα (ειδικά ως κομμάτι της ανώτατης εκπαίδευσης), για μια επιστήμη δηλαδή που στην χώρα μας βρίσκεται σε νηπιακό επίπεδο (με όλες τις παιδικές ασθένειες που αυτό συνεπάγεται). Όπως σου εξηγήσα εγώ στο συγκεκριμένο θέμα είμαι "ερασιτέχνης".....παρ'όλα αυτά, κάπου αναφέρεις ως τίτλο βιβλίου, τον όρο "Εφαρμοσμένη ακουστική"....λοιπόν για μένα, αυτά που γράφω,τα τελευταία 15 χρόνια ΕΙΝΑΙ εφαρμοσμένη ακουστική.....άλλες φορές πετυχημένα, άλλες φορές αποτυχημένα, άλλες φορές πηγαίνωντας στα "τυφλά" (τα πρώτα χρόνια) και άλλες φορές "διαβασμένος".....στην πορεία μου αυτή ήρθα σε επαφήμε πάρα πολύ κόσμο "του χώρου" στην Ελλάδα, είτε ακαδημαικούς (αρχιτέκτονες, μηχανικούς κλπ), είτε εμπειρικούς, είτε κατασκευαστές κλπ κλπ

Αυτό που διαπίστωσα είναι αυτό το "νηπιακό στάδιο" που ανέφερα στην αρχή....και για να γίνω πιο σαφής...

 

Συνάντησα απόψεις που αναιρούσαν η μία την άλλη, θεωρητικές απόψεις από άτομα που δεν έχουν βρεθεί ποτέ σε ένα πραγματικό περιβάλλον, πρακτικές απόψεις από άτομα με μηδέν θεωρητική κατάρτιση και όλοι αυτοί να "κράζουν" ο ένας τον άλλον (.....κλασσικοί Ελληνες ξερόλες δηλαδή). Και ενώ στον τομέα της ακουστικής διαμόρφωσης χώρων έχω συναντήσει πραγματικούς γνώστες με άριστο θεωρητικό υπόβαθρο και πλούσιο έργο, δεν συμβαίνει το ίδιο γύρω από το θέμα των ηχομονωτικών κατασκευών...και ως ένα βαθμό ίσως να είναι και λογικό καθώς ο συγκεκριμένος τομέας αναγκαστικά ξεφεύγει από τα στενά όρια της ακουστικής χώρων και συμπεριλαμβάνει θεωρητικές γνώσεις κατασκευών και σχεδιασμού (που ανήκουν στο γνωστικό αντικείμενο άλλων ειδικοτήτων) αλλά και εμπειρικές γνώσεις (σε σχέση με την εφαρμογή θεωρητικών προσεγγίσεων στον υπαρκτό,φυσικό κόσμο, σε σχέση με συνηθισμένες κατασκευαστικές αστοχίες κλπ κλπ)...όπως καταλαβαίνεις αναφέρομαι αποκλειστικά στοθέμα ηχομείωση και όχι στην ακουστική χώρων εν γένει της οποίας δεν αμφισβητώ ούτε στο ελάχιστο την αξία της γνώσης του θεωρητικού της υπόβαθρου (αν και το κατα πόσο είναι ή πρέπει να είναι αυτουσίως εφαρμόσιμο σε πραγματικές συνθήκες είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης ;))

 

Αυτός είναι ο λόγος που με οδήγησε να αναζητήσω γνώση και από αλλού (καθώς ως ιδιοκτήτης στούντιο το θέμα με ενδιέφερε ιδιαίτερα).....Σιγά σιγά λοιπόν η αρχική μου αντίληψη για την Ελληνική πραγματικότητα στον συγκεκριμένο τομέα ενισχύθηκε ακόμη πιο πολύ, σε σημείο πλέον να μην δίνω τόση σημασία στους εγχώριους "ειδήμονες" (και πίστεψε με ξέρω προσωπικά και σε φιλικό επίπεδο ορισμένους εκ των "κορυφαίων" ::) του είδους) αλλά περισσότερο να προσπαθώ να δημιουργήσω μια πιο "πλήρη" εικόνα από τα χιλιάδες κομματάκια παζλ που υπάρχουν είτε από "ειδικούς", είτε από την διεθνή βιβλιογραφία, είτε από κατασκευαστές κλπ κλπ

Αυτός είναι και ο λόγος που συμμετέχω στο παρόν θέμα....να δημιουργηθεί στους ενδιαφερόμενους ένα υπόβαθρο ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν με κριτική ματιά τον οποιοδήποτε ειδήμονα.

Δεν είμαι ειδικός....δεν πρόκειται να γίνω ειδικός ......αλλά έχω την εμπειρία και ένα επίπεδο γνώσης για να μπορώ να διακρίνω και να αντιλαμβάνομαι.....και αντιλαμβάνομαι ότι στην Ελλάδα κυριαρχεί η ημιμάθεια...και ως γνωστόν η ημιμάθεια είναιχειρότερη της άγνοιας.

 

Δεν προσπαθώ να "σου την πω" ή κάτι τέτοιο (δεν υπάρχει κάτι "κακό" ή μεμπτό σε αυτά που γράφεις...το αντίθετο μάλιστα- για να είμαι ακριβής δεν αναφέρομαι σε εσένα ή σε αυτά που γράφεις)....και γενικότερα δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο σε σχέση με κανέναν εδώ μέσα, πιστεύω πως ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει και να υποστηρίζει ότι θέλει....από τα έργα μας κρινόμαστε όχι από τα λόγια μας (...και ειδικά όταν αυτά είναι σε ένα διαδικτυακό φόρουμ :))....άλλωστε όπως σου είπα μου είσαι ιδιαίτερα συμπαθής (έχουμε κοινα ενδιαφέροντα αν μη τι άλλο)....απλά αρπάζω την ευκαιρία για να γράψω κάποια πράγματα για τον συγκεκριμένο χώρο και παράλληλα  να σου δώσω μια απλή, αθώα και φιλική συμβουλή.....συνέχισε την γνωστική αναζήτηση σου και μην επαναπαύεσαι σε ένα πτυχίο (που ίσως δεν σημαίνει και πολλά πράγματα)....

 

Τώρα σε σχέση με την κουβέντα μας.......από αυτά που γράφεις φαίνεται πως δεν έχεις διαβάσει ότι έχει γραφτεί ως εδώ και απαντάς αποσπασματικά....αντί λοιπόν να συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό (καιπου δεν έχει πολύ νόημα) θεώρησα καλύτερο να σου θέσω (και σε όλους τους υπόλοιπους βέβαια) κάποιες απόψεις μου. Δεν είναι κάτι προς συζήτηση ούτε περιμένω απάντηση (για ακρίβεια δεν το θεωρώ σκόπιμο) απλά πιστεύω πως εσύ ειδικά ως υποψήφιος επαγγελματίας του χώρου (και εύχομαι πετυχημένος) θα πρέπει να τις έχεις υπ'όψιν.

 

Στο θέμα μας τώρα, θα σχολιάσω 4 φράσεις σου για να έχουμε  υλικό για "ιντερνετικές" αναζητησεις ;) 

 

 

 

οσο για το συστημα μαζα-ελατηριο-μαζα, ειναι ενα συστημα που υπακουει στους νομους της θερμοδυναμικης... με αλλα λογια δεν μπορει να αποδωσει μεγαλυτερη ενεργεια απο αυτη που παιρνει, οποτε η ιδιοσυχνοτητα συντονισμου που αναφερεις, σε καμια περιπτωση δεν ενισχυεται...

 

btw, το σχεδιο που ανεβασες δεν ετυχε να το δω, απλα διαβασα το τελευταιο ποστ...

 

 

οποτε το δικο μου συμπερασμα ειναι οτι δεν ειναι στανταρτ τα πραγματα... αν μιλουσαμε για ηχομονοση σε κεντρα διαλεξεων τοτε δεν θα ηταν αναγκη να ξοδευτουμε σε 2πλα τζαμια... αν ηταν ομως για μουσικη θα επρεπε να το μελετισουμε λιγο καλυτερα...

 

ο κανονας ομως ειναι ενας... οσο περισοτερα μεσα αλλαζει ο ηχος τοσο μεγαλυτερη ειναι η εμπεδηση... δλδ με απλα λογια...

 

 

   

 

Ξεκινώντας από το τέλος...(και σε συνδυασμό με την πρώτη φράση)....

 

δεν ισχύει αυτός ο κανόνας....για την ακρίβεια δεν υπάρχει αυτός ο κανόνας (τουλάχιστον όχι με την μορφή που τον καταλαβαίνω εγώ..δηλαδή για μια σύγκριση ανάμεσα σε 2 κατασκευές με την ίδια συνολική μάζα)....για την ακρίβεια (και εξαιτίας της φυσικής συχνότητας συντονισμού) μπορεί να συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο....και για να μην λέμε τα ίδια και τα ίδια ανεβάζω ένα σκίτσο - παράδειγμα καθώς και ένα χαρακτηριστικό pdf 

Δυστυχώς στον υπολογιστή που βρίσκομαι τώρα δεν έχω υλικό αλλά άν θέλεις μπορώ κάποια στιγμή να ανεβάσω σχετικά λινκ και παραπομπές...παρ'όλα αυτά μπορείς με μια μικρή έρευνα να βρεις πολλά για το θέμα

 

Σε σχέση με τις άλλες 2 φράσεις.....απλά δείχνουν ότι δεν έχεις διαβάσει τα προηγούμενα ποστ.....Πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ ο διάλογος ειδικά με άτομα με τα οποία έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, για να έχει νόημα όμως θα πρέπει να ξέρουμε τι λέει ο καθένας, διαβάζωντας τουλάχιστον τα ποστ του.

 

Επαναλαμβάνω πως εκτιμώ πολύ τον μεταξύ μας διάλογο....αλλά αν θέλεις να τον συνεχίσουμε θα προτιμούσα να μπεις στον κόπο να διαβάσεις όλο το θέμα, καθώς και να κάνεις μια έρευνα γύρω από θέμα ΜΑΜ, φυσική συχνότητα συντονισμού και triple leaf construction πέρα από αυτά που ήδη γνωρίζεις...ίσως αναθεωρήσεις κάποια πράγματα.....μπορείς κάλιστα να ξεκινήσεις με αυτά που ανέβασα συν ένα λινκ (white paper)

http://www.earsc.com/HOME/engineering/TechnicalWhitePapers/Vibration/index.asp?SID=61

 

Το συγκεκριμένο σάιτ έχει πολύ υλικό σε white papers σχετικά με το θέμα του κτυπογενούς θορύβου αλλά και για dampening effect, vibration isolators, νομίζω θα το βρεις ενδιαφέρον ;)

 

Στην εικόνα που ανέβασα (και που υπάρχει στο pdf) υπάρχει ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πως δεν ισχύει ο κανόνας που αναφέρεις....έχουμε 3 κατασκευές με το ίδιο συνολικό πάχος και την ίδια μάζα (εκτός από την μεσαία που έχει μικρότερη μάζα) και όπως βλέπεις η κατασκευή με τα περισσότερα φύλλα (layers με διάκενο ανάμεσα) έχει την μικρότερη ηχομονωτική ικανότητα....μικρότερη ακόμα και από την μεσαία στην οποία έχουμε απλώς αφαιρέσει ένα φύλλο (μειώνωντας έτσι και την μάζα)....σημασία λοιπόν δεν έχει μόνο η μάζα και η απόσταση, αλλά και πως αυτά είναι κατανεμειμένα.

 

ps. Στο συγκεκριμένο θέμα με τα "διπλά τζάμια" , καλώς ή κακώς, έχω προσωπικό παράδειγμα όταν αντικαθιστώντας ένα διπλό θερμομονωτικό υαλοπίνακα 4χιλ.-16χιλ(διακενο)-4χιλ. με ένα απλό τζάμι ενός πόντου (10χιλ.) τα αποτελέσματα ήταν ελαφρώς βελτιωμένα (3-4 db χαμηλότερη η μέση στάθμη θορύβου με την ίδια ηχητική πηγή - βέβαια δεν μιλάμε για εργαστηριακή μέτρηση, αλλά τα αποτελέσματα είναι αντικειμενικά)

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Το whitepaper που μου εδωσες εχει να κανει με vibration acoustics... αυτος ειναι ενας εντελως διαφορετικος κλαδος.... αυτα που λεει μεσα ειναι σωστα αλλα δεν εχουν να κανουν με την ηχομονοση υπο την μορφη που γινεται η κουβεντα εδω... δυστυχως δεν υπαρχει αντιστοιχη ελληνικη ορολογια για να σου δωσω να καταλαβεις τι σημαινει vibration acoustics... δε λεω, και ηχος μια δονηση ειναι αλλα στην αγγλικη ορολογια μιλαμε για διαφορετικα πραγματα...

 

2) Το pdf παρατηρησα οτι ειναι απο καποια εταιρια... οι εταιριες ειναι εντελος αναξιοπιστες σε τετοια θεματα... ειναι κατι σα το capilarin το βαζεις και βγαζει τριχα το κεφαλι σου χαρη στα εξωτικα χαρακτηριστικα του...

 

Ειχε τυχει να δω απο "σοβαρες" εταιριες να βγαζουν ηχοαποροφητικα υλικα τα οποια ειχαν αποροφηση 1.1... ξερεις τι σημαινει 1.1? μιλαμε για μαυρη τρυπα για τον ηχο... αυτα τα αποροφητικα ρουφανε τον αερα απλα... οπως καταλαβαινεις δεν ισχυει αυτο το πραμα...

 

Η μονη εταιρια η οποια ειναι αξιοπιστη σε αυτα που βγαζει ειναι η RPG στην οποια δουλευει ο Cox (αν θυμαμαι καλα το ονομα) ο οποιος ειναι και καθηγητης στο Salford και εχει κανει τις περισοτερες μελετες γυρω απο την διαχυση... ας πουμε πατερας των fractal διαχυτων...

 

3) δες αυτο εδω... και ειδικα το applet για να καταλαβεις τι σου λεω...

http://www.ndt-ed.org/EducationResources/CommunityCollege/Ultrasonics/Physics/reflectiontransmission.htm

 

Nikodemos, δεν σε παρεξηγω, μην μασας, ειδικα απο σενα... εισαι ενας απο τους 3-4 που υπαρχουν εδω μεσα και ξερουν πραγματικα τι λενε και εγω το θαυμαζω αυτο! πραγματικα.

 

Απλα στην προκειμενη περιπτωση διαφωνω μαζι σου! :)

 

23 κατεβαινω αθηνα και θα κατσω 5 μερες, ελπιζω να καταφερουμε να τα πουμε και απο κοντα!  ;)

mpoyrdes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Μπαρδόν; Υπό ποιά μορφή δηλαδή συζητάς την ηχομόνωση εδώ;

 

2) Δηλαδή παγκοσμίως μόνο ενας καθηγητής από το...Salford ξέρει τι του γίνεται;

 

3) το ultra πριν το sonic στον τίτλο το παρατήρησες στη σελίδα που παρέθεσες (εκτός του ότι είναι κακογραμμένο το κείμενο);

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

23 κατεβαινω αθηνα και θα κατσω 5 μερες, ελπιζω να καταφερουμε να τα πουμε και απο κοντα!  ;)

 

....αν καταφέρεις να με βρεις στην Αθήνα να μου(με) τρυπήσεις την μύτη ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Θεσσαλονίκη είμαι ;)....δεν φαίνεται από το "λλλλλααμδα"? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Οποτε βρεθείς προς τα εδώ, θα χαρώ να τα πούμε από κοντά ;)

 

Ναι όντως το pdf είναι από εταιρία που παράγει το συγκεκριμένο προιόν (αν και πολύ αξιόπιστη σε ότι αφορά την άποψη της...έχω "συνομιλήσει" αρκετές φορές με τον τύπο....συχνάζει στο studiotips) απλά γιατί όπως έγραψα στον συγκεκριμένο υπολογιστή δεν έχω υλικό και αυτό ήταν το πιο εύκολο στο να το βρω...παρ'όλα αυτά το συγκεκριμένο παράδειγμα (με τις ίδιες μετρήσεις και τα ίδια αποτελέσματα) υπάρχει σχεδόν σε όλη την σχετική βιβλιογραφία, από Everest μέχρι Newell και το έχω συζητήσει (ιντερνετικά :)) με άπειρους αξιοσέβαστους διεθνώς σχεδιαστές όπως R.Gervais, E.Desart,J.Sayers,E.Winner κλπ κλπ....και για να καταλάβεις, ενώ όλοι αυτοί που προανέφερα "σκοτώνονται" καθημερινά μεταξύ τους για πολλά θέματα....στο συγκεκριμένο συμφωνούν ΟΛΟΙ απόλυτα.

 

Σε σχέση με το vιbration control δεν καταλαβαίνω γιατί δεν είναι σχετικό ??? ??? ??? ??? ???.....σε οποιαδήποτε κατασκευή με 2 ήπερισσότερα φύλλα (room in a room) η  φυσική συχνότητα συντονισμού θα είναι ένας από τους πιο καθοριστικούς παράγωντες στην συνολική ηχομειωτική ικανότητα της κατασκευής....το συγκεκριμένο white paper αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για τον υπολογισμό της ιδιοσυχνότητας σε ένα πλωτό πάτωμα και η οποία ειδικά σε αυτή την περίπτωση είναι αυτή που θα καθορίσει το αποτέλεσμα (ειδικά για μουσικές εφαρμογές)

 

Αλλά και σε σχέση με τους τοίχους και την οροφή σε μια κατασκευή "room in a room" αυτό που θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό το αποτέλεσμα είναι το decoupling ("απομόνωση" - διαχωρισμός) της νέας κατασκευής από την υπάρχουσα , δημιουργώντας μια "ασυνέχεια" (είτε αφορά τις ελαστικές αναρτήσεις της οροφής, είτε αφορά τις ελλαστικές αναρτήσεις ενός πλωτου πατώματος, είτε τους φορείς μιας διαχωριστικής τοιχοποιείας, είτε υποστηρικτικά στοιχεία) ηοποία πάντα θα καθορίζεται από την συχνότητα συντονισμού. όπως καταλαβαίνεις το vibration control είναι ΠΑΡΑ πολύ σχετικό και σημαντικό σε ότι αφορά την ηχομείωση ΕΙΔΙΚΑ σε μουσικές εφαρμογές.

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

1) Μπαρδόν; Υπό ποιά μορφή δηλαδή συζητάς την ηχομόνωση εδώ;

 

2) Δηλαδή παγκοσμίως μόνο ενας καθηγητής από το...Salford ξέρει τι του γίνεται;

 

3) το ultra πριν το sonic στον τίτλο το παρατήρησες στη σελίδα που παρέθεσες (εκτός του ότι είναι κακογραμμένο το κείμενο);

 

να προσθέσω κάτι σχετικό.....οι περισσότεροι "ειδικοί" παγκοσμίως συνεργάζονται με τον Α ή Β τρόπο με διαφορες εταιρίες και προωθούν έμμεσα ή άμμεσα διάφορα προιόντα....αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό (αν δηλαδή είναι σε θέση να δικαιολογήσουν το γιατί και πως...)

Μην ξεχνάτε επίσης πως στην σύγρονη καπιταλιστική Δύση ( :o ??? 8) :o) η έρευνα θα εξαρτάται πάντα από τις αγνές ή όχι διαθέσεις των εταιριών που την χρηματοδοτούν.....

Στο παράδειγμα που ανέφερα οι μετρήσεις έχουν γίνει από επίσημα ανεξάρτητα εργαστήρια και αν ψάξει κάποιος λίγο το σάιτ μπορεί να βρει τα πιστοποιητικά και τις πηγές.

Σε γενικές γραμμές, στον συγκεκριμένο τομέα, το μεγαλυτερο κομμάτι της επίσιμης έρευνας (ή καλύτερα της χρηματοδότησης της...η έρευνα μπορεί να γίνεται και από πανεπιστιμιακά ιδρύματα κλπ) προέρχεται είτε από εταιρίες, είτε από οργανωμένους φορείς (επαγγελματιών αλλά και εταιριών)...είτε όπως πάντα από το BBC ;D ;D

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ρε φιλε, νομιζα οτι εισαι αθηνα... δεν πειραζει... καποια στιγμη θα βρεθω και σαλονικα, θα τα πουμε εκει..

 

Οσον αφορα το θεμα μας, δεν μιλαω συγκεκριμενα για τα room in room κλπ... πραγματικα δεν εχω προλαβει να διαβασω προσεκτικα τα προηγουμενα posts.. απλα, η συχνοτητα συντονισμου ειναι ενα μερος της αποροφησης... δλδ ειναι δεδομενο και θεωριτικα και πειραματικα (με μετρισεις κλπ) οτι οταν εχεις ενα ποροδες υλικο και το ηχοβολισεις με εναν τονο, η μεγιστη αποροφηση συμβαινει οταν το υλικο ειναι σε αποσταση λ/4 απο τον τοιχο...

 

σε αυτο που λεω εγω ομως δεν αναλυω τον τροπο αποροφησης μεταδωσης η ανακλασης κλπ... απλα, στηριχτικα στο οτι αυτα τα 3 μεταξυ τους συνδεονται με βαση την εμπεδιση.. εχοντας στοιχεια για την αποροφηση, ασχετα με τον τροπο που αναφερεις οτι γινεται (μεσω συχνοτητα συντονισμου κλπ) συγκρινα τα αποτελσματα που βγαζει η θεωρια... και οπως ειδες αυτα που βγηκαν ειναι διφορουμενα... δλδ, η μεση τιμη τους με βαση το ISO ειναι αρκετα κοντα, αρα και ισχυει οτι ενα 2πλο τζαμι με ενα αντιστοιχα παχυ μονο ειναι λιγο πολυ το ιδιο...

 

στις απολυτες τιμες τους ομως, διαφοροποιειται στις χαμηλες... και να σου πω γιατι... γιατι στο διπλο υπαρχουν 3 διαφορετικες εμπεδησεις... σε αντιθεση με τα 2 κολλιτα τζαμια η το ενα στο παχος των 2 οπου ειναι 2 εμπεδισεις (η 1 στην τιμη των 2).

 

Δεν αμφισβιτω αυτα που λες (αν και αρχικα το εκανα, αλλα μολις ειδα τα νουμερα αλλαξα γνωμη) απλα εχω μια διαφορετικη εξηγηση για το φαινομενο αυτο... πιστευω οτι πας πολυ βαθια για αυτο το θεμα ενω η απαντηση ειναι πιο απλη..

 

Jesemeister...

αγορινα μου γιατι εισαι τσιτακιας? μου λες?

 

1) Αλλο noise control και αλλο vibration acoustics... κατανοητο? το διπλο τζαμι ειναι για να αντιμετοπισουμε τον θορυβο και οχι να εξαλιψουμε τις δονισεις που προκυπτουν απο κτυπογενη θορυβο η απο το θορυβο τις ελικας ενος κλιματιστικου... (λεμε τωρα)

 

2) Ανεφερα τον mr Trevor Cox (ειδα το ονομα, τελικα ετσι λεγεται ο ανθρωπος) διοτι ειναι η μοναδικη εταιρια στην οποια δουλευει ενας λεκτορας ενως πανεπιστημιου που εχει προσφερει παρα πολλα στον χωρο της ακουστικης... ψαξε να δεις στο google σε ποσα papers θα συναντισεις το ονομα cox για την διαχυση, baron για την αντιχηση και δεν ξερω γω τι... απλα, ειναι η μονη αξιοπιστη εταιρια οσον αφορα τα στοιχεια της... φυσικα και δεν ειναι ο μονος... αλλα ειναι ισως ο μονος που δουλευει και σε καποια εταιρια ταυτοχρονα...

 

3) Το ultra το ειδα πολυ καλα... με την μονη διαφορα οτι η θεωρια της κυματικης υσχιει για ολο το ευρος συχνοτητων.... απλα το ultra ειναι ενα μετρο συγκρισης... ultra για εμας ειναι normal για ενα δελφινι...

 

btw στο 3, το τελευταιο κειμενο δεν ηταν καθολου κακογραμμενο εκτος και αν εννοεις ανορθογραφο... η ορθογραφια ομως ειναι για τους φιλολογους...

mpoyrdes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lol τουλάχιστον δε με είπες master of ceremonies ή gate keeper...  :D

 

Τέλος πάντων, δεν νομίζω ότι τα βλέπεις σωστά κι αν καταλαβαίνεις το ίδιο σου λέει και ο φίλτατος nikodemos  ;)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαινομαστε master of ceremonies (πλακιτσα, το jesemeister ειναι πιο γρηγορο λολ), απλα διαφωνουμε... αυτο που συζηταμε στην τελικη δεν ειναι κατι στανταρ... ειναι ερευνα... κανεις ακομα δεν εχει καταληξει απολυτα καπου...

mpoyrdes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου