Προς το περιεχόμενο

Μικρό φάσμα. Γιατί?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρα guy's εχω ενα προβλημα και ζητω λυση αν μπορει καποιος,οταν κανω export μια παραγωγη απο το cubase 4 [γνησιο] αφου εχει γινει μιξη,το track ακουγεται σε σχεση με track του εμποριου σαν να μην εχει ογκο μεγαλο φασμα δηλαδη και δεν ξερω τι να κανω.βοηθαει να κανω master απο wavelab και τι να κανω απο vst plugins?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα cubase δεν φέρνει την άνοιξη.

Σοβαρά τώρα, πες λίγο το setup σου για να έχουμε μια σφαιρική γνώμη.

Πάντως αν περιμένεις με ένα cubase και μια m-audio παραδείγματος χάριν να βγάλεις ήχο αντίστοιχο με αυτόν του εμπορίου, μάλλον θα παιδευτείς πάρα πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε φαντάζομαι ότι χρησιμοποίησες δείγματα για τα περισσότερα από τα tracks σου με κάποια επεξεργασία και ότι έγραψες audio ήταν από τις προενισχύσεις της κονσόλας.

Λογικό και επόμενο λοιπόν το αποτέλεσμα.

Τι εννοείς όταν λες ότι οι ήχοι και η μίξη έγιναν οκ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα πάντως εν χριστώ αδελφέ, η αλήθεια του θεού είναι πως υπάρχει λόγος που ορισμένοι παραγωγοί βγάζουν ΤΑ λεφτά, και ο λόγος αυτός είναι ότι έχουβν ΤΟ αυτί σε τέτοια θέματα. Δηλαδή, πέραν των μηχανημάτων, θέλει εμπειρία και στην ενορχήστρωση και στη μίξη και στα EQ, τα παναρίσματα (:P) και σε όλα...... Δεν είναι τόσο απλό να βγάλεις πραγματικά καλό ήχο. Και απ'όσο βλέπω γενικώς, αυτό που οι περισσότεροι ξεχνάμε ΠΟΣΟ σημαντικό είναι είναι η ίδια η ενορχήστρωση του κομματιού. Συνήθως στα eq και στα preamps τα ρίχνουμε όλα, αλλά δεν είναι έτσι ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

To ότι έχει κανείς το Cubase δεν σημαίνει ότι κάθε δουλειά που κάνει θα ακούγεται καλά. Μπορεί να βγεί το καλύτερο αλλά και το χειρότερο αποτέλεσμα.

Και αυτό διότι αν με βάλεις εμένα σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων για παράδειγμα, με άριστο εξοπλισμό, δεν σημαίνει ότι επειδή έχω τους εξωλκείς θα ξέρω και να τους χρησιμοποιώ κιόλας...

Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.

Χρειάζεται η γνώση του τεχνίτη και φυσικά τα εργαλεία.

Βέβαι δεν γνωρίζω τι ξέρεις και αν έχεις σπουδάσει το θέμα.

Αλλά αυτό που λένε τα παιδιά παραπάνω είναι και εκεί που πρέπει να κοιτάξεις να βρεις τη λύση.

Στις βάσεις.

Ενορχήστρωση - Ηχογράφηση - Μείξη.

 

Αν όλα είναι σωστά, πχ η ενορχήστρωση καλύπτει όλο το ακουστικό φάσμα με μπάσα, μεσαία και πρίμα, η ηχογράφηση δεν έχει έντονα λάθη χρησιμοποιώντας όλο το εύρος και το φάσμα των ηχογραφούμενων και η μείξη αναδεικνύει ισορροπημένα την "ορχήστρα", τότε το mastering θα κάνει λίγα πράγματα συγκριτικά.

Θα διορθώσει την συνολική στάθμη και θα "προσθαφαιρέσει" λίγο EQ.

 

Θα ήταν καλό να ανεβάσεις ένα μικρό δείγμα για να καταλάβουμε τι εννοείς.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά τα λές αλλά υποθέτουμε ότι ο φίλος enorasis έχει καλύτερη σχέση με τον ήχο απ´ ότι εσύ με το αυτοκίνητο.

Οπότε μπορεί τα ράσα να μην κάνουν τον παπα, αλλά απ' την άλλη δεν πάει και παπάς χωρίς ράσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ανεβάζετε δείγματα για να παίρνετε ουσιαστική βοήθεια και να μην μιλάμε στον αέρα.

Επίσης καλό είναι να αναφέρεται κάποιος στον τελικό του στόχο. Θέλει να ακούγεται σαν καλό ντέμο ώστε να προωθήσει τη δουλειά του, ή να ακούγεται έτοιμο για κοπή?

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου