Superfunk Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Συγνωμη το Delta pro δεν προοριζεται για full range εφαρμογες σε monitor κλπ? "κανονικα" ναι,ομως σαν copy του κλασσικου EV12L (SRV,Danny Gatton,Wylde & παρα πολλοι αλλοι το χρησιμοποιουσαν με θρησκευτικη ευλαβεια) ειναι και "ταμαμ" για κιθαρα ;) μολις το βαλεις στον ενισχυτη σου ειναι σαν "να σηκωνεις μια κουβερτα" απο μπροστα του,τετοια δυναμη & ΔΙΑΥΓΕΙΑ του δινει.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Marillion Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Η συχνοτικη καμπυλη φιλε bloody_sunday ενος μεγαφωνου ειναι αποτελεσμα καποιων στερεοτυπων μετρησεων που δινουν τον μεσο ορο ενισχυσης στο συχνοτικο φασμα. Αν δεις την καμπυλη του delta pro θα παρατηρησεις κ στα 5khz ενισχυση 90db που βαινει μειουμενη βεβαια.Στην πραξη θα ακουσεις κ τις υψηλες οχι στην ενταση του tonker βεβαια! Δεν ειναι τα λαμπερα πριμα αλλα τα γλυκα jazzε να το πω ετσι που βεβαια ειναι κ θεμα γουστου απο ενα σημειο κ μετα.Ενταξει , δεν θα επαιζα new metal η κατι παρεμφερες αλλα ομως κ σε distorted σηματα η μειωμενη ενισχυση υψηλων αποκλειει το fizz που ειναι η πρωτη αιτια που χαλαει ενα overdriven signal! Eγω προσωπικα οταν ηθελα να εχω γλυκια παραμορφωση χαμηλωνα τα πριμα. Για το stock του Koch εχεις δικιο ειναι αρκετα καλο , δεν παραμορφωνει αλλα δεν μπορω ρε παιδι μου τα μεγαφωνα κατω απο 100W , αισθανομαι μια ανασφαλεια!!!!! ;D ;D ;D Lets ...Rock! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2008 Δεν ξέρω αν έχει ακούσει κανείς τη θεωρία του "κρύου" ή "αποστειρωμένου" ήχου που συνοδεύει τα υψηλά watt στα ηχεία. Δεν έχω ακούσει ούτε το EV, ούτε και το Tonker.Στα JBL όμως των 225 watt που φορούσαν κάποιοι Fender τη δικαιολογώ απόλυτα. Kάποιοι τα λατρεύουν, τα θεωρούν έως και συλλεκτικά (τα έκανε και επανέκδοση η Beyma). Eγώ τα θεωρώ εμετικά τουλάχιστον. Μου έχει φτάσει ο ήχος τους σαν παράδειγμα για να χαρακτηρίσω όλα τα ηχεία των πολλών watt. Αν δηλαδή ο ήχος τους μοιάζει έστω και λίγο με αυτό το πράγμα, και υπάρχει άνθρωπος που παίζει κάτι άλλο εκτός από σκυλάδικα και του αρέσει, τι να πώ... Εγώ απ' την άλλη εκτός από τον JCM 800 του '83 στον οποίο δεν αλλάζω τα Rola G12-65 για συλλεκτικούς και νοσταλγικούς λόγους δεν θά ξαναβαζα πουθενά κεραμικά ηχεία ούτως ή άλλως... Y.Γ Κι ο SF κάνει λάθη. Μatchless=Vox :o Υ.Γ 2: Kαι μόλις διάπίστωσα ότι το Tonker έχει ως πρότυπο σχεδίασης το JBL ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2008 Κι ο SF κάνει λάθη. Μatchless=Vox μη τα ξαναλεμε αυτα... ::)...κουραζουν.. "Borrowing heavily from and perfecting designs of early Vox (a famous British amplifier company) amplifiers, the first Matchless amplifier model - the acclaimed DC-30 (the name bearing tribute to the legendary Vox model AC30), was the first model that saw regular production." http://en.wikipedia.org/wiki/Matchless_Amplifiers οσο για τα JBL αν μιλας για τα D120 δεν ηταν 225 βαττ αλλα κοντα στα 75 αν δεν απατωμαι (μαλλον για αυτα μιλας γιατι μονο αυτα εμπαιναν σε ενισχυτες Fender απο το εργοστασιο) ηταν alnico & ειχαν εκπληκτικα ζεστο αλλα και καθαρο ηχο (τα χρησιμοποιουσαν με θρησκευτικη ευλαβεια μπαντες οπως οι Alman Brothers & Lenard Skynard,Gratefull Dead κτλ.) βεβαια πολλοι funk/jazz/country players τα αλλαζαν με τα E120 (κτηνωδη κεραμικα 300αρια) αλλα ουδεμια σχεση εχει ο ηχος τους με τα EV/Delta Pro μια και δεν ειναι die cast μεγαφωνα. υπηρχαν βεβαια και τα κτηνωδη 300αρια ALTEC (ο κλασσικος SANTANA ηχος),οπως και τα ποθητα απο ολους 300αρια alnico EV SRO (αντε βρες τα...) κλασσικο ηχο EV/DELTA PRO θα ακουσεις σε ολες τις ηχογραφησεις του SRV. ;),αλλα και του Zack Wylde,Danny Gatton,Kenny Wayne Shepard & Pete Anderson (μιλαμε για εντελως διαφορετικους παικτες και ειδη μουσικης) αλλος χρηστες μεγαφωνων υψηλου wattage ειναι ο Gilmour (χρησιμοποιουσε παντα τα τερατωδη Fane 100αρια alnico & 200αρια silverbacks) (εντελως...κρυος και αποστειρωμενος ηχος.. ::)) Kαι μόλις διάπίστωσα ότι το Tonker έχει ως πρότυπο σχεδίασης το JBL ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση (μακαρι να ειχε....) Δεν ξέρω αν έχει ακούσει κανείς τη θεωρία του "κρύου" ή "αποστειρωμένου" ήχου που συνοδεύει τα υψηλά watt στα ηχεία. μα φυσικα..να ενα παραδειγμα (χρησιμοποιει EV12L) (Δες & τα πλαϊνα) Δεν έχω ακούσει ούτε το EV, ούτε και το Tonker γενικα καλο ειναι να ΑΚΟΥΜΕ κατι πριν το κρινουμε και οχι να αποστηθιζουμε τις θεωριες των μουσικοπεριοδικων... Εξαλλου μη ξεχνας οτι το μεγαφωνο και οχι το "ηχειο" οπως πολλοι συνεχως το ονομαζουν ;D ειναι απλα ενα μερος της αλυσιδας του ηχου (ο τελευταιος κρικος για την ακριβεια πριν το μικροφωνο) και ο αποστειρωμενος ηχος μπορει να οφειλεται και σε ολα τα προηγουμενα "στοιχεια" πριν απο αυτο... ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2008 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2008 Tα μεγάφωνα που έχω ακούσει στον Twin του φίλου όντως είναι JBL E -120 στα 300 watt και όχι στα 225όπως λάθος προανέφερα. Παραδέχομαι όσα δεν έχω ακούσει γι αυτό και δεν έχω άποψη για τα πάντα. Από την άλλη δυσκολεύομαι να πιστέψω πως υπάρχει άνθρωπος που έχει ακούσει τον DC 30 και τον παρομοιάζει με AC 30. Σαφώς οι λυχνίες ενίσχυσης ή ακόμα και η αρχική ιδέα να προέρχονται από τον Vox άλλα μια τέτοια σύγκριση είναι σαν να λέμε ότι ο Mesa Boogie Dual Rectifier μοιάζει με τον Fender Twin... Καμιά φορά η ιδέα στην εξέλιξη της διαμορφώνει κάτι εντελώς καινούργιο, το οποίο πλέον καθιερώνεται ως ένα νέο σημείο αναφοράς. Αυτή είναι και η άποψή μου για τους Matchless (τους οποίους, παρεπιπτώντος, έχω ακούσει οπότε δεν θα χρησιμοποιήσω παράθεση από το wikipedia, μιας και κάτι μου έγραψες για θεωρία και πράξη). Και είναι επίσης ο λόγος που δεν δέχομαι το ισοπεδωτικό σχόλιο πως υπάρχουν μόνο τρεις ενισχυτές (Bassman, Vox, και Fender Deluxe αν θυμάμαι καλά;). Να προσθέσω απλά για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις πως η ίστορια του rock κατά 90% γράφτηκε με τα εξής ηχεία... Celestion Alnico Blue - 15 w Celestion G12M - 20 w Celestion G12H - 30 w Celestion G12-65 - 65 w Celestion Vintage 30 - 60 w Δεν καταφεύγω σε παραδείγματα, γιατί πραγματικά δεν ξέρω ποιόν να πρωτοαναφέρω... Έχω επίσης μια απορία. Πιστεύεις πραγματικά ότι ένας Vox AC ή ένας JTM 45 πραγματικά θα ακουγόταν καλύτερα με ΕV 12L; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AndyC Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2008 Βασικα σε JTM, επειδη τυγχανει να εχω και δεν εννοω τα δηθεν reissue της marshall με τα "και καλα" mil-specs κλπ και επειδη δοκιμασα τα EV, ηταν ψιλομαπα. Εκει ηταν ο ορισμος αυτου που αναφερθηκε ως "αποστειρωση"... Ο καλυτερος συνδυασμος που πετυχα ηταν με ενα vintage 30s (modded ομως) και ενα greenback, η με δυο alnico gold. Τα gold ηταν, κατα την αποψη μου, ακριβως αυτο που χρειαζοταν. Mοιαζουν λιγο σα τα blue, αλλα περισσοτερο μου μοιαζουν με τα παλια silverbell, που ειχαν τα πρωτα JTM. Eπισης, μια και πηγε το θεμα περι ενισχυτων και "ομοιοτητων" και "εξελιξης". Το DC εχει επηρρεαστει απο vox. Αλλα και το JTM εχει βασιστει στο bassman. Οσο εκανε ο Marshall να μοιαζει το JTM στο bassman, αλλο τοσο μοιαζει το DC στο AC. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2008 Έχω επίσης μια απορία. Πιστεύεις πραγματικά ότι ένας Vox AC ή ένας JTM 45 πραγματικά θα ακουγόταν καλύτερα με ΕV 12L; οχι φυσικα ποτε δεν ειπα κατι τετοιο,τα μεγαφωνα υψηλου wattage δεν ταιριαζουν σε ενισχυτες τυπου VOX ,ταιριαζουν σε ενισχυτες τους οποιους παιρνουμε για να εχουμε ΚΑΘΑΡΟ ηχο σε μεγαλες εντασεις (κυριως αμερικανικη σχολη) αλλα και σε ολους τους μοντερνους ενισχυτες (ακομα και για γκαζια ). παραμενουν βεβαια η κορυφαια επιλογη για ολους τους sf & bf Fender. Αυτή είναι και η άποψή μου για τους Matchless (τους οποίους, παρεπιπτώντος, έχω ακούσει οπότε δεν θα χρησιμοποιήσω παράθεση από το wikipedia, μιας και κάτι μου έγραψες για θεωρία και πράξη). εσυ τους εχεις ακουσει ,εγω ομως ειχα αγορασει εναν dc ( o οποιος απλα μου επιβεβαιωσε οτι εγω και οι ac30 type ενισχυτες δεν τα παμε και πολυ καλα;D) οποτε επιτρεψε μου να επιμενω στην αποψη μου,ο dc ειναι κυκλωματικα σχεδον ιδιος με τον AC30 απο εκει και περα εχει καποια διαφορα στον ηχο (για αυτο αλλωστε ειπα οτι ο SAMSON "επηρεαστηκε" και οχι αντεγραψε),οι υπολοιποι ενισχυτες της εταιριας ειναι εντελως διαφορετικοι βεβαια . Και είναι επίσης ο λόγος που δεν δέχομαι το ισοπεδωτικό σχόλιο πως υπάρχουν μόνο τρεις ενισχυτές (Bassman, Vox, και Fender Deluxe αν θυμάμαι καλά;). Fender Twin ;) οχι deluxe Δεχεσαι δεν δεχεσαι η συντριπτικη πλιεοψηφια των ενισχυτων και ειδικα των Boutique κατασκευαστων αυτους αντιγραφουν (πανω-κατω μη παιζουμε ΞΑΝΑ με τις λεξεις ;)) Να προσθέσω απλά για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις πως η ίστορια του rock κατά 90% γράφτηκε με τα εξής ηχεία... υπαρχουν και αλλες μουσικες εκτος απο το ροκ... ;) και το ροκ δεν φημιζεται για τον ΚΑΘΑΡΟ ηχο των κιθαρων του ;D ;D & anyway (γιατι το κουρασαμε το θεμα πολυ) αν καποιος θελει καθαροτερο ηχο,μηδενικο "περδην" ;D & περισσοτερο ογκο, τα μεγαφωνα υχηλου wattage ειναι μονοδρομος. (σε alnico τα Fane & σε κεραμικα die cast το θρυλλικο ev12l ή το Eminence Delta pro & σε απλα κεραμικα τα Tonker ή φυσικα τα καταπληκτικα E130 :) που τοσο μισεις... :) :)) τωρα αν θελει να παιζει γκαζωμενα με τον ενισχυτη του (και τα μεγαφωνα του) να παρακαλουν για...ελεος ας μεινει στα Celestion (μπλιαξ... ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2008 Να προσθέσω απλά για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις πως η ίστορια του rock κατά 90% γράφτηκε με τα εξής ηχεία... Celestion Alnico Blue - 15 w Celestion G12M - 20 w Celestion G12H - 30 w Celestion G12-65 - 65 w Celestion Vintage 30 - 60 w επισης να εξηγησουμε και στον κοσμο που μπορει να μην το ξερει ολα τα παραπανω μεγαφωνα ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΧΕΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!! :) ηταν σχεδον παντα μεσα σε 4 Χ 12 καμπινες & οχι σε 1Χ12/2Χ12 open back combo amps (με εξαιρεση βεβαια τα blue στους AC30 & τα greenbacks στον bluesbreaker),κατα τη γνωμη μου η καλυτερη δυνατη θεση τους παραμενει σε 4Χ12 closed back καμπινες. ειδικα στο φορματ 1Χ12 που ενδιαφερει και τους περισσοτερους εδω μεσα προσωπικα πιστευω οτι ενα μεγαλο μεγαφωνο υπερτερει ενος μικρου ;) σε ολα τα επιπεδα (ογκος,καθαροτητα,αντοχη και πιο πλουσιος ηχος) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2008 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2008 οχι φυσικα ποτε δεν ειπα κατι τετοιο,τα μεγαφωνα υψηλου wattage δεν ταιριαζουν σε ενισχυτες τυπου VOX ,ταιριαζουν σε ενισχυτες τους οποιους παιρνουμε για να εχουμε ΚΑΘΑΡΟ ηχο σε μεγαλες εντασεις (κυριως αμερικανικη σχολη) αλλα και σε ολους τους μοντερνους ενισχυτες (ακομα και για γκαζια ). & anyway (γιατι το κουρασαμε το θεμα πολυ) αν καποιος θελει καθαροτερο ηχο,μηδενικο "περδην" ;D & περισσοτερο ογκο, τα μεγαφωνα υχηλου wattage ειναι μονοδρομος. (σε alnico τα Fane & σε κεραμικα die cast το θρυλλικο ev12l ή το Eminence Delta pro & σε απλα κεραμικα τα Tonker ή φυσικα τα καταπληκτικα E130 :) που τοσο μισεις... :) :)) Άρα κρατάμε τα εξής. Τα μεγάλα μεγάφωνα κάνουν για να παίξεις με καθαρό, αμερικάνικο, hi-fi sounding ήχο. Κι εγώ τι είπα; Ότι πολύ απλά αυτό μου ακούγεται μεγάλο ξενέρωμα... ;D ;D ;D Eπίσης πιστεύω (εκτός πια και όλοι εδώ μέσα πουλήσαν τους ενισχυτές τους για να αγοράσουν Koch), οτί οι περισσότεροι παίζουν με 2x12. Αλλά θα κάνω και μια ψηφοφορία. Ενδιαφέρον θέμα μου φαίνεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
studio54GR Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2008 Τελικά αγόρασα κι έναν Super Reverb.... με δυο καμμένα μεγάφωνα (έχει 4 Χ 10" Χ 8 Ohm παράλληλα -2 Ohm δηλ. συν. αντίσταση. Τι να του φορέσω από μεγάφωνα? http://www.ampwares.com/amp.asp?id=98 Έχω στο μυαλό μου αυτά (τετράδα): http://www.thomann.de/gr/eminence_ragin_cajun.htm http://www.thomann.de/gr/eminence_legend_151.htm http://www.thomann.de/gr/eminence_guitar_legend_bp102.htm http://www.thomann.de/gr/eminence_delta_demon_10_8_ohm.htm http://www.thomann.de/gr/eminence_guitar_legend_121.htm http://www.thomann.de/gr/jensen_c10q_ceramic_vintage_8ohm.htm http://www.thomann.de/gr/jensen_p10r_alnico_vintage_8ohm.htm Και φυσικά αν ξέρει κανείς καμμιά καλύτερη "άκρη" βοηθάτε διότι το sport είναι πανάκριβο...... Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση