Anonymous Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Για να πω την αλήθεια δεν τα πουδιάβασα όλα αλλά θέλω να πω μερικά πράγματα για την ΑΕΠΙ καθώς είμαι μέλος της. Η ΑΕΠΙ δεν μπορεί να κατωχηρώσει τίποτα αν αυτό δεν κυκλοφορήσει κανονικά πρώτα. Οι εταιρείες και οι συνθέτες στιχουργοί στέλνουν στην ΑΕΠΙ τα κομμάτια σαν αναφέροντας συνθέτη και στιχουργό και αργότερα στέλνεις και το ψ.δ. από το να γράφεις παρτιτούρα.Αυτό όμως μόλις κυκλοφορήσει αν δεν έχει κυκλοφορήσει δεν μπορείς να γίνεις μέλος. Υπογράφεις ένα συμβόλαιο με το οποίο η ΑΕΠΙ παίρνει ένα μέρος από το ποσοστό σου.Κανονική κλεψιά αλλάτην να κάνεις η ΑΕΠΙ σε κατοχυρώνει και ξέρεις ανά πάσα στιγμή τι πούλησες και παίρνεις τα ποσοστά σου μέχρι τελευταίας δεκάρας αφού η ΑΕΠΙ τα έχει πριν πάρει από την εταιρεία που είναι υποχρεωμένη να πληρώσει γιατί αλλιώς δεν έχει δικαίωμα κυκλοφορίας. Ηχολήπυες, μουσιόί, κτλ δεν κατωχηρώνουν τίποτα αν δεν έχουν συμβάλει στην σύνθεση. Τώρα όσο αναφορά διασκευή ενός κομματιού και δεύτερη εκτέλεση. Δεν υπάρχει κανονισμός καθαρός τι είναι διασκευή και τι δεύτερη εκτέλεση. Για να διασκευάσεις ένα κομμάτι θέλεις άδεια του δημιουργού που σημαίνει αλλάζεις μουσική (ακόρντα μελωδία) η στίχους. Δεύτερη εκτέλεση σημαίνει παίζεις το κομμάτι περίπου όπως είναι και δεν χρειάζεσαι άδεια. Παρόλα αυτά αν ο δημιουργός το ακούσει και δεν του αρέσει μπορεί να κάνει ασφαλιστικά μέτρα. τ¨ωρα για παράδειγμα μπορείς να κάνεις διασκευη και να πείς πως έκανες δεύτερη εκτέλεση ώστε να γλειτώσεις τα διαδικαστικά. Στον τελευταίο δίσκο μας έχουμε ένα ρεμπέτικο(λαικό) κομμάτι σε μια ροκ εκτέλεση που το αλλάξαμε τελείως αλλά για λόγους γραφιοκρατίας το αναφέραμε σαν δεύτερη εκτέλεση (το είχε πριν ακούσει ο δημιουργός και μας είχε δώσει το οκ) ΄Τώρα όποιος θέλει να κλέωει είναι πολύ εύκολο και δεν βρίσκεις το δίκιο σου. Υπάρχει δεδικασμένο στην Αγγλία όπου από ένα κομμάτι υπάρχει μια διαφορά μιας φράσης και θεωρήθηκε ξεχωριστό κομμάτι. Γι' αυτό και στην Ελλάδα δεν γίνονται μυνήσεις. Όταν κυκλοφορείς κάτι σε μια εταιρεία σε υποχρεώνει (όλες εκτός αν σου παραχωρήσει τα δικαιώματα) να μην ξαναηχογραφήσεις το κομμάτι για άλλη εταιρεία. Όποιος άλλος όμως μπορεί με την δικιά σου άδεια και όχι της εταιρεία. Το πρόβλημα το αντιμετώπισα με την κυκλοφορία του τωρινού δίσκου μας όπου θέλαμε ένα κομμάτι από ένα παλαιότερο δίσκο όπου ανηκαμε σε άλλη εταιρεία. Οπότε αλλάξαμε λίγο τον τίτλο, το πρώτο ρεφρεν και την εισαγωγή. Θεωρήθηκε άλλο κομμάτι και κερδίσαμε το δικαστήριο χωρίς καν να γίνουν τα ασφαλιστικά μέτρα που πρότηνε οι εταιρία δεκτά και κυκλοφορεί κανονικότατα. Αυτά για να δείτε πόσο δύσκολο είναι να κατωχηρώνεις τραγούδι. Τώρα αν δεν έχει κυκλοφορήσει είναι 'ενας τελείως διαφορετος τρόπος που όμως δεν σου εξασφαλίζει σχεδόν τίποτα γιτί για παράδειγμα εγώ σήμερα μπορώ να κατωχυρώσω τραγουδι και να βάλω ημερομηνία το 1993. Αυτά και σόρυ αν κούρασα ελπίζω να βοήθησα λίγο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2004 Συμφωνώ με αυτό. Ο ρόλος της ΑΕΠΙ είναι να ελέγχει την εφαρμογή του παραπάνω νόμου σε περιπτώσεις όπου θίγονται τα μέλη της. Με λίγα λόγια, πληρώνεις την συνδρομή σου και η ΑΕΠΙ αναλαμβάνει το τρέξιμο. Αυτή την εντύπωση έχω, τουλάχιστον. Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BRAIN Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2004 αξίζει μια βόλτα για να ανταλάξουμε απόψεις http://www.aepi.gr/index.htm η αεπι δεν είναι δημόσιο, είναι ιδιοτικός φορεας που σε συνεργασία με κάποιες δισκογραφικές μπορούν και εισπράτουν τα συγγενικά δικαιόματα εφόσον δημιουργήση ο καλιτέχνης συμβόλαιο με κάποια δισκογραφική εταιρία και αναγράφεται στο συμβόλαιο αν δεν επιθιμη κάποια ανεξάρτητη εταιρία να μαζεύει η αεπι τα δικαιόματα προφανώς καλίπτεται με το συμβόλαιο που έχει κάνει με τους καλιτέχνες γενικώς πιστεύω ότι η αεπι κρύβει μεγάλα συμφέροντα το μεγεθος της πρεπει να είναι Α.Ε. ήθελα να ξερα με πόσες παρακρατησης από τον καλιτέχνη έγινε τόσο μεγάλη. πρέπει να υπάρχει και άλλη εταιρία που κάνει την ίδια δουλειά αλλα αυτή την στιγμή μου διαφεύγει το όνομα της συμπτοματικά είχα πέσει ψάχνοντας στο ιντερνετ τέτοια εταιρία έχει το δικαίομα ο καθένας να ανοιξει μη κερδοσκοπικη!!!!!! εν ολίγης η αεπι δεν είναι δημοσιος φορέας και έχει το στιλ του απόλυτου, λοιπόν μην παραμυθιάζεστε. και όπως λέει και ο νόμος δεν υπάρχει καμία υπηρεσία που να σου καλύβει τα πνευματικά δικαιόματα πέρα από τον ίδιο το νόμο όσο για τα δικαιώματα μπορούσε να τα πληρώνη η κάθε εταιρία αλλα.................................................................................................... σε λιγο θα πιστέψουμε ότι η αεπι ειναι και μουσικό υπουργείο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BRAIN Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2004 για την κατοχήρωση έχουμε μάθει τον τρόπο 1.με γνήσιο υπογραφής στην αστυνομία χωρίς έξοδα συμβολαιογραφικά. 2 με το να ταχυδρομίσουμε στον εαυτό μας χωρις να ανοικτη ο φάκελος και για να μην μπερδευόμαστε καλό είναι να αναγράφουμε έξω από το φάκελο για πιά κατοχήρωση προκειτε αν είναι αυτόνομη παραγωγή μαζεύεις μόνος σου τα χρήματα μέσο της εταιρίας διανομής, αν πρόκειται για καποια μικρή ανεξάρτητη θα λ΄εει τον τρόπο μέσα στο συμβόλαιο και κάθε πότε θα γίνεται εκαθάριση. όσο για ποσοστά από ραδιο ή συναυλίας καλό είναι πιστεύω να μην έχει συμετοχή η αεπι ωστε να μπορούν να το προβάλουν τα ραδιοφωνα και οι παραγωγοι για να μην υποκύπτουν και αυτοι στα play list των δισκογραφικών, αεπι, περιοδικά δεν είμαι μέσα στα πραγματα αλλα ψιλιάζομαι το τι παίζεται. ευχομαι καλό μας κουράγιο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BRAIN Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2004 στην αστυνομία μπορείς να έχεις φτιάξει ένα έντυπο με τους στοίχους ή την παρτιτούρα του κοματιου και να γίνει το γνησιο υπογραφης για λόγο κατοχηρωσης πνευματικης ιδιοκτησίας με την ημερομηνία ακόμα και στο φάκελο ο οποιος θα είναι ανοικτος και θα σφργιστεί εκεινη την ώρα από έξω οι σφραγιδες τις αστυνομιας. από την άλλη πιστευω ότι ο καλλιτεχνης δημιουργος έχει την δυναμη να αποδείξη την πρωτογέννεια της δουλειάς του σε περίπτωση που κάποιος πάει και την κατoχηρωση πιο γρηγορα πχ ηχολήπτης ή άλλο μέλος της μπαντας δεν σημαινη ότι είναι και ο δημιουργος πιστεύω ότι η απάτη φαίνεται και λύνεται δικαστικός και συνήθως με αίσιο τέλος για τους πραγματικούς δημιουργους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TechnoPrisoner Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 "απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την ΑΕΠΙ " εκανα κλικ στο επανω και διαβασα αυτο : Το σημαντικότερο συμπέρασμα που εξάγεται μετά την απόφαση-καταπέλτης είναι ότι το ελληνικό κράτος αναγνώρισε το δικαίωμα των δημιουργών (συνθετών, στιχουργών κ.ά.) να επιλέγουν οι ίδιοι ποια δικαιώματά τους θέλουν να αναθέσουν στην ΑΕΠΙ και ποια όχι. Εδωσε, δηλαδή, η Επιτροπή, τη χαμένη εδώ και 70 χρόνια (από το 1930 που ιδρύθηκε η ΑΕΠΙ) ελευθερία στο δημιουργό, καταγγέλλοντας την «αδικαιολόγητη άρνησή της, να δεχθεί τη μερική ανάθεση». Η στάση της ήταν ή όλα ή τίποτα ------------------------ ισχυει αυτο τωρα??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Administrator Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 για το θεμα του να ταχυδρομουμε φακέλους στον εαυτό μας' date=' ακούω συνεχώς διάφορες γνώμες. δικηγόρος μου έχει πει ότι δεν στέκει στο δικαστήριο, γιατί ο καθένας μπορεί να ταχυδρομήσει στον εαυτό του οτιδήποτε. το dark side of the moon ας πουμε. :)[/quote'] Ναι αλλά τότε θα πάει ο Gillmour με τον δικό του (επίσημα σφραγισμένο από δημόσιο φορέα) ταχυδρομικό φάκελο, που θα αποδείξει ότι εκείνος είχε στείλει το dark side of the moon νωρίτερα από τον Παπαδόπουλο. (Περίεργος δικηγόρος... δεν βλέπει Matlock? :lol: ) Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Administrator Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2004 Σωστά. Το ίδιο μπορεί να ισχύσει παντού βέβαια όταν: 1.έχουμε γνωστό και εκ προειμίου αποδεδειγμένο για την εμπορική του αξία προϊόν 2.πονηρό και κακόβουλο συνεργάτη 3.αν έχουμε φτάσει σε τέτοιο επαγγελματικό επίπεδο (U2) και δεν κατοχυρωνόμαστε όταν πρέπει Αλλά η απόδειξη ότι... εγώ το έκανα πρώτος (με ταχυδρομείο, συμβολαιογράφο, γνήσιο υπογραφής κλπ.) είναι... the best you can do, unless you are U2 and careless. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
killbill Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2012 να ρωτήσω κάτι. Κάποιος που παίζει με το αρμόνιό του ή την κιθάρα του ένα κομμάτι και το ανεβάζει στο youtube (ξέρετε τα videos που παίζει κάποιος που φαίνονται μόνο τα δαχτυλά του) είναι παράνομος όσον αφορά τα πνευματικά δικαιώματα και θα πρέπει να πληρώσει στην ΑΕΠΙ για να είναι νομικά καλυμένος; . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2012 Administrator Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2012 Σύμφωνα με τον νόμο πρέπει να έχεις το ΟΚ του συνθέτη. Ετσι όπως έγιναν τα πράγματα όμως ιντερνετικά... δεν πολυ-εφαρμόζεται. Οσο για την απόδοση των δικαιωμάτων, αφορά το Youtube το θέμα, όχι εσένα. Κανονικά πρέπει να το σβήσει, εκτός και αν έχει συγκεκριμένη, πάγια συμφωνία απόδοσης δικαιωμάτων. Υ.Γ. Που το ξέθαψες αυτό; Πρέπει να έχουν σβηστεί και κάποια ποστ και δεν ρολάρει η κουβέντα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση