mobynik Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Γεια χαρά σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα θέμα που δεν γνωρίζω καλά. Πρόσφατα κάναμε ένα Live (drums, bass, 2 ηλ. κιθάρες) και έπαιζα με έναν Fender ενισχυτή. Δεν θυμάμαι μοντέλο δυστυχώς, πάντως ήταν transistor (προφανώς) με 2 ηχεία (αν θυμάμαι σωστά ένα 10 και ένα 12αρι?). Το θέμα είναι ότι ο ηχολήπτης επέμενε να βγει ο ενισχυτής μέσω του pre-amp out (DI-κονσόλα) στα ηχεία, ενώ εγώ πάντα (εμπειρικά) προτιμώ να βγαίνει από mic. Τι λέτε για αυτό? Επίσης τι ακριβώς βγαίνει από το pre-amp σε έναν ενισχυτή?Το σήμα μου όπως το στέλνω στον ενισχτή? Να σημειώσω ότι παίζω με πετάλια αν έχει κάποια σημασία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Υπογραφή....Πρίφτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gpiad Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Γεια χαρά σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα θέμα που δεν γνωρίζω καλά. Πρόσφατα κάναμε ένα Live (drums, bass, 2 ηλ. κιθάρες) και έπαιζα με έναν Fender ενισχυτή. Δεν θυμάμαι μοντέλο δυστυχώς, πάντως ήταν transistor (προφανώς) με 2 ηχεία (αν θυμάμαι σωστά ένα 10 και ένα 12αρι?). Το θέμα είναι ότι ο ηχολήπτης επέμενε να βγει ο ενισχυτής μέσω του pre-amp out (DI-κονσόλα) στα ηχεία, ενώ εγώ πάντα (εμπειρικά) προτιμώ να βγαίνει από mic. Τι λέτε για αυτό? Επίσης τι ακριβώς βγαίνει από το pre-amp σε έναν ενισχυτή?Το σήμα μου όπως το στέλνω στον ενισχτή? Να σημειώσω ότι παίζω με πετάλια αν έχει κάποια σημασία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων εγω ηθελα να σε ρωτησω σε τι stage επαιξες? μηπως δεν ειχε αλλα μικροφωνα ο τυπος και σου λεει αντε να για να τελιωνουμε να σε καρφωσουμε κονσολα να παω και γω σπιτακι μου?? ;D Mic Και παλι mic φιλε μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mobynik Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Γεια χαρά σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα θέμα που δεν γνωρίζω καλά. Πρόσφατα κάναμε ένα Live (drums, bass, 2 ηλ. κιθάρες) και έπαιζα με έναν Fender ενισχυτή. Δεν θυμάμαι μοντέλο δυστυχώς, πάντως ήταν transistor (προφανώς) με 2 ηχεία (αν θυμάμαι σωστά ένα 10 και ένα 12αρι?). Το θέμα είναι ότι ο ηχολήπτης επέμενε να βγει ο ενισχυτής μέσω του pre-amp out (DI-κονσόλα) στα ηχεία, ενώ εγώ πάντα (εμπειρικά) προτιμώ να βγαίνει από mic. Τι λέτε για αυτό? Επίσης τι ακριβώς βγαίνει από το pre-amp σε έναν ενισχυτή?Το σήμα μου όπως το στέλνω στον ενισχτή? Να σημειώσω ότι παίζω με πετάλια αν έχει κάποια σημασία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων εγω ηθελα να σε ρωτησω σε τι stage επαιξες? μηπως δεν ειχε αλλα μικροφωνα ο τυπος και σου λεει αντε να για να τελιωνουμε να σε καρφωσουμε κονσολα να παω και γω σπιτακι μου?? ;D Mic Και παλι mic φιλε μου Χα,χα. Όχι δεν ήταν αυτό το θέμα. Εξάλλου έχω επενδύσει και σε ένα μικροφωνάκι για να γλιτώνω την ταλαιπώρια που αναφέρεις.lol. Το θέμα είναι ότι επέμενε ότι έτσι βγαίνει καλύτερα και η αλήθεια είναι ότι εγώ ξέρω ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ότι ο ήχος από Mic είναι καλύτερος από ότι όταν βγαίνει από το pre-amp του ενισχυτή. Το θέμα είναι ότι τεχνικώς δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Οπότε ψάχνω μίαν απάντησην στο ερώτημα τούτο, μπας και κάνω λάθος βρε αδελφέ, γιατί ο τύπος ήταν κατηγορηματικός. "όχι δεν έχεις δίκιο, μια χαρά ακούγεται" (άσχετα που όταν έβαζα κανα΄distortion ήταν λες και κάρφωσα την κιθάρα στο hi-fi)...Επίσης πάντα είχα την απορία του τι διαφορά έχει το pre-amp οut από το line-out του ενισχυτή (?) Υπογραφή....Πρίφτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sozos Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Είχε ένα 12αρι και ένα δεκάρι? Χρίς να ξέρω απο φεντερ μου φαίνεται λίγο κουφό. Ο ηχολήπτης μάλλον θα βαριόταν να κάτσει να βρει το σωστό σημείο που έπρεπε να μπει το μικροφωνάκι για να μην ξυρίζει αλλα και να μην είναι μουντός ο ήχος. Δεν νοείται ηχολήπτης που να μην βγάζει τον ενισχυτή με μικρόφωνο, εκτός και αν μικροφώνιζε τρελά ή έπιανε κιάλλους ήχους από άλλα όργανα λόγο κλειστού χώρου. [email protected] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mobynik Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 Δεν είμαι σίγουρος καθόλου για τα ηχεία. Anyway, κανείς που μπορεί να πει τη γνώμη του να μου φύγει και μένα η τεχνική απορία? Ποια η διαφορά του pre-amp out από το Line-out και γιατί δεν ακούγεται το ίδιο καλά σε σχέση με ένα Mic στο ηχείο? Υπογραφή....Πρίφτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 to mic "παιρνει" και την καμπινα γιαυτο. pream out ειναι η out του effect loop . το εφεκτ λουπ ειναι αναμεσα στον προενισχυτη και τον τελικο το Line out ειναι μετα απο το εφεκτ λουπ και ακομη πιο μετα , δηλαδη μετα τον τελικο , και ειναι σαν να λεμε ενα αντιγραφο του σηματος που παει στο μεγαφωνο σε line σταθμη ομως. και το Line out και το preamp out ειναι Line level σηματα . δες λιγο εδω http://images.google.gr/images?hl=el&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:el:official&hs=Oov&resnum=0&q=guitar%20amp%20schematic&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi αν τσιτωσεις το μαστερ θα καταλαβεις την διαφορα γιατι ενω ο προενισχυτης θα ειναι "χαλαρος " και "καθαρος" απο τον τελικο θα ακους πιο βρωμικο ηχο . http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
quintiplet Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 Σωστά. Γενικά βγαίνοντας από το line out χάνεις το filtering effect των ηχείων. Αν το μικρόφωνο που διαθέτει κανείς είναι εντελώς χάλια, ίσως θα μπορούσε να σκεφτεί την ιδέα να βγει από το line out. Αν όμως έχεις μικρόφωνο της προκοπής αξίζει να βγεις από κει. Επίσης θα μπορούσες να δοκιμάσεις να βγεις με μια μίξη των δύο σημάτων: από το μικρόφωνο και το line out. Πριν κάποιο καιρό είχαμε κάνει μια φάση ηλεκτρονικής μουσικής με 1 κιθάρα, πλήκτρα και dj. Έψαξα λίγο και βρήκα ότι σε τέτοιες φάσεις υπάρχουν κιθαρίστες (πχ ο tim scott) που βγαίνουν στα live από προενίσχυση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 αν τσιτωσεις το μαστερ θα καταλαβεις την διαφορα γιατι ενω ο προενισχυτης θα ειναι "χαλαρος " και "καθαρος" απο τον τελικο θα ακους πιο βρωμικο ηχο . παιδια επειδη ειμαι κατα της ραδιο αρβυλας , να επισημανω εδω οτι αυτο που ειπα στην παραθεση δεν το εχω προσεξει ποτε με τα αυτακια μου αλλα το συμπεραινω απο την οποια εμπειρια μου σε ενισχυτες κιθαρας και σε schematic diagrams . ελπιζω να μην κανω λαθος . http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mobynik Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 Από αυτά που ακού λοιπόν καλά έκανα και εμπιστευόμουν τα αυτάκια μου και όχι τον τάχα ηχολήπτη. Γιατί και μικρόφωνο υπήρχε, και Shure ήταν και η κιθάρα μου στα γκάζια έβγαινε σαν τενεκές....άντε τώρα με τους ειδικούς όλους Υπογραφή....Πρίφτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
radiator Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2008 Σε οτι stage κι`αν επαιζες,οτι ειδος μουσικης κι`αν επαιζες, εφ`οσον επαιζες ηλ.κιθαρα,ηταν υποχρεωμενος να σε "βγαλει" απο μικροφωνο. Και ενας λογος παρα πανω που ειχες δικο σου μικροφωνο (και μπραβο σου!!!). Αυτο να το απαιτητε ολοι!!! Αμαν πια με τους ηχοληπτες!!! Ημουνα νιος και γερασα!!! Παιζω 30 χρονια κιθαρα, εχουμε 2008!!! ΕΛΕΟΣ πια !!! Ασχολουμεθα με το καθε "βλαχαδερο" που κανει τον ηχοληπτη!!! Εχουμε πιο σοβαρα πραγματα νομιζω ν`ασχοληθουμε σε σχεση με τον ηχο, σε ενα soundcheck, απο το να προσπαθει ενας μ******΅ς να μας πεισει, οτι η κιθαρα ,για τους δικους του λογους, πρεπει να βγει conect. Αυτα!!! >:( Μην παιζεις πιο γρηγορα απ`οσο σκεφτεσαι!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση