Προς το περιεχόμενο

Είναι ο ήχος θέμα ψυχολογίας;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε pantelis51, το τελευταίο σου post είναι άσχετο με την προηγούμενη δήλωσή σου ότι αφού όλοι ακούνε μουσική μέσω MP3 και ραδιοφώνου, δεν έχει σημασία ο εξοπλισμός με τον οποίο θα παραχθεί η μουσική. Θα ήταν καλό να κατασταλάξεις σχετικά με την άποψή σου επί του θέματος.

 

Το γεγονός ότι ο κόσμος ακούει μουσική από άθλιες πηγές και χωρίς να δίνει σημασία στην ίδια τη μουσική (την αντιμετωπίζουν πιο πολύ σαν ένα ηχητικό χαλί) είναι άσχημο. Όμως δεν είναι βλάκας όποιος προσπαθεί να βγάλει το καλύτερο αποτέλεσμα κατά την παραγωγή της μουσικής του.

Αν σέβεσαι τη δουλειά και τον ήχο σου, αυτό ακριβώς είναι που αποζητάς συνέχεια, να ακούσεις τη μουσική σου όσο το δυνατόν καλύτερα. Όχι για τους άλλους, πρωτίστως για τον εαυτό σου.

 

Εξάλλου, σε διαβεβαιώ ότι υπάρχει πάρα πολύς κόσμος στην Ελλάδα που υιοθετεί τη λογική του "δε βαριέσαι". Και οι περισσότεροι είναι επαγγελματίες, άνθρωποι που κανονικά θα έπρεπε να είναι οι τελευταίοι που κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα της δουλειάς τους. Ως αποτέλεσμα, γίνονται πολλές παραχωρήσεις στις παραγωγές που ακούμε καθημερινά. Κι αν η μάζα δεν τις πιάνει, οι περισσότεροι εδώ μέσα τις καταλαβαίνουν. Και απ' όσο βλέπω, κανείς από μας δεν είναι διατεθειμένος να κάνει τα ίδια στη δική του μουσική...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 40
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Που ακριβώς παρατήρησες πως δεν είμαι κατασταλαγμένος; Προφανώς δεν κατάλαβες αυτό που θέλω να πω.

 

Πως δηλαδή ακριβό μηχάνημα δεν σημαίνει πως το τραγούδι σου θα γίνει HIT SONG ή μόνο με αυτά γράφονται τα HIT SONG. Άλλωστε ακόμα κι αν γράψεις σε ένα εξωφρενικό sample rate ο περισσότερος κόσμος ακούει μουσική από mp3. Τι ανάλυση έχουνε τα τελευταία; Που πάνε όλες αυτές οι υψηλές συχνότητες που τόσο κόπιασες να τις φτιάξεις; Και ο περισσότερος κόσμος ακούει μουσική από ΦΤΗΝΑ ακουστικά κάτω των 12 ευρώ οπότε η "λεπτομέρεια" που χρυσοπλήρωσες για το home studio σου είναι μάλλον πολυτέλεια για πολλούς.

 

Είμαι κατά του κομπλεξαρισμού που έχουνε πολλοί νεόπλουτοι και της 3χρονης αντίδρασης τους "α καραγκιώζη, παίζεις με behringer!" και όλων εκείνων των ατάλαντων που πιστεύουν πως Η ΜΟΥΣΙΚΗ τους ακούγεται χάλια επειδή δεν έχουνε τα πανάκριβα μηχανήματα...

 

ΦΥΣΙΚΑ και ένα επαγγελματικό στούντιο θα πρέπει να έχει τα super wow μηχανήματα έτσι ώστε να καλύψει και το 3% των λεφτάδων του πλανήτη που μπορούν να έχουνε ΤΑ απίστευτα ηχοσυστήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Παντελή, σου εξήγησα και πριν ότι αν ξεκινήσεις με τη λογική "ο κόσμος δεν ξέρει από μουσική και από ήχο, πάμε να του δώσουμε ό,τι μας συμφέρει", είναι βέβαιο ότι θα καταλήξεις με μια αηδία στο τέλος. Δεν χρειάζεσαι τα τέλεια μηχανήματα αλλά ο σεβασμός στον ήχο σου πρέπει να υπάρχει.

 

Και επειδή καλό είναι να μην το κουράζουμε, απλά τα πράγματα:

Μπορείς να βγάλεις καλό ήχο με οτιδήποτε, ακόμα και με το φτηνότερο/ταπεινότερο εξοπλισμό που κυκλοφορεί. Αν μάλιστα έχεις ταλέντο, θα βγάλεις πολύ καλό ήχο, εφάμιλλο ακριβότερων καταστάσεων.

Όμως, ο top-class εξοπλισμός έχει κι αυτός το νόημά του. Όταν έχεις φτάσει τον εξοπλισμό σου στα όριά του, πρέπει να πας στο επόμενο στάδιο και εκεί αρχίζει το θέμα του καλύτερου gear. Μπορεί το φτηνό να αρκεί για να ακουστείς πάρα πολύ καλά αλλά το κορυφαίο είναι απαραίτητο για να ακουστείς φοβερά...

 

Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο μέσος μουσικός είναι στην αξιοποίηση του εξοπλισμού που έχει. Αλλά αυτό είναι άσχετο με το αν το καλό gear χρειάζεται ή όχι...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες είναι πολύ απλά τα πράματα. Αν σε κάποιον που το κατέχει το άθλημα του δώσεις μπεριγκερ τότες θα βγάλει τρομερό ήχο. Αν του δώσεις τα άλλα τα μεγάλα και εξωτικά, τότε ο ηχος θα είναι διαγαλαξιακός. Αν αυτό το κάνεις με μένα, με τα μεν μπεριγκερ θα είμαι ανυπόφορος, με τα δε άλλα κάτι θα σωθεί.

Εξάλλου μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Άλλο τα behringer μονιτορ και άλλο τα pmc. Άλλο ο maudio tampa και άλλο κάποιος prism. Όπως και να το κάνουμε η διαφορά στην ποιότητα ήχου είναι τεράστια. Και το ότι σε βοηθάνε μέσω της καλύτερης ποιότητας στο ήχο που βγάζουν, είναι μια παγκόσμια σταθερά και αυτή

 

Τώρα το γεγονός ότι οι περισσότεροι ακούνε mp3 δεν είναι δικαιολογία για τις κουραστικές παραγωγές που βγαίνουν και ακούω, με τα κρατς κριτς και ηλίθια  τέτοια άλλα....

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον μπερδευτήκαμε.Τα καλά μηχανάκια απλά σε βοηθούν να έχεις προσωπικότητα, ενώ τα υπόλοιπα σε δυσκολεύουν στο κυνήγι της.

 

Eric Johnson, Gilmour, Buckingham, Marr. Καταπληκτικοί μουσικοί, όλοι γράφουν αναλογικά, με όσο καλύτερα μηχανάκια μπορούν να βρούν. Υπάρχει περίπτωση να μην τους ξεχωρίσω ακόμη και στο πιο άθλιο 56'αρι Mp3 ? όχι.

 

Αυτό που σου αγοράζουν τα καλά μηχανήματα είναι individuality, κατι που ο κόσμος των κλώνων (Behringer και λοιπά σκουπίδια) εχει παραγκωνίσει πλήρως.

 

Γράψε εσύ όσο καλύτερα μπορείς, και μην ανησυχείς για το πού και πώς θα ακούσω εγω τη μουσική σου. Να είσαι σίγουρος πως αν έχεις προσπαθήσει για το καλύτερο ο ήχος σου θα είναι αν μη τι άλλο ευχάριστος στο απαίδευτο αυτί μου...

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε μερικους τα Behringer ακουγονται καλυτερα με τη λογικη οτι οσο πιο καλα ξερει καποιος ενα μηχανημα τοσο καλυτερα το δουλευει.

Το σημαντικο ειναι να το ξερει και ας ειναι και ενα φθηνομηχανημα.

Ας φανταστει ο καθενας την πρωτη φορα που επαιξε σε ενα καλο λαμπατο ενω παλια επαιζε με πεταλιεριτσες.

το απολυτο 'ξεβρακωμα'.

γιατι απλα ο λαμπατος σου αποδιδει ακριβως οτι παιζεις,

εισαι καλος --> βγαινει

εισαι κακος --> βγαινει επισης.  ;)

www.myspace.com/costaexarhos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια, η ακοη υποκειται σε εξασκηση, η φαντασια οχι επειδη ειναι αχαλινωτη.

Ειχα παντα την αρχη οτι οποιοδηποτε μηχανημα, πριν το αλλαξω, πρεπει να εξαντλησω τις δυνατοτητες του.

Δεν ξεκιναει καποιος να παιξει ενα οργανο ή να κανει ενα home studio αγοραζοντας καθε τι ακριβοτερο (και ποιοτικοτερο;). Δοκιμαζει, ψαχνεται, πειραματιζεται και 'φιλοσοφει' το πραγμα. Το αποτελεσμα ειναι να ανακαλυψει μονος του που πρεπει να βαδισει.            Αν υπαρχουν και καλοι φιλοι που να βοηθανε (οπως το noiz) ακομα καλυτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια τα πάντα, όλοι οι τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας έχουν να κάνουν με την ψυχολογία. τα specs αληθινά ή ψεύτικα δεν ειναι για τους ανθρώπους αλλα για τις εταιρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Psyberbass thanks που ασχολήθηκες με το θέμα. Έκανα το λάθος και ανάφερα την απαγορευμένη λέξη (behringer) και το θέμα εκτροχιάστηκε σαν τρένο που πήρε τη φουρκέτα με 380  ;D

 

Να δώσω ένα άλλο παράδειγμα: Αν κάποιος πάρει το κύκλωμα ενός μέτριου μηχανήματος και το βάλει στο κουτί ενός γ@*@*ου, και μετά το βάλει σε κάποιον να το ακούσει, θα τον ψαρώσει? Η προκατάληψη έναντι του ονόματος του κουτιού θα οδηγήσει το αυτί στο να πιστέψει ότι ακούει κάτι ιδιαίτερο?  8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και το ερωτημα δεν απευθυνεται σε 'μενα, παιρνω το θαρρος και απαντω. ΝΑΙ.

Το εζησα και το καταλαβα πολυ καλα, αρκετες φορες μαλιστα.

Γεια μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου