Προς το περιεχόμενο

Είναι ο ήχος θέμα ψυχολογίας;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 40
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Και για να βάλω το θέμα στη βάση του: Αφορμή για το thread μου έδωσε η συζήτηση που έγινε παλιότερα για το tonelab. Εκεί κάποιοι φίλοι αρνούνταν κατηγορηματικά την όποια πιθανότητα για ένα μηχάνημα των 400 ευρώ να πλησιάζει έστω κάποια αναλογικά πετάλια. Σαν κύριο επιχείρημά τους δηλαδή είχαν την τιμή.

Αν το tonelab είχε 5.000 ευρώ, μήπως το αντιμετώπιζαν με άλλη ψυχολογία??? ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω κουραστεί να ακούω το ονομα behringer.το γεγονός οτι το βιντεάκι ειναι εντυπωσιακό και ο τύπος παίζει με b δέν σημαίνει τίποτα.απλά μπορεί να μην ήθελε καθόλου απαιτήσεις,για τον συγκεκριμένο ήχο και να ήθελε κατι φθηνό και άμεσο.μπορεί να μην είχε λεφτά,πολλά μπορεί.οπως και να το κάνουμε η μπ. εχει θορυβο και όλα τα συναφή,και μεχρι τωρα δέν κάνει για επαγγελματικό ήχο,πώς να το κάνουμε.μπορεί ο παίχτης να είναι ομως τόσο γαμάτος που να κάνει θαύματα με τον υπάρχον εξοπλισμό και ο εντυπωσιασμός να ξεπερνάει την ακουστική ποιότητα.οπως π.χ σε παρουσιάσεις φθηνών οργάνων ειδικά σε signature models οπου τα παρουσιάζει ο ίδιος ο καλλιτέχνης και τον βλέπεις τα σπάει πανω στο όργανο και ακούγονται παπάδες,παίρνεις το όργανο και πας σπίτι και λες ,μα γιατι δεν βγαίνει το ίδιο,γιατι το ένα γιατί το άλλο..

www.beatonboard.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να βάλω το θέμα στη βάση του: Αφορμή για το thread μου έδωσε η συζήτηση που έγινε παλιότερα για το tonelab. Εκεί κάποιοι φίλοι αρνούνταν κατηγορηματικά την όποια πιθανότητα για ένα μηχάνημα των 400 ευρώ να πλησιάζει έστω κάποια αναλογικά πετάλια. Σαν κύριο επιχείρημά τους δηλαδή είχαν την τιμή.

Αν το tonelab είχε 5.000 ευρώ, μήπως το αντιμετώπιζαν με άλλη ψυχολογία???  ???

Μην ξεχνάμε ότι ο φίλος μας ο Uli (Berhinger):

 

- Χρησιμοποιεί τα φτηνότερα υλικά της αγοράς.

 

-Χρησιμοποιεί τα φτηνότερα εργατικά χέρια....έχει χτίσει μάλιστα ολόκληρο "χωριό" γύρω απο το εργοστάσιο, που εκτός απο κατοικίες προσφέρει και κάποια υποτυπώδη ψυχαγωγία στούς εργάτες (καφετέριες κλπ) ,έτσι ώστε να μένουν μόνιμα εκεί και να είναι στη δουλειά..."απίκο"!

 

-Δεν παράγει προιόντα δικής του σχεδίασης......όλα σχεδόν τα προιόντα του "μιμούνται" (χρησιμοποίησα αρκετά κομψή έκφραση) κάποια άλλα....

 

Όλα αυτά δικαιόλογουν την εξευτελιστική τιμή...

 

Επειδή όμως πρίν 5-6 χρόνια ένας 15άχρονος "rookie" κιθαρίστας  θα δυσκολευόταν αφάνταστα να πάρει με το χαρτζηλίκι του ένα digital delay ή μια modeling προενίσχυση και σήμερα (λόγω behringer) μπορεί, σίγουρα τα προιόντα αυτά έχουν μια χρησιμότητα, απευθύνονται όμως κυρίως σε ένα συγκεκριμένο target group...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι πιστεύω πως η επιλογή των μηχανημάτων θα πρέπει να γίνεται ανάλογα με το αν μας εμπνέει ο ήχος τους ή όχι. Ακόμα κι αν χρησιμοποιήσει κάποιος τα πιο ακριβά μηχανήματα του πλανήτη, εγώ όπως και ο περισσότερος κόσμος θα κάνει ακρόαση από mp3 players στο δρόμο και μαμίσια ραδιόφωνα στο αυτοκίνητο οπότε τι νόημα έχει;

 

Τα τραγούδια της δεκαετίας 90 με τι μηχανήματα ηχογραφήθηκαν; Του 80; Του 70; Σήμερα χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας - και από κάθε αποψη - μπορώ και αγοράζω ένα μηχάνημα που πριν χρόνια ήτανε στα top 10.

 

Τώρα όσο αφορά την behringer, η συγκεκριμένη εταιρία έχει μια συγκεκριμένη φιλοσοφία και σίγουρα έχει βρει πολλούς τρόπους για να παίζει με την ελαστικότητα τιμής και ζήτησης. Επίσης, ένας από τους λόγους που σε κάνει να τη σεβαστείς, είναι τα καλογραμμένα manual σε σχέση πάντα με τις άλλες ακριβότερες εταιρείες. Κάποια προιόντα της είναι αξιοσέβαστα και πραγματικές ευκαιρίες, ενώ κάποια άλλα είναι για να μπορεί ο ανηψιός μου και ο κάθε μέσος μουσικός να παίζει τη μουσική του.

 

Τέλος πολλοί πιστεύουνε πως επειδή ο διάσημος Χ κιθαρίστας που τόσο θαυμάζουνε παίζει με ένα Υ μηχάνημα, αν αγοράσουνε το συγκεκριμένο μηχάνημα θα μπορούν να γράψουν μουσική όπως εκείνος. Τραγικό λάθος! Αυτό είναι MARKETING των εταιριών και συγκεκριμένα "επίκληση αυθεντίας" μιας καλής διαφημιστικής καμπάνιας μας και που το να δείξουν σκυλάκια και παιδάκια (επίκληση στο συναίσθημα) σε ένα μουσικό προιόν θα ήτανε κάπως... περίεργο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα κι αν χρησιμοποιήσει κάποιος τα πιο ακριβά μηχανήματα του πλανήτη, εγώ όπως και ο περισσότερος κόσμος θα κάνει ακρόαση από mp3 players στο δρόμο και μαμίσια ραδιόφωνα στο αυτοκίνητο οπότε τι νόημα έχει;

 

 

Διαφωνώ 100%...

Αυτή είναι η λογική του: Δε βαριέσαι βρε αδερφέ!..ποιός θα το καταλάβει!!

 

(Μια λογική που φοριέται πολύ στην χώρα αυτή)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον μερικοι παρεξηγησαν αυτο που ηθελα να πω και το πηραν σαν συγκριση των behringer με αλλα μηχανηματα.

εγω μιλω μονο για τους "παιχτες" και τον ΗΧΟ τους.

 

σταματω εδω.

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα κι αν χρησιμοποιήσει κάποιος τα πιο ακριβά μηχανήματα του πλανήτη, εγώ όπως και ο περισσότερος κόσμος θα κάνει ακρόαση από mp3 players στο δρόμο και μαμίσια ραδιόφωνα στο αυτοκίνητο οπότε τι νόημα έχει;

 

Αυτή είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη που αξίζει να συζητήσουμε... πάντως, για να ακουστούν ορισμένα έτσι πίστεψέ με, χρειάζονται μηχανήματα μιας Α ποιότητας. Αυτό ίσως δεν το καταλαβαίνει ο κόσμος που απλά ακούει τη μουσική και δεν τον ενδιαφέρει πώς φτιάχτηκε και πώς ηχογραφήθηκε, όπως και ο κόσμος που έχει παλέψει να βγάλει ήχο με χρυσές μετριότητες και αναρωτιέται τι δεν έχει κάνει καλά και γιατί δεν τα καταφέρνει.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα κι αν χρησιμοποιήσει κάποιος τα πιο ακριβά μηχανήματα του πλανήτη, εγώ όπως και ο περισσότερος κόσμος θα κάνει ακρόαση από mp3 players στο δρόμο και μαμίσια ραδιόφωνα στο αυτοκίνητο οπότε τι νόημα έχει;

 

Αυτή είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη που αξίζει να συζητήσουμε... πάντως, για να ακουστούν ορισμένα έτσι πίστεψέ με, χρειάζονται μηχανήματα μιας Α ποιότητας. Αυτό ίσως δεν το καταλαβαίνει ο κόσμος που απλά ακούει τη μουσική και δεν τον ενδιαφέρει πώς φτιάχτηκε και πώς ηχογραφήθηκε, όπως και ο κόσμος που έχει παλέψει να βγάλει ήχο με χρυσές μετριότητες και αναρωτιέται τι δεν έχει κάνει καλά και γιατί δεν τα καταφέρνει.

 

Sooo true!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που δεν έχει η μουσική είναι "λογική" μιας και που αυτό που προσπαθεί να κάνει ο καθένας από εμάς είναι να αποδώσει τα συναισθήματα του σε ένα τραγούδι και να αγγίξει έτσι το "κάτι" του ακροατή. Οπότε μουσική = συναίσθημα και ΟΧΙ λογική.

 

Δεν νομίζω πως υπάρχουνε άνθρωποι που λένε "ποιος θα το καταλάβει" γιατί πολύ απλά αυτό συνεπάγεται στο ότι είναι ντροπή κάποιος να χρησιμοποιεί πχ. behringer σε μια ηχογράφηση ή κρίνεται γενικά "απαράδεκτο".

 

Ο ακροατής ακούει το τραγούδι σου κυρίως από το ραδιόφωνο και αν του αρέσει ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, τον αγγίξει, διασκεδάσει, τον οδηγήσει ειδικότερα σε μια συγκεκριμένη συναισθηματική κατάσταση, πηγαίνει στο μαγαζί και το αγοράζει. Οπότε η μουσική για μένα δεν έχει το απειροελάχιστο χώρο για "κοροιδία", εκτός κι αν κάποιος έχει διαφορετική γνώμη οπότε μπορεί να επιχειρηματολογήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου