boody Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 σωστα πολλα απο αυτα που λετε περιψυχολογιας αλλα μη μπερδευετε την ψυχολογια με την ελλειψη γνωσης ακουσματων και σημειων (ηχων) αναφορας. οταν καποιος μια ζωη ακουει μπ3 στον υπολογιστη στο κινητο και μερικα μπιτακια με τσιτα τα μπασα στο αυτοκινητο πως θα ξερει ποιος ειναι καλος ηχος ή οχι .αυτος σε ενα τεστ δυο ηχειων , αν στο ενα του βαλουμε λιγα μπασα και λιγη ενταση παραπανω θα του πουλησουμε ανετα τα χειροτερα ηχεια.... καμια φορα λετε ο ταδε κομπρεσορας ειναι καλος . ειστε σιγουροι (οχι ολοι ) οτι ξερετε γιατι το λετε? ποια η εμπειρια απο καλους κομπρεσορες ? μηπως δεν ειναι η ψυχολογια που σας(μας) κανει να το λετε αυτο? μηπως απλα δε ξερουμε? http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 ουχου... συμφωνώ 1000% με τα λεγόμενα του bloody. Αν και είναι έυκολο κάποιος να πάρει το κύκλωμα από το απαίσιο "λαμπάτο" κομπρέσορα της μπεριγκερ, να το βάλει μέσα στο σασί ενός avalon και να μπερδέψει κάποιον, αλλά πολύ σύντομα θα αποκαλυφθεί τι έγινε. Αλήθεια μιας και έχω ακούσει και μπεριγκερ και avalon μηχανήματα, όσοι υπερασπίζεστε ότι ντε και καλά δεν παίζουν τέτοιες διαφορές, το έχετε βάλει δίπλα δίπλα; Τα μπεριγκερ τρουθ τα στήσατε με adam a7/p22 να χαθήτε; Για να μην μιλήσουμε για aurora vs όλοι οι υπόλοιποι γνωστοί κονβέρτορες στην οικονομική κατηγορία. Και άλλα πόσα μηχανήματα που όταν δουλέψουν απλά σου έρχεται να δακρύσεις από τα όσα ακούς!!!! Εντάξει το ξαναλέω ότι οι γνώσεις κάνουν την τεράστια διαφορά, αλλά τα καλά μηχανήματα πάντα φαίνονται "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Να δώσω ένα άλλο παράδειγμα: Αν κάποιος πάρει το κύκλωμα ενός μέτριου μηχανήματος και το βάλει στο κουτί ενός γ@*@*ου, και μετά το βάλει σε κάποιον να το ακούσει, θα τον ψαρώσει? Η προκατάληψη έναντι του ονόματος του κουτιού θα οδηγήσει το αυτί στο να πιστέψει ότι ακούει κάτι ιδιαίτερο? 8) Εξαρτάται απο τον "κάποιον".... Δεν λέω ότι εγώ θα πέσω μέσα, αλλά σίγουρα αν αυτός ο κάποιος "ΑΚΟΥΕΙ", δεν θα την πατήσει εύκολα... Ακόμα όμως κι αν ξεγελαστεί αρχικά, αν συνεχίσει να παίζει ή να ακούει το συγκεκριμένο μηχάνημα για κάμποση ώρα, στο τέλος θα το καταλάβει και θα το απορρίψει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Αν και είναι έυκολο κάποιος να πάρει το κύκλωμα από το απαίσιο "λαμπάτο" κομπρέσορα της μπεριγκερ, να το βάλει μέσα στο σασί ενός avalon και να μπερδέψει κάποιον, αλλά πολύ σύντομα θα αποκαλυφθεί τι έγινε. ΧΜΜΜ...Αναρωτιέμαι γιατί έβαλες τη λέξη λαμπάτο σε εισαγωγικά!!?..... http://www.record-producer.com/learn.cfm?a=2838 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 ;D ε ενταξει . το οτι εχει led απο πισω δε σημαινει οτι η λαμπιτσα δε δουλευει ή οτι ειναι ειναι εκτος κυκλωματος και ειναι μονο για ομορφια . οπως επισης το οτι εχει λαμπα δε σημαινει οτι ειναι και καλο μηχανημα. Γιατι μηπως η tonelab που εχετε πολλοι (και ισως κι εγω σε λιγο ) ειναι καλο μηχανημα επειδη εχει λαμπα ή επειδη ειναι "αναμενη" ? Ειναι παντως και αλλες εταιριες που κανουν αυτο το κολπο με τα led . το εχουμε ξανασυζητησει αυτο με τα λαμπακια της μπρεινγκερ πριν χρονια (ελαβντ αντε ξεθαψε το .. χε χε ) και αν θυμαμαι καλα αναφερθηκε οτι υπαρχουν και αλλες εταιριες που κανουν αυτο το κολπο με τα λεντ. νομιζω η alesis . θα ψαξω γιατι το θεμα εχει πλακα...! Ανοιξα προχτες να δω μια rp-7 digitech που eχω και η λαμπα ειναι αναμενη απο μονη της χωρις το κολπο με τα λεντ. αναρωτιεμαι ομως ποιος μας ειπε οτι αμα η λαμπα ειναι αναμμενη ακουγεται πιο καλα ... ! δε ξερω , ιτ νταζντ μεικ σενς του μι... http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 αναρωτιεμαι ομως ποιος μας ειπε οτι αμα η λαμπα ειναι αναμμενη ακουγεται πιο καλα ... ! δε ξερω , ιτ νταζντ μεικ σενς του μι... Η κοροιδία της υπόθεσης είναι που ενοχλεί... ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 ναι , φυσικα , συμφωνω μαζι σου ειναι κοροιδια , κι εμενα με ενοχλει . εδω λεει και αλλα δυο επωνυμα προιοντα που κανουν το ιδιο .crate blue voodoo kai korg elctribe emx1 http://www.onetonnemusic.com/mt-static/archives/2005/09/ http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 το εχουμε ξανασυζητησει αυτο με τα λαμπακια της μπρεινγκερ πριν χρονια (ελαβντ αντε ξεθαψε το .. χε χε ) και αν θυμαμαι καλα αναφερθηκε οτι υπαρχουν και αλλες εταιριες που κανουν αυτο το κολπο με τα λεντ. Έφτασεεεεεεεεεεεεεε www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fotonios Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Τελικά νομίζω ότι το βασικότερο στοιχείο για το πως εκλαμβάνουμε τον ήχο είναι η ψυχολογία. Αν σου μπει στο μυαλό ότι έχεις το σούπερ μηχάνημα, ε τότε ακούς σούπερ συχνότητες! Αν κάτι σου κοστίσει "ψίχουλα" το έχεις του κλότσου και του μπάτσου, ενώ άμα το χρυσοπληρώσεις το βάζεις σε γιάλα και του κάνεις τάματα στην Παναγία την Εκατονταπυλιανή ;D Και για να το πω ακόμα πιο ωμά: Αν τα προιόντα Behringer κόστιζαν 10.000 ευρώ έκαστο θα ήταν αντικείμενα πόθου, και όλοι θα είχαν άποψη για την θαυμάσια... παραμόρφωση που επιφέρουν στον ήχο. :P Να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω χρησιμοποιώντας το τετριμμένο επιχείρημα ότι αν ξέρεις να ακούς δεν σε ενδιαφέρει να ρωτήσεις τί μάρκα είναι αυτό το μηχάνημα που ακούς για να πεις την άποψη σου για τον ήχο. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που για μια αγορά ενός μηχανήματος ή ενός οργάνου κάποιοι βλέπουν την τιμή και νομίζουν ότι όσο πιό ακριβό τόσο το καλύτερο. Βέβαια να μου πεις ότι πληρώνεις παίρνεις (τις περισσότερες φορές) αλλά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2008 Πως δηλαδή ακριβό μηχάνημα δεν σημαίνει πως το τραγούδι σου θα γίνει HIT SONG ή μόνο με αυτά γράφονται τα HIT SONG. Aυτό είναι ευκόλως εννοούμενο και παραλείπεται από την συζήτηση. Άλλωστε ακόμα κι αν γράψεις σε ένα εξωφρενικό sample rate ο περισσότερος κόσμος ακούει μουσική από mp3. Τι ανάλυση έχουνε τα τελευταία; Που πάνε όλες αυτές οι υψηλές συχνότητες που τόσο κόπιασες να τις φτιάξεις; Πρέπει να καταλάβεις οπωσδήποτε κάτι: η αξία των καλών (πραγματικά καλών και ξεχωριστών) μηχανημάτων, όσο και των υψηλών δειγματοληψιών (48, 96 ή και παραπάνω για τους πολύ θαρραλέους ή κολλημένους) έγκειται στο σύνολο/πλούτο των συχνοτικών πληροφοριών που θα βρεθούν στην ηχογράφηση, στον "αέρα", στην "πολυτέλειά" της, στο πλήθος των πληροφοριών που θα ψηφιοποιηθούν στο τέλος. Η απώλεια ορισμένων λεπτομερειών όταν φτάνουμε στο cd (44100Ηz/16bit) ΔΕΝ είναι τέτοια που να αναιρεί τα χαρίσματα που έχει μια ακριβή ηχογράφηση. Αν ήταν έτσι, θα ηχογραφούσαν όλοι στα 44100/16 κι όξω απ'την πόρτα. Για κάνε μερικές ερωτήσεις δεξιά/αριστερά για να μάθεις τα στάνταρτς στις δειγματοληψίες ενός στούντιο... Και μάλιστα, από κει και πέρα, το τι θα γίνει με το τελικό δισκογραφημένο αποτέλεσμα ΔΕΝ μας αφορά. Κι εγώ μπορώ να το κατεβάσω στα 22050 και να το κάνω mp3 για ringtone στο κινητό μου. Τι σημαίνει αυτό; Ότι εξ αρχής δεν έπρεπε να προσπαθήσουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα λόγω "ωχαδερφισμού"; Ένας καθωσπρέπει παραγωγός που σέβεται τον εαυτό του, τον καλλιτέχνη και γενικά τους πελάτες του έχει μηχανήματα αξίας, τέτοια που κάνουν και κάτι ακόμη που παραβλέπεις: τον φέρνουν στο ποθητό αποτέλεσμα με χαρακτηριστική άνεση, κάτι που για να το καταφέρει με υποδεέστερο εξοπλισμό θα χάσει χρόνο, χρήμα και θα του σπάσουν τα νεύρα μέχρι να φτάσει εκεί που θέλει. Και οπωσδήποτε συμφωνώ και με τον "χαρακτήρα" των πολύ καλών μηχανημάτων που ανέφερε ο Silot. Και ο περισσότερος κόσμος ακούει μουσική από ΦΤΗΝΑ ακουστικά κάτω των 12 ευρώ οπότε η "λεπτομέρεια" που χρυσοπλήρωσες για το home studio σου είναι μάλλον πολυτέλεια για πολλούς. Bλέπε τα ανωτέρω... Είμαι κατά του κομπλεξαρισμού που έχουνε πολλοί νεόπλουτοι και της 3χρονης αντίδρασης τους "α καραγκιώζη, παίζεις με behringer!" και όλων εκείνων των ατάλαντων που πιστεύουν πως Η ΜΟΥΣΙΚΗ τους ακούγεται χάλια επειδή δεν έχουνε τα πανάκριβα μηχανήματα... Συμφωνώ απόλυτα. Και για να γυρίσουμε στην αρχική ερώτηση, και βέβαια ο ήχος είναι θέμα ψυχολογίας... τι άλλο θα μπορούσε να είναι; ΦΥΣΙΚΑ και ένα επαγγελματικό στούντιο θα πρέπει να έχει τα super wow μηχανήματα έτσι ώστε να καλύψει και το 3% των λεφτάδων του πλανήτη που μπορούν να έχουνε ΤΑ απίστευτα ηχοσυστήματα... Όχι, κάνεις λάθος. Ξαναλέω ότι η ποιότητα του ηχογραφημένου αποτελέσματος φαίνεται και σε απλούστερα μηχανήματα. Δεν μιλάμε για το 80% από ό,τι κυκλοφορεί, αλλά ούτε και για το 3%... ουχου... συμφωνώ 1000% με τα λεγόμενα του bloody. Κι εγώ σε συμπαθώ ιδιαιτέρως αλλά μάλλον μιλούσες για τον boody κι όχι εμένα... ;D Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση