Προς το περιεχόμενο

Εκθεση μουσικής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έπεσε στα χέρια μου μια πρόσκληση για την έκθεση μουσικής που γίνεται στο HELEXPO PALACE στην Κηφισίας(18-20 απριλιου)...Έχοντας λοιπόν γνωστούς εκεί σε κάποιο περίπτερο και έχοντας επίσης την περιέργεια να δω το στυλ της έκθεσης και το πόσο ενημερωμένη είναι..πήγα...

Προς μεγάλη μου απογοήτευση είδα ότι η συμμετοχή στην έκθεση από μεγάλες εταιρίες ηταν ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ. Το bon studio δεν συμμετέχει καν....Korg δεν έχει πουθενά,ούτε YAMAHA,μόνο Roland είδα και από αυτά πάλι φτώχια(αν εξαιρέσουμε το V-synth και κανα δυο arranger)...τίποτα το ιδιαίτερο...Περπατάς την έκθεση σε δέκα λεπτά εκτός και αν χαζέψεις κάπου στο δρόμο γιατί μπορεί σε κάποιο ωδείο που συμμετέχει να ακούσεις κανα ωραίο γκρουπάκι να τα σπάει...

Ειλικρινά πειράχτηκα γιατί όλοι αυτοί που φέρνουν τα ωραία προιόντα που μας πουλάνε δεν σπατάλησαν λίγο χρόνο και χρήμα για να μας παρουσιάσουν τα προιόντα τους και να μας παροτρύνουν να εξελιχθούμε και να αφήσουμε πίσω τα παλιά μας όργανα....

Δεν λέω να φτάσουμε το επίπεδο της Φρανκφούρτης αλλά ρε παιδιά τουλάχιστον ας δημιουργήσουν κάτι καλό, ας οργανώσουν καμια παρουσίαση και κανα τρελλό event για να πούμε ότι γίνεται και κάτι που αξίζει στο χώρο μας..Δηλαδή όλα απο το internet πρέπει να τα μαθαίνουμε και να τα βλέπουμε?

κρίμα κρίμα κρίμα και ΜΠΡΑΒΟ σε όσους, παρ'όλη την κατάντια της κατάστασης, ήταν εκεί.... Ελπίζω τα πράγματα να αλλάξουν στι κοντινό μελλον....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ελπίζω τα πράγματα να αλλάξουν στι κοντινό μελλον....

 

Εις όφελος δικό σου αλλά και όποιου άλλου διαβάσει το thread, ιδού μερικές αλήθειες για το φαινόμενο των κλαδικών εκθέσεων που γίνονται στην Ελλάδα.

 

Οι κλαδικές εκθέσεις αναπτύχθηκαν σε μία εποχή (πριν τριάντα χρόνια και βάλε) όπου η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληροφόρησης απλώς δεν υπήρχε. Ακόμη και τότε ήταν σαφές ότι απευθύνονται κυρίως σε εμπόρους και ελάχιστα στους τελικούς καταναλωτές, παρ' ότι δεν μπορούσες βέβαια να εμποδίσεις έναν απλό καταναλωτή αν ήθελε να μπει και να χαζέψει τα προϊόντα.

 

Καθώς άρχισε να αναπτύσσεται η παγκοσμιοποίηση, ο ρόλος των κλαδικών εκθέσεων με διεθνή χαρακτήρα αναβαθμίστηκε - πως αλλιώς θα μπορούσε ένας ιταλός μεγαλέμπορος να συναντήσει το διευθυντικό κλιμάκιο μίας ιαπωνικής εταιρείας με την οποία συνεργαζόταν; Έτσι, μεγάλωσαν και έγιναν τεράστιες - συνεπώς μπορούσαν να φιλοξενούνται μόνο σε πόλεις με την απαραίτητη υποδομή (δηλ. στην Ευρώπη λέγε με Φρανκφούρτη και Κολωνία).

 

Στην Ελλάδα, τέτοια πράγματα έρχονται πάντοτε με δέκα χρόνια καθυστέρηση: έτσι άρχισαν και εδώ να γίνονται κλαδικές εκθέσεις, στο χώρο της υψηλής πιστότητας, στο χώρο των θαλασσίων σκαφών, του εξοπλισμού σπιτιού κλπ αλλά με δύο σημαντικές διαφορές: πρώτον ότι η ελλάδα δεν παράγει σχεδόν τίποτε, οπότε το εκθέτειν δεν γινόταν από κατασκευαστές αλλά από εμπόρους (των Αθηνών) που προσπαθούσαν να πείσουν κυρίως άλλους εμπόρους (της επαρχίας π.χ.). Υποτίθεται, ότι σύμφωνα με το δόγμα πως η ελλάδα παίζει κυρίαρχο ρόλο στην εμπορική ζωή των Βαλκανίων και της Κύπρου, στόχος κάθε διοργανωτή εκθέσεων είναι να φέρει και εμπόρους από αυτές τις χώρες βοηθώντας τους εκθέτες να αναπτύξουν επιχειρηματική δραστηριότητα στην ευρύτερη περιοχή.

 

Δεύτερον, ακριβώς επειδή οι πιο πολλοί έλληνες απαξιούν να κάνουν ένα ταξιδάκι στο εξωτερικό (εκτός αν πάνε με τον ΠΑΟ) αυτές οι ελληνικές εκθέσεις δεν μπορούσαν άμεσα να συγκριθούν με τις αντίστοιχες ξένες, οπότε περνιόντουσαν για σημαντικότερες απ' ότι είναι.

 

Η σημερινή κατάσταση, μαντεύετε ποια είναι: πρώτον, ο καθένας μπορεί να πάει στο εξωτερικό να δει μία έκθεση αν τον ενδιαφέρει, δεύτερον υπάρχει το ίντερνετ, τρίτον οι διοργανωτές εκθέσεων στην ελλάδα παραμένουν αναποτελεσματικοί στο να εγείρουν διεθνές ενδιαφέρον για τις τοπικές εκθέσεις και τέταρτον τα τεχνολογικά προϊόντα απαιτούν πολύ καλύτερες προϋποθέσεις ενημέρωσης του καταναλωτή αν είναι να πουληθούν.

 

Συνεπώς, οι ελληνικές κλαδικές εκθέσεις είναι πιο άχρηστες από ποτέ. Δε θα ήταν υπερβολή να πω ότι ορισμένες επιβιώνουν λόγω του ότι υπάρχουν πολλά χρόνια (ειδικά αυτές που αφορούν εξοπλισμό σπιτιού), αλλά όλες οι "καινούργιες" συνήθως γίνονται μία μόνο φορά - μετά... πάπαλα.

 

Γιατί όμως κάποιοι επιχειρηματίες ξεκινούν να παίξουν το ρόλο του "διοργανωτή εκθέσεων"; Μα, διότι υπάρχει πάρα πολύ χρήμα στην υπόθεση (αν πετύχει βέβαια). Για έναν που θέλει να συμμετέχει με ένα ικανοποιητικό περίπτερο, το κόστος σπάνια πέφτει κάτω από τα 20.000 ευρώ, οπότε αν μαζέψεις 100 εκθέτες... ε, μάλλον έχεις κονομήσει καλά. Αντίθετα, ένας επιχειρηματίας μπορεί να καταστραφεί από την επένδυση σε μία έκθεση που θα αποτύχει, οπότε οι περισσότεροι ξεκινούν με μικρές εκθέσεις (που απαιτούν την ενοικίαση μικρότερων χώρων) και υπόσχονται ότι αργότερα θα μεγαλώσουν.

 

Οι επιχειρήσεις που ΔΕΝ είδες στην έκθεση που πήγες, είναι εκείνες που ΔΕΝ πείστηκαν από τα παραπάνω: ίσως διότι τα έχουν ξανακούσει, ίσως διότι έχουν συναίσθηση ότι δεν χρειάζονται αυτά τα πράγματα, ίσως διότι έχουν προ-αποφασίσει να υποστηρίζουν την έκθεση Α και όχι την έκθεση Β κλπ. Οπωσδήποτε, πρόκειται για έναν απαξιωμένο εμπορικό θεσμό που όσο πιο γρήγορα εκλείψει τόσο το καλύτερο, κατά τη γνώμη μου.

 

Προσωπικά, δε πηγαίνω πλέον σε καμία (στο εσωτερικό) διότι δεν έχουν να δείξουν τίποτε. Επαναλαμβάνω ότι η ελλάδα δεν παράγει ΤΙΠΟΤΕ (εκτός από ελιές και ούζο και συναφή) και βέβαια δεν θα εκπλαγείτε να μάθετε ότι οι πιο ενδιαφέρουσες κλαδικές εκθέσεις είναι εκείνες που αφορούν τα ελληνικά γεωργικά προϊόντα και τον τουρισμό - όπου μεταξύ άλλων, σκας και στο φαί.

 

Ελπίζω να ενημέρωσα σωστά.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ελπίζω να ενημέρωσα σωστά.

 

 

Απιστευτος εισαι. οταν αρθρογραφεις εισαι θεος . κι ομως ομως ωρες ωρες μου την σπας τοσο πολυ που δε θελω να σε ξαναδιαβασω. ειναι υγειες αυτο? Ευχαριστουμε για την αψογη ενημερωση . ακομη και ψεματα να μας λες, τα εχεις γραψει τοσο καλα (οργανωση δομη γλωσσα επιχειρηματα) που εγω τουλαχιστο σε πιστευω μεχρι να αποκτησω δικη μου γνωμη . :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ελπίζω να ενημέρωσα σωστά.

 

 

Απιστευτος εισαι. οταν αρθρογραφεις εισαι θεος . κι ομως ομως ωρες ωρες μου την σπας τοσο πολυ που δε θελω να σε ξαναδιαβασω. ειναι υγειες αυτο? Ευχαριστουμε για την αψογη ενημερωση . ακομη και ψεματα να μας λες, τα εχεις γραψει τοσο καλα (οργανωση δομη γλωσσα επιχειρηματα) που εγω τουλαχιστο σε πιστευω μεχρι να αποκτησω δικη μου γνωμη . :)

 

+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Οι πληροφορίες που αναφέρω είναι ακριβείς επί της ουσίας, με κάποια πιθανή απόκλιση στο ακριβές κόστος ενός περιπτέρου το οποίο μπορεί να είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο (κατά περίπτωση).

 

Επίσης, ξέχασα να αναφέρω μία σημαντική πληροφορία: ότι οι περισσότεροι διοργανωτές κλαδικών εκθέσεων προέρχονται από τον εκδοτικό χώρο, δότι έχουν ήδη "μαντρώσει" (με την καλή έννοια) έναν αριθμό διαφημιζομένων που τους εμπιστεύεται ενώ παράλληλα μπορούν να χρησιμοποιούν τα έντυπά τους για να διαφημίσουν την όποια επικείμενη έκθεση - ένας βολικός συνδυασμός.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ μαζί σου εν μέρει όμως...

Θεωρώ απαράδεκτο η πληροφόρηση των προιόντων να γίνεται μόνο ψηφιακά... Όντως όποιος θέλει ας μπει internet, ας διαβάσει, ας ενημερωθεί, ας αγοράσει και κανένα περιοδικό για ότι τυχόν του ξεφύγει αλλά δεν είναι έτσι ρε παιδιά...

Ωραία τα πλήκτρα,οι κιθάρες,τα ντραμς... ωραίες οι φωτό αλλά δεν νιώθεις την αίσθηση των οργάνων...

Γιατί δηλαδή κάποιος Αθηναίος για παραδειγμα να ενημερωθεί από internet και μετά να πάρει σβάρνα όλα τα μαγαζιά,να γυρίσει όλη την Αθήνα και να σπαταλήσει δεκάδες ώρες στην κίνηση, χρήματα σε βενζίνες ή λεωφορεία και μετρό ώστε να δει, να παίξει, να συγκρίνει, να ξαναδεί και να ξανασυγκρίνει μέχρι τελικά να αποφασίσει με μια μικρή αβεβαιότητα μέσα του που θα φωνάζει..."μήπως δεν έχω δει κάτι?"

Δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα και τον ελεύθερο χρόνο ταξιδιού στο εξωτερικό για την όποια έκθεση και συγκεκριμένα στην περίπτωσή μας για έκθεση μουσικής τεχνολογίας... Είμαι αντίθετως σε αυτό που είπες

[

Οπωσδήποτε, πρόκειται για έναν απαξιωμένο εμπορικό θεσμό που όσο πιο γρήγορα εκλείψει τόσο το καλύτερο, κατά τη γνώμη μου.

 

...αλλά φυσικά άποψή σου και είμαι αντίθετος...

Ναι οι εκθέσεις είναι ιδιαίτερα προσοδοφώρες για συγκεκριμένα άτομα-οργνωτές αλλά αν το βλέπεις ΜΟΝΟ έτσι τότε ας σταματήσουμε να πηγαίνουμε και σινεμά και ας δούμε τις ταινίες κάποια στιγμή τσάμπα στο σπίτι μας....

Τα πάντα στη ζωή μας περιστρέφονται γύρω από συμφέροντα συγκεκριμένων ατόμων αλλά έτσι είναι και δεν μπορούμε να αλλάξουμε κάποιες καταστάσεις...

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να σου την πω αλλά απλώς θα ήθελα να φωνάξω την άποψη μου....

Καλημέρα και πάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι διότι έχεις συγκεντρώσει ένα σύνολο λογικοφανών αντιρρήσεων και αξίζει να απαντηθούν.

 

 

Συμφωνώ μαζί σου εν μέρει όμως...

Αυτά που έγραψα κατά 90% είναι στοιχεία της αγοράς, όχι κάποια προσωπική άποψη. Δεν τίθεται θέμα συμφωνίας ή διαφωνίας. Ίσως εννοείς ότι διαφωνείς με αυτή τη πραγματικότητα της αγοράς, αλλά καταλαβαίνεις ότι κάτι τέτοιο δεν έχει σημασία.

 

Θεωρώ απαράδεκτο η πληροφόρηση των προιόντων να γίνεται μόνο ψηφιακά... Όντως όποιος θέλει ας μπει internet, ας διαβάσει, ας ενημερωθεί, ας αγοράσει και κανένα περιοδικό για ότι τυχόν του ξεφύγει αλλά δεν είναι έτσι ρε παιδιά...

Εμ, πως είναι δηλαδή; Γιατί λες "μόνο" ψηφιακά; Έχεις άραγε υπ'όψιν σου πόσο μικρή αγορά είναι η ελλάδα και ότι αν δεν υπήρχε το ίντερνετ τότε η πληροφόρηση δεν θα γινόταν ΟΥΤΕ ψηφιακά; Ο δικτυακός τόπος μίας εταιρείας και οι διαφημίσεις που βάζει στα περιοδικά (και οι οποίες συντηρούν αυτά τα περιοδικά) είναι έμπρακτες προσπάθειες του έμπορα να μας πληροφορήσει και στοιχίζουν αρκετά χρήματα. Αλλά οι μεγάλες κλαδικές εκθέσεις δεν είναι για τον έμπορα, όπως εξήγησα παραπάνω, αλλά για τον κατασκευαστή. Όταν βλέπεις ένα περίπτερο Fender στη Φρανκφούρτη, δε βλέπεις έναν εμπορα που πουλάει Fender αλλά την ίδια τη Fender. Μόνο σε αυτο το επίπεδο μπορούν να διοργανωθούν τόσο μεγάλες εκθέσεις.

 

Ωραία τα πλήκτρα,οι κιθάρες,τα ντραμς... ωραίες οι φωτό αλλά δεν νιώθεις την αίσθηση των οργάνων...

Γιατί δηλαδή κάποιος Αθηναίος για παραδειγμα να ενημερωθεί από internet και μετά να πάρει σβάρνα όλα τα μαγαζιά,να γυρίσει όλη την Αθήνα και να σπαταλήσει δεκάδες ώρες στην κίνηση, χρήματα σε βενζίνες ή λεωφορεία και μετρό ώστε να δει, να παίξει, να συγκρίνει, να ξαναδεί και να ξανασυγκρίνει μέχρι τελικά να αποφασίσει με μια μικρή αβεβαιότητα μέσα του που θα φωνάζει..."μήπως δεν έχω δει κάτι?"

Και ο Θεσσαλονικιός; Ο Γιαννιώτης; Ο Βολιώτης; Θα έπρεπε λοιπόν να γίνεται μία μεγάλη έκθεση σε ΚΑΘΕ πόλη; Δεν γίνεται αυτό πουθενά στο κόσμο. Είναι αποδεκτό ότι όποιος θέλει να ενημερωθεί κάνει μόνος του κάποια βήματα προς τις εστίες πληροφόρησης. Το οποίο μας φέρνει στο επόμενο επιχείρημά σου...

 

Δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα και τον ελεύθερο χρόνο ταξιδιού στο εξωτερικό για την όποια έκθεση και συγκεκριμένα στην περίπτωσή μας για έκθεση μουσικής τεχνολογίας... Είμαι αντίθετως σε αυτό που είπες

Είσαι αντίθετος επειδή δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να πάνε στο εξωτερικό; Αυτή τη στιγμή είναι ευκολότερο (και μάλλον φθηνότερο) μα πας για δύο μέρες στη Φρανκφούρτη παρά να πας σε οποιοδήποτε σημείο της ίδιας της Ελλάδας. Δεν ευσταθεί αυτή η δικαιολογία.

 

...αλλά φυσικά άποψή σου και είμαι αντίθετος...

...

 

Ναι οι εκθέσεις είναι ιδιαίτερα προσοδοφώρες για συγκεκριμένα άτομα-οργνωτές αλλά αν το βλέπεις ΜΟΝΟ έτσι τότε ας σταματήσουμε να πηγαίνουμε και σινεμά και ας δούμε τις ταινίες κάποια στιγμή τσάμπα στο σπίτι μας....

Δε συμφωνώ με την αναλογία, απλά θα σχολιάσω ότι όντως αυτό συμβαίνει: όλο και περισσότεροι άνθρωποι δεν πάνε σινεμά και περιμένουν να βγει η ταινία για να τη δουν στο σπίτι τους (όταν δεν την έχουν ήδη κατεβάσει από το ίντερνετ).

 

Τα πάντα στη ζωή μας περιστρέφονται γύρω από συμφέροντα συγκεκριμένων ατόμων αλλά έτσι είναι και δεν μπορούμε να αλλάξουμε κάποιες καταστάσεις...

Εμείς ίσως δεν μπορούμε, αλλά η ιστορία μπορεί. Η νέα πραγματικότητα της αγοράς δεν διαμορφώθηκε επειδή το θέλανε "κάποιοι" αλλά επειδή είναι προτιμότερο να έχεις ένα δικτυακό τόπο στο ίντερνετ να παρέχει πληροφορίες 24 ώρες το 24ωρο και 365 μέρες το χρόνο, παρά να ελπίζεις ότι στις 3-4 μέρες που διαρκεί μία έκθεση θα προλάβουν να έρθουν (και θα προλάβεις να ενημερώσεις) όλους όσους ενδιαφέρονται.

 

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να σου την πω αλλά απλώς θα ήθελα να φωνάξω την άποψη μου....

 

Κοίτα, δεν κατάλαβες (νομίζω) το πιο σημαντικό στοιχείο : ότι οι πραγματικά μεγάλες κλαδικές εκθέσεις δεν "στήνονται" για να τις απολαύσει ο τελικός καταναλωτής αλλά για να υπάρχει μία ευκαιρία επαφής ανάμεσα στους κατασκευαστές προϊόντων και τους μεγάλους εμπόρους μίας ολόκληρης ηπείρου (της Ευρώπης) π.χ. Οι τελικοί καταναλωτές γίνονται δεκτοί μόνο για να δίνεται επιπλέον δημοσιότητα (μέσω δημοσιογραφικής κάλυψης κυρίως) και για να υπάρχει και κάποια απόσβεση στο κόστος διοργάνωσης. Κατά κανόνα, πίσω από κάθε περίπτερο εκθέτη, υπάρχουν ειδικές εγκαταστάσεις και χώροι συνάντησης - μερικές φορές ολόκληρα εστιατόρια - όπου ΕΚΕΙ γίνεται το πραγματικό παιγχνίδι, ενώ ο κόσμος μαζεύει προσπέκτους μπροστά. Έτσι, η έκθεση που ονειρεύεσαι όχι απλώς δεν υπάρχει αλλά δεν υπήρξε ποτέ.

 

Μεταξύ μας πάντως, μη τρελαθούμε κιόλας ότι το περιβάλλον μίας έκθεσης είναι κατάλληλο για να έρθει κανείς σε επαφή με ένα μουσικό όργανο - Ακόμη θυμάμαι τα 100+ άτομα που θέλανε όλα μαζί να ακουμπήσουν το Nord με αποτελεσμα να μπορεί ο καθένας μας να περάσει περίπου 10 δετερόλεπτα γνωριμίας με το όργανο...

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

...

Κοίτα, δεν κατάλαβες (νομίζω) το πιο σημαντικό στοιχείο : ότι οι πραγματικά μεγάλες κλαδικές εκθέσεις δεν "στήνονται" για να τις απολαύσει ο τελικός καταναλωτής αλλά για να υπάρχει μία ευκαιρία επαφής ανάμεσα στους κατασκευαστές προϊόντων και τους μεγάλους εμπόρους μίας ολόκληρης ηπείρου (της Ευρώπης) π.χ. Οι τελικοί καταναλωτές γίνονται δεκτοί μόνο για να δίνεται επιπλέον δημοσιότητα (μέσω δημοσιογραφικής κάλυψης κυρίως) και για να υπάρχει και κάποια απόσβεση στο κόστος διοργάνωσης. Κατά κανόνα, πίσω από κάθε περίπτερο εκθέτη, υπάρχουν ειδικές εγκαταστάσεις και χώροι συνάντησης - μερικές φορές ολόκληρα εστιατόρια - όπου ΕΚΕΙ γίνεται το πραγματικό παιγχνίδι, ενώ ο κόσμος μαζεύει προσπέκτους μπροστά. Έτσι, η έκθεση που ονειρεύεσαι όχι απλώς δεν υπάρχει αλλά δεν υπήρξε ποτέ.

...

+1. (Έχοντας "λειτουργήσει" εμμέσως από την πλευρά του εκθέτη, συμφωνώ απόλυτα.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ μαζί σου και κατάλαβε τα όσα είπες για κλαδικές εκθέσεις,για έμπορες, για τις ίδιες τις εταιρίες κτλ... Παρ'όλα αυτά επιμένω να τονίσω τη διαφωνία μου στο σημείο που λες

"Οπωσδήποτε, πρόκειται για έναν απαξιωμένο εμπορικό θεσμό που όσο πιο γρήγορα εκλείψει τόσο το καλύτερο, κατά τη γνώμη μου."...

Εκεί υπάρχει η διαφωνία μου με τα όσα λες... Όλα τ'άλλα τα ενστερνιζομαι και τα λες και πολύ ωραία και απολαμβάνω και την ανάγνωσή τους αλλά πιστεύω ότι έχεις άποψη που δεν είναι και τόσο θετική για το καταναλώτικο κοινό (πρόσεξε,δεν λέω ότι έχεις άδικο όμως με τον τρόπο που θέτεις κάποια πράγματα)...

Μήπως είσαι έμπορος? ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως είσαι έμπορος? ???

 

Όχι δεν είμαι. Είμαι καταναλωτής.

Να σου πω μια καλή ιδέα (αν και ο yameth θα με σκοτώσει...);

Να κανονίσουμε του χρόνου μία ομαδική εκδρομή στη Φρανκφούρτη την περίοδο της έκθεσης που μας ενδιαφέρει. Καλύτερη φάση θα είναι από τις διάφορες τοπικές μπυροποσίες όσον αφορά το.. εκπαιδευτικό της περιεχόμενο. Άσε που και η μπύρα θα είναι καλύτερη...

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου