whiteNoise Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Ούτε για αστείο αυτό που λες... 8) αντιθετος μιλαω πολυ πολυ σοβαρα. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 κωστα μου θυμιζεις..εμενα πριν 2 χρονια που αναφερομουν αντιστοιχα συνεχεια για suhr κτλ... :D ελεος ποια με τις greco και tokai...1 sta 3 post σου περιεχουν αυτην την κουβεντα... ;D πολυ πολυ φιλικα.. :) τακη μου το ξερω πως εχω γινει γραφικος οσον αφορα αυτο το θεμα,εξαλλου μονος μου αυτοσαρκαζομαι. οσον αφορα τις suhr η τις οποιες πανακριβες κιθαρες,τι να συζητησει κανεις?λιγο πολυ ολοι ξερουμε οτι το ακριβο ειναι και καλο. εδω μιλαμε για περιπτωσαρα ομως,για απιστευτα οργανα σε καταπληκτικες τιμες. και πρεπει να το καταλαβουν ολοι. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
exarhos Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 αθωος ο κατηγορουμενος. αστειευομαι! :D υπαρχουν κατα πολυ φθηνοτερες περιπτωσεις οργανων εξισου ισαξιων με τις φιρμες και καλο ειναι να τις τονιζουμε. greco greco www.myspace.com/costaexarhos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Προς mods: Παρακαλώ να δημιουργηθεί sticky thread με τίτλο "Η Ιαπωνική ανωτερότης" όπου κάθε σχιστομάτης του forum (δεν βγάζω απαραίτητα τον εαυτό μου απ' έξω) να δίνει, όποτε το αισθάνεται, τη δική του κατάθεση ψυχής για τη γιαπωνέζικη κιθάρα του και την ανωτερότητά της σε σχέση με αντίστοιχες αμερικάνικες. Οι συνεισφορές μπορεί να είναι και στη μορφή ποιημάτων π.χ. "πάρε Gibson ρε Αλέκο, μόνο οι ξύπνιοι παίρνουν Greco", "τις Gibson σας μαμάει η καινούρια μου Tokai", "η Gibson σου τον παίρνει απ' τη φτηνή μου Burny" ή - στο πιο βλάχικο - "θα σι φύγ' ου τάκους μόλις παίξεις με την Bacchus". ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
exarhos Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 :) :) www.myspace.com/costaexarhos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
exarhos Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 για να επανελθω λιγο ξερει κανεις ακριβη χρονολογια της TS-350 εδω δεν τη βρισκω http://www.matsumoku.org/guitars.html http://www.matsumoku.org/models/ariaproii/copies.html www.myspace.com/costaexarhos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
studio54GR Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Προς mods: Παρακαλώ να δημιουργηθεί sticky thread με τίτλο "Η Ιαπωνική ανωτερότης" όπου κάθε σχιστομάτης του forum (δεν βγάζω απαραίτητα τον εαυτό μου απ' έξω) να δίνει, όποτε το αισθάνεται, τη δική του κατάθεση ψυχής για τη γιαπωνέζικη κιθάρα του και την ανωτερότητά της σε σχέση με αντίστοιχες αμερικάνικες. Οι συνεισφορές μπορεί να είναι και στη μορφή ποιημάτων π.χ. "πάρε Gibson ρε Αλέκο, μόνο οι ξύπνιοι παίρνουν Greco", "τις Gibson σας μαμάει η καινούρια μου Tokai", "η Gibson σου τον παίρνει απ' τη φτηνή μου Burny" ή - στο πιο βλάχικο - "θα σι φύγ' ου τάκους μόλις παίξεις με την Bacchus". ;D ;D ;D XA XA XA Mας έστειλες..... Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 τακη μου το ξερω πως εχω γινει γραφικος οσον αφορα αυτο το θεμα,εξαλλου μονος μου αυτοσαρκαζομαι. οσον αφορα τις suhr η τις οποιες πανακριβες κιθαρες,τι να συζητησει κανεις?λιγο πολυ ολοι ξερουμε οτι το ακριβο ειναι και καλο. εδω μιλαμε για περιπτωσαρα ομως,για απιστευτα οργανα σε καταπληκτικες τιμες. και πρεπει να το καταλαβουν ολοι. μαζι σου! ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BOLIDAS Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Αν και απο οτι καταλαβαινω αυτο το thread ειναι για japanese lovers only!!!, παρακολουθοντας ολα τα παραπανω ποστ θα ηθελα να πω οτι ναι υπαρχουν κιθαρες περα απο τις κλασσικες αμερικανικες που ειναι οντως πολυ καλες, καλοφταγμενες και ολα τα σχετικα, αλλλλλααα στην τελικη παιδες υπαρχουν τοσα ειδη κιθαρας που κατανταει τελειως υποκειμενικο και οποιες συγκρισεις να γινονται ατυχης.. Παρεθεσα καποιες φωτος πιο πριν με την Washburn του εν λογω εργοστασιου και επιβεβαιωνω οτι ειναι φανταστικη κιθαρα και αψογη κατασκευη αλλα δεν μπορω να την συγκρινω πχ. με την Gibson SG του 1980 που εχω, γιατι απλα η δευτερη μου καθεται καλυτερα στα χερια, στο μανικι κλπ... Ειναι ΒΕΒΑΙΟ οτι ολες οι κιθαρες για να αποδωσουν στο 100% θα πρεπει να ειναι σωστα σεταρισμενες αλλιως οποιαδηποτε κριτικη ειναι αδικη και παραπλανητικη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
guitar_george Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2008 Η γνώμη μου είναι οτι το ζήτημα που έχει προκύψει δεν προφέρεται για αντιπαράθεση άσπρου - μαύρου ή η Αμερικάνικης κόντρα στην Γιαπωνέζικη παραγωγή. Σε όλους μας είναι γνωστά τα σημερινά υψηλά επίπεδα τεχνογνωσίας και παραγωγής τόσο της Αμερικής όσο και της Ιαπωνίας που προσφέρουν σήμερα εξαιρετικά όργανα σε όλα τα επίπεδα τιμών. Τώρα άν κάποιοι μπορεί να προτιμούν τα μεν ή τα δε είναι μια άλλη κουβέντα που μπορεί να την κάνουμε κάποια στιγμή. Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι το φαινόμενο που παρουσιάστηκε σην Ιαπωνία γύρω στο 60 και κορυφώθηκε την δεκαετία του 70 και έχει σχέση με την παραγωγή και εξαγωγή μουσικών οργάνων. Μέχρι τότε την παραγωγή της ηλεκτρικής κιθάρας την μονοπωλούσε σχεδόν η Αμερική. Κάποιοι Ιάπωνες επιχειρηματίες λοιπόν σκέφτηκαν να ξεκινήσουν κατασκευή κιθάρας. Η ιδέα δεν ήταν καθόλου κακή. Η Ιαπωνία είχε αρκετά υψηλού επιπέδου εργοστάσια επεξεργασίας ξύλου και κατασκευής επίπλων και όλοι ξέρουμε οτι οι γιαπωνέζοι μαθαίνουν γρήγορα και είναι μάνα στις αντιγραφές. Η σηματικότατη μάλιστα διαφορά που υπήρχε τότε στο κόστος παραγωγής λόγω κυρίως των χαμηλών ημερομiσθίων τις έκανε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τόσο για την εγχώρια αγορά όσο και για εξαγωγές. Ετσι και έγινε. Πολύ γρήγορα αρκετές μάρκες εμφανίστηκαν. Guyatone, Greco, Aria, Vantage κλπ. Η παραγωγή συνήθως δινόταν με συμβόλαιο σε διάφορα εργοστάσια που παρατούσαν τα έπιπλα ή οτι άλλο έφτιαχναν και ορμούσαν με ενθουσιασμό στην καινούργια και πολλά υποσχόμενη παραγωγή. Εβαλαν μάλιστα τα δυνατά τους, ιδιαίτερα στην αρχή (ξέρετε, οι πρώτες πίτσες της καινούργιας πιτσαρίας, τα πρώτα σουβλάκια του σουβλατσίδικου κλπ.) Πολλοί ήταν αξιόλογοι, μερικοί ήταν ιδιαίτεροι και έγραψαν ιστορία. Και τέτοια περίπτωση είναι ο Matsumoku. Κατασκεύσε κιθάρες για διάφορες φίρμες, αργότερα δημιούργησε την δική του φίρμα, την Westone και συνεδεσε το όνομά του με μερικές εξαιρετικής ποιότητας high end κατασκευές. Το σχέδιο πέτυχε σε τέτοιο βαθμό, που στο τέλος λόγω του ανταγωνισμού, αρκετές γνωστές εταιρίες αναγκάστηκαν να προχωρήσουν στη κατασκευή χαμηλού κόστους οργάνων ή και να μεταφέρουν μέρος της παραγωγής τους στην Ιαπωνία. Ετσι λοιπόν και η Fender οταν έκλεισε το παλιό της εργοστάσιο γι να φτιάξει το νεο στην Καλιφόρνια, ξεκίνησε τις JV στην Ιαπωνία. Τι είπαν οι άμερικάνοι όταν είδαν τις JV; http://www.21frets.com/squier_jv/index.htm "Everybody came up to inspect them and the guys almost cried, because the Japanese product was so good - it was what we were having a hell of a time trying to do." Αυτή είναι λίγο πολύ η ιστορία για τις vintage γιαπωνέζικες κιθάρες εκείνης της εποχής που μας χάρισε αρκετές καταπληκτικές κιθάρες με απίστευτη σχέση αξίας τιμής. Αυτά τα παραπάνω (τα πάρα πολλά φοβάμαι) τα λέω γιατί θέλω να τονίσω μερικά πράγματα. 1. Η αξιολόγηση αφορά κυρίως τις vintage κιθάρες εκείνης της εποχής που έχουν ιδιαιτερότητες λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών. Τότε οι κιθάρες ήταν όλες χειροποίητες με προσεκτικά επιλεγμένα ξύλα. Αργότερα τα πράγματα άλλαξαν. Ακόμα και οι Westone του Matsumoku βιομηχανοποιήθηκαν. Δεν μπορείς λοιπόν να συνκρίνεις τις σημερινές Aria με τις τότε. Ούτε και τις Tokai, αν και είναι αρκετά καλές και τώρα. 2. Δεν είναι απαραίτητα όλες οι κιθάρες εκείνης της εποχής (ακόμη και αν είναι της ίδιας φίρμας) το ίδιο καλές, γιατί κατασκευάζονταν βάσει συμβολαίου απο διαφορετικούς κατασκευαστές. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να γνωρίζει κάποιος τον κατασκευαστή. 3. Είναι αυτές οι κιθάρες καλύτερες απο τις αμερικάνικες; Πιστεύω δύσκολα μπορείς να το πείς αυτό (αν και δεν αποκλείεται να συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις). Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε οτι πρέπει να τις συνκρίνουμε με αντίστοιχες vintage κιθάρες εκείνης της εποχής. Αυτό που μπορώ στα σίγουρα να πω και απο προσωπική εμπειρία είναι οτι δεν υστερούν σε τίποτα. Και φυσικά η σχέση τιμής τους είναι απίστευτη!! Εγώ πάντως είμαι ευτυχής διότι τελικά κατάφερα να κρατήσω δύο! Squier JV Tele 83 http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00948.jpg http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00945.jpg http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00947.jpg http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00944.jpg Aria Pro II PE – R80 Custom 83 http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00239.jpg http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00236.jpg http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00196-1.jpg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση