macron Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2008 Μα δεν είπαμε να παίζουμε με synth της πλάκας. Εντάξει δεν μπορεί ένα synth εικοσαετίας να βγάζει τον ίδιο ήχο με ένα σύγχρονο (τουλάχιστον στα Romplers)αλλά όταν έχεις για παράδειγμα ένα MotifES και περιμένεις να ακουστείς Ο πληκτράς μόνο και μόνο επειδή πήρες το XS , έ ας μου επιτρέψετε να κρατήσω καμιά πισινή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
george4peris Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2008 Λοιπόν...Ας πω κι εγώ τη γνώμη μου...Τόσο καιρό παίζω με ένα tr και πριν από αυτό με ένα φθηνό Yamaha s03.Όταν πήρα το tr κατευθείαν ο ήχος της μπάντας άλλαξε...ΠΡΟΣΟΧΗ...όχι το στυλ αλλά ο ήχος...Πέραν του ότι αξιοποιούσα 2 συνθ για τα live , άρα περισσότερες εναλλαγές ήχων, είχα ξεκινήσει και χρησιμοποιούσα πιο σύνθετους ήχους, έκλεβα ιδέες από ξένα συγκροτήματα και γενικά πάλευα να κάνω κάτι αξιοπρεπές-εμπορικό-καινούργιο(στα αυτιά μου και στο παίξιμο μου) που με το yamaha γινόταν . Τώρα που πήρα το m3, εκτός της μεγαλύτερης ποικιλίας ήχων από το tr βλέπω ότι γενικά μπορώ να βγάλω κάτι πιο εντυπωσιακό προς τα έξω.... Για παράδειγμα....Έχω ένα combi ήχο που αποτελείται από ένα συνδυασμό πιάνου-2pads-φλάουτο-βιολί. Κατα τη διάρκεια που παίζω πατάω το κουμπί solo στο κανάλι που έχω το πιάνο και πολύ γρήγορα παίζω με ένα μονο πιανάκι για ένα γρήγορο-καθαρό πέρασμα...Μόλις τελειώνει το σύντομο κομματάκι αυτό ξαναπατάω το κουμπί solo και ο ήχος ξαναγίνεται όπως ήταν.. Αυτή η ευκολία στο live είναι απίθανη όταν πέραν από μουσικός πλέον ο πληκτράς γίνεται και ταχυδακτυλουργός....! Άποψη μου?.... Σε κάποια στυλ μουσικής ένας μέτριος πληκτράς με ένα καλό όργανο και έξυπνο παίξιμο-προγραμματισμό με εντυπωσιάζει περισσότερο από ένα πληκτρά γαμάτο με ένα απλό όργανο και παίξιμο σχετικά προβλέψιμο και ίσως μετά από ώρα κουραστικό και μονότονο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2008 Ελπίζω μετά από όλα αυτά να μην καταδειχθεί ότι μιλάμε για σκυλάδικο.... Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
george4peris Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2008 εγώ προσωπικά μιλάω για ροκ μουσική.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korg_nikos Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Ελπίζω μετά από όλα αυτά να μην καταδειχθεί ότι μιλάμε για σκυλάδικο.... Εκτός του γεγονότος οτι ο george4peris έχει δηλώσει σαφέστατα από το πρώτο κιόλας post οτι ενδιαφέρεται για rock θα ήθελα να σταθώ σε αυτό που είπες παραπάνω για το σκυλάδικο. Γιατί αυτή η απαξίωση? Θεωρείς εύκολο το να φτιάξεις έναν πραγματικά καλό ήχο για σκυλάδικο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alchemist Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Γιατί αυτή η απαξίωση? Θεωρείς εύκολο το να φτιάξεις έναν πραγματικά καλό ήχο για σκυλάδικο? Νίκο, ξέρεις ότι σε εκτιμώ και ότι δεν έχω κάτι εναντίον του σκυλάδικου και των μουσικών που παίζουν σε αυτά. Στην προκειμένη όμως θα πρέπει να συμφωνήσω με τον eye γιατί κακά τα ψέματα, οι ήχοι που ακούγονται στα σκυλάδικα δεν έχουν και μεγάλη ποικιλία. Δε λέω, κάθε ήχος έχει τη δυσκολία του αλλά βρίσκω ότι στην περίπτωση του σκυλάδικου, μόλις φτιάξεις ένα καλό σετ από ήχους είσαι έτοιμος για χρόνια και δεν σε απασχολεί ξανά το θέμα ήχος. Κάνω λάθος; ??? Yes it is!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korg_nikos Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Τhanks Alchemist Καταρχήν δεν μιλάω για τα τετριμμένα. Πραγματικά έχω δει πληκτράδες του εν λόγω ρεπερτορίου να ασχολούνται με την κατασκευή ενός ήχου ολόκληρες εβδομάδες... Έπίσης δεν αναφέρομαι μόνο στα synth leads. Υπάρχουν synth που σου δίνουν πολλές δυνατότητες για να φτιάξεις καταπληκτικό ήχο φυσικό ή μη. Σε γενικές γραμμές (ελπίζω να μην παρεξηγηθώ) έχω γνωρίσει αρκετούς πληκτράδες που ασχολούνται με διάφορετικά είδη. Οι καλύτεροι "προγραμματιστές" ήταν του "σκυλάδικου". Υπενθυμίζω οτι μιλάμε για ανθρώπους που ξέρουν τι κάνουν στο synth και είναι σε θέση όταν συλλάβουν μια ιδέα για την κατασκευή ενός ήχου να εντοπίζουν την αντίστοιχη παράμετρο που χρειάζεται να "πειράξουν" στο όργανο. Μπορεί οι περισσότεροι να αναλώνονται μόνο σε tweaking αλλά είναι σαφές οτι δεν μιλάμε για αυτήν την περίπτωση. Είναι αλήθεια οτι αν πάρεις δειγματοληπτικά 10 πληκτράδες του λαϊκού ρεπερτορίου και άλλους 10 από rock ή electro οι τελευταίοι θα γνωρίζουν περισσότερα πάνω στη σύνθεση (στατιστικά). Αυτό όμως δεν αποκλείει το γεγονός να υπάρχουν κάποιοι "λαϊκοί" που να είναι πραγματικά γνώστες. Επίσης υπενθυμίζω οτι ειδικά στο λαϊκό δεν αρκεί μόνο η κατασκευή σωστής χροιάς στον ήχο αλλά είναι απαραίτητο να δοθεί η σωστή "εκφραστικότητα" μέσω envelopes, lfo's για δυναμικά ή τονικά vibratos κτλ. Είναι αλήθεια οτι όταν κάποιος φτιάξει ένα καλό σετ το χρησιμοποιεί για χρόνια αλλά νομίζω οτι το φαινόμενο αυτό ισχύει γενικά και όχι μόνο στο εν λόγω ρεπερτόριο. Για εμφανίσεις σε κάθε είδους μαγαζιά αρκεί αλλά το θέμα είναι πόσο ψάχνεται ο καθένας με τον ήχο ΤΟΥ. Για του λόγου το αληθές γνωρίζω προσωπικά λαϊκό πληκτρά (τον κορυφαίο στο είδος του) ο οποίος έχει φτιάξει τρομερούς ήχους για διάφορα synth. Στα live χρησιμοποιεί ελάχιστους από αυτούς για διάφορους λόγους. Αυτό δεν τον εμποδίζει όμως από το να συνεχίζει να πειραματίζεται συνεχώς. ΜΦΧ Νίκος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Συγνώμη αν ακούστηκα απαξιωτικός, αλλά δεν εννοούσα τίποτε προβλητικό: μόνο αυτό που είπε και ο Alchemist σχετικά με τις μειωμένες απαιτήσεις για ηχοχρωματική ποικιλλία εκ' μέρους πληκτράδων που συνεισφέρουν σε σκυλό-πρόγραμμα. Βέβαια, για να είμαστε σωστοί, αντίστοιχα μειωμένες είναι οι απαιτήσεις και από έναν ροκ πληκτρά (κατά τη γνώμη μου δεν του χρειάζεται κάτι παραπάνω από ένα rhodes και ένα hammond, αν ξέρει να παίζει βέβαια), οπότε η απορία μου ήταν μόνο η εξής: σε τι εξαργυρώνονται οι εξτρά δυνατότητες του Μ3 και πόσο καλύτερα ακούγεται από το Μ1 (π.χ.) στα πλαίσια που αναφέραμε. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alexd Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2008 Τωρα, εξαρταται και τι εννοουμε οταν λεμε rock, αλλα εγω ειμαι της αποψης οτι ενας καλος ηχος, π.χ. πιανο, rhodes ή hammond, επηρεαζει τοσο το παιξιμο οσο και τις ιδεες ενος μουσικου. Αν αυτο αξιζει τα παραπανω χρηματα που θα δωσει για το εκαστοτε synth, ειναι προσωπικο θεμα του καθενος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση