blue Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Αποφασισα να ξεκινησω αυτο το θεμα γιατι με εχει απασχολησει πολυ τα τελευταια χρονια. Τα χερια μου ιδρώνουν και τα κλασικά σετ χορδων μου αντεχουν το ΠΟΛΥ 2 ωρες.Εχω καταληξει στις Elixir phosphor bronze 12 ,οι οποιες κρατανε δραματικα παραπανω απο οτιδηποτε αλλο εχω δοκιμασει.Παρολαυτα καθε τοσο με ενοχλουν (για τον γνωστο λογο της πλαστικιλας στον ηχο) και δοκιμαζω συνεχως νεα σετ. Μιας κ δοκιμαζω λοιπον,ειπα να γραφω κ απο ενα κλιπακι καθε φορα που θα περναω καινουριο σετ για να υπαρχει ενα συγκριτικο κριτηριο για τον ηχο που ενδιαφερεται καποιος. τo κλιπ θα γραφεται παντα απο την πρωτη στιγμη που θα εχω περασει τις χορδες στην κιθαρα (cort earth900) την οποια θα γραφω με το μικροφωνο του fishmann rare earth blend, καρφι στην καρτα ηχου χωρις καμμια επεξεργασια Ξεκιναω με τις cleartone που μου προτεινε ενας κατασκευαστης ακουστικων οργανων.Εχουν σαφως καλυτερο ηχο απο τις elixir κ παραπλησια τιμη,αλλά η διαρκεια ζωής τους δεν ηταν αρκετη για να τις κρατησω.Μαλιστα αν δεν γνωριζα οτι ειναι coated δεν θα το καταλαβαινα... https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Δυστυχως αρχηγε μου στις ακουστικες αν θες ΗΧΟ θα πρεπει να αλλαζεις χορδες καθε 3-4 ωρες (ειναι η πικρη αληθεια) μετα απλα πεθαινουν... :( elixir -melixir ειναι απλα ημιμετρα,ουτε καλο ηχο εχουν ουτε αισθηση... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Το ξερω,αλλα μιας κ ψαχνω ακομα το σετ που θα καταληξω μετα τις ελιξιρ ειπα να βαζω εδω τα κλιπς για να ακουνε οι υπολοιποι (που δεν ιδρωνουν τοσο τα χερια τους) τα διαφορα σετ οσο ειναι καινουριες. Btw εσυ σε ποιες εχεις καταληξει? Εγω εχω απορριψει με συνοπτικες διαδικασιες (ασχετα με το θεμα του ιδρωτα) τις webstrings κ τις Alchemy.Μαλιστα τις Alchemy με το που τις εβαλα,τις εβγαλα.Δεν εχω πετυχει χειροτερες. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 αν αλλαζεις τις χορδες ολες μαζι, (αφηνοντας δηλαδη το καπακι της κιθαρας χωρις tension ενδιαμεσα), πρεπει να περιμενεις μερικες ωρες για να "ξανακατσει" η κιθαρα - χωρις απαραιτητα να παιζεις. καλυτερα βεβαια να τις αλλαζεις μια μια κουρδιζοντας, αλλα και παλι περιμενε αν οι καινουργιες εχουν αλλο tension, αλλο παχος κ.τ.λ. ... εγω βαζω elixir γιατι ειμαι μεγας τεμπελης και αλλαζω χορδες καθε.......... αστα να παν YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Τα 2 μου σεντς... δυστυχώς νομίζω ότι το ποια μάρκα είναι καλύτερη (και σε τι πάχος) θα το καταλάβει κάποιος μόνος του, όταν τις βάλει στην κιθάρα του. Αγαθές οι προθέσεις του κ. Βιάγκρα αλλά πιστεύω ότι οι μικροδιαφορές από ηχογράφηση σε ηχογράφηση θα παρεμποδίσουν την εξαγωγή συμπερασμάτων. Παρεπιπτόντως, επί 5-6 χρόνια που κυνηγούσα κάθε μάρκα χορδής και νούμερου που μπορούσα να πετύχω για τις ακουστικές μου, από τις εξαντλητικές μου δοκιμές κατέληξα σε μια εντελώς mainstream μάρκα χωρίς τίποτα το "εξωτικό" απάνω της: D'Addario 11ρες phosphor bronze. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fatalv Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 κατέληξα σε μια εντελώς mainstream μάρκα χωρίς τίποτα το "εξωτικό" απάνω της: D'Addario 11ρες phosphor bronze. Ομοίως...Ακριβώς ίδιο σετ βάζω και εγώ...Απλά κατευχαριστημένος... :) Νόμιζα ότι οι D'Addario δεν θα είναι το ίδιο καλές στις ακουστικές όσο είναι στις ηλεκτρικές... Εξεπλάγην πραγματικά... 8) ...από την πολλή γκαργκανέλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 ιδια κιθαρα,ιδιος ανθρωπος που παιζει το ιδιο κομματι,ιδιο συστημα ηχογραφησης,ιδια μαρκα κ τυπος πενας,ιδιο παχος χορδων κ κοιταμε τη συντριπτικη διαφορα που εχουν οι διαφορες μαρκες χορδων (διαφορετικα υλικα,coated-ξεcoated,κατασκευαστικες διαφορες) Δεν ειναι πειραμα,δεν θα βγαλουμε συμπερασματα,αλλα κρατωντας ολα τα αλλα σταθερα μπορουμε να εξαγουμε σημαντικα αποτελεσματα. Τεσπα αν ειναι ματαιο ας μην το κανω,εσεις χανετε :P 8) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Τεσπα αν ειναι ματαιο ας μην το κανω,εσεις χανετε :P 8) do it!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 Όχι, κάντο!!!!!! :o :-[ Απλά σκέφτηκα ότι και η απόσταση από το μικρόφωνο αν αλλάξει, ή έστω τυχαία το gain στην προενίσχυση, θα αρχίσουμε να λέμε "να, η μια είναι πιο λαμπερή", "η άλλη έχει περισσότερο headroom" (μη δόκιμος όρος αλλά νομίζω ότι με πιάνετε) κλπ κλπ. Αλλά είναι καλή σκέψη!!! Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2008 το μικροφωνο ειναι ΜΕΣΑ στο ηχειο της κιθαρας (σταθερο) κ το input το ρυθμιζω ισα να μην πικάρει. θα το κανω,αλλα θελω 600δρχ σε μετρητα και εναν πιλοτο ;D https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση